Bezony. Gyönyörű állapotú, a hangja is mámorító, és ahogy megy aahhh... xD Annyi gondja van, hogy le van adva a rendszáma, és nem találják a forgalmiját, de ha az előző tulaj (Fizikatanárom veje) betolná a képét okmányirodába, hogy elvesztette a forgalmit, 1500 forintért adnának egy bizonylatot, amivel tudnék szaladgálni ide-oda. Egy a gond... Egy motort is elég lesz nekem fenntartani, és a szívem a csepptankos felé húz... Szerintem el fogom adni, de mindenképp ismerősnek szeretném, ha valakit érdekel, mond rá valami baráti árat, amennyit nem sajnál érte, aztán viheti... kéne a pénz is jogsira. A Babetta nekem 20-ban volt, és hónapokban mérhető a szenvedés, amit okozott nekem a karbi beállítása
Igazad van amúgy, belegondolva teljesen érthető. Én még a pannóniát sem tudom megvenni, mert a rohadt egyetem mellet nem tudok annyit dolgozni, hogy normális mennyiségű pénz összegyűljön. Diákhitelt meg nem fogom felvenni, az biztos. Inkább várok még vagy 2 évet, mire lesz keresetem és veszek egy 250-es Viragot. Nem tudom vágyom-e még a 2 üteműekkel küszködésre. A mustang jó, nem fogom eladni, mert szeretem, szerelni, meg menni vele, de azért nyugodtabban ülnék egy megbízható japán vasra, ha tényleg közlekedni akarok. Nameg persze még vagy plusz 20 LE sem árt, ha van, nem egy egy jó kis bugyborékolós V2-es :-D Abban is igazad van, hogy egy öreg 250-es jó hobbimotornak, de ezek csak viszik a pénzt. egy használható Pannónia 120-150 ezer, plusz papírozás, esetleg gumicsere, egy korszerű karbi rá és majdnem 200 ezer. És hiába pannónia, hiába szeretem a pannóniákat, használati értéke jóval alatta van mondjuk egy ugyanilyen árú japán 125-ösnek, ami kb. ugyanilyen teljesítményű és 4 ütemű. De lehet, hogy egy jó ajánlat alkalmával elborul az agyam és veszek egy csepptankos 250-es Jawat :-D
Nekem is ilyesmi történetem van a motorozással :) Én elöször lent a telken a szomszédnak a babettával tanultam meg "motorozni" . Aztán egyszer mentünk le a telekre és valami baja volt a babettának és akkor apám mondta h vegyük elő a fészerben lévő mustangot, és akkor le takarítottuk bezint lecseréltük és nagy nehezen be inditottuk és akkor mondta hogy probáljam ki :) hát az nekem egy olyan élmény volt egyedül menni egy váltos motorral isteni volt , de vissza térve még kb 1993 készült egy kép rólam hogy ülök a mustangnak hátsó kosarába kétévesen és vigyorgok :D
Ok! Egyenlőre majd állítok rajta. Csak ennél nem valami egyszerű mutatvány mert a félbevágott csavar fele le van törve és apám csinálta meg hogy a csavart ne hagyjam el.
Nincs kedvem a fizetnivalókhoz amik lennének, egy nagyobb köbcentis motorral, nincs munkám, tanulok, nem tudnék, de nem is akarok fenntartani egy komolyabb gépet. A 80-as DT nekem pont elég, 100-at bír, túrázni, városba, terepen ideális, miért is akarjak egy szar ezer éves széthajtott 250-est vagyonért helyette??? hogy rendszámozzak, zöldkártyázzak, kétszer annyit fizessek parkolásért, és még a jogsinál is lehúzzanak egy 6 számjegyű összeggel... Nekem ez szerelem.
Pár év múlva egy 400-as 4 ütemű enduró, de majd késöbb, nagyobb nem kell.
