Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Sziasztok! Az eltünésem oka nagyon súlyos, vizsgaidőszakom van és meg vagyok zakkanva. Küzdök ebben a hónapban, de alkalmanként rákacsintok majd a fórumra. Mint most is. üdv:
Megpróbálom, de nem ígérem, hogy tuti sikerül:) De, hogy szép nem lesz az szinte biztos:)))))))) Viszont van elég forgácsolással foglalkozó ismerősöm, így az a valószínűbb, hogy inkább velük próbálok beszélni.
Egy percig se gondoltam, hogy Pityu hibája lenne! Nagyon jól összebarátkoztunk és sokat beszélgettünk még a motor vásárlása után, sőt mostanság is, ha összefutunk. Egyértelmű, hogy imádta a gépet és vigyázott rá. Ezért is gondoltam, hogy gyárilag gyöngécske az a tömítés. Más! Találtam Top Case tartó konzolt alumíniumból maratva! Az tuti nem törik el! http://www.bikergate.de/detail628.html Bár ez GIVI konzol, de a gyárit is símán le lehetne koppintani, csak pont nincs itthon CNC-m:( De lehet, hogy megcsinálom anélkül, csak kicsit tovább fog tartani:) Ugyanis nincs kedvem az úton pattogtatni, viszont gyakran megpakolom alaposan no és "néha" nem a megengedett sebesség matricának megfelelően megyek vele:))))) No! Most pedig megyek, mert ma kivételesen Én is dolgozom:))) Imádom ezeket az okos szervezőket a mobil szolgáltatóknál! Ha vastagon áll a jég a tornyokon azonnal van meló....Hajrá:)
Sziasztok! Mi ez a nagy elveszés?? Jim?? Qauttroman? Balzo56?? Hová lettetek? Na jó!! Jim-nek lehet egy kifogása, ha a weblappal foglalkozik:))) A többieknek tessék gyakrabban jelentkezni!
Reggelt! Asszem 11 ezerrel vettem a gépet és most nem egész 20 van benne. Nem tudok róla, hogy bármikor is bontva lett volna bármi is a motoron...a 2 keréktől eltekintve a gumi csere miatt, de ez ugye nem érinti a váltót. Tartok tőle, hogy ez gyárilag egy gyenge tömítést jelent, de a garancia már lejárt. Szervízzel beszéltem már és innen a hátsó villa bontási elmélet:( Ezt konkrétan közölték, hogy megállapítható legyen a pontos helye a szivárgásnak és egyáltalán, hogy cserélni lehessen. No mindegy! A tavasz nekem is egy full szervízzel fog kezdődni:( Csak majd előtte körbe érdeklődöm, hogy mennyi az annyi, mert vannak helyek, ahol már 4000 fölött van a szervíz óradíj. Így elég brutálisnak tűnik az elsődleges matekolás amit 10-12 órára saccoltak.
Nem hiszem, hogy komoly probléma lenne. Egy szervizessel meg kell nézetni, aztán majd megmondja, hogy mi van. Én az ilyen jellegű munkákhoz már házilag nem fogok hozzá.
A Dyno bepakolása nem volt nagy kunszt, az elektronikához elég jól értek. Bár ennél még az sem nagyon kellett.
No más... Az alábbi problémám van a géppel kb. mióta megvettem. Legalábbis azóta látom, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Talán most se kéne, csak egyre inkább zavar. Baloldalon a kitámasztó mellett van a váltóházon egy szimering, ahonnan kijön a kardán. Na ott nekem nagyon enyhén ugyan, de szivárog az olaj. Nem igazán problémás, mivel jelentéktelen a veszteség még 10000 km után is, de baromi büdös néha, mikor a forró kipufogóra csöppen és a lámpánál az orrom alá füstöl. A kérdés az lenne jelentkezett-e már másnál is hasonló hiba, és mennyibe fájhat egy ilyen szervíz, mert gyanítom egész hátsó villa ki stb. Tippek?
Hajrá!:) Amúgy nem tudom mennyi, ha kintről szerzed, de itthon se egetverő... ha bele kalkulálod a posta költséget, akkor szerintem kb. ugyan annyi! Mondjuk ha hozza valaki a pakkjában az ugyi olcsóbb:) nézd meg a weblapját!!
