Kérnék egy kis segítséget. Van egy Audi A4 B8 8K 2.0 tdi 143 lóerős 2009-es autóm. A következő hibajelenséget csinálja. 3.,4.,5.,6. fokozatban teljes terhelésnél olyan mintha el kezdene csúszni a kuplung. A motor felpörög és egy kis idő elteltével engedi vissza a fordulatot. Az autó addig nem is gyorsul. Lehetséges, hogy kuplung és kettős tömegű lendkerék baja van? Találkozott már valaki ilyen hibajelenséggel?
Tele tankolás után megszokásból rátankoltam kb. fél deci gázolajat még, és azóta az üzemanyag jelző a tankolás előtti értékeket mutatja. Kérdeztem az Audi szervízt,ahol azt mondták, hogy a hiba magától megoldódik majd, de több 100 km után is változatlan a helyzet.
Lehetséges az, hogy ha az üzemanyag szint eléri az előtte jelzett szintet, akkor visszaáll normálba?
Köszönöm :) Én nem tudom miért, de nekem ez a modell a mai napig jobban tetszik bármelyik másik Audinál... Ha sikerül megvennem teszek fel róla képet ide.
Hiába 14 éves, a kasznin nem lehet rozsda. A motort nézd meg hogy száraz legyen, ne nyomja az olajat sehol... Ne kopogjon, könnyen induljon, ne füstöljön kéken .. Víz ne melegedjen.. A futómű kényes sok az alumínium benne.. Ha lehet az se zörögjön kopogjon.. Kuplung indulásnál ne rángasson... Nézd végig, volt -e törve.. Alkatrész ehhez a típushoz már nem drága, bontóban is van hozzá minden...
A4 1.9TDI Avant vásárlása előtt állok. Évjárat: 2000/1. Ez még a 110Le-s adagolós.
Az szeretném megtudni, hogy mikre kell odafigyelni, ha az ember egy ilyen vásárlására adja a fejét?. Nem szeretnék belenyúlni a sz@rba. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy egy 14 éves autó az amiről beszélek, de mégis, talán vannak árulkodó jelek, vagy olyan hibák esetleg amikor egy tapasztalt Audis azt mondja, hogy ez felejtős. Csütörtökön megyek megnézni.