Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
BINGÓ!!! nekem kigyulladt a sárga kontroll lámpa ami elvben oxygen senzor hiba...ez azért olt alapból érdekes, mivel a dyno beszerelésekor az az első lépés, hogy ezt széthúzod, hogy ne ugathasson bele az ECU által adott infó a dyno vezérlésébe... innentől aránylag egyszerű volt a szitu: csak kellett valaki aki ért hozzá:)) AGO a Te embered:)))
...amikor a hibát produkálta az olyan volt, hogy ha visszavettem a gázt, akkor fulladt le a gép, alapjárat semmi. Ha húztam neki, akkor ment, de jóval gyengébben, mint ahogy kellett volna.
...ne már, nekem is a visszahívás után kezdte a szarakodást...
Ezek szerint nincs is semmi baja a dyno-nak, csak ha elér valamilyen hőfokot a motor, akkor összeakad az ECU-val? Itt szarom össze magam, ha ez így van...
Minden rendben vele, bár egyszer az M3-on megtréfált tavaly:( Egy senzor cserére vissza rendelt a yamaha és utána össze akadt a Dyno és a gyári ECU.... Ekkor jött a megoldás: http://www.agomotors.hu/ Ez a srác itthon ebben az isten! lemérte a gépet, beállított rajta pár dolgot, de csak 1 alap térkép fut rajta 60 ropi lenne egy full térkép amivel nyernék pár lócit, de felesleges! Ahogy beállította a gáz érzékenységet, hozzá némi alap dolgokat.....előtte se ment lustán a paripa, de a szervízből hazafelé nyomtam egy olyan 1 kereket, hogy magam is meglepődtem:)
naná, hogy ismerős a motor :-) Ha az nincs, lehet, hogy nem-, vagy csak később vagyok FJR-es... :-)
A Dyno jó még? Az enyém tavaly kifeküdt. Kétszer állt meg a motor tőle az autópálya kellős közepén Bp és Miskolc között... Kis pihengetés után elindult. Kiszedtem belőle. Majd szétszedem, és megnézem mi okozza a melegedését...
Hogyan sikerült megoldani? A gyárinak nem igen lehet nekidőlni, vagy csak egyszer :-)
Nekem is tört már el - belementem egy nagyobb gödörbe. Leesett a doboz is, szépen lejött róla a máz. Az új gyári tartó azonban már jobb kialakítású, de nem gondolnám, hogy neki lehetne biztonsággal dőlni...
Jó pedig az a középső doboz. Én alapban azt szoktam használni, a két oldalsó nincs fent. Elfér benne a bukó, meg minden cula. Kényelmes bele pakolni, nyitogatni, stb.
Nekem is csak a régi gumival rázott 160-170 közt veszettül, de olyankor mindig jól megijedtem és rácsavartam. Azonnal elmúlt:) szg307! Szerintem Te jól ismered a motorom:)) Ha annyit segítek, hogy a jobb oldalán egy DynoJet matrica van? Vagy segítsek még? Olyan kék, mint a tied. Amúgy Én ha egyedül megyek, szinte csak a középső dobozzal járok. a Helmet Guard-ra reagálva. Azonnal felismertem Én is, mivel az FJR előtt 4 évig egy 1100-s Dragstar-t hajtottam. Utólag nem lehet hozzá rendelni ez már kiderült. Bontót még nem próbáltam, majd keresgélek, köszi a tippet.
Pedig jó dolog, nagyon kényelmessé teszi az utas életét, neki tud dőlni jól. A párom szereti nagyon. Mondjuk roppant igénytelen a gyári megoldás, meg kellett csináltatnom egy ismerősömmel a felfogató konzol merevítését, mert a yamaha műanyagból (!) gyártja, és rögtön elreped.
Zozo! Megnéztem ezt a helmet guardot és szerintem minden yamaha robogón ilyen sisakzár van 1db de bizti hogy ilyen volt a Dragstaromon és a fiam DT Yamaháján is. javaslom támadj meg pár motorbontót és lelsz ilyen zárat.
Egyértelmű! Én is inkább viszem magammal, de ezt akartam elkerülni és inkább csak elrettentő példának egy lakatos vagy záras megoldást. Ha vinni akarja valaki akkor szinte mindegy mivel próbálom védeni:( Én mikor motorozni kezdtem pár éve ismét, akkor harley-s ismerős unszolására és velük mentem Alsóörsre is meg Faaker See-be. Sehol, soha nem kellett semmit zárnom!! Ott hagytam a dzsekim a motoron, volt, hogy a kulcsot bent felejtettem ( azért vissza mentem, mert annyira laza nem akartam lenni ), de a fotózgató embereken kívül soha senki nem ment még közel se a cucchoz. Ezt azért baromira becsültem bennük!
Szerintem a legjobb megoldás a sisakhoz az oldaldoboz. Bele kell tenni. Mármintrövid túránál, persze.
Hosszabb túránál cipeljük magunkkal őket, mert elég drágák voltak, és nem bízom egy pár ezer forintos drótra őket, a dobozok meg ugye tele vannak.
Nyugatról annyit, hogy (már megint) a szomszédom előző fjr-jét kompletten Maastricht egyik belvárosi parkolójából vitték el tokkal-vonóval, sisakostul, mindenestül.
