Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wave71 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 6356

Köszi a segítséget, bár a kárpitot azt sem látom át hol kezdjem el lebontani......:( sehol nem látok csavart, patentet....jól elrejtették :(

Előzmény: Törölt nick (6355)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 6355

Jól gondolod. Ha az emelőmechanika törik valahol, ilyen tüneteket produkál.

Kárpit le emelő rudazat ki és meglátod hol a törés. Nekem már több tipusnál is volt olyan szerencsém, hogy sikerült meghegeszteni. Ha nem, eldöntheted, hogy bontó vagy márkaszervíz. Én bontóban vettem amikor nem tudtam javítani. Soha nem esett szét mégegyszer ugyanaz.

Előzmény: Wave71 (6353)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 6354

Hát igen, én is így gondoltam. Csakhogy tölünk nyugatabbra az a vélemény, hogy a sógoroktól keletre már a Balkán van. :)

 

Igen érdekel. Dobj egy mailt légyszives, hogy tudok hozzájutni. De ide is írhatod, engem nem zavar.

Előzmény: Zolysys (6352)
Wave71 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 6353

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni S.O.S., leengedtem az jobb első ablakot, majd visszahúzásnál roppant valami egy nagyot és megállt a technika.Kézzel felhúztam a helyére és kitámasztottam. Ha valaki tud érdemben segíteni, vagy látott már ilyet közelről (állítólag a csúszka törik el ilyenkor) megköszönném a segítséget!!!

 

Üdv.Wave71

Zolysys Creative Commons License 2014.01.27 0 0 6352

mert mi nem a Central EU ban vagyunk :)

 

Térképem van ha érdekel :)

Előzmény: Törölt nick (6348)
Zolysys Creative Commons License 2014.01.27 0 0 6351

mivel egy lemezre nem fér fel a teljes térkép állomány.

 

Előzmény: Törölt nick (6348)
Zolysys Creative Commons License 2014.01.27 0 0 6350

95% ban magyar nyelvű TMC-t pl

Előzmény: Fujti (6347)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.26 0 0 6349

Köszönöm a választ! Ez már jobban hangzik, mint, hogy eredendően, születésüktől fogva rosszak. :)

 

Esetleg a csomagtartó és riasztó témához hozzá tudsz szólni?

És tegnap este óta jött egy újabb. Gondolom a franciákra jellemző, időnkénti kompúter meghülyülés lehet. Tegnap este egy kissebb kerékkipörgés után azonnal kiírta, hogy ESP hiba. Aztán váltó hiba. Keresztbe állt bennem a kaki ijedtemben! Aztán még kéttő egyéb. Az autó ugyanúgy ment, semmi változás nem volt sehol. Fél óra múlva eltünt a riasztási naplóból minden.

Ma reggel betettem a kulcsot, gyujtásra de nem indítottam. Erre elkezdett megint össze vissza pittyegni.....légzsák hiba, ABS hiba, fékhiba, eeesatöbbi.

Tudok róla, hogy franiék csinálnak néha ilyet, de nekem még nem sikerült mostanáig találkozni hasonlókkal. Mi a teendő?

Előzmény: betg (6346)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.26 0 0 6348

Citroen & Peugeot RT3  DRIVE CD 2011/2012 Centrál Európe

 

...van ráírva a CD-re. Nem gyári hanem másolt CD. Európát ugyebár nem tudom itthonról (nagyfaluból) kipróbálni. Bármi hazai helyszint beírok, az a szöveg jön, hogy térképen kívüli terület.

Előzmény: Zolysys (6344)
Fujti Creative Commons License 2014.01.26 0 0 6347

Mit tud tobbet az okositott?

 

Előzmény: Zolysys (6345)
betg Creative Commons License 2014.01.25 0 0 6346

Szia

Sok v6 fut gond nélkül , hogy a tiéd milyen lesz az majd menet közben kiderűl , itt nyilván a panaszosok írkálnak nagy részben megoldást keresve a problémáikra , 2,7 v6 hdi kis hazánkban nem a legelterjetebb motor .

Tartós 200km/h feletti tempót nem szereti , és szét lehet hajtani , a BMW tulajdonosok is csodálkoznak hogy szétmegy a hiper szuper bmw motorja igaz általában padlógázon közlekednek mivel ez bmw!! aztán egy idő után beszarik az egész, aki vigyáz  rá annál nagyon ritkán van gond.

A 2.7v6 hdi ha nem versenyautónak használjuk akkor semmi baja nincs a motornak , volt egy német kuncsaftom aki kétszer cserélt motort benne de ő képtelen volt megérteni hogy nem bírja a tartós 200 feletti tempót.

Itt is ez érvényes aki normálisan használja  azzal álltalában nincs gond , az előéletén sok minden múlik.

