Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
motor.lap.hu vagy valami ilyen..szóval motorlap! de itt egy link próbának:http://www.karpitszerviz.hu/ Nekem asszem a 3 csík megjelenésekor kapcsol a ventillátor és már hűti is vissza. Szerintem ez teljesen normális nagy melegben. Míg nem forr addig minden szint normális, ezzel ne foglalkozz. Amúgy nekem is melegszik ilyen szinten, ha toporgok a sorban és közben dől a forróság az aszfaltról is, de amint van pár száz méternyi lehetőség a folyamatos gurulásra már megy is vissza. Pláne, ha kijutok a városból.. Üléssel amúgy mi a gondod? Nekem az, hogy széles és magasan van:( ezért is tettem már 3 szor lapjára szegény paripát álló helyben:))))) szét b..szott az ideg, de nagyon röhögtem is közben, hogy mekkora állat vagyok:)) mindenki más rendesen esik el...menet közben, csak én vagyok olyan pöcs, hogy álló helyben borulok fel, mint a büdös bogár
A melegedés persze nem azt jelenti , hogy felforr a víz.... Hanem mondjuk nyáron, városban előfordul, hogy a 3-4. csík is megjelenik, pedig a 2 szokott lenni a normális.
Sikerült:) Nem! Nekem soha nem volt még melegedési problémám! Amúgy azért rendeltem, mert tavaly nyár elején találkoztam Komárom környékén egy FJR-es kollégával aki mesélte, hogy kapott 1 kavicsot a hűtőbe...ez 130 ezrébe fájt, mivel cserélnie kellett. Gondoltam egy ilyen mutatós darab csak véd valamit...
Az a hűtőrácsdísz nem vesz el felületet a hűtőtől? Nekem nyáron elég sokszor melegszik a motor amikor nem megfelelő sebességgel haladok, ami persze elég nehezen abszolválható feladat.. :)
Nekem a műanyagos tökéletesen megcsinálta egy merevítővel. Ugyanakkor az alumínium biztosan ennél is jobb. A páromnak elvileg van egy cnc-s ismerőse, meg ismerünk valakit akinek a cége az AMG-nek szállítbe alumínium cuccokat, meg lehet kérdezni őket, kérdés, hány darabtól éri meg foglalkozni vele.
Segitsetek képet szerettem volna feltenni, de földkörüli pályán maradt valahol. A kép betöltésnél betöltötte de a mehet után csak a szöveg érkezett meg. Üdv.
Szia Balzo! OK! Van benne igazság, de egy utas nem tehetetlenül felragasztva kapaszkodik azokba! A Top case ezen a lapon kapaszkodik 3 füllel az aljánál ás minden súly a terhelés váltásoknál ezeket a füleket próbálja kicsavarni, az utas támaszkodásáról már nem is beszélve...szerintem ez brutális erőhatás tud lenni. De biztosan járható út az is. Végül is nem hiszem, hogy gond, ha több verzió van és mindegyik jobb, mint a gyári műanyag:)
Szia ZOZO.SZ! Az ötletem abból fakadt, hogy van nekem egy Hyo...650SH-is és annak a hátsó kapaszkodója aluöntvényből van. Stabil, vannak rajta csomagrögzítő kifülek és még egy sem tört le. Az állandó utasom is megkapaszkodik benne, igaz max 50 kg még nem törte le. Bár én óvatos duhaj vagyok mert nem szeretném ha leszokna a motorozásról. A sielés már nem tetszik neki, én meg imádok sielni is. Üdv.
Sziasztok! balzo! Az ötlet alapjában nem rossz, de az öntött anyag minden esetben ridegebb, mint a hidegen hengerelt, ebből adódóan a rázkódástól el is fog törni. Ezen felül egy méretezett rajz a gyári alapján egyszerűbb, mint egy szerszám készítés az öntéshez:)))) Az aprópénzről amibe egy szerszám kerül már ne is beszéljünk:) 1-2 évig dobozostól cserélheti belőle a tartót az egész csapat ha épp kell... De legalább végre itt van valaki rajtam kívül is:))))))))))
Hahó van egy korszakalkotó ötletem!!!!!!!!!!!!!!! Keresni kell egy aluöntéssel foglalkozó fickót és az is megtudja oldani. Fele annyit kell reszelni, csak az öntőminta szélét, majd fényezni és meg van oldva. Speckó öntöt nem tudok de biztos van, Ha többen összeállunk még neki is megéri mivel egyedi legyártás nem kifizetődő. Üdv.