Ha rakod be az összeszerelt tartályt, nagyon vigyázz, mert az alsó kis pumpa, és a lámpaállító motor tökéletesen útban vannak egymásnak. Ha kicsit is egymáshoz feszülnek, a lámpaállító tartó konzolja rögtön megadja magát, és csak a lámpakeret cseréjével orvosolható a problem. Ja, és nézd meg, hogy a tartály felső rögzítő pontja megvan e a sárvédőn, és a hozzá való nagyfejű műanyag csavart adta e Kasza.
Tédé Árpi is meglepődött, amikor oda mentem hozzá, de én már csak ilyen vagyok:))))
Az szinte biztos, hogy fog kelleni egy-két cucc:))) Fúvóka előtti szelepből szinte biztos, mert ilyen hosszú nem használat után valszínű, hogy leragadtak, valamint gumi tömítésre, és nagy esélye van a nagy pumpának is, mert az is leragadhat belül, de remélem nem, mert nem kevés pénz. Viszont szétszedni nem lehet:(((
Hát le a kalappal előtted, hogy a fórumtárs miatt leszedted a lököst! :o Mintha valamit rendeltél volna anno a lámpamosódhoz... Cívis most úgyis rendelt nálam egy talicska alkatrészt, lehet, hogy hozzá kéne csapni egy-két gumikarikát, miegymást?
A lökös levételét nem úszod meg, mert a fúrás is sokkal könnyebb úgy. Ráadásul a csövek rögzítését is meg kell oldanod. Azt nem tudom, hogy az olaj mennyiségek hol vannak, de megnézem a szerviz könyvben.
én úgy akartam, hogy nem veszem le a lököst, mert van elöl is parkoló szenzorom és így ez elég necces, de ahogy látom ez felejtős és muszály lesz levenni.
Beszéltem Kaszával, küldi a spriccolókat csövestűl.
Muszáj volt szétszedni, mert máskülönben nem tudtam volna mérni:))) Egyébként nem nagy ügy levenni meg visszarakni a lököst. Ha csinálod, és gyanús valamelyik méret szólj, mert hátha elnéztem valamit. Ha kell, megmérem újra, a lényeg, hogy a Tied is jó és szép legyen.
Viszont amire feltétlenül figyelj az az, hogy a csőbilincsek elfáradnak, és csepegés lehet, ha feltöltötted. Ez nem kicsi szívás, ezért próbáld ki, mielőtt felrakod a lököst végleg. A lámpamosó pumpánál nem mindegy, melyik csövet hova kötöd. Ha felcseréled, nem fogja mosni a lámpát, ha csak az van felkapcsolva. Ha kész, az egészet le kell légteleníteni. Ezt úgy tudod, hogy feltöltöd a nagy tartályt, és egyenként leveszed a szelepeket a fúvókákról, és megvárod, amíg odaér a lötyipötyi.Ekkor visszadugod a szelepet a helyére. A másik módszer az, hogy az akkuról közvetlenül adsz feszt a pumpára, és addig nyomatod, amíg nem jön. Ilyenkor viszont előfordul, hogy csak az egyiken jön, a másikon nem. Ekkor meg kell csinálni az első verziót:)))))))))))) Ha a pumpa az egyik irányba forog, mossa a lámpákat, ha a másik irányba, mossa a ködöst. Erre figyelj, ha nyomatod a vizet, mert ha a lámpák fele már jó, akkor polaritást kell váltanod, és akkor megy a ködlámpák fele. Ezt mind még a lökös felszerelése előtt kell megcsinálni.
Az első képen a két réteg látható. A gumis a fényezett ,külső réteg, a másik a belső. A lámpa mosójánál a spricni a fényezett héjra van felfogva, úgy hogy vigyázz, inkább többször mérj, mert ementáli lesz belőle:)))))) A belső rétegre a képen látható módon nagyobb lyuk kell, lényegében mindegy, mekkora, férjen el a távtartó, és a műanyag anya úgy, hogy meg is tudd húzni.
A második és harmadik képen a mérési pontok láthatóak, sajna másképp nem tudtam meghatározni, mert mindenhol ívek vannak. A felülnézetin a lökös pereméről leszedtem a gumit, úgy mértem. Az elölnézetin a fúvóka belső sarkához mértem, ha esetleg nem látszana jól. A négyszögletes nyílás a külső lököstartó csavaré. A bal oldalon értelemszerűen ennek a tükörképe kell, hogy legyen. Ugyanez vonatkozik a ködlámpára is, csak oda elfelejtettem írni. Persze a vonalak mind egyenesek, és függőlegesek, de sajna nem vagyok egy photoshop virtuóz:)))
Nem találok megfelelő méretű réz alátétet a porlasztó csúcsok alá. 17x21.5x1.5 ilyen kéne, de ettől csak kisebbet ad mindenki, a dízel szakik is, mondván jó az oda, majd szétpréselődik meghúzáskor. Na tessék ettől lesznek hengerfelyesek a gépeink.Az a kisebb alátét faszául benyomódik a hengerfelyen a fészkébe, és szétpicsásítja a tömítőfelületet. Szerintem. A porlasztócsúcs "betét" cserekor meg cserélni kell egy kis tűzkarikát ott belül, na abból meg olyan van hogy nagyobb rajta a luk, így szerintem nem tömíhet rendesen. Napersze ettől csattog. Meg lukad a dugattyú. Meg szakad a szelep.
Tapasztalat esetleg valakinek? Most szólok, aki ezt szakival csináltatja, és "esküszöm hogy korrekt" , szerintem az se legyen biztos a dolgában.
Szal fasza lett, a csapágyazás, könnyen forog a motorka, bár a projekt egyenlőre nem sikeres mert nem sikerült még az új szénkeféket "betörni" a kommutátorhoz. Namármost vagy ezért kurva nagy az áramfelvétele, vagy mert zárlatos a tekercselés, nemtom még. amint ráérek folytatom maajd.
Egyébként ez csak kísérlet, a végleges megoldást azt önkenő műanyag siklócsapágyakban gondolom. Cápás kollégák érdeklődjenek majd. Ők szoktak még panaszkodni sivalkodó ventilátorra.
Akár azt is.DE ne tőlem vegyél ha esetleg kell,én nem tudom normális áron adni.(ja,a másik kedvesség munkaadómtól: alkalmazotti kedvezmény megvonva) Suxxa nagymester a navimenő.Én is tőle vettem a múlt héten...
Ha nem is kerülsz föl a listára,a lámpasztájling versenyen már dobogós vagy.:) Engem speciel nem is érdekel nagyon ki adta föl és ki nem. A lényeg az egyenlőség. Ezen a topicon vígan tele lehet köpködni a monitort darálthússzármazékkal,ki lehet menni éjszaka közepén felnicsavarokat taperolni.Itt nyugi van.