Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2599
Köszi a tippet, holnap akkor továbbfejlesztem a témát, és referálok.
Előzmény: blackbird00 (2597)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2598
Itt a kibelezett egérszelep(AGR)
Azért ilyen szép tiszta mert már egy éve nem pufog bele a kipufogó.
A motor hálásan köszöni hogy nem kap kokszot a szívósoron.
Előzmény: blackbird00 (2593)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2597
JA, ua. csak az én autómban MAP a hivatalos neve. Sima nyomásmérő órát használok.
Sajna álló autónál soha nem kapsz megfelelő eredményt, csak menet közben. A turbó igazából csak terhelésen dolgozik rendesen.
Szvsz a cooler nem rossz, mérj inkább menet közben, ahogy leírtam.
Előzmény: GekTDS (2595)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2596
És akkor terhelve kéne mérni? De akkor be kell vezessem az utastérbe, Mondjuk már felkészültem rá, de meg akartam úszni. Nem akarom én azt mindig nézegetni. gondoltam jó lesz neki a motortérben is.
Előzmény: blackbird00 (2593)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2595
Oké-oké! És miljen műszert használsz?
Mapszenzor az amin én mértem? Nem találtam az ETK-ban ezért nem vagyok biztos a nevében.
Előzmény: blackbird00 (2593)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2594
mindenesetre le fogom nyomáspróbázni a kúúúlert. Ha az esztergályos csinál nekem 2 dugót még az idén.
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2593
El vagyok veszve! Mi az az egérszelep????
Én turbónyomást közvetlenül a MAP-sensornál szoktam mérni, ami a szívósorba van kötve. A legnagyobb akkor a nyomás, ha magasabb fokozatban lepadlózod alacsonyabb fordulatról.
Ha már olajoz a turbó, akkor azt az intercooleren is meglátnád, ha lyukas lenne, és fogyna az olaj rendesen.
Előzmény: GekTDS (2588)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2592
5000 nél ez:

GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2591
3000 nél ez:
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2590
Róbert! nincs valami táblázat ehhez? Vagy esetleg mérted már?

Alapjáraton ez van:
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2589
De valami támpont kell, tehát kivallattam a beépített nyomásmérőt hogy mit csinál
mikor megjön a nyomás.
Okos és érzékeny szerkentyű mint kiderült, nem csak úgy kapcsol egyet, hanem folyamatosan méri a nyomásváltozást.
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2588
Nos rá kellett jönnöm hogy nem úgy van az, mert 0.4 bar-nál még 5000-nél sem mutatott többet.
1. Nem műkszik az elv.
2. Szar a turbóm.
3. Lukas azinterkúúler.

ezek lehetnek
Előzmény: GekTDS (2587)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2587
Hamarosan turbót fogok cserélni, mert kissé olajozza a környékét, meg a szívósort is.
De előtte mondok turbónyomást kéne mérni, hogy lássam milyen előtte utánna.
Kisérletező típus vagyok, ezért befaragtam az egérszelepbe(úgyse használom)
egy manométert.(jöhet a sav).
De úgyis tudom hogy már ti is régen ki akartátok próbálni.
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2586
a tűzkarikákról itt van a kép.
középen az eredeti, kicsit kormos.
jobbra az új ami jó lesz.
balra az új ami nem lesz jó, mert nagy a luka.
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2585
Azt írja ott a méretre hogy 21x17.5. Ez sem stimmel azzal amit keresek. A belső furata is jóval nagyobb. lötyögne mint a gatya. A külső meg kisebb. Akárhová kerülne meghúzáskor szerintem.
Ettől függetlenül köszönöm a tippet!
Előzmény: Vojnó (2579)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2584
Ma nyikorgásmentesítettem a szellőztető ventit, de hogy mennyire lesz tartós, azt nem tudom. Minden esetre a szétszedés-összerakás már megy:))))))
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2583
Köszi mailt is megkaptam:))))
Előzmény: civis e34 (2582)
civis e34 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2582

Igaz, hogy elkültem mailba is, de hátha valakit még érdekel én ezt találtam:

 

A terheletlen járművet a faltól 5 m-re állítjuk, majd meglengetjük a kocsit, hogy a rugók beálljanak nyu­galmi helyzetükbe. Ezután a falra kimérjük az 51. ábrán látható méreteket, ahol a H méret a lámpaközép talajtól mért távolsága. Ha a tompított világítás képe megegyezik az ábrán jelzettekkel, akkor a lámpák beállítása helyes.