Sziasztok! Látom nagyon nagy a Dyno pezsgés:))) Szóval: Ha ilyet pakolsz a vasba, akkor illik legalább egy K&N sport légszűrő. Aztán minden változtatáshoz vannak külön térképek amiket cd-ről telepíthetsz, de ezek előre írt programok és ugye minden motor más...tehát ha igazán sok pénzt akarsz eltapsolni, akkor kezd a full verzióval:) Kidörrentő, K@N szűrő és egy full térkép amit HEGERENKÉNT!!!! írnak meg neked a saját gépedhez, és persze be is állítják mindet külön-külön. Én is gondolkodtam amúgy egy sportosabb pufogón, de min. 90 lenne 2 dob. Nem igazán a teljesítménye, hanem az hajt, hogy halljanak ha érkezem! A drag-al nem volt gondom:)))) nyitott cobra dobok voltak alatta:)) Békásmegyernél ráröffentettem egy komolyabbat és a raktár utcáig nyílt szét a sor a szentendrein:) De ezt biza nem hallja meg senki, így nagyon észnél kell lenni, ha autók közt használom.
Amúgy a dynojet beszerelése mennyibe kerül? Csak mert hardvert tudnék szerezni az usából hozzá, és persze jobban érezném magam, ha tudnám, hogy több lóerős a motorom :-))))
Egy ismerősöm profi műanyagos, ő csinálta meg valami műanyaghegesztéses merevítéssel, nagyon állat lett, én próbáltam ragasztgatni előtte mindenféle csodával, de hiába, a kereskedésben meg azt mondták, hogy nagyon nem érdemes másikat venni, mert az is eltörik, a top case terhelhetősége 3 kg (!), mivel maga a doboz is van kb 2 kg. Akkor minek árul hozzá a gyár a dobozra rögzíthető háttámlát????????
Mindegy, azóta rendben van a rögzítés, neki lehet dőlni. Ha tavasszal összefutunk túrán, szívesen megmutatom.
Más. Remélem a többlóerős topiktársak a több lóerőt leróják a hivatal felé... :-))))))) ha már jobban koptatják az utat a több lóerejükkel... :-)))))
Nekem ez a 143 is bőven elég, ezt sem használom ki semennyire sem. Tulajdonképpen elég lenne egy kisebb motor is, csak a hosszú, utasos túrák miatt ideális az fjr. Én meg az olyanokat szeretem.
Ja! Majd ha mész a sráchoz ne lepődj meg! Konkrétan szerelmes abba amit csinál:)))))))) Ott csesztette a gépet majd 3 órán át. A nap már rég leesett mire elindultam, de nem engedett el, míg minden gáz állásnál le nem csekkolta.
a fogyasztás a javítás után kevesebb kb. átlag 3-5 decivel! az se kevés:) amúgy nem a hőfok, hanem a gázmarkolat állása ami az oxygen senzor, ECU+Dyno csoportnál kiveri a biztit:) Neked ugyan az a gondod, mint nekem volt, így itt a megoldás:))))))) amúgy a jelenség ugyan az volt nekem is és előtte épp meghajtottam csöppet a kicsikét...asszem 245 körül járt az óra, de utána nem volt hajlandó 180 fölé menni.
BINGÓ!!! nekem kigyulladt a sárga kontroll lámpa ami elvben oxygen senzor hiba...ez azért olt alapból érdekes, mivel a dyno beszerelésekor az az első lépés, hogy ezt széthúzod, hogy ne ugathasson bele az ECU által adott infó a dyno vezérlésébe... innentől aránylag egyszerű volt a szitu: csak kellett valaki aki ért hozzá:)) AGO a Te embered:)))
...amikor a hibát produkálta az olyan volt, hogy ha visszavettem a gázt, akkor fulladt le a gép, alapjárat semmi. Ha húztam neki, akkor ment, de jóval gyengébben, mint ahogy kellett volna.
...ne már, nekem is a visszahívás után kezdte a szarakodást...
Ezek szerint nincs is semmi baja a dyno-nak, csak ha elér valamilyen hőfokot a motor, akkor összeakad az ECU-val? Itt szarom össze magam, ha ez így van...