Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ckerti Creative Commons License 2009.10.30 0 0 150

Egyértelműen pozitiv, bár nehezen induló teszt a friss Autó-Motorban.

Az első bekezdést inkább ugorjátok is át.

ckerti Creative Commons License 2009.10.28 0 0 149
Én még csak óriásplakátot láttam, de sajnos nem esik útba, így ritkán fogom látni...
Előzmény: hicky (148)
hicky Creative Commons License 2009.10.25 0 0 148
Végre láttam én is a Yeti reklámját az ertéelklubon.VÉGRE valami!
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 147
OK
Előzmény: ckerti (146)
ckerti Creative Commons License 2009.10.25 0 0 146

Szólj elötte és odaugrom.

A telcsiszámomat majd megmondom, ha aktuális lesz.

Előzmény: Törölt nick (145)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 145

Ott lesz átvéve a városod szalonjában.....:-)

 

Ott lehetsz az átvételen, ha akarsz...

Előzmény: ckerti (144)
ckerti Creative Commons License 2009.10.25 0 0 144
Erre is eljöhetnél vele. :-)
Előzmény: Törölt nick (142)
hicky Creative Commons License 2009.10.25 0 0 143
FELTÉTLENÜL!!!(ahogy eddig is :))
Előzmény: Törölt nick (142)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 142

December 18-22 között lesz átvéve....

Fehér S-line...

Szólok majd....

Előzmény: hicky (141)
hicky Creative Commons License 2009.10.25 0 0 141
NA(!)arra aztán tényleg kíváncsi vagyok!Majd szólj!!!
Előzmény: Törölt nick (140)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 140

Decemberben megjön a 170 lovas CR A4-es...

Akkor majd - várhatóan - lepődni fogunk egy nagyot, hogy megelőzi az SII-t, hiába ugyanaz a tömege és a papír szerinti teljesítménye....

"Konszernsorrend"...

Előzmény: hicky (139)
hicky Creative Commons License 2009.10.25 0 0 139
Emlékszem arra az A4-re.A váltó nekem bejött,de a kormányával valóban bajok voltak.
Szóval egy A4 143 LE-s dízellel jobban ment/megy végsebességre,mint egy SII. 170LE-vel.Továbbra is egy kicsit elképzelhetetlen,de nem feltétlenül lehetetlen.
Előzmény: Törölt nick (138)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 138

Emlékszel még a szürke A4-esre?? (tudod aminek szidtam a váltóját, meg a kormányát)

 

Az tök együtt gyorsult az SII-esemmel. Többször próbáltuk...

(érzetre még jobban is ment)

Sík úton végsebességre 238-at ment... Az SII csak lejtőn tud annyit....

 

Előzmény: hicky (137)
hicky Creative Commons License 2009.10.25 0 0 137
Mi támasztja alá az állításodat?
Előzmény: Törölt nick (136)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 136

Nem érzetre....

 

Végsebességre pedig az Audi a jobb.....

Előzmény: hicky (135)
hicky Creative Commons License 2009.10.25 0 0 135
Érzetre talán így van.
Előzmény: Törölt nick (134)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 134

Amúgy a 143 lovas A4-es Audi nem megy rosszabbul, mint a 170 lovas SuperbII...

Érdekes....

Előzmény: Törölt nick (133)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 133

Mielőtt megrendeled feltétlenül hívj fel, hogy megnézzük mit bír az a moci....:-)))

Előzmény: ckerti (132)
ckerti Creative Commons License 2009.10.25 0 0 132

Ha megveszem (mert egyszer azért csak veszek már valamilyen autót) a 140 lovas Yetit és tuningolni akarom, akkor meg kideríted, hogy mégiscsak külön motor a 140-es és a 170-es?

Így nem lehet dönteni kérem!

Pedig már csak ez az egy dolog hibádzik! :-)))

Előzmény: Törölt nick (130)
hicky Creative Commons License 2009.10.25 0 0 131
Akkor mi kaptuk be a gólt!De ez nem érvényes,hogy az új infót elhallgatod előlünk! :)
Tehát akkor muß legalább a 140lovas verziót megvenni,hogy tudjunk erősíteni.Ezt mondjuk eddig is tudtuk.De nem kell aggódni,mivel a 110-es verziót fel lehet erősíteni a 140-es szintre:

Original: 81KW 110LE 250NM
O.CT : 103KW 140LE 305NM
Előzmény: Törölt nick (130)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.25 0 0 130

Nem rúgtam öngólt, csak Ti még nem tudjátok!:-)

 

Korábbi infóm szerint 110-170-ig ugyanaz a motorszerkezet...

Viszont azóta jött egy pontosabb infóm.. Így a 110-es gyengébb, a 140 és a 170-es ugyanaz...

Előzmény: hicky (129)
hicky Creative Commons License 2009.10.25 0 0 129
Öngólt rúgott Szili. :)) Én is emlékszem ilyen infóra.
Előzmény: ckerti (128)
ckerti Creative Commons License 2009.10.24 0 0 128
Nekem meg egy bölcs ember belső infója a 110 lovas TDI-ről és egy nagyobb turbóról, chiptuningról :-)))
Előzmény: Törölt nick (126)
hicky Creative Commons License 2009.10.23 0 0 127
Azt mindjárt gondoltam.Viszont ahogy nézem a Škoda Yeti konfigurációt,nem szerepel a 170 lovas dízel.Csak a 110,és a 140.
Előzmény: Törölt nick (126)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.23 0 0 126
Nekem a 170 lovas jutna eszembe...:-))
Előzmény: ckerti (125)
ckerti Creative Commons License 2009.10.23 0 0 125

Ma a Somló-hegyen, a szőlők közötti földutakon, két méter zéles szurdokokban kavarogtunk az Octival.

Eszembe jutott, hogy a 4x4-es, 110 lovas CR TDI Yeti mennyivel jobban érezné magát itt, ráadásul -szokás szerint- megint csak 4-en ültünk a kocsiban.

ckerti Creative Commons License 2009.10.14 0 0 124

Ráadásul unalmas és olcsó újságírói sablon.

Azért az autó jó, nekem egyre jobban tetszik, de drága, az tény.

Előzmény: joemaster (123)
joemaster Creative Commons License 2009.10.14 0 0 123
Olvastam, szerintem kicsit fanyalgós, de leginkább a kalapos Skodás szófordulatot kellene már elfelejteni, mert ÓCSKA! Kicsit sértő is.

Előzmény: ckerti (122)
ckerti Creative Commons License 2009.10.14 0 0 122

További teszt a friss Autó Piacban.

Pozitiv. :-)

Előzmény: hicky (121)
hicky Creative Commons License 2009.10.09 0 0 121
Jó sajtó visszhangok a Yetiről:

http://www.skoda.hu/news_detail.php?N_ID=1270&rel=statHomeNews_Jó sajtója van az új ŠKODA YETI-nek

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!