Jó márkaszervizt nem tudok pesten, rosszat igen (III. kerületben pl...).
Utoljára Vácra vittem, mert nekem az van közelebb, ott normálisak voltak, óradíj is kevesebb, mint a pestieknél, persze így sem volt olcsó (300ezer felett valamivel, ebben volt egy teljes fékfelújítás is), de ez van, másra nem mertem bízni a váltót, Pest meg 3x messzebb van nekem.
Ha 10 év alatt nem volt még a sensohoz nyúlva, akkor szerencsés vagy.
Nekem eddigi minden 5. évbe 300+ezerbe volt, és mind a kettő csak kuplungcserének indult, aztán becsúszott még pár apróság :)
A tapasztalat az, hogy átlag szerelő csak ront a dolgon, citroen specialista oké, vagy márkaszerviz, de ők se tudnak csodát tenni. Új fokozatváltó/kuplungmozgató árak az egekbe, bontottból meg lehet rá várni hónapokat a működőképesre.
Első körben levinném szoftverfrissítésre egy márkaszervizbe, az 5-10ezer Ft szerviz függően, bár nekem volt, ahol ingyen megcsinálták.Aztán esetleg váltó olaj csere, ha az sem volt még eddig.
Utána viszont marad a megbontás, ami lehet olcsóbb (60-70ezer) ha kuplungcsere, meg aranyár, ha bármelyik elektromotort cserélni kell.
Ha 10 éves az autód, és nincs benne 100ezer, akkor keveset használod, vagy napi szinten megy, csak rövid utakat? Mert ha utóbbi, akkor lehet a kuplung már cserés eléggé a sok városi fel-le váltogatástól.
A Sensodrive-os C3-asom kilométeróráján ma egy erősebb kigyorsításnál (2-esben kb 50-ig) egyszer csak megjelent egy hópihe, közben a fokozat helyén a 2-es egy "-" jelre váltott és nem gyorsult tovább. Talán üresbe váltott, vagy csak a kuplungot nyomta ki, nem tudom. Miután megálltam, megpróbáltam újraindítani a motort, de még csak nem is indítózott. Pár perc után aztán pöccre indult, mintha mi se történt volna.
Volt már valakinek hasonló élménye?? Téli üzemmódra kapcsolt (vagy próbált volna kapcsolni)? A téli üzemmód egyébként mit jelent?
nálam is van bal elől valami kopogás futás közben. elsőnek a műanyag dobbetétre gyanakodtam (elöregedett és szét is volt már törve), de kiszedtem és ezután is ugyan ez van. lehet akkor nálam is hasonló a helyzet... van esetleg valakinek Miskolc környékén megbízható szerelő ismerőse?
Mai napi észrevét. Kopogás a futóműnél elől. Ha a kormányt mozgatom akkor jelentkezik és rossz úton. Álló helyzetben is! Ötletek? Szívesen fogadom. :) Stabpálca nem szokott állva kopogni, torony esetleg? Állítólag cserélve volt nem rég kb.6 éve. Ha oldalról megmozgatom az autót akkor is csinálja.
Érvényes műszakival szerintem nem. Max eljátszod hogy az elöbbi kátyúnál repedt meg. Sok okyan autó van amin olyan.063-025-02539 Spáth Zoltán. Nekem 2006-ban csinálta. Nem tudom hogy most is csinálja e.
FeZ, nem tudok ilyen dolgokat sajna ennyire nem részletezték, csak annyit mondtak hogy nem működik és hogy nem izzó :-) szóval sajna vagy veszek egy pótlámpát vagy esetleg megkétdezem valaki mást hogy mérje ki hogy egyáltalán van e áram. Köszi a segíséget
Nem nagy dolog, 1 elektromos csatlakozót kell lehúzni, meg az ablakmosó gumicsövét. Aztán az újra visszadugdosni.
Kivenni sem nagy kaland, persze ha az ember hülye, mint én 8 éve, akkor kifeszíti, had törjön, ahelyett, hogy megnézné a leírásban :)
Csomagtérajtó kinyit, belülről felnézel abba az irányba ahol a pótféklámpát sejted, lesz 2 lyuk középen a fém részen, azokba lehet összenyomni a két tartófület, ami fogja a féklámpát.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni cser?élt már valaki komplett pótféklámpát. Azt mondták a szervízben hogy nem izzó baja van. Láttam ebay en 15 font ért utángyártottat. Az jó lehet hozzá?
Berepedt a szélvédő, sajnos már menthetetlen... Szenzoros C3 (2004es) szélvédőből jó-e az utángyártott? Azért kérdezem, mert a gyári az 35e HUF és az kicsit erős ár. Vagy mégsem?
Kedves C 3-as közösség! A segítségeteket szeretném kérni. Hat évig voltam szerető gazdája egy hálás kis Citoen C3-as autónak, melyet 02.25.-én elloptak...... A VIII. kerület Stróbl Alajos u. 22. szám elöl vitték el. (Százados út és Hungária krt. közötti utca szakasz)
11,45-kor leparkoltam és 18,30-kor már nem volt ott.
Néhány adat és jellemző:
Évjárat 2004 1,4 HDI 68 LE
alvázszám:VF7FC8HXB27073800
motorszám: 8HX
KLT889 Citroen C3, világos zöld metál
Az autó „egyedi” ismertetője a tetőn lévő műanyag takaró, mely végig fut a tető teljes hosszán két oldalon. A jobb oldali vissza lett ragasztva, és ezért több törés is látható rajta, a baloldali gyári hibátlan. A lökhárítókon a kopó betét nincs az autó színére fényezve, hanem matt fekete, az első lökhárító egy bontott alkatrész, ezért a kopórész matt fekete színe alól kilátszik az előző szín, ami kék. Hiányoznak az autóból a hátsó fejtámlák, mind a 3 db. A tetőn a bal hátsó részen kb. tenyérnyi helyen pereg le a lakk a metál fényezésről.
Nos a keresőbe beírtam többféle képp, nem dobott rá semmit.
Kész a zsanér csere, viszont az erőhatároló igencsak kattog. Nekem hátul a csomagtér ajtón a burkolat zörög/ zörgött. Most hogy szereltem ott kitömtem hungarocellel. Most nem kotyog lötyög.
1, Indítókulcs a helyére 2, A műszerfalon lévő napi számláló gombot benyomod, és lenyomva tartod 3, Add rá a gyújtást! 4, A kilóméter számlálón ezt látod: 10, 9, 8, 7.....1, 0. 5, Vedd le a gyújtást, majd add rá ismét 6, Ha mindent jól csináltál akkor az előre beállított szervíz intervallumot kell lásd (20.000 km)
Nekem ott csak egy óra van. A szervíz időt hogyan lehet újra indítani? Nincs fedcomp csak snassz óra. Ma megkezdtem és remélhetőleg be is fejezem a zsanér cserét.
Nos az autó dízel ezért szerencse ,hogy nincs benne benzin :). A szerelőm műszere 7 hibakódot mutatott, hatot ütött ki belőle, de 1 mindig visszajőtt ez pedig a légtömegmérő. A szervizidő meg csak 3500 km után kéne. Ezt most csináltattam meg komplett vezérléssel. Ja és az egr szelepet nem is látja a gép sem és a motor sem. Mintha kiiktatták volna.