Tipikus esete a lelevegősödésnek. Nekem 2007-ben csinálta ezt. 1:motortető felnyit,gyújtás ráad.Figyeld az átlátszó müa. csövet szaladnak-e buborékok vagy sem.Ezzel ellenőrzöd,hogy levegős-e a rendszer valamint működik-e a segédszivattyúd. 2:Ha nem megy a segédszivattyúd,nem katasztrófa,de a tömítetlenség az nem jó. 3: résolajcsövek milyen állapotban vannak?Ott nagyon szerei engedni a gázolajat. 4: üzemanyagszűrő volt-e cserélve?? 5: Üzemanyagszint 20L alatt kritikus,ha kaka a szivattyú akkor nehezen vagy sehogy sem indul.Mondjuk a menet közben leállás szerintem az adagoló tömítetlenségére utal.
Új vagyok itt, szeretnék segítséget kérni tőletek. Egy hónapja van egy e34 525tds-em. Ma egyszercsak megállt. Reggel mentem vele kb. 10 km-t, majd egy félórára leálltam. Ezután kissé nehezen indult be (kb. 5 másodpercig tekert), de beindult, nem volt gond. Még kb. 5 percet mehettem vele, mikor az egyik zebránál - hogy átengedjek egy gyalogost - fékeztem és kinyomtam a kuplungot, és leállt a motor. Megpróbáltam újból indítani, tekert-tekert, majd mikor lenyomtam a gázpedált, be is indult. Ha kétezer-párszáz fölött tartottam a fordulatot, akkor nem is állt le. De ha levettem a gázról a lában, rögtön lefulladt. Beálltam vele egy parkolóba, este visszamegyek, hátha lenne valakinek egy tippe. Ami még fontos lehet: Melegen kissé egyenletlen néha az alapjárat, majd adagolós lesz, gondoltam. De az adagoló, ha jól tudom egyszer csak behal, nem indulgat még gázadásra sem. Az akksi bika, új 100Ah-s, azzal gond nem lehet. Még esetleg arra gondoltam, hogy elromlott a benzinszintmérő, és kifogyott a gázolaj (a tartaléklámpa még nem égett, de tény, hogy 10 liternél sehogy se lehet benne több). Vagy esetleg AC pumpa? Volt már valakinek hasonló esete?
A MoDic a gyári diag első verziója. Egyidős a kocsivan kb :o)))) De ez legalább hozza az élő adatokat is és ebből vezérlésileg kiderül a lényeg miként dolgozik is. Előtöltés, menyiségek, hőmérsékletek...
Igen,az a Crasy. A fedelet nem kocogtattuk.Az AC pumpa szar volt,nem nyomott,azt már kicseréltem.Bocs a kérdésért,de nem tudom mit jelent az hogy ,,modic kell"? A lánc nem új,azt még nem cseréltem,de nem is nagyon ragaszkodnék hozzá. Pest?nem tudom érdemes e így elindulni vele.....de lehet hétvégén eldöcögök.
Crasy a dizel fórumról? :O) Győri BMW márkaszervizes? Nem nullára kell tenni hanem 0.95-re ha új a láncod! És a fedéllel nem játszottak (kocogtatással)?
Min1, látni kell és ráolvasni most mit mutat. Bp-re mikor tévedsz?
tosany Hidegen jól kell indulnia,melegen tekernie kell párat.Ez így normális.A statikus előtöltés beállítása csak félsiker(indikátor órás).Azzal kb. annyit érsz el,hogy be tudod indítani a kocsit,és valamilyen szinten kulturáltan jár.A finomításhoz és a ténylegesen elérhető teljesítmény kiaknázásához modic kell.
Bocsi, hogy belekotyogok, de a jeladós porlasztó működik rendesen? Nekem akkor produkált ilyet, amikor széthúztam a jeladós porlasztó kábelét és úgy mentem egykört.
Crasy csinálta az adagolót,csak tömítés csere és beállította.Az adagolót feltette egy BMW-márkaszervizes,és indikátor órával nullára állította.Azt,hogy mennyit nyom az adagoló,nem tudom,csak megkérdezi max.De azt mondják Crasy nagyon érti. Mikor kipróbáltam,olyan érzésem volt,mintha nem kapna,vagy rosszkor kapna anyagot.
Miután elkövettem azt a hibát nem egyszer, ezért mielőtt hozzá nyúlok egy ilyenhez mindig megnézem most hol áll. (élő adatokra gondolok) Ezek után tömítés csere és rosszabb nem lehet. Neked valami értéked nagyon nincs a helyén. Statikus előtöltést te állítottad be, indikátor órával? Jól indul hidegen/melegen? nem füstöl? Ezek után kellene az alapmennyiséget is kiolvasni hogy hová lőtte be az adagolós. Az hogy nincs ereje, lehet azért is hogy beállította alapra padon, de én már tudom, hogy a kocsiban már sokszor szart sem ér, mert a többi alkatrész kopása is beleszól és nem megy utána a vezérlés.
Győr mellett vagyok.De bizonyos szintig mobil.Igen,tömítés és szimering csere volt,a fő elemet és a házat nem kellett cserélni.A szerelő rámondta láthatatlanba,hogy biztos annyira ki van nyúlva a lánc.Ami igaz is lehetne a km-t ha nézzük (300000) de mikor letámasztottam még nem voltak ilyen gondjaim,csak csöpögött a gázolaj az adagolóból,és melegen nehezen indult.
Hétvégén mentem vagy 700km-t. Tempomat pöpec, oda felé 120-ra visszafelé 110-re volt állítva (M3-ason, Bp-Nyíregyháza). Az átlag fogyi így alakult 9,3-ra 4 személlyel és csomagokkal. Én egy kicsit sokallom.
Vojnó! Megejthetnénk egy statikus előtöltés-állítás projectet?
Adagolófelújítás mit takar?? Komplett tömítés és szimering csere?? Mert akkor leszedték a fejet is róla..Ha leszedték,akkor azt is be kell állítani.A szerelő csak statikus előtöltést lőtt be,de az kevés.Helyileg hol vagy???Ez a dolog lényege,mert ha tudjuk a lokációd tudunk embert is ajánlani
Üdv Mindenkinek. A következő a problémám.Az E 36-os 2,5 TD BMW-ben most volt adagoló felújítva. Egy szaki feltette az adagolót,bemérte órával,és az apróbb szereléseket én fejeztem be.Lelégtelenítettem,nagy nehezen beröffent,de a próbaúton nem pörgött ki jobban kétezernél.Fel tudtam kapcsolni 5.-ig,de ott is csak kétezer.Felhívtam a szakit (BMW-ben szerelő) és azt mondta,nem tudja mi lehet a gond,ő gyári adatra állította az órával.A gondom az,hogy mielőtt leszedtem az adagolót,nem volt ilyen gond,és az adagolót is megbízható ember javította. Tudnátok segíteni?
1másik szaki szerint az adagolóelektronikával van gond.Főleg akkor nem indul ha előtte 140 felé hajtom és amig nem hűl vissza addig szar.Ha csak 110körül közlekedik tempomat, kímélő pörgetés mentes üzemben akkor semmi gond.Valami hőfokmérő problémát sejtek, de nem tom.
Ez olyan volt mint egy régről látott ismerőst sok év után felkeresni ;o) Remélem nem okoztam kellemetlenséget, de én jól elvoltam ám. :oD Már rég nem röhögtem ennyit.
Meg van a papírja és ott van benne a VIN azt írd be de! ;o)
nekem most állította Vojno és egy kicsit többet teker melegen mint elötte ,de még igy is böven jo.szerntem nézesd meg ujra valakivel az adagolodat,mert nem nagyon lehet már bizni senkiben teljesen manapság.