csupan a guglit bujva tudnek valaszolni, igy meghagyom a valaszadast azoknak akik nem csak feykepezik ezeket. Kompresszoros mivolta miatt kaptam lencsevegre, leven hogy ilyet tenyleg nem mindennap lat az ember, meg itt se.
..
Angliaban elek, alkalmankent ellatogatok borzekre, kiallitasokra, ide-oda. kb 2 hete volt egy falunap, ahol volt egy veteran szekcio, VA-t ott lattam, a tobbit pedig jartam-keltemben:)
A topikot (topikokat) a kepeimmel igyekszem szinesiteni ha mar erdemben hozzaszolni nem tudok....
Az a VA igen helyre darab. Szerény vagyok, mint az ibolya (szagom nem lenne, észre sem lehetne venni), beérném egy ZA/ZB-vel is, de azért ez nagyon jó kis családi autó lenne. Nincs nyomorgás, szűkölködés a hátsó ülésen, csak kellemes ringatózás.
Viszont valaki mondja meg, hogy ez a zöld csoda, ez mi? Valami kompresszoros P-type, vagy J-type?
Mint topicgazda feltennék egy hirdetést, bár itt rajtam kívül MGB tulaj nincsen, de hátha:
Használt MGB Roadster és MGB GT Coupe sebességváltóm eladó. Ritka első sorozatos váltó, az első fokozat nem szinkronizált, csak a 2-4 fokozatok. 4 sebességes, overdrive (gyorsmeneti) fokozat NÉLKÜL. A váltókar és fedele hiányzik, működőképességét nem tudtam kipróbálni, de szépen átforog. MOWOG D40 jelzésű. Ezt a váltót 1967. 10 hóig, a GHN3-138360 (Roadster) és GHD3-137795 (GT Coupe) alvázszámokig építették be. Ára 15 000 Ft. Mailem publikus.
Uhum, hat jo ..:) bocs' hogy hozzaszolni nem tudok:)
Viszont kerdezni igen!
A 112es hsz-edben fotozott sarga kormanyarol/kormanyan a dudakozepet hogy lehet leszedni/mikent van rogzitve?
Van egy hazi takolmany GT6 kormanyom (tudom az nem emdzsi) amin a kormanykullok faval boritottak. Van egy perem a belso korivre marva, erdekelne h lehet-e szerepe? (kerdem ITT azert mert a kormany hasonlo ill. hasonloan van rogzitve mint a Tieden.
Tavasszal felraktam egy ures kasztnit (keket), nos az itt allt...
Vasarnap bekokpogtam, rovid beszelgetes utan beinvitalt az ur:
a garazsban all emogott meg ketto, egyik soros duplakarbis hatossal, melyet buszken mutatott, udvaron egy letakart, es hatul a piros elott is egy (fenyezes alatt) ami mind sajat...
A hatbol ha jol matematikaztam kettoben gyari versenyblokk van.
Tobb mint "hobbi-motoros" az ember...
Ez a (garazs-)kapu is megnyilt remelem hamarosan fotozhatok:)
..
Penteken voltam egy mg kereskedesben aholo testkozelbol lattam egy "barn-find" darabot...hihetetlen hogy meg mindig van ilyen..
Szoszerint most toltak ki egy pajtabol 30 ev utan azszem egy MGA volt, az is celpont a heten...
A piros GT erdekes korulmenyek kozott keszult: visszamentem egy utcan allo,treleren levo Volvot lefotozni (roncsderbi-re felkeszitve) aztan az udvaron belebottlottam egy Rover P5-be (szinten roncsra keszitve), a szomszedban egy atfestett "velunk pusztulo" GPZ 750-es Kawaba, es annak a szomszedjaba volt ez a GT.
Aprankent toltogetek, mert csak most szombat delelott lattam/fotoztam meg ezt-azt alig fel ora alatt...
A második egy MGC, a soros hathengeres B. Ez igen ritka, alig készült belőle. A jóval nehezebb motor miatt a karosszéria vázszerkezete eltér a normál B-től, ötcsavaros a lyukkör, és teleszkópos lengéscsillapítók vannak benne, nem pedig karosak.
A V8-nál csak "beleejtették" a Rover SD1 motort váltóstól a normál bódéba.
Egy adott céggel szállítatok Angliából, akik igen rugalmasak, és angolul is jól beszélnek. Ember már a telefonszámát és a pontos címét sem akarta megadni, mailre nem válaszolt, de ezt nemzetközi telefonkönyvből (nem könnyen) kiderítettem. Én is hívtam, meg a szállító cég is, megbeszéltek egy időpontot. Akkor persze nem volt otthon, feleség semmiről sem tud, ember kinyögi, hogy az ülések 40 km-rel arrébb vannak, és "ő most össze van zavarodva"! (pénz már jó ideje nála volt).
Na ekkor pénz vissza, de értékelést nem adtam, ő sem.
Felvetettem ma egy 460 fontos Morris Minor lehetőségét. A nejem csak azért nem szállt ki azonnal mellőlem, és hagyott ott örökre, mert az övé a kocsi, amiben ültünk. :-)
Végül nem ezek az ülések lettek, mert az eladó megpróbált átvágni, és nem odaadni a szállítónak az üléseket, de Paypalon vissza tudtam vonni az utalást. Viszont lett pont olyan, 1964-1967. közötti, amilyen kellett, újszerű: