NNNa ma délelőtt megvolt a turbónyomás teszt immáron menet közben. Jelentem 1 bar a plafon. Automata a gép tehát ezt a visszaváltásig produkálta talán hármasban. Az órát bevezettem az utastérbe, a kezemben fogtam hehe..
Nem jól mérted. Egy csővel vedd le a nyomást az EGR-ről, a mérőórát tedd az ablaktörlő alá, vezesd oda a cső másik végét, hogy bentről lássad menet közben. Álló helyzetben túráztatáskor nem fogsz maximális töltőnyomást mérni, csak menet közben. Ráadásul mert a mutató pontatlan, ezért úgy mérd, hogy harmadikban vagy negyedikben kigyorsítasz padlón alapjárati fordulattól egészen tiltásig.
Gektds Csak és kizárólag terhelés alatt tudsz normálisan töltőnyomást mérni.Én szerkesztettem egy mérőt,ami végigjárt a tds kombi vonalon.Az órára szűkítőt,amire rámegy a résolajcső,majd ablakmosóhoz használatos műanyag T-elosztót a végébe.A másik ágára elég egy kb 20-30cm hosszú.MAP szenzorról cső lehúz,T-idom szabad részére rádug,a rövid csövet meg a helyére.Ha van legalább 1m-es csöved,akkor simán kiviheted a balos ablaktörlő lapátra az órát.Én tépőzárral rögzítettem oszt hajts. Tds-nek 1,1-1,15 a gyári nyomása.általában utána kell korrigálni,a wastegate membránja megmerevedik az időtől+hőtől így érzéketlenebb.
Kipufogógáz visszavezetés környezetvédelmi meggondolásból. Elektronyika vezérli, vákuumal kinyitja, és a forró kipufogógáz , meg korom visszajut a szívósorba. ott lekokszolja a felgyűlt olajat, és...
Nem úszod meg:))) Ha lepadlózod, tartsd is úgy amig szépen gyorsul, és figyeljé valai a nyomást. Egy darabig maxon kell maradnia, majd egy bizonyos fordulat felett el kell kezdenie csökkenni.