Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Szia Balzo! OK! Van benne igazság, de egy utas nem tehetetlenül felragasztva kapaszkodik azokba! A Top case ezen a lapon kapaszkodik 3 füllel az aljánál ás minden súly a terhelés váltásoknál ezeket a füleket próbálja kicsavarni, az utas támaszkodásáról már nem is beszélve...szerintem ez brutális erőhatás tud lenni. De biztosan járható út az is. Végül is nem hiszem, hogy gond, ha több verzió van és mindegyik jobb, mint a gyári műanyag:)
Szia ZOZO.SZ! Az ötletem abból fakadt, hogy van nekem egy Hyo...650SH-is és annak a hátsó kapaszkodója aluöntvényből van. Stabil, vannak rajta csomagrögzítő kifülek és még egy sem tört le. Az állandó utasom is megkapaszkodik benne, igaz max 50 kg még nem törte le. Bár én óvatos duhaj vagyok mert nem szeretném ha leszokna a motorozásról. A sielés már nem tetszik neki, én meg imádok sielni is. Üdv.
Sziasztok! balzo! Az ötlet alapjában nem rossz, de az öntött anyag minden esetben ridegebb, mint a hidegen hengerelt, ebből adódóan a rázkódástól el is fog törni. Ezen felül egy méretezett rajz a gyári alapján egyszerűbb, mint egy szerszám készítés az öntéshez:)))) Az aprópénzről amibe egy szerszám kerül már ne is beszéljünk:) 1-2 évig dobozostól cserélheti belőle a tartót az egész csapat ha épp kell... De legalább végre itt van valaki rajtam kívül is:))))))))))
Hahó van egy korszakalkotó ötletem!!!!!!!!!!!!!!! Keresni kell egy aluöntéssel foglalkozó fickót és az is megtudja oldani. Fele annyit kell reszelni, csak az öntőminta szélét, majd fényezni és meg van oldva. Speckó öntöt nem tudok de biztos van, Ha többen összeállunk még neki is megéri mivel egyedi legyártás nem kifizetődő. Üdv.
Sziasztok! Az eltünésem oka nagyon súlyos, vizsgaidőszakom van és meg vagyok zakkanva. Küzdök ebben a hónapban, de alkalmanként rákacsintok majd a fórumra. Mint most is. üdv:
Megpróbálom, de nem ígérem, hogy tuti sikerül:) De, hogy szép nem lesz az szinte biztos:)))))))) Viszont van elég forgácsolással foglalkozó ismerősöm, így az a valószínűbb, hogy inkább velük próbálok beszélni.
Egy percig se gondoltam, hogy Pityu hibája lenne! Nagyon jól összebarátkoztunk és sokat beszélgettünk még a motor vásárlása után, sőt mostanság is, ha összefutunk. Egyértelmű, hogy imádta a gépet és vigyázott rá. Ezért is gondoltam, hogy gyárilag gyöngécske az a tömítés. Más! Találtam Top Case tartó konzolt alumíniumból maratva! Az tuti nem törik el! http://www.bikergate.de/detail628.html Bár ez GIVI konzol, de a gyárit is símán le lehetne koppintani, csak pont nincs itthon CNC-m:( De lehet, hogy megcsinálom anélkül, csak kicsit tovább fog tartani:) Ugyanis nincs kedvem az úton pattogtatni, viszont gyakran megpakolom alaposan no és "néha" nem a megengedett sebesség matricának megfelelően megyek vele:))))) No! Most pedig megyek, mert ma kivételesen Én is dolgozom:))) Imádom ezeket az okos szervezőket a mobil szolgáltatóknál! Ha vastagon áll a jég a tornyokon azonnal van meló....Hajrá:)
Sziasztok! Mi ez a nagy elveszés?? Jim?? Qauttroman? Balzo56?? Hová lettetek? Na jó!! Jim-nek lehet egy kifogása, ha a weblappal foglalkozik:))) A többieknek tessék gyakrabban jelentkezni!
Reggelt! Asszem 11 ezerrel vettem a gépet és most nem egész 20 van benne. Nem tudok róla, hogy bármikor is bontva lett volna bármi is a motoron...a 2 keréktől eltekintve a gumi csere miatt, de ez ugye nem érinti a váltót. Tartok tőle, hogy ez gyárilag egy gyenge tömítést jelent, de a garancia már lejárt. Szervízzel beszéltem már és innen a hátsó villa bontási elmélet:( Ezt konkrétan közölték, hogy megállapítható legyen a pontos helye a szivárgásnak és egyáltalán, hogy cserélni lehessen. No mindegy! A tavasz nekem is egy full szervízzel fog kezdődni:( Csak majd előtte körbe érdeklődöm, hogy mennyi az annyi, mert vannak helyek, ahol már 4000 fölött van a szervíz óradíj. Így elég brutálisnak tűnik az elsődleges matekolás amit 10-12 órára saccoltak.
