Keresés

Részletes keresés

balzo56 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 415
Sziasztok! Az eltünésem oka nagyon súlyos, vizsgaidőszakom van és meg vagyok zakkanva. Küzdök ebben a hónapban, de alkalmanként rákacsintok majd a fórumra. Mint most is.
üdv:
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.10 0 0 414
Megpróbálom, de nem ígérem, hogy tuti sikerül:) De, hogy szép nem lesz az szinte biztos:)))))))) Viszont van elég forgácsolással foglalkozó ismerősöm, így az a valószínűbb, hogy inkább velük próbálok beszélni.
Előzmény: szg307 (413)
szg307 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 413
Ha egy olyan doboztartót ki tudnál reszelni alumíniumból, engem is érdekelne...
Előzmény: zozo.sz (412)
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.10 0 0 412
Egy percig se gondoltam, hogy Pityu hibája lenne!
Nagyon jól összebarátkoztunk és sokat beszélgettünk még a motor vásárlása után, sőt mostanság is, ha összefutunk. Egyértelmű, hogy imádta a gépet és vigyázott rá. Ezért is gondoltam, hogy gyárilag gyöngécske az a tömítés.
Más! Találtam Top Case tartó konzolt alumíniumból maratva! Az tuti nem törik el!
http://www.bikergate.de/detail628.html
Bár ez GIVI konzol, de a gyárit is símán le lehetne koppintani, csak pont nincs itthon CNC-m:( De lehet, hogy megcsinálom anélkül, csak kicsit tovább fog tartani:) Ugyanis nincs kedvem az úton pattogtatni, viszont gyakran megpakolom alaposan no és "néha" nem a megengedett sebesség matricának megfelelően megyek vele:)))))
No! Most pedig megyek, mert ma kivételesen Én is dolgozom:)))
Imádom ezeket az okos szervezőket a mobil szolgáltatóknál! Ha vastagon áll a jég a tornyokon azonnal van meló....Hajrá:)
Előzmény: szg307 (410)
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.10 0 0 411
Szia Jim!
Meglestem! Már ideje lenne egy hasonlónak! Nagyon klassz kis út:)))
Előzmény: jim32 (409)
szg307 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 410
Ismerem a motorod előéletét: makulátlan. Pityu hibátlanul járatta be, mindent megtett érte. Hibátlan a gép. Az a tömítés valami gyári hiba lehet.
Előzmény: zozo.sz (405)
jim32 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 409
Előzmény: zozo.sz (407)
jim32 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 408
Kivételesen dolgozom:-)
És fejben motorozok....
Előzmény: zozo.sz (407)
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.09 0 0 407
Sziasztok!
Mi ez a nagy elveszés??
Jim?? Qauttroman? Balzo56??
Hová lettetek? Na jó!! Jim-nek lehet egy kifogása, ha a weblappal foglalkozik:)))
A többieknek tessék gyakrabban jelentkezni!
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.09 0 0 406
In truder! A tavaszi gurulást szervezhetné úgy is a brigád, hogy szg is ott legyen! Hozod a Dyno-t és hazafelé már magas díjfizetőként jöhetsz:)))))))
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.09 0 0 405
Reggelt!
Asszem 11 ezerrel vettem a gépet és most nem egész 20 van benne. Nem tudok róla, hogy bármikor is bontva lett volna bármi is a motoron...a 2 keréktől eltekintve a gumi csere miatt, de ez ugye nem érinti a váltót. Tartok tőle, hogy ez gyárilag egy gyenge tömítést jelent, de a garancia már lejárt. Szervízzel beszéltem már és innen a hátsó villa bontási elmélet:( Ezt konkrétan közölték, hogy megállapítható legyen a pontos helye a szivárgásnak és egyáltalán, hogy cserélni lehessen. No mindegy! A tavasz nekem is egy full szervízzel fog kezdődni:(
Csak majd előtte körbe érdeklődöm, hogy mennyi az annyi, mert vannak helyek, ahol már 4000 fölött van a szervíz óradíj. Így elég brutálisnak tűnik az elsődleges matekolás amit 10-12 órára saccoltak.
Előzmény: szg307 (404)
szg307 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 404

Nem hiszem, hogy komoly probléma lenne. Egy szervizessel meg kell nézetni, aztán majd megmondja, hogy mi van. Én az ilyen jellegű munkákhoz már házilag nem fogok hozzá.