Nekem azzal kezdődött hogy a pincében kinéztem magamnak a 10 éve álló babettát 8 évesen. Apám mondta hogy megcsináljuk. Így is történt, mikor hazaértem a nyári szünet előtti utolsó tanítási napról, a babetta ott állt az udvaron, éppen száradt, apám lemosta, egy csésze kávét szürcsölve bólogatott. Kicserélte a benzint és beépített egy benzinszűrőt. Utána mentem vele egy kört. A második körben már csövön vettem a kanyarokat. Apám csóválta a fejét. Anyám meg mondta: Apja fia! Sok-sok évig szolgált a kis babetta, míg 14 éves fejjel elszántam magamat egy augusztus eleji napon: felélesztem a papám fészerében lapuló vadlovat. Miután letakarítotam a 3 (!!!) talicskányi simson meg mindenféle motor és bringa alkatrészt róla kivonszoltam az udvarra. Karbiból kivettem a 20 éves port és egyéb nyalánkságokat, babettából leszívtam egy kis benzint aztán hajrá!!! Második rúgásra felkelt álmából a vadló és ordított mint ahogy kell. A papám mondja: Te még rosszabb vagy mint apád!!! Utána a piros mustangot is megszereztem és kezdődött az összeolvasztás. Egy szarul kinéző vadállat lett belőle. Itt tartok most. Jó hosszúra sikeredett.
Tudjátok mennyit jártam elsőfék nélkül? Babetta elsőkerek rulz! :D A hátsó fék az még most is gyalázat, taposni kell. Amúgy meg elővettem a gépet, tankpucollás, kis benya, benzincsap kinyit szivat amíg nem folyik a benya, tolás és már pöfög is. Nagyon jó hangja volt, de a kuplung rettenetesen csúszik. Lehet hogy ennyi volt, lamellacsere.
Dehogynem, még 2 éve nyáron vettem , azaz cseréltem a 2 sebességes babettámra a Fizikatanárommal. :) Képek<a href="http://www.youtube.com/watch?v=HziiAmU0LA4" target="_blank">Videó</a>
Az aprilia lesz...hatja a f...at! Sok hülye kis kretén megveszi a leélt huszonéves AF1-eket, meg tizenéves RS-eket, aztán lesnek, hogy fél év nyüstölés után széthullanak. :) Széria simson, kipufogónyílásán megpiszkálva tirisztoros gyújtással egy frekvenciamérőn mérve üresben kiforogja a 10-et üresben, mi ezen a hihetetlen?
Tudod Te hányszor döntöttem el ezt én is magamban? :) Amúgy meg csak jelzésképpen mondanám, a tulajdonomban van két csepptankos 350-es, egy jawa 634, és egy Csepel 125, izé 50. :) Én próbálok leállni, de nem megy...egyesek cigiznek, meg naponta seggrészegek, én motorokat gyűjtök... :) De tökre igazad van.
Jah és mégvalami, Kristóf ezt ingyen kapta...annyiért meg miért hagyja ott? :)
Szép a motor, de! Ezt sajnos nem tudom megérteni, hogy mi a szarnak gyűjtitek tyerrel az 50-eseket, ahelyett, hogy adnátok el 1-2 kivételével mindet, és vennétek valami épkézláb 250-est vagy inkább nagyobbat, meg letennétek mellé a jogsit. Azért egy 50-es, még ha 80-as is, vagy 7 lóerős, tárcsafékes, akármi kutyafasza, soha sem lesz még a közelébe sem egy nagymotornak se használati értékben, se teljesítményben, semmi. Persze, tudom, hogy van nektek nagy jawa meg ilyenek is, de ezt az 50-es felvásárlási lázat valahogy nem értem :-) Persze ti dolgotok, ez csak az én véleményem :-)
Hali! Ismerős a tipus,nekem majdnem lett egy ilyenem.Csak az KS80-as volt.1982-es évjárat talán Az is ilyen szinben volt,és hiánytalan állapotban.Megvolt a vízhűtő kis idoma is meg a kis fejidom.Tőlünk kb 1 km-re volt az a használtcikk kereskedés ahol árulták egy Hercules enduro társaságában.Ez 1994 augusztusában volt.Talán 80 ezer volt az ára.Nekem a Hercules jobban tetszett,a méretei miatt.Csak azon látszott hogy úgy lett már rárakva mindenféle alkatrész ami nem hozzá való.Aztán egyik sem lett megvéve,hanem a Gilera 80TG2 lett az enyém.Úgy utólag ennyi év elteltével már tudom hogy ha nem nyúltam volna hozzá,még most is menne :D
szeretek veled vitázni :D Széria simson 10ezer körüli fordulattal?Azért ez eléggé érdekes dolog lenne,amikor pl egy rs50 is már üveghangon visít olyan fordulatnál,pedig ott forgattyúsházba szívás is van.
