Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

blackbird00 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2569
Civis!!

Még egy gondolat, és ígérem, békén hagylak:)))

Ha rakod be az összeszerelt tartályt, nagyon vigyázz, mert az alsó kis pumpa, és a lámpaállító motor tökéletesen útban vannak egymásnak. Ha kicsit is egymáshoz feszülnek, a lámpaállító tartó konzolja rögtön megadja magát, és csak a lámpakeret cseréjével orvosolható a problem.
Ja, és nézd meg, hogy a tartály felső rögzítő pontja megvan e a sárvédőn, és a hozzá való nagyfejű műanyag csavart adta e Kasza.

blackbird00 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2568
Tédé Árpi is meglepődött, amikor oda mentem hozzá, de én már csak ilyen vagyok:))))

Az szinte biztos, hogy fog kelleni egy-két cucc:))) Fúvóka előtti szelepből szinte biztos, mert ilyen hosszú nem használat után valszínű, hogy leragadtak, valamint gumi tömítésre, és nagy esélye van a nagy pumpának is, mert az is leragadhat belül, de remélem nem, mert nem kevés pénz. Viszont szétszedni nem lehet:(((

Előzmény: gergelytds (2564)
civis e34 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2567

Meg sem jegyezted:DD

bd83460

Előzmény: gergelytds (2565)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2566
A sebváltóba 1L, a diffibe 1,7L kell a kezelési szerint.
Előzmény: civis e34 (2561)
gergelytds Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2565
Az ETK-ban. Lökd a VIN-t.
Előzmény: civis e34 (2561)
gergelytds Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2564
Hát le a kalappal előtted, hogy a fórumtárs miatt leszedted a lököst! :o  Mintha valamit rendeltél volna anno a lámpamosódhoz... Cívis most úgyis rendelt nálam egy talicska alkatrészt, lehet, hogy hozzá kéne csapni egy-két gumikarikát, miegymást?
Előzmény: blackbird00 (2559)
gergelytds Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2563
Akurvaanyját, én sem találom. Pedíg megesküdnék rá, hogy már rendeltem ilyet...
Előzmény: GekTDS (2557)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2562
De nagyon xar most az index:(((

A lökös levételét nem úszod meg, mert a fúrás is sokkal könnyebb úgy. Ráadásul a csövek rögzítését is meg kell oldanod.
Azt nem tudom, hogy az olaj mennyiségek hol vannak, de megnézem a szerviz könyvben.
civis e34 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2561
Van valami olyan oldal ahol le van írva hogy váltóba, difibe mennyi olaj kell?
civis e34 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2560

Az szép halál lesz!

én úgy akartam, hogy nem veszem le a lököst, mert van elöl is parkoló szenzorom és így ez elég necces, de ahogy látom ez felejtős és muszály lesz levenni.

Beszéltem Kaszával, küldi a spriccolókat csövestűl.

Előzmény: blackbird00 (2559)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2559
Civis!

Muszáj volt szétszedni, mert máskülönben nem tudtam volna mérni:))) Egyébként nem nagy ügy levenni meg visszarakni a lököst. Ha csinálod, és gyanús valamelyik méret szólj, mert hátha elnéztem valamit. Ha kell, megmérem újra, a lényeg, hogy a Tied is jó és szép legyen.

Viszont amire feltétlenül figyelj az az, hogy a csőbilincsek elfáradnak, és csepegés lehet, ha feltöltötted. Ez nem kicsi szívás, ezért próbáld ki, mielőtt felrakod a lököst végleg. A lámpamosó pumpánál nem mindegy, melyik csövet hova kötöd. Ha felcseréled, nem fogja mosni a lámpát, ha csak az van felkapcsolva.
Ha kész, az egészet le kell légteleníteni. Ezt úgy tudod, hogy feltöltöd a nagy tartályt, és egyenként leveszed a szelepeket a fúvókákról, és megvárod, amíg odaér a lötyipötyi.Ekkor visszadugod a szelepet a helyére. A másik módszer az, hogy az akkuról közvetlenül adsz feszt a pumpára, és addig nyomatod, amíg nem jön. Ilyenkor viszont előfordul, hogy csak az egyiken jön, a másikon nem. Ekkor meg kell csinálni az első verziót:))))))))))))
Ha a pumpa az egyik irányba forog, mossa a lámpákat, ha a másik irányba, mossa a ködöst. Erre figyelj, ha nyomatod a vizet, mert ha a lámpák fele már jó, akkor polaritást kell váltanod, és akkor megy a ködlámpák fele.
Ezt mind még a lökös felszerelése előtt kell megcsinálni.
Előzmény: civis e34 (2558)
civis e34 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2558

Köszönöm!

 

Ez több mint kielégítő válasz volt.

 

Nem akartam, hogy ennyire szétszedd az autót, de úgy látom, hogy az egész délutánod ráment az összeszerelésre mert nem írtál azóta:DDDDDD

Előzmény: blackbird00 (2554)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2557
Na jó de hol?
Nincs ilyen alkatrész a realoemen.
Előzmény: gergelytds (2555)
gergelytds Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2556

Kezd feljönni a topic...

gergelytds Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2555
Gyárit kell venni.
Előzmény: GekTDS (2550)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2554
Civis!!

