Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Üdv mindenkinek! Végre ide is eljutottam:)) ezen a linken egy szállítással foglalkozó cég hírdeti magát aki elvben tudja az "okosságot" az USA-ból beszállításról. http://internetvilag.hu/ No ezek után kicsit magamról annak aki nem ismerne ( Jim-nek felesleges infók:) ) Tavaly ősszel vettem egy FJR-t 2 évesen egy Firenze-i nyaralás után ami hazafelé hajnali 6-tól este 1/4 9-ig tartott egy seggel egy 1100-es drag-al. Lehet sajnálni kicsit:) Azóta persze nem sikerült ilyen méretű gurulásban részt vennem, hisz már van hozzá megfelelő paripám:( De itthon is gurulgattam idén 7 ezret csak úgy:) Imádom!!! A vas egy 2004-es kiadású gép ( galaxy blue ) 3 doboz, K&N légszűrő és egy Power Commander. Próbáltam pár gépet, de eddig ez viszi a pálmát magasan:)))) Széles utat mindenkinek!
Pár hónapja van meg a mozdony... és a speed sensorom szaraxik (nem garos). A yamaha hu-nál pofátlanul 33 rugó, usa OEM parts site-okon 60 dolcsi de a szállítás 80... honnan lehet "normális" áron alkatrészt beszerezni?
Belestem ide mert kb 1 hónapja én is FJR tulaj lettem, bár majd csak a következő szezonban lesz bevetésre kész, mert nem újonan hanem eléggé hiányos állapotban vettem kinn Münchenben.
Az enyémet gyárilag Bridg. gumival szerelték. Az első gumi 6e km után olyan kagylós lett, hogy féltem a franciák között... Pedig napi szinten ellenőriztem a nyomást.
Egyébként nagy gondom nem volt vele, egészen jól tapadt, ha nem kagylósodik ki, egészen sokáig is bírta volna.
Azért a Z6 nagyságrendekkel jobbnak tűnik tapadásban. Úgy veszem észre jobban is kopik. Persze lehet, hogy a jobb csuklómmal van a probléma :-)))
Akkor meg lehet próbálni reklamálni. Bár a barátom Mitas gumijából is kiszakadt egy tenyérnyi futófelület egy osztrák túrán (Teneré, tehát nem egy izomkolosszus), mégis legfeljebb a lehetőséget ajánlották fel neki, hogy kap egy új ugyanolyat. A Z6 nekem bejött. Szeretem. A mostaniban 16e km van, tegnap még 200km-t mentem vele....
Ebben az esetben elég régi gumi lehetett, mert a 2006-os modell már biztosan Z6-on jött ki. a használati utasításban is ez van:
Nekem viszont olyan szép sima lett az elsőm a kis alpesi kiruccanás után, hogy tuti csere, amint lehet. FJR a Garda-tónál: Amúgy a gyár által javasolt bridgestone-t is meg lehet próbálni, de nekem eddig bejött, ami van (2 párat már elkoptattam)
Örülök, hogy megúsztad. A motor használati utasítása szerint Metzeler Z6 kell rá (vagy valami Pirelli), ráadásul külön erre a gépre gyártott változat. Ma jöttünk haza szlovéniából, utassal, telecsomagolva a 15ezret futott Z6 hibátlan volt. (Viszont most már csereérett.)
sokkal mentem de a MOTOR megtartott na félre a tréfábol ugy 800 méter kellet mig megálljak nem estem el mentem mint a salakmotorosok nem biztos hogy egy speed et megfogtam volna de hát szerencsém volt ennél a temponál (nem publikus) 10 böl 8 perec
sziasztok valakinek van tapasztalata hogy a michelin pilot road 2 hogy viselkedik ? tegnap brnobol hazafelé eldurrant a metzeler ilyet biztos nem rakok rá többet . ha tudtok más tapasztalatot azt is megismerném (más gumi) köszi
A bukócső viszont egészen jónak tűnik. Egyet megnéznék közelebbről, hogy hová fúrták fel őket. Biztosan többet védenek (megfelelő rögzítés esetén) mint egy bukógomba.
Azon gondolkodtam, hogy vajon szét lehet-e szedni a tükröket, hogy bele lehessen építeni egy kisebb helyzetjelző lámpát? Első ránézésre nem igazán úgy tűntek.