Úgy tűnik a Január 17.-i hétvége már második éve szerencsés, az életembe, motorozás szempontjából. Tavaly ezen a napon vettem a Hondámat, idén meg egy nálunk nagyon ritka Zündapp KS 50-re sikerült szert tennem, abból is a ritkábbik folyadékhűtéses modellre. 1977-es 5 sebességes, 6.25 lóerős, 17-es magnézium felnikkel, és első olajos tárcsafékkel, gyárilag fordulatszámmérős, elég jó állapotban van, az utóbbi 10 évet egy fűtött raktárban töltötte.
ez az egy kép volt ami nem haladja meg az 512 kbyte-s maximumot. Ha érdekel a többi: http://sportmotor.hu/motoros_kepek/veteran/?dr=26009
Jah, és mégvalami. Szerintem annyi fülem van a dologhoz, hogy kihalljam: A Mustang a kis lendítőtömegnek hála jóval könnyebben felpörög, és a felömlők kialakításának következtében hallhatóan magasabb fordulatra képes, mint a Simson... és szerintem nem túloztam. Az "alacsony" kifejezés, ha fordulatszámról van szó, szerintem itt nem nyerő :)
Neharagudj, de ez irreális. :) A Simsonomon tökéletesen bekalibrált LED-es fordulatszámmérő van, 3000-nél (50Hz) 6 LED, 6000-nél (100Hz) 12 LED világít, így lett bekalibrálva jelgenerátorral. Namost ez fel lett rakva Simsonra, üresben karcolta a 10 000-et, alapjárat valamivel 1000 alatt volt. 500-as alapjárat a legpontosabban belőtt Böhmerlandon sincs. Szerintem ez a fordulatszámmérő mégis reálisabb adatot nyújt, mint akármelyik mechanikus... Videó
Szevasztok! Holnap szorítsatok értem! Ált géptan vizsga! most nézegetem a kétütemű motor indikátor-diagrammját és eszembe jutottatok. ha valakinek kell valami segítség www.glbsc.hu vagy esetleg nálam is lehet anyagot-puskát találni.
Szevasztok!
ui: a motor úgynézki százon 2,5 litert eszik. az jó? nekem jó de ez normális?
már rég írtam le hogy nekem volt (és lesz) fordulatszámmérő a mustangon.Nos,én 5ezerig tudtam forgatni,ott már nem forgott tovább.3500 körül váltottam,az alapjárat meg 500 körül volt.Ugyanis a műszeren pont az 500-ason van a mutató ütközője,és alapjáraton lefeküdt oda a mutató.
De hála az égnek van egy jó kis 3gangos váltonk és nem kell 6500-al motorzni mint a robogókon. Tényleg,egyébként valaki nézte már hogy átlagosan mennyit forognak ezek menet közbe?
Szerintem egy nyugis motorozásnál nem pörögnek 3000-3500nál többet.
szerintem csak abban van igazad hogy kicsi lesz a kompresszió. a másik kettő állításod nem jöhet létre(nem lesz elősűrítés meg a kipufogón ki megy a benzin)mert akkor már mm-ekben számoljuk a hengerfal és a dugó közti hézagot. szóval ez csak elméleti síkon megy végbe gyakorlatilag nem mert be se indulna már a moci:D nem tudom érted-e mit akarok mondani:)