Azért nem írnak mert kevés van belőle , aki írt annak meg szétment a motorja, én is ritkán látok , motort főtengelyt szoktak keresni de hiánycikk nincs senkinek .

Előzmény: Törölt nick (6340)
Zolysys Creative Commons License 2014.01.25 0 0 6345

vannak okosított térképeim, nem a sima gyáriak

Előzmény: Törölt nick (6343)
Zolysys Creative Commons License 2014.01.25 0 0 6344

melyik rendszer?

Előzmény: Törölt nick (6343)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.25 0 0 6343

Honnan lehet letölteni egész Unió navi térképet?

Előzmény: Törölt nick (6342)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.25 0 0 6342

Hali!

Köszönöm! :)

 

Nagyon tetszik, bár nem teljesen idegen. MInt pár napja írtam, 2 évig volt már 2.2 hdi-m. Nagyon tetszik a nagy navi és az a plusz, ami a régi kicsihez képest van benne. A V-6 ereje és gyorsulása össze sem hasonlítható a 2.2-sekkel. Olyan mint egy raketta a vajbőr kárpit meg mint egy miniszteri iroda. :) Gyönyörű megkímélt állapotú mautó.

 

A csomagtartó nem nyit fel rendesen. Kicsit rá kell segíteni és a teljez záródásnál is ugyanez a problem. Tudok ezen itthon segíteni? Mi lehet a baj?

Ha a kulcs nincs a gyujtáskapcsolóban, becsukom az ajtót de nem zárom kulcsra, és mondjuk több mint 15 perc múlva nyitom ki az ajtót,  megszólal a riasztó. Minden egyes nyitásnál. Van itt valami állítási lehetőség? A komputer sokmindent enged de a riasztó nincs az opciók között.

Előzmény: ZoliUA (6341)
ZoliUA Creative Commons License 2014.01.25 0 0 6341

Szia! Én itt vagyok, én kérdésemre se érkezett válasz. Felteheted a kérdésed, de nem biztos hogy meg is válaszolják.

Betg fog annyit írni, hogy ezt így látatlanba nem lehet megmondani, "hozd el és megnézzük".

Grat. egyébként. sok-sok hibamentes utat és gumi fákat. Hogy tetszik eddig a gépezet?

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.25 0 0 6340

Úgy látom, lefagyasztottam  a topikot, mert azt írtam, minden cikk tele van dícsérettel a 2,7 V-6-osokkal kapcsolatban.

Maradt még valaki itt, akinek ez a tipusa van?

Hazahoztam az autót, kifogástalan állapotban van, de van 1-2 apró probléma.

Érdemes kérdezni, kaphatok választ 1-2 apró problémára/ismeretlenségre?

ZoliUA Creative Commons License 2014.01.23 -1 0 6339

Sziasztok! Csak nem jött össze a 19". Kérdésem a következő. 245/45ZR17 gumi befér gond nélkül? Elvileg a 235/45ZR17 igen. Várom az ötleteket, véleményeket.

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.22 0 0 6338

Ez a cikk nem csak a 2,7- ről szól. Az elején a régebbi, nem V-6  modellek gyerekbetegségeiről van szó. Mindenesetre szerintem az általam, ebből az írásból  idézett sor méltó és elég sokatmondó összefoglalás. Azok a cikkek amik kizárólag a 2,7 V-6-ról szólnak, kivétel nélkül pozitívak.

Előzmény: Törölt nick (6337)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.22 0 0 6337

Szia ! 

Én a 2,7-röl nem tudok nyilatkozni, de végig olvastam a lenti cikket ,és én azt gondolom hogy nem sok jót írtak benne erről a típusról.- lehet hogy én mást látok mint te ?

Előzmény: Törölt nick (6336)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.22 0 0 6336
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.22 0 0 6335

"Mindenki" alatt nem csak a saját lovát dícsérő magánszemélyeket, hanem a neten fellelhető ÖSSZES 607-tesztet is értem. Napokig olvasgattam, színte minden tesztet elolvastam a 2.7-ről. Egybehangzó vélemény volt, hogy végre tökéletes lett az új pözsó.

Előzmény: Törölt nick (6334)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.22 0 0 6334

Elkezdtem visszaolvasni és le vagyok döbbenve. Idáig mindenki (nem ezen a fórumon) csak áradozott a 2,7 HDI-ről. Merthogy ránfelvarrott, kiküszöböltek minden régi hibát, meg különben is ezek már sokkal jobbak, megbízhatóbbak mint a 2,2-esek,  ésatöbbi. Itt meg minden vélemény az ellenkezőjéről szól.

Ismeri valaki ezt az autót?

 

Előzmény: Törölt nick (6333)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.22 0 0 6333

Üdvözlöm az Urakat!

