Keresés

Részletes keresés

csepel1951 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 4667

Thenksz:)!

A Coolman féle jawas oldalon hibásan van megadva...5.5 lityó...bakker az nagyon kevés---Riga tank annyi...

Előzmény: Törölt nick (4665)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.29 0 0 4666
Az ígért képek.Nem sok mert hideg van a műhelyben,kiabálnak a minuszok ott is mint kint :/
Ahogy említettem a féktárcsán a furatok meg a mustang agyon a vastag felöntés pont egy vonalba esik.





Így akár fel is lehet szerelni a féktárcsát a vadállatra :D


Előzmény: Törölt nick (4598)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.29 0 0 4665
Üzemanyagtank kapacitás 8 liter (0,75 liter tartalék)
Előzmény: csepel1951 (4664)
csepel1951 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 4664
A Mustang tankja hány lityós?
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 4663
Képesmotor-on van egy tag, 3-at árul 150-ért, de csehszlovák rendszámosak, és vaészeg papírjuk sincs :)
Előzmény: zzzsmile (4659)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.29 0 0 4662
most találtam :
http://www.czetka.eoldal.hu/
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.29 0 0 4661
http://sebessegoltara.blog.hu/2009/01/26/cezeta
Előzmény: TyerCorp01 (4655)
zzzsmile Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4660
A 100-at se így se úgy nem futja meg, a hátizsáknál meg jobb :)
Előzmény: TyerCorp01 (4658)
zzzsmile Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4659
Na meg az ára :) 7-8 Mustang kijön belőle! Még én itthon nem láttam soha magyar rendszámosat.
Előzmény: TyerCorp01 (4657)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4658
Tavaly egy veterán találkozón itt Szarvason láttam egyet oldalkocsival , állítólag az az egyetlen oldalkocsis az országban, hát nemtudom, vajon 8 lóerő mellé érdemes ilyet aggatni? :)
Előzmény: zzzsmile (4656)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4657
Ha nem lenne a PAV40 utánfutó fenntartása ugyanannyi, mint egy autóhoz tartozóé, illetve az átírása nem lenne 50-60 000, esküszöm, vennék egyet én is a csepptankosra...
Előzmény: zzzsmile (4656)
zzzsmile Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4656
Mikor először láttam ilyet, azt gondoltam, milyen ronda. Jó 5-10 év múlva változott meg a véleményem, hogy annyira ronda hogy már szép. Utánfutóval meg kifejezetten kéne: http://www.singlewheel.com/Scoots/Atti/pav%20Cezeta.jpg
Előzmény: TyerCorp01 (4655)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4655
Čezeta, 125-150 vagy 175 ccm-es (Nemtudom mennyi, mindig keverem a Jawa Manet, Tatran, és Čezeta modelleket)
Érdekessége, hogy az elsőkerék fölött van a tank, és egy kis csomagtartó, amire létezett ülés (!) is. (Valószínűleg csak kis ideig, mert képzeljük el az élethelyzetet, ahogy Józsi, mögötte a neje, Mariska, és elöl a 7 éves kisfiuk, Pistike ül a motoron, és egy határozottabb fékezésnél, amint egy (mint esetemben minden évben legalább 3x) Suzuki Swift befékez hirtelen előttük, Pistike - ahogy Newton már rámutatott erre első axiómájában: (Tehetetlenség törvénye) alapján - továbbrepül, és az agyveleje szétloccsan a Suzuki hátsó szélvédőjén.

Jah, mellesleg valami Csepel Tacskó jellegű (rotakapa méretű) fain kormánnyal. xD
Előzmény: gery22 (4654)
gery22 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4654
Milyen moci lehet?
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4653
"Összesz*rtam magam, mikor fingottam és attól félek hamarosan
átégeti a széket."
Ez kéész :)
Előzmény: csepel1951 (4652)
csepel1951 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4652
Előzmény: TyerCorp01 (4651)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4651
A feléig bírtam... XDXD
Előzmény: csepel1951 (4650)
csepel1951 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4650

http://phun.sysonline.hu/Idegen_helyen_szaras_szarasok.htm

 

Kissé fanyar humor de én szétröhögtem magam...elég hosszú...

csepel1951 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4649

Na ja...ha megy majd a váltás, lehet h lesz fejlesztés motorka terén...