Az ábrán az értékek miliméterben vannak megadva, a fényszórómagasság állító ''gombot'' a ''0'' pozicióba kell állítani.

Előzmény: blackbird00 (2578)
civis e34 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2581

Tudok várni!

Köszi!

Előzmény: Vojnó (2580)
Vojnó Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2580
Civis, ha tudol még várni, küldök gyári beszerelésit amin szerepelnek a pontos méretezések a furatoknak, meg minden...
Előzmény: civis e34 (2576)
Vojnó Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2579
Legutóbb nekem! :o)

GEKtds a 24td-nél találod a cikkszámát az a tuti. ;o)
Itt van a 7-s!
Amit tűzkarikának hívnak az meg az5-s.
Nem tudom ua. mint a 25td/tds-nél de a feladata az a csúcs távoltartása a hőtöl.
Természet szerüleg a belső luk az nagyobb.
Rumcice tudná megnézni a cikkszámát még de az csa bosch-ban létezik.
Előzmény: gergelytds (2563)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2578
Valaki be tudna rakni képet a tompított, és reflektor által vetített kép geometriájáról?? Persze ha a távolságok is rajta vannak, az kimondottan előny lenne:))) Magyarul be szertném lőni a lámpákat, de nem találtam rajzot hozzá.
Előre is köszönöm!!
GekTDS Creative Commons License 2009.03.20 0 0 2577
Ne viccejj má... asse tudom hol van. :))

Még egy sima autósboltban is hülyének néznek. Szerinted ?
Mondanák hogy üljek le és csendben mentőt hívnának..:))

Na de közben legalább a tűzkarikát sikerült, bár azt mondták rá hogy az a katalógus szerint citromba való.

Majd teszek ide képet róla.
Előzmény: zoli 76 (2570)
civis e34 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2576

Látszik!

 

Köszi mindkettőtöknek!

Előzmény: gergelytds (2574)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2575
Én beleolvastam, de már az eleje is fárasztott:))) Szvsz kell a tompított. Én már akkor tompítottal jártam nappal is, amikor még tervben sem volt, hogy kötelező lesz. Mindenki villogott, mert azt hitték, úgy felejtettem, viszont nem is előzött senki, ha szembe jöttem, nem vágtak ki elém,stb. Előtte viszont..........:(( Ez a LEDezés meg egy baromság, csak divat. Látni nem lehet vele, és nem is tetszik. Spórolni meg minek egy saját magát ellátó rendszerben?? A generátort úgy sem lehet kispórolni az autóból a többi fogyasztó miatt.
Előzmény: .steyr. (2571)
gergelytds Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2574
Annyi kell ETK szerint is, amennyit Gábor írt. A fórum viszont most használhatatlan, lehet, ez sem látszik majd...
Előzmény: civis e34 (2567)
zoli 76 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2573
Nincs valakinek B oszlop takaró?Fekete kéne és vezető felöli.
civis e34 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2572

Lámpa állító motorom az nincs:)

Ez a veszély így nem fenyeget.

A tartály felső csavarja az meg van a kupak is. Tarja a 2,5 l tartályt:DDDD

Előzmény: blackbird00 (2569)
.steyr. Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2571

Nohát idebújt el a sok ismerős  nick.ha zavarok elzavarhattok,mert itt félig OFF vagyok.Ti használtok nappal tompitottat?Mert itt.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9114434ezen megy a vita egy örültnek köszönhetően.

No utolsó próba .

 

zoli 76 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2570
Wallis
Előzmény: GekTDS (2557)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!