Jól gondolod. Ha az emelőmechanika törik valahol, ilyen tüneteket produkál.
Kárpit le emelő rudazat ki és meglátod hol a törés. Nekem már több tipusnál is volt olyan szerencsém, hogy sikerült meghegeszteni. Ha nem, eldöntheted, hogy bontó vagy márkaszervíz. Én bontóban vettem amikor nem tudtam javítani. Soha nem esett szét mégegyszer ugyanaz.
Segítséget szeretnék kérni S.O.S., leengedtem az jobb első ablakot, majd visszahúzásnál roppant valami egy nagyot és megállt a technika.Kézzel felhúztam a helyére és kitámasztottam. Ha valaki tud érdemben segíteni, vagy látott már ilyet közelről (állítólag a csúszka törik el ilyenkor) megköszönném a segítséget!!!
Köszönöm a választ! Ez már jobban hangzik, mint, hogy eredendően, születésüktől fogva rosszak. :)
Esetleg a csomagtartó és riasztó témához hozzá tudsz szólni?
És tegnap este óta jött egy újabb. Gondolom a franciákra jellemző, időnkénti kompúter meghülyülés lehet. Tegnap este egy kissebb kerékkipörgés után azonnal kiírta, hogy ESP hiba. Aztán váltó hiba. Keresztbe állt bennem a kaki ijedtemben! Aztán még kéttő egyéb. Az autó ugyanúgy ment, semmi változás nem volt sehol. Fél óra múlva eltünt a riasztási naplóból minden.
Ma reggel betettem a kulcsot, gyujtásra de nem indítottam. Erre elkezdett megint össze vissza pittyegni.....légzsák hiba, ABS hiba, fékhiba, eeesatöbbi.
Tudok róla, hogy franiék csinálnak néha ilyet, de nekem még nem sikerült mostanáig találkozni hasonlókkal. Mi a teendő?
Citroen & Peugeot RT3 DRIVE CD 2011/2012 Centrál Európe
...van ráírva a CD-re. Nem gyári hanem másolt CD. Európát ugyebár nem tudom itthonról (nagyfaluból) kipróbálni. Bármi hazai helyszint beírok, az a szöveg jön, hogy térképen kívüli terület.
Sok v6 fut gond nélkül , hogy a tiéd milyen lesz az majd menet közben kiderűl , itt nyilván a panaszosok írkálnak nagy részben megoldást keresve a problémáikra , 2,7 v6 hdi kis hazánkban nem a legelterjetebb motor .
Tartós 200km/h feletti tempót nem szereti , és szét lehet hajtani , a BMW tulajdonosok is csodálkoznak hogy szétmegy a hiper szuper bmw motorja igaz általában padlógázon közlekednek mivel ez bmw!! aztán egy idő után beszarik az egész, aki vigyáz rá annál nagyon ritkán van gond.
A 2.7v6 hdi ha nem versenyautónak használjuk akkor semmi baja nincs a motornak , volt egy német kuncsaftom aki kétszer cserélt motort benne de ő képtelen volt megérteni hogy nem bírja a tartós 200 feletti tempót.
Itt is ez érvényes aki normálisan használja azzal álltalában nincs gond , az előéletén sok minden múlik.
Azért nem írnak mert kevés van belőle , aki írt annak meg szétment a motorja, én is ritkán látok , motort főtengelyt szoktak keresni de hiánycikk nincs senkinek .
Nagyon tetszik, bár nem teljesen idegen. MInt pár napja írtam, 2 évig volt már 2.2 hdi-m. Nagyon tetszik a nagy navi és az a plusz, ami a régi kicsihez képest van benne. A V-6 ereje és gyorsulása össze sem hasonlítható a 2.2-sekkel. Olyan mint egy raketta a vajbőr kárpit meg mint egy miniszteri iroda. :) Gyönyörű megkímélt állapotú mautó.
A csomagtartó nem nyit fel rendesen. Kicsit rá kell segíteni és a teljez záródásnál is ugyanez a problem. Tudok ezen itthon segíteni? Mi lehet a baj?
Ha a kulcs nincs a gyujtáskapcsolóban, becsukom az ajtót de nem zárom kulcsra, és mondjuk több mint 15 perc múlva nyitom ki az ajtót, megszólal a riasztó. Minden egyes nyitásnál. Van itt valami állítási lehetőség? A komputer sokmindent enged de a riasztó nincs az opciók között.
Sziasztok! Csak nem jött össze a 19". Kérdésem a következő. 245/45ZR17 gumi befér gond nélkül? Elvileg a 235/45ZR17 igen. Várom az ötleteket, véleményeket.
Ez a cikk nem csak a 2,7- ről szól. Az elején a régebbi, nem V-6 modellek gyerekbetegségeiről van szó. Mindenesetre szerintem az általam, ebből az írásból idézett sor méltó és elég sokatmondó összefoglalás. Azok a cikkek amik kizárólag a 2,7 V-6-ról szólnak, kivétel nélkül pozitívak.