Most h készül az öszvérem(korábban belinkelt Riga Delta vázas Mustang blokkos tuningos állat)

Ezen tanítgatom majd váltani meg h érezze az erőt:))

Azért nem szivatom meg, h később se legyen gondja a váltással, átépítem az idióta Mustang fordított kart:)

Mivel a romos félig hiányos Schwalbémat el kellett h adjam anyagi megszorultságomban, már csak az öszvér maradt.De az faszányosan meg lesz csinálva...ha beválik,kap egy jó (vmilyen modernebb ) karbit meg Simson első villát.

Most az a gáz h a Mustang blokk bazihosszú és az első sárvédő beleért a gyertyapipába...elvágtam rövidre és egy pocsgumi lesz kimerevítve h védje a kulától a hengerfejet.

Előzmény: TyerCorp01 (4641)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4648
akkor te mázlista vagy :D olcsón megúszod az ilyesmit.Felénk egy danúvia ülés börözése azt hiszem 10 és 20 ezer között van.
Előzmény: TyerCorp01 (4646)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4647
Szépen megírtad!Én nem merek itt ilyen sokat írni,mert párszor már megszívtam hogy valami hiba miatt elszállt az egész írás.Ezek a kínai szarok nem egy megbízható valamik.Mondjuk a mostaniak sem még a márkásak között sem.Nekem a suzukim idén már 21 éves és minden eredeti benne/rajta idén lesz felújítva a főtengely meg kicserélve a csapágyak szimmeringek.Még az ékszíj is eredeti japán.Nekem a babetta sem indult be döglött benzinnel.Amúgy azért nehezek ezek a masinák mert vastag vázcsöve van,és sok vas van alul.Másrészt mivel a blokk teherviselő elem így masszív anyagból van(volt).A 84kilós suzukin maga a váz vagy 25 kiló,és a blokk is van vagy 30 :D
Előzmény: csepel1951 (4638)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4646
Anya szűcs-bőrműves, amúgy azt hiszem 3, max 4000-ért csinálja anyaggal együtt.
Előzmény: Törölt nick (4644)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4645
Azzal is el leszel majd hétvégente! :)
Én is berugós Komáron kezdtem, a kormányváltót nagyon könnyen meg lehet szokni.


A lánc nem a legjobb erre a célra, kavicsok közül is inkább csak az élesek a jók.
Előzmény: csepel1951 (4643)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4644
De pofás!mennyiért csinálták meg?
Előzmény: TyerCorp01 (4637)
csepel1951 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4643

Köszi!

Vettem páromnak egy Komart anno...(uccsó,3.verziós,79-es,berúgós de kormányváltós)

Full felújítva várja a feltámadást a napokban,szép gyári zöldre fújva.

Hölgyemény szokatás indul:)

Előzmény: TyerCorp01 (4641)
Taxxi Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4642
v soksok lánc, és azt kiszedni is egyszerű, bár a kisebb helyekbe ez nem nagyon fér be :D
Előzmény: TyerCorp01 (4636)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4641
Ez egy szép beszámoló volt! Én sem csináltam volna máshogy... 45-ből, amennyiért ez elment, egy nagyon jól használható simsont ki lehet fogni manapság, más kérdés, hogy akkor a Kedvesednek meg kellene tanulni váltani, bár ha mondjuk mégis robogót szeretne, 90-es évek eleji Yamaha robogókat lehet már olcsóbban kapni, és azok azért elég jól meg vannak csinálva.
Előzmény: csepel1951 (4638)
Taxxi Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4640
motocikli ásztuszvinyinkó dázsi brinnó