Második rész:

Az első képen a két réteg látható. A gumis a fényezett ,külső réteg, a másik a belső. A lámpa mosójánál a spricni a fényezett héjra van felfogva, úgy hogy vigyázz, inkább többször mérj, mert ementáli lesz belőle:)))))) A belső rétegre a képen látható módon nagyobb lyuk kell, lényegében mindegy, mekkora, férjen el a távtartó, és a műanyag anya úgy, hogy meg is tudd húzni.

A második és harmadik képen a mérési pontok láthatóak, sajna másképp nem tudtam meghatározni, mert mindenhol ívek vannak. A felülnézetin a lökös pereméről leszedtem a gumit, úgy mértem. Az elölnézetin a fúvóka belső sarkához mértem, ha esetleg nem látszana jól. A négyszögletes nyílás a külső lököstartó csavaré. A bal oldalon értelemszerűen ennek a tükörképe kell, hogy legyen. Ugyanez vonatkozik a ködlámpára is, csak oda elfelejtettem írni. Persze a vonalak mind egyenesek, és függőlegesek, de sajna nem vagyok egy photoshop virtuóz:)))







Rumcice Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2553

Tédé

 

Ez a te munkáltatód olyan gennyes, hogy már a távol-keletieket is alulmúlja, pedig azokat nehéz.... :(

Előzmény: 525tédé (2536)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2552
Civis!

Első rész:

A ködlámpa spricnijének a helye az első képen látható. A belső réteghez

van fogva, nem a fényezett külső héjhoz. Abban egy 28mm átmérőjű furat

van, értelemszerűen a belső furattal pont egybeesve. A méretek

viszonyítási pontjait sajna másképp nem tudtam megadni. Remélem a Te

lökösöd is ilyen:))) A képen szemből nézve a jobboldali látható.



A második képen az a pici rögzítő bevágás látható, amit Neked is meg kell

csinálnod, mert az határozza meg a spricni pozícióját, és rögzíti

elfordulás ellen. A kis dudort megtalálod a fúvókán. Először állítsd be ,

majd jelölj! A fúvókát úgy kell beállítani, hogy a ködlámpa közepére

nyomja a vizet.



DEVIL V8 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2551
Mennyi ilyen gennyes ember van! :(
Előzmény: 525tédé (2536)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2550
Egy másik érdekes dolog:

Nem találok megfelelő méretű réz alátétet a porlasztó csúcsok alá.
17x21.5x1.5 ilyen kéne, de ettől csak kisebbet ad mindenki, a dízel szakik is, mondván jó az oda, majd szétpréselődik meghúzáskor. Na tessék ettől lesznek hengerfelyesek a gépeink.Az a kisebb alátét faszául benyomódik a hengerfelyen a fészkébe, és szétpicsásítja a tömítőfelületet. Szerintem.
A porlasztócsúcs "betét" cserekor meg cserélni kell egy kis tűzkarikát ott belül, na abból meg olyan van hogy nagyobb rajta a luk, így szerintem nem tömíhet rendesen. Napersze ettől csattog. Meg lukad a dugattyú. Meg szakad a szelep.

Tapasztalat esetleg valakinek? Most szólok, aki ezt szakival csináltatja, és "esküszöm hogy korrekt" , szerintem az se legyen biztos a dolgában.
civis e34 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2549

Fasza!

Igazi rendes ember, szaporítani kellene, láncfűrésszel.

Megkeresem akkor Suxxát

Előzmény: 525tédé (2547)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2548
Szal fasza lett, a csapágyazás, könnyen forog a motorka, bár a projekt egyenlőre nem sikeres mert nem sikerült még az új szénkeféket "betörni" a kommutátorhoz.
Namármost vagy ezért kurva nagy az áramfelvétele, vagy mert zárlatos a tekercselés, nemtom még. amint ráérek folytatom maajd.

Egyébként ez csak kísérlet, a végleges megoldást azt önkenő műanyag siklócsapágyakban gondolom. Cápás kollégák érdeklődjenek majd. Ők szoktak még panaszkodni sivalkodó ventilátorra.
525tédé Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2547
Akár azt is.DE ne tőlem vegyél ha esetleg kell,én nem tudom normális áron adni.(ja,a másik kedvesség munkaadómtól: alkalmazotti kedvezmény megvonva)
Suxxa nagymester a navimenő.Én is tőle vettem a múlt héten...
Előzmény: civis e34 (2545)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2546
Műcerész. Ja, láccik a szakirodalom? Az máshoz kellett hehe..:))
Előzmény: civis e34 (2543)
civis e34 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2545

:)))

PNA-t árultok???

Előzmény: 525tédé (2542)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2544
forgórész átdugva
civis e34 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2543
Villanyszerelő vagy?
Előzmény: GekTDS (2541)
525tédé Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2542
Ha nem is kerülsz föl a listára,a lámpasztájling versenyen már dobogós vagy.:)
Engem speciel nem is érdekel nagyon ki adta föl és ki nem. A lényeg az egyenlőség. Ezen a topicon vígan tele lehet köpködni a monitort darálthússzármazékkal,ki lehet menni éjszaka közepén felnicsavarokat taperolni.Itt nyugi van.
Előzmény: civis e34 (2538)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2541
leszorítva, beszegecselve:
GekTDS Creative Commons License 2009.03.18 0 0 2540
Ez a lemezke tartja majd a helyén:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!