Én a 2,7-röl nem tudok nyilatkozni, de végig olvastam a lenti cikket ,és én azt gondolom hogy nem sok jót írtak benne erről a típusról.- lehet hogy én mást látok mint te ?
"Mindenki" alatt nem csak a saját lovát dícsérő magánszemélyeket, hanem a neten fellelhető ÖSSZES 607-tesztet is értem. Napokig olvasgattam, színte minden tesztet elolvastam a 2.7-ről. Egybehangzó vélemény volt, hogy végre tökéletes lett az új pözsó.
Elkezdtem visszaolvasni és le vagyok döbbenve. Idáig mindenki (nem ezen a fórumon) csak áradozott a 2,7 HDI-ről. Merthogy ránfelvarrott, kiküszöböltek minden régi hibát, meg különben is ezek már sokkal jobbak, megbízhatóbbak mint a 2,2-esek, ésatöbbi. Itt meg minden vélemény az ellenkezőjéről szól.
Pár éve már volt egy 2003-as 2,2 HDI 607 oroszlánom. Kiöregedett alólam, ezért adtam el. 2 évig hajtottam, a világon semmi bajom nem volt vele. Mikor eladtam azt hittem, nem lesz több, nem szoktam kétszer ugyanolyan autót venni. Most viszont beleszerettem egy 2,7-es 204 lóerős vaj-bőr kárpitos égszinkék metál gyönyörűségbe.
Most foglalóztam le, pénteken hozom haza. Addig is szertnék kérdezni, bár tudom van amit előbb kellett volna.
A motor nem füstöl, jól indul, szép a hangja. Váltó is rendesen teszi a dolgát. Meghajtottam 160-al, megy mint állat. Minden működik, az autó olyan mintha a gyárból jött volna ki.
A motorban 236-ezer km van. Mennyit bír úgy általában a motor és az autómata váltó?
Ebbe már két akksi van. Mind a kettő kell az indításhoz vagy fel van osztva, hogy melyik akksi miért felelős?
Nagy navija van. A régiben a CD-tár mellett volt a navigációs CD. Ennél nem találom és a kereskedő sem tudta. Hol van?
Szia Betg!Köszi az infót,elmondom a szerelőnek.Nem tudom pontosan mi az a húzó kuplung,szétszedve láttam az enyémet és semmi speciálisat nem fedeztem fel rajta.Nem lehet,hogy ezen/2008-as/nyomó kuplung van?Amúgy köszi...Karesz
Szia , én is jártam már így többszőr , a csapágy nincs rendesen a helyén a szerkezetben, ez húzó kuplung ha a szerkezetbe féloldalasan pattan be a csapágy akkor produkálja ezt , nem fog örülni a szerelőd de szét kell szedni megint , a csapágyon lévő fém gyűrű ami bepattan a szerkezetbe cserés lesz , alaposan be kell zsirozni összerakás elött , én most már az asztalon össze szoktam rakni hogy rendesen a helyére megy e, utána szét , és csak ezután szerelem be én is szívtam már vele nem egyszer .
Szia! Az nem jó rá, nagyon magas. Nekem 225/55R17 van rajta, de így is át kellett alakítani 1-2 dolgot a jobb hátsó dobbetétben. Most nyáron ha sikerül a felnit megszerezni akkor 245/35ZR19 lesz rajta ha nem akkor 235/45ZR17. Amit te írták az túl ballonos.
Sziasztok!Szia F.Sándor! Az általad említett kerékméret biztosan nem jó!A legnagyobb kerékátmérő a 225/55r17,de még ehhez is át kell alakítani a jobb hátsó műanyag dobbetétet. Nekem is lenne egy nagyon fontos kérdésem:2.2 hdi bi-turbón kuplung-,lendkerék-,és kinyomócsapágy csere volt mert rángatott kuplungolásnál.A lendkerék tényleg rossz volt.Most még jobban rángat egyes és kettesbe kuplungolásnál.Főleg ha bemegyek a belvárosba/talán mert ott jobban felmelegszik?/,külvárosban is érzem,hogy egy kicsit ráz,de még elviselhető.Most ott tartok,hogy nagy forgalomban nem lehet az autót használni mert előbb-utóbb valami eltörik,tönkre megy annyira remeg indulásnál.A bakok jónak tünnek egyedül a váltó fölötti bakon láttuk,hogy a belsejéből kifolyt a folyadék/valamilyen masszával volt töltve/,de a szerelő szerint ettől még teljesen jó.Szerintetek?Esetleg valakinek van tippje?Köszi:Karesz
Elnézést, nem fogalmaztam világosan. Valahol azt írták, hogy a gangos váltó kb nyolcvanvalahány, az automata ötvenvalahány százalékos az autó élettartamához képest. Ezzel összefüggésban írom, hogy a mechanikusnál nem veszik figyelembe a kuplung, és hozzá tartozó alkatrészeinek javítását. Így már közelítenének a százalékok egymáshoz. Nyilván az ár és a könnyed javítás más kérdés, bár egy lehúzós mechanikus nem feltétlen olcsóbb egy baráti automata javításnál. Uff beszéltem.