Ez szószerint így igaz!! Szembe velem egy ált.iskola van és ma a tanárnénik szerintem azthitték valami hajtóvadászatot tartok itthon olyat lőtt az öreg benkós. De mikor átlöktem a kart olyan szépen dohogott,hogy egész éjjel elhallgatnám álmomban.
A fenye ezt az adatforgalmi határt, istenbizony alig merek itthonról benézni a társaságotokba. Én csak egy keresztirányú fűrészes vagyok, tehát tűzifás. Semmi parketta, meg deszka... Ezt egész jól bírta a benzines, de mikor tuskót próbáltam nyirbálni- hát azt nagyon utálta. Ahogy Dutrancsbácsi jellemezte a MIA teljesítményét...
Nade amikor feltettem a dieselt, az valami más világ... Azzal lehet dolgozni. Az nem néz vissza (mint a túlterhelt szekér felé a pejkó), hanem inkább ledobja a laposszíjat.
Viszont a benzines egy átfordításra indult a legnagyobb hidegben is. És jó állapotú mágnessel, meg majdnem elzárt levegővel- benzinnel képes 70- es percenkénti fordulattal még menni. Stabilrajongó a benzinest tudja olyan zenére biztatni, amit úgy hallgat az ember mint egy nagyzenekari művet... Ja, és ha elfelejted visszanyomni az előgyújtást, akkor este láng jön a kéménycsonkon - az se semmi. Simán rágyújthatsz rajta. (Én nem, mert nem cigizek)
Származás szerint az ősök egyik oldalról tényleg alföldi vérvonal, de én már "rossebes somogyi"- nak számítok...
Nagyon igazat beszélsz.Ez akkor tudatosodott bennem igazán miután a MIA-motoros fűrészgép után egy Hofherr traktoros fűrészes vágta össze nálunk a tüzelőt.Az előbbi csak csittegett-csattogott ,leesett a fordulat -fullákolt az utobbi meg csak simán vágta,csak legyen aki tolja neki.Ezzel nem szeretném Endrebá-t megsérteni mivel az Ő technikáját nem ismerem.
Attól függ mennyi kiflit ettél előtte és hányan adogatják a fát,másrészt egy kis összefüggést vélek felfedezni a fa vastagsága és a motor illetve a fűrészlap állapota között,és az sem elhanyagolható hogy milyen fát vágsz,tetézve azzal hogy parketta anyagot akarsz készíteni vagy csak egyszerű tüzelőt nem beszélve a tüzelő fa hosszáról.
A kóbor apácák megtévesztésére összeollóztam.Azért titkon reméltem,hogy kíváncsi lesz rá valaki teljes terjedelmében is az írásnak.Ime:Sevin Henrik szerinti kiadásba.
Majdnem mert Mea ia meg mk 6 lovas is de szerintem ilyen formában nem is forgalmazták de inkább 6 lovas mert nincsenek rajta üvegolajzók viszont a hengerfej sem mérvadó mert minden mk-án mea hengerfej volt gyárilag de a karburátor nem volt teljesen egyforma
Vagy nyemezaz@gmail.com, vagy EGY csörgés a harminc-kettőharmichárom, nullakilenc 90- re, és már hívom is vissza. Ha nem azonnal, akkor épp megy a motorfűrész, vagy a flex.