 

A Dyno bepakolása nem volt nagy kunszt, az elektronikához elég jól értek. Bár ennél még az sem nagyon kellett.

Előzmény: In_truder (403)
In_truder Creative Commons License 2008.01.08 0 0 403

Kinek mi az egetverő, ugye :-)

Az usa ár kb fele az itthoninak. Elhozatni el tudom.

 

szg: neki is dyno van, ennek nem sok  köze van az említett olajfolyáshoz szerintem. lehet, hogy egyszerűen rosszul tettek be/vissza egy tömítést.

szg307 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 402

Nálam nincs ilyen probléma. (nálam dyno van :-))

Előzmény: zozo.sz (401)
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.08 0 0 401
No más...
Az alábbi problémám van a géppel kb. mióta megvettem. Legalábbis azóta látom, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Talán most se kéne, csak egyre inkább zavar. Baloldalon a kitámasztó mellett van a váltóházon egy szimering, ahonnan kijön a kardán. Na ott nekem nagyon enyhén ugyan, de szivárog az olaj. Nem igazán problémás, mivel jelentéktelen a veszteség még 10000 km után is, de baromi büdös néha, mikor a forró kipufogóra csöppen és a lámpánál az orrom alá füstöl. A kérdés az lenne jelentkezett-e már másnál is hasonló hiba, és mennyibe fájhat egy ilyen szervíz, mert gyanítom egész hátsó villa ki stb. Tippek?
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.08 0 0 400
Hajrá!:)
Amúgy nem tudom mennyi, ha kintről szerzed, de itthon se egetverő...
ha bele kalkulálod a posta költséget, akkor szerintem kb. ugyan annyi! Mondjuk ha hozza valaki a pakkjában az ugyi olcsóbb:) nézd meg a weblapját!!
Előzmény: In_truder (399)
In_truder Creative Commons License 2008.01.08 0 0 399
akkor lesz egy dyno, hozzá k&n szűrő. a csövekhez nem akarok nyúlni, nem akarom, hogy hangos legyen.
Előzmény: zozo.sz (398)
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.08 0 0 398
Sziasztok!
Látom nagyon nagy a Dyno pezsgés:)))
Szóval: Ha ilyet pakolsz a vasba, akkor illik legalább egy K&N sport légszűrő. Aztán minden változtatáshoz vannak külön térképek amiket cd-ről telepíthetsz, de ezek előre írt programok és ugye minden motor más...tehát ha igazán sok pénzt akarsz eltapsolni, akkor kezd a full verzióval:) Kidörrentő, K@N szűrő és egy full térkép amit HEGERENKÉNT!!!! írnak meg neked a saját gépedhez, és persze be is állítják mindet külön-külön. Én is gondolkodtam amúgy egy sportosabb pufogón, de min. 90 lenne 2 dob. Nem igazán a teljesítménye, hanem az hajt, hogy halljanak ha érkezem! A drag-al nem volt gondom:)))) nyitott cobra dobok voltak alatta:)) Békásmegyernél ráröffentettem egy komolyabbat és a raktár utcáig nyílt szét a sor a szentendrein:)
De ezt biza nem hallja meg senki, így nagyon észnél kell lenni, ha autók közt használom.
In_truder Creative Commons License 2008.01.08 0 0 397

Akkor ez innentől kezd érdekes lenni, lehet, hogy nekem is lesz benne? :-)))

Reszkessetek... :-)))))

 

Laikus kérdés: ehhez ugye elvileg dukál sportlégszűrő is. Ha felül kinyitom, akkor alul (kipuff) nem kell kinyitni?

