A Curve problémához annyit tudok hozzátenni, hogy a kártyaregisztráció se működik, pedig ott aztán tényleg valódi online vásárlás van (szemben a POS terminálos fizetésnél, ahol online vásárlásként jön tovább a kártya jelenlétében végzett tranzakció) - megjön az üzenet a terhelésről (1Ft talán), majd szépen feljön a George kétfaktoros azonosítás oldal, minden szépen végigmegy hiba nélkül, de az ellenőrzés sikertelen. Van Raiffeisen és Takarékbank kártyám is, rájuk pont azok a biztonsági követelmények vonatkoznak mint az Erstére, mégis tökéletesen működik velük a Curve. Szóval az Erste félrebeszél, amikor a jogszabályban előírt kötelességeire hivatkozik. Az egyetlen jóindulatú magyarázat, hogy a fraud detektáló rendszerük tévesen riaszt, de ezt már megoldhatták volna, ha igazán meg szerették volna oldani.
Bocsi. Amikor fel akartak venni oda a projektre, akkor kb ezeket a feladatokat vázolták. Egyet kérdeztem és mondtam, hogy köszi a lehetőséget, de egyedül, ennyi időt alatt biztos nem.
Oké, én nem írtam, hogy jó dolog amit tett az ERSTE, csak azt írtam hogy Curve-nek vannak problémái ezen kívül is, és nem kevés. :)
Szerintem lesz megoldás és szerencse, hogy a Curve is rámozdult a dologra, és nem véletlen a MasterCard segítsége is, szóval innen már nehéz lesz nem az ERSTE bankara mutogatni, ha nem tudnak megállapodni napokon belül.
azért az, hogy egy szolgáltatásnak vannak nehézségei, mint ahogy a curve-nak valóban van elég, az nem ugyanaz, hogy egy bank önhatalmúlag úgy dönt, hogy korlátozza az ügyfelei számára egy szolgáltatás elérését. pedig ez nem kína vagy valami banánköztársaság, csak az erste gondolja úgy
az egyéb működési hibákat meg elintézi a curve és a felhasználó egymás között, a banknak kuss a neve (vagyis annak kéne lennie)
Persze hogy fog menni, ahogy az Apple pay is megy, ez is menni fog hivatalosan és nem lesz már androidon se az a sok probléma.
OFF/ A Curve-vel mindig is csak a problémák lesznek, szerintem elég gyenge lábakon áll az egész projekt, bár tényleg jó ötlet és hasznos amit kitaláltak a vezetői, de rengeteg probléma van az ERSTE kártyákon kívül is és nem látni azt, hogy azon is nagy erőkkel dolgoznának. / ON
Igazából minden eszköz náluk van. Bárhogy is alakul a végén ami nem tetszik nekik, megtehetik azt amit a BB, hogy el lehet menni. Tudom, most is páran meglépték ezt, de nem mindegy melyik oldalról, önszántadból vagy sem.
...de persze az is jó megoldás, ha a netbankon keresztül, panaszként küldöd el először a képeket, és akkor kiderül, milyen baromságot is találnának ki válaszként :)
nyugodtan tedd fel, elég sokan játszanak már nyílt lapokkal az erste ellen :) egyébként nem olyan hiábavaló ez a küzdelem, nekem pénteken ezt írták:
Tájékoztatjuk továbbá, hogy Bankunk minden esetben törekszik a körültekintő, jogkövető magatartásra, ezért a fent részletezett működéssel kapcsolatban a Magyar Nemzeti Bankhoz fordult állásfoglalás kérés céljából. A Magyar Nemzeti Bank válaszának megküldéséig szíves türelmét kérjük, az MNB állásfoglalásának tartalmáról haladéktalanul értesítjük.
Lementettem direkt a képernyő képeket, megvannak. Szívem szerint ide is feltenném...
Egyébként attól tartok, ez is olyan szélmalom harc mint a Digi és az NMHH, ahol az utóbbinak segítenie kellene a versenyt, a legjobb áron értékesíteni a szűkös és véges frekvenciakészletet, erre ott gátolja a negyedik mobilszolgáltatót ahol tudja, és sorozatában zárja ki a frekvencia aukciókról, nehogy a nagyok labdájába rúghasson. Szóval a hatóság ott nem végzi a dolgát, ahol kellene, sőt.
ezt a jelenséget mindenképpen le kéne videózni, és szintén elküldeni a magyar nemzeti banknak
egyébként magyarázni biztos meg tudják valami bullshittel, de valójában az történik, hogy mivel általános blokkolást vezettek be, az nyilván nem tud különbséget tenni a tranzakciók között
Egyáltalán a gpay fog vajon működni? Hisz akkor is valami mögött van a bankkártya, nem közvetlenül van használva.