úristen, na jó :D
Előzmény: Törölt nick (4632)
Taxxi Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4639
hát ja, ez igaz :D mögötte kőműves talicskán elférnének :D ugratáskor szép látvány lenne :D szputnyik riga 16 :D
Előzmény: Törölt nick (4631)
csepel1951 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 4638

Hihihi...nem tudom,említettem-e,de párom kapott régebben sógornőméktől egy Novara City nevű állatot.
A vicces h kb 10 éves volt és volt benne v 2000km(ez annak tudható be h a gyerkőceik ezen tanultak motorozni meg esni az udvarukon körbe-körbe:)
Kb erre meg is felelt...(azért ezért veni egy ilyen szart luxus,mert olcsó fajta de én spec sajnálnék adni érte 200e ft-ot...jó ott az olcsóbb is gyakorolgatni)
Ott rohadt már 1 ideje a garázsban,nem használta seni,csak párom néha szaladgálni---már ha néha be tudta röffenteni,mert az akksi már kaksi volt:)
Tehát sógornőméknek útban volt(vettek 1 Aprilia SR-t.)
Tehát megkaptuk,(aksit vettem) elhoztam Mezőkövesdről...gond nélkül-még jó...
Aztán szaladgáltunk vele,főleg én,belecsavartam olyan 1000-1200km-t.
Egyszercsak szétrepült benne vmi...
Na telefon egyből,robogós ismerősnek,ékszíjra gyanakvás,nyugtázás,letolás a műhelyébe(kurvamessze).Közben sűrűQurvaanyázás...
Ott sasolás,észbekapás,elszörnyedés,olajfürdős hajtás felfedezés,ohne ékszíj,ohne variátor...Óh-ne borzalom!
Hazatolás,közben majdnem méhbe leadás...otthon 1 nap idegrendszer-pihentetés,másnap optimista hozzáállás...szétkap dekli le,olaj ki.
Szemrevételezés...variátor helyett parafás röpsúly,elkopva fémig,főtengelyen.
Szintén ugyanitt egy kis lánckerék,pici lánccal takarodik hátra a keréktengelyhez.ott egy fém tengelyen Müanyag!!! nagy lánckerék,gumiággyal rávulkanizálva a tengelyre.
A müanyag jóféle mert kopás ohne...viszont a pontagyú sárga sima tengelyfelületre ragasztotta a gumiágyat ezért egy idő múlva az széthasadva megfordult a lánckerékkel együtt és szabadonfutóvá vált...hogy az a...
Pofák elvisz egy felújítóba,tök olcsón felparafázzák...fasza...kész is.
A lánckereket le kéne gyártani fémből,de nem egysazrű ilyen műhelyt találni...sógornőm férje kerített a gyárban ismerőst,bevittem a cuccot...
Ott benn szemrevét,anyázás,ilyen fogprofil nincs a szabványban...kínai-saját szabvány...basszuskulcs!
Még ha a lánckereket meg is csinálják...kb 12e ft-ért akkor is a már nyúlásnak eredt szutyok láncs cserepéldány beszerzése esélytelen!
cucc hazavisz,elkeseredés,agyalás.
Végső elkeseredésben elmenés esztergályos ismerőshöz,szarság mutatása,problémamegoldás pillanatok alatt.
Odaadás neki,mondja,megpatkoljuk a műanyag kereket.
Esztergán gumiágy leszúrása,szemétbe kidob...aztán helyére fémbetét készítése,tengelyre hegesztés.müanyag lánckerék mindkét oldalából picit leszed(úgyis jó bazi vastag volt)és 2 fémtányér készítése közrefogandó a müanyagot.
Mikor ez kész,összerak,és átfúrva egy kb 4-es fúróval,passzosan stift bele.
Remekmű:)
Otthon sebtében összedobás,még szakadt tömítés is felhesználva,zyírral h azért tömítsen és olaj beönt...egy csepp se szivárog---fasza...próba...röfff...virulás!:)
Aztán még kis ideig használom, Lillafüredre felmászkálni,lefelé 2X megsz*pat,1x mert döglött benzint kevertem a tankba---(ennyit a faszae lekrtonikus cdi gyutacsokról,mikor az Ural m72 ismerősnek évekkel ezelőtti döglött büdös kunyerált benzinszerűséggel keverten vígan szalad)
Másodszor viszont nem tudom h mi volt...azóta se...karbi babapopsi sterilségűre kipucolva,sehol 1 retek, minden tiszta, szikra mint állat és mégis előbb ledadog,néha rángat még aztán síri csend...még néhány 100 m gurulás a tótól lefelé az erdőben,gravitáció magasztalása az egekbe,majd keserű lassulás, könnycsepp elmorzsolása a szem sarkában,diszkrét hogyazakurvaannyamármegint!
Megállt.üde madárcsicsergés hallgatása percekig,majd nekiveselkedés,(dögnehéz szar,csak azt nem tom h mi a fene 80kg ezeken mikor a fele nejlon)
rohanás a szar mellett,ráugrok,majd rájövés h ez bizony nem üres,his robogó...hogyaza...motor visszafog,izzadás,végső kimerülés...
rétinéger aszfaltmunkások tömege,kaján vigyor a részükről...

