Nem, nem gáz. A 0 fok környékén a telószimeringek vlszűnű feladják 5 évesen, de akár ki is bírhatja. 2 esélyes. Tankold tele, aksit vedd ki és középsztenderre állítsd (sztem van).
Persze a 10fokos hely sokkal jobb lenne! Sok szerencsét a vashoz!
Bocs, teljesen elsodort az élet... Szóval a motormentős verzió fog működni. Holnap ejtjük meg az ügyletet, a motor pedig egy CBF600N, 2005.06-os gép. 18000 km (garantált), nem volt rombolva (egy enyhe karc van a tank egyik oldalán, dőlt, félig sikerült csak elkapni, de tank nem nyomódott, csak festékréteg sérült picit.
Ami miatt amúgy a motor érdekel, az elsősorban a megbízható eladó (meg persze szép a motor is... :-). Egyik kedves ismerősömnek dolgozik már jó pár éve és mivel ismerősöm is motoros (csak ő Harley-hívő...) sokat beszélgettek többek között erről a motorról is. Így a motor pedigréje nagyszerűen belőhető, az eladó szavahihető ember. Holnap szervízben ránéznek (nem mélyelemzés nyilván, de azért szerelő szeme sok mindent észrevesz - hozzájuk ajánlás útján jutottam el), ha nem véres a torka, akkor megveszem. Amúgy a motor ca. 1 hónapja műszakizott.
Még a tárolást kell kitalálnom, mert egyenlőre csak olyan helyen tudom tárolni, ahol 0 fok alatt is lesz a hőmérséklet (nagyon nem, de nem fűtött épület). Ez nagy gáz, inkább próbáljak meg mégis valami fűtöttet szervezni?
babar kolléga jóárat mondott, mindent megvettem hozzá kivéve egy kék iridiumos plekot ;-), na az büntető lenne, kár, hogy nincs meg hozzá a motoros tudásom, az árokban meg hülyén néznék ki a plekóval....
Metallica nagyon király, de én előtte pár héttel tudom, hogy van e szabi vagy nincs, ennyire előre nem merek venni jegyet, ahogy hallom viszik, mint a cukrot...viszont a Rammsteinen sztem fenn leszünk.... Megadeth-ről nem halottam, de ezek csemegék...remélem meg tudom oldani....Slayer kicsit hörgős már nekem :->
üdv! :-) khm, itt a monitor előtt negyed óra után is faxa, igaz hobót üvöltettem, úgyhogy zajcsökkentő is foghat valamit ;-)
Szóval, köszönöm a boltot! Remélem 3 hónap múlva is széles vigyor a gyakorlatban majd, addig meg lehet menni másnak is a http://rodeoride34.hu/main.php, Kecskemétre, okésak a gyerekek, első szimatra :-)
Igen, őt ismerem is az XT-Clubból :) A letölthető alaptérképel is már egész jelentős javulás érhető el valóban, mert a másik srác használtan vette a PC-t, és az alaptérképpel is meg van elégedve - mondjuk az ő motorja 2005-ös (az is még viszonylag rángatós volt).
Nekem mondjuk teljesen gyári állapotú a motor, nem érzem szükségét a sportkipufogónak - előbb vennék PC-t mint azt.
Hát van egy pár! De egyik sem Bandit (gixer, busa ált). Viszont személyedben lett egy ilyen ismerős is (PC Banditban) és ennek örülök. Tényleg.
Én elhiszem, hogy jobb lett, engem nem kell meggyőznöd. Néhány PC-t programoztam anno... Én csak azt mondom, gyárilag ennek jól kell működnie dadogás és egyéb probléma nélkül.
12 bandit, 0 pc, 0 panasz. Itt hallom először az indexen...
Igen, lehet írni a gyári ECM-et alsó, közép és felső tartományban +-5%os lépéssel. Sajna nem oly precíz, mint egy PC, de gyári motort mindíg be tudtuk még állítani. A fúrt faragott 400m-es Busákhoz már pad kell és PC...