Egyébként a Curve nagyobb összegű vásárlásnál (nem tudom mi a limit, de) küld külön felbukkanó ablakban tranzakció jóváhagyás abkakot, amit az appba belépve lehet jóváhagyni vagy elutasítani. És jóváhagyás után, azaz miután megvolt a kétfaktoros hitelesítés sem engedi az Erste a vásárlást.
remélem, a curve blokkolásának megszüntetése is benne lesz a csomagban ;)
Tervezett karbantartás
Rendszereinken 2021. 02. 24-én, szerdán karbantartást végzünk, ezen a napon a digitális szolgáltatásaink működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat.
George újabb remekműve: mai rendszeres utalásaim szerepelnek a tranzakciós listámban. Indítottam egy egyedi átutalást, rendben le is ment, csökkent is vele az egyenleg, de a tranzakciós listában nyoma sincs. Webes felületen megnézve ott van. Ez megint csak azért érdekes, mert nem egy 25. almenüben találtam valamit elírva, hanem simán egy alapvető funkciónál van valami bug.
Igen, ezt tudom, de így már lassan bonyolultabb, mint kiszedni a bankkártyát a pénztrácámból. A képernyőfeloldás utáni hitelsítés kérésnek semmi értelme, hiszen pont azzal a metódussal hitelesítem a tranzakciót, amivel a képernyőt feloldottam.
Szerencse, hogy nyáron jön a Google Pay, így a hulladék erste mobilepay-t lehet kukázni. :) Emiatt sajnálom, hogy nincs valami normális számlacsomagjuk.
A debit biztosan csak 1M-ig volt állítható, a másikra nem emlékszem. Lehet, hogy így volt, ahogy mondod.
Utoljára a Citibankos időben fizettem 1M felett kártyával. Ott mivel az appban nem lehetetett limitet állítani, a telefonos ügyfélszolgálatot hívtam fel.
Egy-két pozitívumot én is látok, bár olyan területen, amit nem használok. Pl.
1. A fizetésnél a limit 99 999 999 Ft-ig állítható. Ugyan nálam igen ritkán fordult elő 1 M-nél nagyobb kártyás fizetés. De volt már valamelyik topikban panasz, hogy a családi 1,5 milliós nyaralást nem tudta kifizetni előre a szállás weboldalán, így viszont bukott a kerülőuttal. Az 1M-nél nagyobb összegek is lehetnek életszerűek is.
2. Az appban a költéseket könnyen lehet átkategorizálni, a fintech megoldásokhoz hasonlóan a nyugtáról is feltölthető kép.
Korábban volt az Ertének költés elemzője, amit kivezettek. Most visszajön.
Ha a Curve-Erste páros "Go-Back-In-Time" működne, akkor megpróbáltam volna itt végződtetni a tranzakciókat és kimutatást csinálni.
Én úgy értelmezem a helyzetet hogy a webes verziót is élesíteni akarták a mobillal együtt, sőt élesedett is, de valamit nagyon elk*rtak és lelőtték még az első nap. Azóta se kommunikálták hogy mikor indul újra.
Ugyanakkor a weben megmarad egyelőre a régi is, mert nem minden funkció került bele a webes george-ba ami a régiben van. Úgyhogy ott megmarad még egy ideig a választás lehetősége.
Hogy valami pozitív is legyen azért szegény George-ról, az nekem pl tetszik, hogy nem csak egyszerre 3 hónapnyi tranzakciót lehet megnézni, hanem bármennyit addig amíg be van töltve (nálam 2017 januárig ott vannak). A régiben (meg sok más bank elektronikus felületein) rohadtuk idegesít, hogy ha keresek valami konkrét tranzakciót, akkor 3 hónapos intervallumokkal kell szarakodni. Itt beírom a keresőbe hogy mire keresek, és kidobja az összes találatot az elmúlt 4 évből.