Részemről kényszeredett mosoly,bár az erölködéstől inkább debilnek nézhettek...
mellettük elhaladás,odanemnézés,beszólások...miva b*zmeg,kitankoltál?Nem megy a szekér?Mé'nem megy?---hasonlók...
(magamban:dögöljmeg, és gondolkodás tömegmészárláson)
Messzebbre jutás,motoros kolléga megáll,parkolóban együttérző beszélgetés,benzin felajánlás,reménytelen fejrázás...elköszönés...
Még 3 km...sz*pás.
Leizzadás,lábremegés,gép eresz alá bebasz,test ágyra lebasz...gebasz...
Másnap tiszta fejjel ébredés, instant kakaó,kívánatos nézegetése a szutyoknak,levizelés gondolata...
Gondolat elhesegetése, nekiállok szerelni...minden lófaszt szétszedek,kipucolok...bár semmi kosz...ugyanúgy visszatesz cucc,pöcc-röff---őrület kerget...
Kör csapatás, használom pár napig, gond nélkül...közben megérett a legnemesebb gondolat:el kell adni mihamarabb ezt a szart!
Páromnak óvatos tálalása a dolognak,meglepő beleegyezés...örömmámor...
Hirtelen felindulásból márka keresése a neten,persze rohadtulmegnemtalálás, robogók közt megbúvó sok más tökugyanolyan v hasonló szemét felfedezése más más színben és néven...
Anyázás...árak meglesése,kalkulálás...50-be meghírdetés,telefonhívások özöne,még aznap 45-ért elvivés---jó messze---
Nagy bazi sziklaomlás belül,majd elsírás,búcsúfotó...asszonynak.

Ja még vmi...3.5 le,kis skála a km órán...(spirálos)kék mező 40!ig,utána piros ...tehát tesztelve...olyan 62 a vége(üveghang) 40 felett zabál, ráadásul kis buzi 4.5 lityós fos tank.Borzalom.
Pozitívum:cuccolhatóság...hulladékudvarba pl kiválóan lehetett törmelékkel teli zsákot lábdeszkán vinni hehehe.
Gyanítom a piros mező nem volt kívánatos a gépnek...de könyörgöm...40 km /óra???mi a f*sz Babetta?
3.5 ló-nos ez arra volt jó h míg egy hasonló teljesítményű váltós mocin pl Simsonon azt ember
Bükkszentkereszten még a legmeredekebb utcán is felremeg 1-ben, addig ez párom alatt(58kg) lendületét vesztve az út felénél reménytelenül bőgve gurult visszafelé...undor.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!