 

Pár éve már volt egy 2003-as 2,2 HDI 607 oroszlánom. Kiöregedett alólam, ezért adtam el. 2 évig hajtottam, a világon semmi bajom nem volt vele. Mikor eladtam azt hittem, nem lesz több, nem szoktam kétszer ugyanolyan autót venni. Most viszont beleszerettem egy 2,7-es 204 lóerős vaj-bőr kárpitos égszinkék metál gyönyörűségbe.

Most foglalóztam le, pénteken hozom haza. Addig is szertnék kérdezni, bár tudom van amit előbb kellett volna.

 

A motor nem füstöl, jól indul, szép a hangja. Váltó is rendesen teszi a dolgát. Meghajtottam 160-al, megy mint állat. Minden működik, az autó olyan mintha a gyárból jött volna ki.

A motorban 236-ezer km van. Mennyit bír úgy általában a motor és az autómata váltó?

Ebbe már két akksi van. Mind a kettő kell az indításhoz vagy fel van osztva, hogy melyik akksi miért felelős?

Nagy navija van. A régiben a CD-tár mellett volt a navigációs CD. Ennél nem találom és a kereskedő sem tudta. Hol van?

karesz358 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 6332

Szia Betg!Köszi az infót,elmondom a szerelőnek.Nem tudom pontosan mi az a húzó kuplung,szétszedve láttam az enyémet és semmi speciálisat nem fedeztem fel rajta.Nem lehet,hogy ezen/2008-as/nyomó kuplung van?Amúgy köszi...Karesz

Előzmény: betg (6331)
betg Creative Commons License 2014.01.21 0 0 6331

Szia , én is jártam már így többszőr , a csapágy nincs rendesen a helyén a szerkezetben, ez húzó kuplung ha a szerkezetbe féloldalasan pattan be a csapágy akkor produkálja ezt , nem fog örülni a szerelőd de szét kell szedni megint , a csapágyon lévő fém gyűrű ami bepattan a szerkezetbe cserés lesz , alaposan be kell zsirozni összerakás elött , én most már az asztalon össze szoktam rakni hogy rendesen a helyére megy e, utána szét   , és csak ezután szerelem be én is szívtam már vele nem egyszer .

Előzmény: karesz358 (6329)
ZoliUA Creative Commons License 2014.01.21 0 0 6330

Szia! Az nem jó rá, nagyon magas. Nekem 225/55R17 van rajta, de így is át kellett alakítani 1-2 dolgot a jobb hátsó dobbetétben. Most nyáron ha sikerül a felnit megszerezni akkor 245/35ZR19 lesz rajta ha nem akkor 235/45ZR17. Amit te írták az túl ballonos.

 

Üdv.: Zoli

Előzmény: FSándor72 (6317)
karesz358 Creative Commons License 2014.01.21 0 0 6329

Sziasztok!Szia F.Sándor!  Az általad említett kerékméret biztosan nem jó!A legnagyobb kerékátmérő a 225/55r17,de még ehhez is át kell alakítani a jobb hátsó műanyag dobbetétet.  Nekem is lenne egy nagyon fontos kérdésem:2.2 hdi bi-turbón kuplung-,lendkerék-,és kinyomócsapágy csere volt mert rángatott kuplungolásnál.A lendkerék tényleg rossz volt.Most még jobban rángat egyes és kettesbe kuplungolásnál.Főleg ha bemegyek a belvárosba/talán mert ott jobban felmelegszik?/,külvárosban is érzem,hogy egy kicsit ráz,de még elviselhető.Most ott tartok,hogy nagy forgalomban nem lehet az autót használni mert előbb-utóbb valami eltörik,tönkre megy annyira remeg indulásnál.A bakok jónak tünnek egyedül a váltó fölötti bakon láttuk,hogy a belsejéből kifolyt a folyadék/valamilyen masszával volt töltve/,de a szerelő szerint ettől még teljesen jó.Szerintetek?Esetleg valakinek van tippje?Köszi:Karesz

Zolysys Creative Commons License 2014.01.19 0 0 6328

RT3 vagy RT4? keress magánban

Bontókban nagyon ritka a spec előlap miatt

Előzmény: Schepp (6326)
BIGYO4 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 6327

Elnézést, nem fogalmaztam világosan. Valahol azt írták, hogy a gangos váltó kb nyolcvanvalahány, az automata ötvenvalahány százalékos az autó élettartamához képest. Ezzel összefüggésban írom, hogy a mechanikusnál nem veszik figyelembe a kuplung, és hozzá tartozó alkatrészeinek javítását. Így már közelítenének a százalékok egymáshoz. Nyilván az ár és a könnyed javítás más kérdés, bár egy lehúzós mechanikus nem feltétlen olcsóbb egy baráti automata javításnál. Uff beszéltem.

 

Előzmény: betg (6325)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!