Köszönöm! Holnap kiderül. Közben egy érdekes hibajelenség körvonalazódik. Leginkább klíma használata közben érezhető, hogy bármilyen fokozatban, ha leveszem a gázról a lábam, ugrik a kocsi, rángat. Nem vészes, de zavaró. Azt vettem észre, hogy a kuplung ha felengedem, nem megy vissza a helyére teljesen, kb. 2 cm-mel lejjebb marad, lábbal ha visszahúzom, akkor a fenti hibajelenség megszűnik...tehát nem rángat gázelvételnél.
Hála a jó Istennek már nem kell annyit vezetnem mint eddig. De a tegnapi nap folyamán visszakerültem megint egy napra a volán mögé. Még mindig nem oldódott meg a problem a Traficnál. Kanyarban mint ha télen vezetnék a kormánnyal játszok, hogy íven maradjak. Aki ül mellettem, az hiszi, hogy rángatom a kormányt direkt. Egy megoldást lehet csak, hogy a gáz elveszem kanyar közben. Valaki találkozott már ilyen problémával. A kocsi futóműve szinte teljesen új. A kormánymű még az eredeti és szervószivatyú is. Kocsiba van kb 7-800000 km. Tekerve volt már az óra.
A másik problémám, hogy 2000 fordulatik nem húz rendesen a kocsi. Csak a feletti fordulatnál tud megindulni, de akkor mint akit picsánrúgtak és hozzá egy szép fekete füstfelhő. Magas furdulatnál mikor elváltok nincs füstölés, de ha 2000 alatti fordulatra visszaesik akkor igen.
Közben,kész lett a csattogó trafificom. Most jó,remélem sokáig :-) ilyen halk marad..
Ha nem küldött volna el, talán még. Vargamunka is megjavíthatta volna.... Valóban elment a vezérlés,és a szelephézagok sem voltak jók,ez igaz. De azért nemkérhetek elnézést,hogy nem hittem vakon a felvetésének. Biztos jó szerelő,de a kommunikáción még lehetne javítani.
Üdv !Segítséget szeretnék kérni egy Opel Vivaro 2.0 CDTI motor hibamegállapításhoz.A diagnosztikával az alábbi hibát írja : próbáltuk új vezérműtengely jeladóval mindkét típusával de ugyanaz a helyzet.A vezérlés unixos gyári szerszámmal lett öszerakva.Voltam pár helyen de csak a képen lévő hibára vonatkoztatnak pedig azok jók és újak.Van valakinek ötlete ?Köszi Attila
Persze ez mind érthető is....részben. Valójában nagyon sok műszer ami fellelhető majd minden autószerelőnél marha sokba kerülnek, mégsem kerül annyira horror árba pl egy futómű csere pedig a csápos emelő sem olcsó. Vetettem már ki M9R motorból porlasztócsúcsot, bele is tört, simán kifúrták bármiféle szerszám meghibásodása nélkül. Azt nem értem, hogy miért kell 10. alkalommal amikor a szerszám használatba kerül (értem ez alatt az egyszeri alkalom 4 csúcs kiszedését) visszakeresni az árát?? Vagy ha visszakereste az árát akkor talán "enyhülnek" az árak? Remélem nagyon hamar olcsóbb lesz ez a szerszámkészlet és más szakemberek is meg tudják venni, letörve ezzel az árakat, amik valljuk be nagyon magasak még ha ezáltal spórolunk is más alkatrészek megmenekítésével ezzel a technikával. Vagy mi lesz majd ha ezek az autók is elérik azt a kort amikor 500ezerért lehet majd venni a piacon? Minden valószínűség szerint ki kell majd hajítani az egészet mert gazdaságtalan lesz a javításuk, mert már a porlasztó kiszedése is az autó 1/5 részébe kerül, nem beszélve a további ezzel kapcsolatos költségeket??
Szóval nem értek veled egyet (nagyon nem) és anélkül, hogy bántásként írnám le, nagyon drukkolok a konkurenciádnak, remélem minél előbb sokkal több lesz.
Helló mindenkinek. Segítségeteket szeretném kérni.Mi okból nyírja ki 300 km - ként a légtömegmérőt Opel Vivaro kisbuszom?Már 4 darabot cseréltem benne (Siemens,Renault,VDO,Automaks mind új volt nem bontott).Levegőfilter kb 3500 km ment.Volt olyan is hogy 5 km múlva a frissen beszerelt légtömegmérő meghalt. Segítségeteket előre is köszönöm.