Keresés

Részletes keresés

Taxxi Creative Commons License 2010.02.03 0 0 4787
Szerintem is Magyarországon, hát ki tudja! :D
Előzmény: Törölt nick (4783)
Taxxi Creative Commons License 2010.02.03 0 0 4786
Hát én basszusgitározok, méghozzá saját készítésű basszusgitáron, ami egy teszkó gazdaságos kínai gitár átalakításából született, bár még a mai napig fejlesztem, mert hát pénzügyileg nem állok úgy, hogy vegyek egy normálisat.

Nekünk van 3 szintink is, köztük van egy elég jó Yamaha. :D

És milyen zenét játszol? :D
Előzmény: TyerCorp01 (4784)
Kristóf 210 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 4785
Baszki... Miért vagy mostanában ennyire német, főleg MZ ellenes??

A Trabant duroplaszt kasznijának pont ez volt az okossága hogy így lehetett beállítani a dolgait, lehet hogy szarul néz ki videón, de mégis nem egy húzott le több mint 30 évet, és nem egy családnak volt az első autója, nem hiszem hogy minőségi gondjai lettek volna. Az akkor rendelkezésre álló anyagokból és pénzből a maximumot kihozták amit a gazdaság és a politika engedett. A Németeknek azért a vérébe van a precizitás, amit "holmi" politika úgy tűnik nem tudott kigyilkolni.

Az MZ-el meg nem tudom mi a bajod, azért ne felejtsük el hogy a Suzuki birodalom is egy kilóra megvett MZ mérnöknek köszönheti azt amivé mára vállt. És nem kevés ember vallja hogy az MZ volt a keleti blokk legjobb motorja.
Bármennyire is Jawa buzi vagyok, ezek tények...
Előzmény: TyerCorp01 (4768)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4784
Van 3 (Jolana Vikomt, Jolana Proxima L-Bass, és Jolana Iris-Bass) csehszlovák gitárom, de amúgy billentyűs vagyok. :)
Előzmény: Taxxi (4781)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4783
Hm hm.Nem lehet hogy pont ő az?
Mert ez a kép szerintem magyarországon készült!
Előzmény: Taxxi (4780)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4782
Nos,akkor már nem centríroztak :D
Előzmény: TyerCorp01 (4779)
Taxxi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4781
Te is gitározol? :O
Előzmény: TyerCorp01 (4778)
Taxxi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4780
Egy bácsi böszörményben ugyanígy néz ki és ugyanilyen Mustang-gal jár, hátul a láda is stimmel! :O
Előzmény: Törölt nick (4758)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4779
Tudod, én inkább azon gondolkoztam, hogy ha a kamerák előtt így csinálják, mi folyhatott ott egy szürke csütörtök délelőttön, amikor már ki volt a f**uk a munkával? :)
Előzmény: Törölt nick (4777)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4778
De pont most mondtad el a kulcsszót... ha nincs minőségellenőrzés...
Példának mondjuk vegyül a Squier gitárokat. Alapjábanvéve a Fenderhez képest "ótvar" minőségű hanyag gitárok, kivéve az a szállítmány, amit akkor készítenek, amikor az anyavállalat ellenőrei jelen vannak a gyárban.

Nem mondom, hogy a csehszlovákok jobbak lettek volna a keletnémeteknél, teljesen igazad van, fölösleges mérlegelni, én azért még a járműiparnál a románok mellé a ruszkikat is betenném... Jó, az Uralok, Dnyepr-ek máig tökéletesen működnek, és a tajgán is meg lehet őket javítani egy kalapáccsal, de valamiért az orosz gyártmányú dolgok, túlzottan "nyersek", durvák, nem elég kifinomultak.
Előzmény: flathead (4774)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4777
Még jó hogy a németek így csinálják.De mi van az oroszokkal?
Tudod: Mérj mikronméterrel,jelölj krétával,vágj baltával :D
Előzmény: TyerCorp01 (4768)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4776
Szerintem az utolsó mondatoddal senki nem fog vitázni aki szerelt vagy használt már motort.
Előzmény: flathead (4774)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4775
Centrírozza, igen, valóban, bocsánat, csak raccsolok :)
Előzmény: Törölt nick (4772)
flathead Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4774
Szerintem a szocialista iparban precizitásról maximum a hadiiparban lehet beszélni. Egyébként pedig csak meg kell nézni a szoci ipar termékeit, többnyire korszerűtlen, elavult, igénytelen, átgondolatlan gépeket gyártottak. Lehetne vitázni, hogy hol gyártottak jobb uccokat, a kelet-németeknél vagy cseszkóban, de mondjuk talán általánosságban elmondható hogy a leg ótvarosabb cuccokat a románok csinálták.
A németeknél talán még maradtak precíz szakemberek és mérnökök a háború után (már akiket nem vittek ki az amcsik vagy akiket nem börtönöztek be / végeztek ki a ruszkik), de nyilván nem az ilyeneket ültették a szalaghoz.
Külömben meg hiába a gondos tervezés, ha a kivitelezésnél nulla minőségkontroll van, akkor baszhatják.
Ugyanakkor kicsit visszakanyarodva, úgy tűnik, hogy azért ezek a szoci cuccok még mindig használhatóbbak és időtállóbbak voltak, mint a mai távolkeleti hulladékok.
Előzmény: TyerCorp01 (4768)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4773
Bocsánat, Centrírozza, csak raccsolok. :)
Előzmény: Törölt nick (4772)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4772
nem centírozza :) centrírozza!
Ütögeti jobbról balról.Igaz nem kétkilós kalapáccsal :D
Előzmény: TyerCorp01 (4771)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4771
Centírozza, de hogy?
Előzmény: Törölt nick (4769)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4770
A múltkor épp egy mustang főtengely volt nála.A másik szaki túlzottan összenyomta a két felet és beszorult a hajtókar :D
Előzmény: Törölt nick (4769)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4769
Ez már csak ilyen.Az esztergályosom is cserél ki főtengelyen hajtókart és hozzá a görgőkosarat.Van egy masszív vasa amibe beleillik a főtengely két sonkája közötti rés.Egy acéltüskével egy erőset ráüt a csapra.Kettéesik a cucc.Megfordítja a főtengelyt most a másik oldalt üt.Kiesik a csap.Beteszi az új csapot,rásóz egyet.Beteszi a görgőket,rá a hajtókart.Ráilleszti a másik sonkát és ismét odasóz.Beteszi az esztergacsúcsok közé a főtengelyt majd centrírozza.
Előzmény: TyerCorp01 (4768)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4768
Neharagudj a lekicsinylő megnevezésért, én kérek elnézést! :)

