Annak ellenére, hogy az adónkból építették, belátom, hogy az úthálózat fenntartásához szükséges hozzájárulnunk valamilyen mértékben.
Szerintem ez akkor is áll, ha éppen egy teszkó épült az út mellé, ugyanis azt az utat nem teszkó építette, de mégcsak nem is finanszírozta.
Akkor a budaörsi rész maradhat ingyenes, mert arra ez nem igaz.
Tehát ha elfogadjuk az első idézetet, mint a fizetős útszakaszok melletti érvet, akkor hogy jön ide hogy de a teszkó felújított egy körforgalmat az áruháza környezetében? A teszkó által felújított/épített utak, körforgók, járdák minden bizonnyal díjmentesek maradtak továbbra is.
Akinek tudomása van arról, hogy a teszkó autópályát/autóutat is épített, aminek használatért most díjat szednek, az kérem ne tartsa magában ezt a nem elhanyagolható információt.
A felújított járdákat (amiket nagyon köszönünk, hogy elgyalogolhatunk rajtuk e remek áruházig) pedig nehezen lehet a közeli autópályák díjkötelessé tétele elleni érvként felsorakoztatni.
Feltűnt-e hogy nyáron hűvös van, olyannyira hogy az egészség meteorológus azt javasolja az időseknek hogy 30 fok felett ne otthon hanem a hűs bev központokban töltsenek pár órát?
Érden is olyan útépítést, körforgó építést, járdaépítést csináltak a nagy áruházak, amit évtizedek óta kellett volna elvégezni. Mert a nagyforgalmú útnak se padkája, se járdája, csak sár és por. Emberi körülményeket csináltak elhanyagolt dudva és gaz helyén.
Teljesen természeteses hogy az autópályákat idővel korszerűsítik, pl ehhez is kell az autópályadíj.
A multik maximum a befizetett adókon keresztül járulatak ehhez hozzá. Ha van ennek az ellenkezőjéről valami forrásod, akkor szivesen látom."
Tájékozóggy mielőtt állítasz valamit!
Budaörs keményen odacsap a kormánynak az útdíjért
Budaörs önkormányzata nem fizeti tovább az M1-M7-es autópályák közös bevezető szakaszának közvilágítását az útdíj kiterjesztésével „egyoldalúan megváltoztatott” közlekedési feltételek miatt – közölte Wittinghoff Tamás, a település polgármestere (Budaörs Fejlődéséért Egyesület) kedden az MTI-vel.
A városvezető közleményében hangsúlyozta, hogy Budaörs annak ellenére hajtott végre jelentős, több milliárd forintos fejlesztéseket a területen működő vállalkozásokkal közösen, hogy arra nem lett volna kötelezettsége.
„Ezeket a beruházásokat térítésmentesen átadtuk az állam tulajdonába – írta a polgármester –, ezenfelül jelentős részt vállalunk az útszakasz napi üzemeltetésében, és mi fizetjük a főpálya és a lehajtók közvilágítását is.”
Ha egyszer megérted, hogy mi a bevezető út, itt a topicban, akkor jó. Nem csak a beveztők, hanem az elkerülő utak (Tudod miaz, Miért épültek) is megsarcolásra kerülte. Ha nem érted, ne válaszolj.
Jellemző tévedés, jó lenne elfelejteni, még ha az is mostanában a hívószó, hogy a külföldet kell mindenért utálni.
Fónagy Államtitkár János most ott tart a magyarázkodásban (a decemberi "semmi baj nincs az útdíjjal"-tól kiindulva), hogy a megye matricák egyenlege terveik szerint nulla, azaz nem lesz bevétel abból, hogy valakik jobban járnak, valakik meg kénytelenek megvenni.
A 20 milliárd a kamionokból és a kategória váltásból jön össze.
A kamionoknak idén 5%-kal emelték az útdíjat, így kb. 8 milliárddal többet fizetnek. Köztük szép számmal vannak magyar vállalkozások.
A fennmaradó 12 milliárdot a dráguló kategóriák adják össze: 8-9 fős személyautók, kisteherek, utánuk kötött utánfutók, 3,5 tonna alatti, de 9 főtől nagyobb buszok. Ezek között elenyésző a külföldi.
A zömével, de min. 2/3-dal véleményem szerint kicsit túloztál, még ha a főhozzáértő, Tasó László (Fidesz) infrastruktúráért felelős államtitkár azt is mondta, hogy "a megyei matricák bevezetésével több százezer ember, milliók fognak jobban járni. Csak még ki kell számolni." :))))))
tudom, igaz magort nem zavar hogy van gyerek aki nem kap enni. ha meg rajkó akkor plána nem. az a fontos hogy minden NB-s csapatnak legyen uefa 2-es stadionja.
nem kell ehhez parlamentben szavazgatni, minden jóerkölcsű ember számára lopás. nő a nyomor, éheznek gyerekek közben a tolvajok stadiont építenek a közösből.