Nem hiszem, hogy komoly probléma lenne. Egy szervizessel meg kell nézetni, aztán majd megmondja, hogy mi van. Én az ilyen jellegű munkákhoz már házilag nem fogok hozzá.
A Dyno bepakolása nem volt nagy kunszt, az elektronikához elég jól értek. Bár ennél még az sem nagyon kellett.
No más... Az alábbi problémám van a géppel kb. mióta megvettem. Legalábbis azóta látom, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Talán most se kéne, csak egyre inkább zavar. Baloldalon a kitámasztó mellett van a váltóházon egy szimering, ahonnan kijön a kardán. Na ott nekem nagyon enyhén ugyan, de szivárog az olaj. Nem igazán problémás, mivel jelentéktelen a veszteség még 10000 km után is, de baromi büdös néha, mikor a forró kipufogóra csöppen és a lámpánál az orrom alá füstöl. A kérdés az lenne jelentkezett-e már másnál is hasonló hiba, és mennyibe fájhat egy ilyen szervíz, mert gyanítom egész hátsó villa ki stb. Tippek?
Hajrá!:) Amúgy nem tudom mennyi, ha kintről szerzed, de itthon se egetverő... ha bele kalkulálod a posta költséget, akkor szerintem kb. ugyan annyi! Mondjuk ha hozza valaki a pakkjában az ugyi olcsóbb:) nézd meg a weblapját!!
Sziasztok! Látom nagyon nagy a Dyno pezsgés:))) Szóval: Ha ilyet pakolsz a vasba, akkor illik legalább egy K&N sport légszűrő. Aztán minden változtatáshoz vannak külön térképek amiket cd-ről telepíthetsz, de ezek előre írt programok és ugye minden motor más...tehát ha igazán sok pénzt akarsz eltapsolni, akkor kezd a full verzióval:) Kidörrentő, K@N szűrő és egy full térkép amit HEGERENKÉNT!!!! írnak meg neked a saját gépedhez, és persze be is állítják mindet külön-külön. Én is gondolkodtam amúgy egy sportosabb pufogón, de min. 90 lenne 2 dob. Nem igazán a teljesítménye, hanem az hajt, hogy halljanak ha érkezem! A drag-al nem volt gondom:)))) nyitott cobra dobok voltak alatta:)) Békásmegyernél ráröffentettem egy komolyabbat és a raktár utcáig nyílt szét a sor a szentendrein:) De ezt biza nem hallja meg senki, így nagyon észnél kell lenni, ha autók közt használom.
Amúgy a dynojet beszerelése mennyibe kerül? Csak mert hardvert tudnék szerezni az usából hozzá, és persze jobban érezném magam, ha tudnám, hogy több lóerős a motorom :-))))
Egy ismerősöm profi műanyagos, ő csinálta meg valami műanyaghegesztéses merevítéssel, nagyon állat lett, én próbáltam ragasztgatni előtte mindenféle csodával, de hiába, a kereskedésben meg azt mondták, hogy nagyon nem érdemes másikat venni, mert az is eltörik, a top case terhelhetősége 3 kg (!), mivel maga a doboz is van kb 2 kg. Akkor minek árul hozzá a gyár a dobozra rögzíthető háttámlát????????
Mindegy, azóta rendben van a rögzítés, neki lehet dőlni. Ha tavasszal összefutunk túrán, szívesen megmutatom.
Más. Remélem a többlóerős topiktársak a több lóerőt leróják a hivatal felé... :-))))))) ha már jobban koptatják az utat a több lóerejükkel... :-)))))
Nekem ez a 143 is bőven elég, ezt sem használom ki semennyire sem. Tulajdonképpen elég lenne egy kisebb motor is, csak a hosszú, utasos túrák miatt ideális az fjr. Én meg az olyanokat szeretem.
Ja! Majd ha mész a sráchoz ne lepődj meg! Konkrétan szerelmes abba amit csinál:)))))))) Ott csesztette a gépet majd 3 órán át. A nap már rég leesett mire elindultam, de nem engedett el, míg minden gáz állásnál le nem csekkolta.
a fogyasztás a javítás után kevesebb kb. átlag 3-5 decivel! az se kevés:) amúgy nem a hőfok, hanem a gázmarkolat állása ami az oxygen senzor, ECU+Dyno csoportnál kiveri a biztit:) Neked ugyan az a gondod, mint nekem volt, így itt a megoldás:))))))) amúgy a jelenség ugyan az volt nekem is és előtte épp meghajtottam csöppet a kicsikét...asszem 245 körül járt az óra, de utána nem volt hajlandó 180 fölé menni.