Sokat, mivel nemigazán volt még részem benne, így csak az elmondottak alapján tudok gondolkozni...

OFF:
Neten van egy videó, azaz nemegy, amin a Trabant gyárba látogatnak, és mutatják, ahogy Günther centírozza a főtengelyeket.
A precíziós művelet a következő:
1.Günther jobbról fog egy frissen préselt Trabant főtengelyt, behelyezi a centírozóba.
2.Megforgatja
3.Fogja a 2 kilós kalapácsot, rámangel egyet a jobboldali sonkára.
4.Megint megforgatja
5.Rámangel a baloldali sonkára kettőt
6.Megforgatja
7.Legyint
8.Megy a többi "centírozott" közé. (már nem Günther, hanem a főtengely)

Érdekes, hogy ha végignézzük a filmet, az összes műveletben a tetőtől talpig szőrös bundesligasérós Günthereket, Hansokat és Jürgeneket, a Trabant összerakásánál minden precíziós összeállítási munkánál (A hengerfúráson kívül) szerepet játszik a 2 kilós kalapács, és a szertartás végezte előtti másodpercekben a "legyintés" művelete.
Ezt nevezik az MZ-sek/Simsonosok a JAWA-val szemben "Német precízitás"-nak?

Bocs, de röhögnöm kell. :)
Előzmény: Törölt nick (4765)
flathead Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4767
Ezt ismeritek?

http://www.v8cars.hu/mag.php?cikk=cikk0249

Tesóm ismerőse csinálta. Érdemes a cikket elolvasni, de tömören: a faszi maga gyártotta a vázat, a motor alapja egy 5,7 literes Chevy V8, a váltó egy elsőkerekes Chrysler hidraulikus automata, az egész cucc csupán 600 kiló :-)))
Nézzétek meg a videót is!
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4766
És nem sufni,műhely! :P
Előzmény: TyerCorp01 (4764)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4765
Túlzottan sokat gondolsz erről a dologról.Nem kell ahhoz prés.Elég szoros a kötése hogy egy jól irányzott ütéssel helyre lehet tenni a cuccost :D Nem sokat ütögetni,egy ütés és kész.Majd ha enyhül az idő szedem szét a másik főtengelyt,és viszem leszedetni belőle.Nem tudom görgőket lehet hozzá kapni külön?Vagy komplett görgőskosarat kell venni?
Előzmény: TyerCorp01 (4764)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4764
Ember, de gyárban, nem a házvégi sufniban... :)
Előzmény: Törölt nick (4763)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4763
Ember rakta azt össze :D
A mustangét is itthon szereltem.Kényszerből.Nem is volt vele gond.
Előzmény: TyerCorp01 (4762)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4762
Óbakker. Hogy gondoltad azt összerakni?
Van nekem egy hidraulikus présem, szét még én is tudnám szedni az enyémet, csak egyenesen összerakni lesz cinkes... :)
Előzmény: Törölt nick (4761)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4761
Nem vágtam bele csak szét van véve két darabra.Egyenlőre a lökettuning félre lett téve :D
Előzmény: TyerCorp01 (4759)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4760
Ez...kééész xD
Na majd mi lesz 15-20 év múlva, amikor benzint már csak decire lehet gyógyszertárban kapni,ha én megyek a kölökért a csepptankossal... :)
Előzmény: Törölt nick (4757)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4759
Leppényhaaal! xD

Joe! A Csepel főtengelyedbe ugye még nem vágtál bele? Milyen állapotú, esetleg valami csere üzlet érdekel-e?
Előzmény: Törölt nick (4758)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.02 0 0 4758
Vajon milyen motor lehet ez? :o

http://www.lol.hu/pic/d1185260/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!