Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

blackbird00 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2629
A külsö csak tömítések kérdése, a belső meg nem lényeg, ha nem fogy az olajad. Ha már látványosan fogy, akkor kell aggódni.
Előzmény: GekTDS (2628)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2628
Csak az olaj amit kiereszt. Kívül-Belül.
Előzmény: blackbird00 (2627)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2627
Szvsz akkor semmi gond nincs avval a turbóval:))))))
Előzmény: GekTDS (2625)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2626
újpesti gyerök vagy?
A szüleim is újpesti származásúak. De ma már vidékiek akárcsak én.
Szoktam járni Istvántelekre egy céghez a MÁV telepen.
Előzmény: zoli 76 (2624)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2625
NNNa ma délelőtt megvolt a turbónyomás teszt immáron menet közben.
Jelentem 1 bar a plafon.
Automata a gép tehát ezt a visszaváltásig produkálta talán hármasban.
Az órát bevezettem az utastérbe, a kezemben fogtam hehe..
Előzmény: Rumcice (2621)
zoli 76 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2624
IV. kerület
Előzmény: GekTDS (2618)
Rumcice Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2623
Benzines autónál persze. :D
Előzmény: Rumcice (2622)
Rumcice Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2622
Jah, látom mások már írtak. Amúgy benzin nyomást is pont így kell mérni.
Előzmény: 525tédé (2613)
Rumcice Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2621

Gek

 

Nem jól mérted. Egy csővel vedd le a nyomást az EGR-ről, a mérőórát tedd az ablaktörlő alá, vezesd oda a cső másik végét, hogy bentről lássad menet közben. Álló helyzetben túráztatáskor nem fogsz maximális töltőnyomást mérni, csak menet közben. Ráadásul mert a mutató pontatlan, ezért úgy mérd, hogy harmadikban vagy negyedikben kigyorsítasz padlón alapjárati fordulattól egészen tiltásig.

Előzmény: GekTDS (2588)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2620
Ezért nem állok neki mostanában. Egyenlőre elég volt a szívásból:))) Ha meg veszek, csak gyárit.
Előzmény: gergelytds (2616)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2619
Ma teszteltem az autót, és nem nyikorog a venti. Micsoda öröm, hogy csend van az utastérben:)))))))
GekTDS Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2618
és hol lakol?
Előzmény: zoli 76 (2612)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2617
Szerencsére körül vagyok véve mindenféle pneumatikus cuccal. Túl jó is hozzá.
gergelytds Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2616
Ultraszopás. Az első kb. egy óráig tartott, a második már gyorsabban. Csak azt bánom, hogy magyar szart vettem, egy percig sem volt jó...
Előzmény: blackbird00 (2615)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 2615
Ez a telócsere nekem is hátra van, de ahogy elnézem, mostanában nem lesz lelkierőm hozzá:))))
Előzmény: GekTDS (2608)
525tédé Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2614
Finom meló,túl vagyok rajta :)
Előzmény: GekTDS (2608)
525tédé Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2613
Gektds
Csak és kizárólag terhelés alatt tudsz normálisan töltőnyomást mérni.Én szerkesztettem egy mérőt,ami végigjárt a tds kombi vonalon.Az órára szűkítőt,amire rámegy a résolajcső,majd ablakmosóhoz használatos műanyag T-elosztót a végébe.A másik ágára elég egy kb 20-30cm hosszú.MAP szenzorról cső lehúz,T-idom szabad részére rádug,a rövid csövet meg a helyére.Ha van legalább 1m-es csöved,akkor simán kiviheted a balos ablaktörlő lapátra az órát.Én tépőzárral rögzítettem oszt hajts.
Tds-nek 1,1-1,15 a gyári nyomása.általában utána kell korrigálni,a wastegate membránja megmerevedik az időtől+hőtől így érzéketlenebb.
zoli 76 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2612
Ha valakinenek kell valami alkatrész az szoljon mert a lángba dolgozok.
Előzmény: GekTDS (2611)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2611
az is tökéletes megoldás.
Előzmény: zoli 76 (2609)
zoli 76 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2610
Szar a kép.
Előzmény: zoli 76 (2609)
zoli 76 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2609
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2608
Abba a lukba kellett bejátszani és a gömböcre ráppattintani.
Csak egy seprűnyéllel sikerült. Hát nőgyógyásznak születtem...
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2607
Na még két kép a múltheti projectről.
Touring hátsóablak teló csere.
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2606
Le! Sőt már az átkötő csövet is kivettem.
Előzmény: zoli 76 (2603)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2605
basszus, lemaradt a kép!! bocsi!!
Előzmény: GekTDS (2604)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2604
itt van eredeti mocskos mivoltában
Előzmény: blackbird00 (2601)
zoli 76 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2603
Ezt ledugoztad?
Előzmény: GekTDS (2602)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2602
Kipufogógáz visszavezetés környezetvédelmi meggondolásból.
Elektronyika vezérli, vákuumal kinyitja, és a forró kipufogógáz , meg korom visszajut a szívósorba. ott lekokszolja a felgyűlt olajat, és...
Előzmény: blackbird00 (2601)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2601
Aha, klassz:))) És ez mire jó eredetileg??
Előzmény: GekTDS (2598)
blackbird00 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 2600
Nem úszod meg:))) Ha lepadlózod, tartsd is úgy amig szépen gyorsul, és figyeljé valai a nyomást. Egy darabig maxon kell maradnia, majd egy bizonyos fordulat felett el kell kezdenie csökkenni.
Előzmény: GekTDS (2596)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!