Nagyon kedves, szívesen elfogadom.Persze a költségeket állom.Köszönettel és Tisztelettel üdvözlöm.Megragadom az alkalmat,hogy két ma beszerzett könyvvel "dicsekedjek".
Szerintem a stabilmotorozásnak ez a része is ad annyi sikerélményt, mint mikor a kész géppel büszkélkedhetsz a barátoknak. Én kifejezetten szeretek azon agyalni, hogy na most akkor mit csináljak...( meggyújtsam, vagy szétverjem )
De általában megy ez ezek nélkül is - soxerencsét !
Hát nem gyenge teremtés, egyébként egy álmatlan éjszakán megszületett a fejemben a lehúzó szerkezete. És már elkezdtem csinálni is , csak a hegesztőm szabin van.Csabi elmondása alapján született a gondolat. Röviden ennyi a BHZ-Projekt
Dutrancs úr, visszaolvasva a múltba említést találtam a maga különlegesen nagy gépész-szakirodalmáról. Csak eredeti példányokat gyűjt, vagy másolatnak is örül?
Van a 45-ös Mtz- ről egy korai kezelési-karbantartási útmutatóm, szívesen elküldeném az akármi módon lemásolt példányát. Meg egy 1942- es szakiratról is, aminek már a szerzője is regényes név : Óhídi Légmán Lothár...
itt küldöm a képet,megkerestem a lomtárba.Egy kukát odatettem a méret érzékeltetésére.Ez nem jó neked mert a külsejét fogná meg. Neked meg minél közelebb kellene húzni az agy részhez.
Persze,de már volt valamelyik topikba az unokámmal,csak nem találtam rá az albumok között.Kimegyek és megpróbálom de mióta az új program van a gépemen gépről még nem tettem be.(egyedül)
Sziasztok! Már jó a gépem,úgyhogy néha-néha majd benézek.Van nekem bazi nagy lehúzom .Gyere el érte.Hol laksz?Biztos 200km távolságba.Ez akkora ,hogy zsiráffal kell a munka tárgyát képező helyre feltenni.(Igaz csak én nem bírom -te lehet,hogy könnyűszerrel feldobod).
Mondd csak Bhz, ismered te a drótecsetet? Ha restaurálsz, akkor biztos a sarkokból is el akarod távolítani a lerakódásokat. Normál drótkefe ilyenkor szokta elhullatni a drótjait, de a drótecset nem. Drótkötélből vágj 15 - 20 centit, bontsd pászmáira (de ne szálazd szét), aztán a hat pászma egyikének a két végétől két- két centire tekerj lágyabb drótból szétbomlásgátló hurkot. Nem kell nagyon mexorítani, mert csúsztatgatva utánállítható a kopás.
Kész a drótecset.
Legfeljebb kicsit hajlítsd meg az egészet - mint a "("- jel - így jobban kézreáll. Drótkefegyilkos helyekre pervij klassz..
A MIB lendkekék anno rajtam is kifogott - igaz, hogy nekem nem volt lelki muszáj leszedni. A környék utolsó MIB- fűrészese azt mesélte, hogy mikor ő volt kénytelen lebirkózni a kereket, egy bődületes nagy lehúzót kért kölcsön, beakasztotta a lendkeréknyílásokba, aztán "többet erővel mint ésszel"...
Semmi melegítés, semmi csavarlazító, semmi elédolgozás. Még az éket is a kerékkel együtt húzta le, és nem tört semmi. Igaz, nagyot reccsent, mikor megmozdult.
Na én csak a nagy lehúzót ajánlom (max 1,5- ös menetemelkedéssel).
Bhz barátunk, azt olvastam hogy nem akarja a MIB lendkerék az igazságot.
Az ék eltávolítására nekem a hosszában átfúrás jött be. Két centi mélyen eléfúrni, aztán mehet a 6- os fúró végig. Az átfúrt ék összedől pár kopp- kopp- ra, aztán jön a nagyobb kérdés : mennyi türelmed van a lendkerék megmozdítására...