Köszönöm :) Én nem tudom miért, de nekem ez a modell a mai napig jobban tetszik bármelyik másik Audinál... Ha sikerül megvennem teszek fel róla képet ide.
Hiába 14 éves, a kasznin nem lehet rozsda. A motort nézd meg hogy száraz legyen, ne nyomja az olajat sehol... Ne kopogjon, könnyen induljon, ne füstöljön kéken .. Víz ne melegedjen.. A futómű kényes sok az alumínium benne.. Ha lehet az se zörögjön kopogjon.. Kuplung indulásnál ne rángasson... Nézd végig, volt -e törve.. Alkatrész ehhez a típushoz már nem drága, bontóban is van hozzá minden...
A4 1.9TDI Avant vásárlása előtt állok. Évjárat: 2000/1. Ez még a 110Le-s adagolós.
Az szeretném megtudni, hogy mikre kell odafigyelni, ha az ember egy ilyen vásárlására adja a fejét?. Nem szeretnék belenyúlni a sz@rba. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy egy 14 éves autó az amiről beszélek, de mégis, talán vannak árulkodó jelek, vagy olyan hibák esetleg amikor egy tapasztalt Audis azt mondja, hogy ez felejtős. Csütörtökön megyek megnézni.
Na még egyszer... Kicsit zagyva lett :) Szóval mikor bekapcsolom a klímát, pár másodperc múlva a klímatárcsája megáll, és akkor a szíj megcsúszik rajta és csikorog nyikorog.....
Megnéztük a gyerekkel, mikor bekapcsolom a klímát, a klíma tárcsa el meg amin megcsúszik a szíj, és az adja azt a szörnyű csikorgó hangot..... Aztán egyszer csak hirtelen elindul, aztán darabig jó....
Olyan problémám van MEGINT, hogy a klímás bevizsgálta hogy mert nincs benne gáz és természetesen a kompresszor enged ki a gáz...lehet ezzel valamit csinálni? mert nem olcsó... bontottat meg nem akarok!
Nem autómata neked kell egy 18-as kulcsal rátartani és két 6-os imbuszos fejű csavar rögzíti a B6-nál (előzőleg összekevertem a b5-ével a másik fórumtársnak amikor kérdezte).
Vedd le nézd meg a feszítőt pörgesd meg kézzel hogy milyen a hangja. Ha jó a feszítőd és feszes a szíj és még mindig ciripel akkor a klíma kopresszor szíjtárcsája is csinálhatja.
Van olyan szíjtárcsa amiben lehet cserélni a csapágyat meg olyan is amin nem.