Előzmény: szg307 (395)
szg307 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 396

"a top case terhelhetősége 3 kg"

 

ja, szállítottam már benne kb. 6kg ólmot (lövedék), és volt már benne dinnye is :-))))))

Előzmény: In_truder (393)
szg307 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 395
A hardvert én is az USA-ból szereztem. Beszerelése kb. fél óra volt sk.
Előzmény: In_truder (394)
In_truder Creative Commons License 2008.01.08 0 0 394
Amúgy a dynojet beszerelése mennyibe kerül? Csak mert hardvert tudnék szerezni az usából hozzá, és persze jobban érezném magam, ha tudnám, hogy több lóerős a motorom :-))))
In_truder Creative Commons License 2008.01.08 0 0 393

Hali,

Igen, elrepedt rögtön... :-/

Egy ismerősöm profi műanyagos, ő csinálta meg valami műanyaghegesztéses merevítéssel, nagyon állat lett, én próbáltam ragasztgatni előtte mindenféle csodával, de hiába, a kereskedésben meg azt mondták, hogy nagyon nem érdemes másikat venni, mert az is eltörik, a top case terhelhetősége 3 kg (!), mivel maga a doboz is van kb 2 kg. Akkor minek árul hozzá a gyár a dobozra rögzíthető háttámlát????????

Mindegy, azóta rendben van a rögzítés, neki lehet dőlni. Ha tavasszal összefutunk túrán, szívesen megmutatom.

 

Más. Remélem a többlóerős topiktársak a több lóerőt leróják a hivatal felé... :-))))))) ha már jobban koptatják az utat a több lóerejükkel... :-)))))

Nekem ez a 143 is bőven elég, ezt sem használom ki semennyire sem. Tulajdonképpen elég lenne egy kisebb motor is, csak a hosszú, utasos túrák miatt ideális az fjr. Én meg az olyanokat szeretem.

Előzmény: szg307 (382)
szg307 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 392
Érdemes volt létrehoznom ezt a fórumot :-))))
Előzmény: zozo.sz (391)
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.07 0 0 391
Ja! Majd ha mész a sráchoz ne lepődj meg!
Konkrétan szerelmes abba amit csinál:)))))))) Ott csesztette a gépet majd 3 órán át. A nap már rég leesett mire elindultam, de nem engedett el, míg minden gáz állásnál le nem csekkolta.
Előzmény: szg307 (389)
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.07 0 0 390
a fogyasztás a javítás után kevesebb kb. átlag 3-5 decivel! az se kevés:)
amúgy nem a hőfok, hanem a gázmarkolat állása ami az oxygen senzor, ECU+Dyno csoportnál kiveri a biztit:)
Neked ugyan az a gondod, mint nekem volt, így itt a megoldás:)))))))
amúgy a jelenség ugyan az volt nekem is és előtte épp meghajtottam csöppet a kicsikét...asszem 245 körül járt az óra, de utána nem volt hajlandó 180 fölé menni.
Előzmény: szg307 (389)
szg307 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 389

B@sszameg....  ezt csinálta Neked is? A rángatózás közben már nekem is égett az a lámpicsku...

Tavasszal az első utam a csávóhoz vezet!

 

 

Egyébként a fogyasztás milyen lett?

Előzmény: zozo.sz (388)
zozo.sz Creative Commons License 2008.01.07 0 0 388
BINGÓ!!!
nekem kigyulladt a sárga kontroll lámpa ami elvben oxygen senzor hiba...ez azért olt alapból érdekes, mivel a dyno beszerelésekor az az első lépés, hogy ezt széthúzod, hogy ne ugathasson bele az ECU által adott infó a dyno vezérlésébe...
innentől aránylag egyszerű volt a szitu: csak kellett valaki aki ért hozzá:))
AGO a Te embered:)))
Előzmény: szg307 (387)
szg307 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 387

...amikor a hibát produkálta az olyan volt, hogy ha visszavettem a gázt, akkor fulladt le a gép, alapjárat semmi. Ha húztam neki, akkor ment, de jóval gyengébben, mint ahogy kellett volna.

Előzmény: zozo.sz (384)
szg307 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 386

...ne már, nekem is a visszahívás után kezdte a szarakodást...

 

Ezek szerint nincs is semmi baja a dyno-nak, csak ha elér valamilyen hőfokot a motor, akkor összeakad az ECU-val?  Itt szarom össze magam, ha ez így van...

Előzmény: zozo.sz (384)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!