Ha meg minden kötél szakad, Esztergomban van egy olyan cucc, amivel pontosan lehet a msec-et állítani. 2001-ben már találkoztam vele...
Ennyire rosszak az injektoros Banditok? En SOHA nem tapasztaltam semmi rosszat a karbissal (injektoros meg kimaradt), a gazkar gyakorlatilag egy potmeter.
A Ponyvaregeny utan szabadon kijelenthetjuk, hogy: "Karburator kellett volna..." ? :-)
Pl. a sportmotor.hu-n van egy PC forum. Ha érdekel a dolog nem fogod megúszni hogy utána olvass. Én nem tudok olyan 650-es banditról amelyikben PC lenne. Azért azt ne felejtsd el hogy dynojet termékről beszélünk és nem sufni tuningról. Egyébként egyet értek veled bennem is felmerültek ezek a kérdések.
Nem ugyanaz, a kipufogó,nekem a kisebb suly,szebb hang és kompaktabb méret miatt kellene,nem azért,hogy jobban menjen.Anélkül nem vennék,hogy ne lássam egy az enyémmel megegyezö Banditon.
De ez a PC hókuszpókusz lehet egy trükk is.Könnyen kinézem a "szakemberekböl",hogy nem is csinál semmit,csak a kuncsaft lesz tuningolva lélektanilag:)
A 80eFt csak az eszköz. A vége 100 fölött van. Igaz nehéz döntés. Sokat fórumoztam előtte. Szerintem kipufogót sem tudsz úgy venni hogy felrakják a gépedre és ha nem tetszik mentél ingyen egy próbakört.
Van olyan ismerősöd akinek van PC beépítve és szakszerűen padon be lett állítva és adsz is a szavára? Mert Te szerintem ilyen motor közelébe nem kerültél.
Én a saját motorommal szerzett tapasztalatról beszélek. Nem kötelező elhinni.
Ingyenes: beszerelés padon beállítás és kiszerelés csak azért hogy próbálhass??
Ha nem igy van akkor ingyen sem érdekel:)
Nem gondolod,hogy fizetek 80.000Ft-ot valamiért ami lehet ,hogy nem is müködik?
Más véleménye meg nem érdekel,mert vannak akik elhiszik,hogy a V-Powetöl,meg a Spuritól 10 lóval több van a gépbe,meg kevesebbet fogyaszt,de literekkel,söt a motorkopást is visszafordítja,meg a hasonló baromságok....
Nachtstern (11886) hozzászólása értelmezésemben a PC próbálására vonatkozott. Ingyenes: beszerelés padon beállítás és kiszerelés csak azért hogy próbálhass??
Vagy Te a bandit 3 szakaszban állítható térképére gondolsz?? Annak semmi köze a PChez?
Miből adtál el 12-őt PC-ből? Ha nem akkor mi köze a PC-hez?
Nem mondom,hogy hiba,de elég zavaró hogy nagy forgalomban,ha magas fokozatban követem az autókat és motorfékezek akkor dadog.Szerpentinen lefelé,még durvább,ott már surolja a hiba kategóriát,nekem annyira zavaró volt,hogy többször is inkább kuplungoltam,csak ne dadogjon...
Igen, az XT660 2004-es évjáratánál gyenge lett az injektor programozása - vagyis rángatott mint a fene. :) Azóta már elég sokat fejlődött - főleg a 2007-2008-as évjáratoknál. Bár egy ilyen egyhengeres járása sosem lesz olyan mint pl.: egy Bandité :)
Azoknál használt a PC - XT-s ismerőseim véleménye, akiknek van PC a motorban. De a PC is igazán akkor hasznos, ha megvan hozzá a fékpadi beállítás, ami egyébként nem sokkal olcsóbb, mint a maga a PC... (összesen, ha jól tudom kb. 150eFt a PC+beállítás) A PC az XT esetében főleg az alsóbb fordulatszám tartományban tapasztalt rángatást simítja ki - ez a haszna főként.