Mindenhol lopnak.
Még olyasmire gondoltam amikor vettem egy elég drága láncot a motorhoz, csiribiri egybeöntött zárral meg mittomén, hogy a sisakokat majd azon átfűzve hagyom, de akkor meg a földön lennének, és tuti lenne olyan jótét lélek aki belerúg, akár véletlenül is.
Szóval én ha rövid (1-2 napos) a túra, az oldaldobozba teszem, egyébként vagy cipelem, vagy megkérem az adott látnivalónál a recepcióst/portást/pénztárost, hogy (akár némi baksis fejében) vigyázzon rá. Vö. Krka vízesés alsó parkoló. Asszem 20 fabatkát adtam a srácoknak a parkolóban, betették a sisakokat a bódéjukba és figyeltek a motorra egész nap. Meg is volt.
Persze mindenki másra esküszik, aztán amikor elviszik a cuccát, rájön, hogy nincs tökéletes védekezés az olyan köcsögök ellen, akik lopni akarnak.
olyan van nekem is, ha a számzárasra gondolsz, de kipróbáltam itthon..aztán megtanítottam a 8 éves lányomnak is, hogy becsukott szemmel hogyan kell kinyitni egy ilyen lakatot:) nem tenném rá a sapkákat
ilyet akarok csinálni a gépemre, de a nyomorult zárakat se tudom beszerezni az országban fél éve... http://www.sporttouringusa.com/www/helmetguard.htm ha van valami ötlet azt szívesen veszem!!
Igen! Olvastam és olvasom is gyakran a szomszédod túráit. Ja! Ezt mostanság tudtam meg: Ha a motor elejénél érzel valamit akkor a hiba hátul van..:))))) sose gondoltam volna, de a doboz tekintetében egyértelműen igaz! MERSZ?? Mit szólnál hozzá? Ja! Lecseréltem még ősszel a gumit! Michelin Pilot Road! Komolyan bombázó amit tud! Jim-el októberben kanyarogtunk egyet a 2A-n és mikor vége az egyenesnek és jönnek a kanyarok..kicsit izgultam, mert rendesen vénylett az út a víztől, de a hideg aszfalt ellenére fantasztikusan tapadt a húzósabb kanyarokban is. Nagyon jó választás volt. Kösz:)
Én mindig betartom a sebességkorlátozásokat, ezért is mondtam, hogy a dolog teoretikus csak :-) ezzel együtt 160 fölött hátsó dobozzal, utas nélkül berázza az elejét a turbulencijjja. vagy mi.
Logo nekem is tetszik, jó lenne belőle harware formában is.
Júliusi Nordkapphoz mégegyszer:
Nem biztos, hogy a Nordkapp júliusban a legjobb, olvasd el a szomszédom leírását az ő idei túrájukról, rengeteg hasznos infó van ott. motorostura.hu
Ők is júliusban mentek.
"Tibor azt mondja, hogy az egyik ismerőse szerint - aki Norvégiában dolgozik - Norvégiába május végén kell menni, vagy augusztusban, mert a június, meg a július az esős időszak. Később sokszorosan beigazolódott, hogy a helyiek intelmeit mindig érdemes nagy figyelemmel meghallgatni."
Ha ő olyasmit ír, hogy sok volt az eső, akkor az nagyon sok lehetett, egyszer kiment megnézni egy várat Németországba, egy nap oda 850 km, egy nap vissza, szintén, végig esőben és pályán, mert elvonási tünetei voltak. Ha neki sok az eső, akkor az tényleg sok.
Sziasztok! El biza, sajna:(( Nem úgy jöttek össze a dolgok, de pótoljuk:) Megjegyzem a dobozzal való utazás "teoretikus eszemfuttatás" rész-ből a 130-as tempóra kicsit máskép emlékszem:)))))) De mondjuk valóban nagyon kellett menekülnünk, így érthető volt a 240 is!!! MERSZ-re nagyon gyúrok az idén! Már csak egy csapattárs kellene, aki képben van. Január 06. vízkereszt! Azt tartják, ha ma melegszik és olvad akkor korán jön a tavasz:) Épp ideje is lenne, mivel elhatalmasodtak rajtam az elvonási tünetek. Jim! Ha kész a végleges logó, akkor csináltatok belőle tankpadot, mert a régi már fáradni látszik. Van olyan hely, ahol bármit ..logót, rendszámot, képet..mindegy mit kérsz rá, úgy gyártják. Gondoltam a logó jól mutatna rajta. Most olvasgattam a Motorrevű 2007/12. számát. Norvég túra. Július végén volt a beszámolót író pár. Nagyjából 1 fix dolog van a cikkben és a túrában, az eső:(
Elolvastam a leírásod, tetszett. Szívessen mennék én is de aszzem akkor még nem lesz bejelentve a vasam. (német szezon rendszám) Sajna az itiner amit feltettél nekem jött le valamiért. Átdobnád mélben? quattroman@csopper.hu
Gyakorlatilag majdnem minden hétvégén megyünk egy kört Szlovákiában, úgyhogy persze, hajrá - gyere velünk. (Októberben voltunk utoljára, szerintem március végén már ott leszünk)