Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zozizi67 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 2720

Üdv mindenkinek!

 

Lenne egy vadi új hengerfejtömítésem és csavarok E36 318 TDS-hez, és keresek jeladós porlasztót ami nem folyik! További szép estét!

zo525.tds Creative Commons License 2009.03.27 0 0 2719
Vojno küldött rajzot amit köszönök neki, de a HEATHER PLUG RELAY az gondolom az izzító relé vagy ez húzza meg diódán keresztül a tekercset vagy az ALTERNÁTOR na ez mi a franc?
A másik kérdés hogy ilyen motort nem lehet külön venni valahol?
Előzmény: cSIGA (2718)
cSIGA Creative Commons License 2009.03.27 0 0 2718
én a kulcsot tekergettem és müködött :)
de a tööbi rész esetleg Vojno mester megmondja
Előzmény: zo525.tds (2717)
zo525.tds Creative Commons License 2009.03.27 0 0 2717
Nekem gyujtás ráadásakor nem működik a szivattyú viszont ha a 23 biztire villanyt adok akkor megy! Alig akar indulni valószínű emiatt! Melyik relé ami kapcsolja? És azt mi huzogatja?
Előzmény: cSIGA (2714)
DT 20-61 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 2716
lelégtelenik = lelégtelenedik

Micsoda hülye szó...
DT 20-61 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 2715
Én is most bújtam ki a csomagtartóból. :)
Úgy tűnik működik a tápszivattyú. Lehet, hogy csak kontaktos volt mikor Vojnóval próbáltunk légteleníteni. (Amióta Vojnó beállította, kb. 3 literrel kevesebbet fogyaszt.)
Viszont a csatlakozóhoz 5 kábel megy, amelyből az egyik a pozitív, egyik a test. De mi a másik 3?
Mikor ráadom a gyújtást akkor nem megy, ha a 23-as biztire ráadom a pluszt, akkor megy.
Érdekelne mikor kellene működnie pontosan ennek a szivattyúnak, mi alapján kapcsol és mi kapcsolja. Ha relé, akkor az hol található.
Szeretnék a végére járni a dolognak, mert hidegen nem nagyon szeret indulni, csak röfög és leállogat. Ez meg nem túl hasznos az indítómotornak meg az akksinak.

Most járattam úgy míg be nem melegedett, hogy a szivattyút is járattam a biztin keresztül, így lelégtelenik? Vagy másképpen kell?

Előre is köszi a válaszokat.
cSIGA Creative Commons License 2009.03.27 0 0 2714
a tankban levő szivattyú minden gyujtáskor kb 10mp ig tolja a naftát...

én már csak tudom mikor a levegősödés miatt rendszeresen fel kellett tolassam vele a naftát a renccerbe
Előzmény: Vojnó (2712)
zo525.tds Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2713
Köszi nézegetem a rajzot!
Tehát ha nem levegős a rendszer akkor az adagolónak fel kell szívni a nyálat?
És a Feed pump relay az hol található? Elől vagy az ülés alatt? Ha a relék elhelyezkedéséről is van rajzod azt megköszönném!
Előzmény: Vojnó (2712)
Vojnó Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2712
küldtem mailt!

Az üzemanyag szivattyú egy relé segítségével ha van töltés akkor az, ha meg izzítani kell akkor már az indítja.
Vagyis az elnevezést én kiegészítő szivattyúnak mondanám. Hisz induláskor nem is megy a pumpa.
Sőt jobbat mondok, nekem legalább 2 évig tuti nem is ment.

Az üzemanyag ellátást maga az adagolóba lévő szivattyú látja el aminek egy hátránya van, hogy nem tud levegővel szívni.
Vagyis légtelenítésre nem alkalmas. (illetve nagyon nehezen és nem is ajánlott hisz nincs kenése)
Öreg korukra, ha nem megy a pumpa a tankba akkor 20l alatt nem indul vagy le is áll, de szerintem csak falsot képes szívni.
Nesze egy kép, az adagolóban lévő szivattyúról:

Előzmény: zo525.tds (2711)
zo525.tds Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2711
Sziasztok! Valakinek van elektromos rajza e34 tds üzemanyagszivatyú hajtásáról?
Az a kis motor ami a tankban alul van annak állandóan kell mennie vagy csak bizonyos esetekben? És mi kapcsolgatja ha nem megy mindig? Ja és ha nem ez akkor mi az isten juttatja az adagolóig a nyálat?
525tds tuoring Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2710

ROBI!

le tudod kérni a vin alapján az adatokat.

mármint hogy mivel rendelték anno.

bx66197

bele ültetted a bogarat a fülembe azzal a tempomattal.:)))

Előzmény: Vojnó (2708)
525tédé Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2709
Mi csak összeraktuk a történést.Adott volt egy erőteljes gyorsulás a Lurdy parkolóban,adott volt egy fekete csík az aszfalton....
Vojnó Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2708
pölö én? :o))))
Előzmény: cSIGA (2707)
cSIGA Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2707
áááá kilátta?
Előzmény: 525tédé (2706)
525tédé Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2706
cSIGA
Azóta meg tojja a kormot :))
Előzmény: cSIGA (2705)
cSIGA Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2705
az volt
már régi történet, végül Power Pisti javitotta meg a szekeret

pedig a végén szerintük már ko a motor és jobban járnék ha motort cserélnék és akkor minden jó lenne
és nem kevés pénzt elkértek a tevékenységért... :(
szal én nem ajánlom őket
Előzmény: GekTDS (2704)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2704
Miért? Rossz volt?
Előzmény: cSIGA (2703)
cSIGA Creative Commons License 2009.03.26 0 0 2703
szép és okos dolgokat ir le
de sajna ők voltak akik nem tudták megcsinálni az autom :(
Előzmény: GekTDS (2696)
gergelytds Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2702
A futómű motyók megvannak! :)
Előzmény: civis e34 (2700)
gergelytds Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2701
Aha. Akkor készülhetsz... mondhatnám úgy is: Apa! Kezdőőőőődik!
Előzmény: csillés1 (2695)
civis e34 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2700

Remélem a maradék 5%-ban csak valami ma.bolha van:DDDD

A futómű cuccos  lényeges a hétvégére!!

Előzmény: gergelytds (2698)
civis e34 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2699

Királyság!

 

Akkor leírom ide 2 tétel:

 

35411161338   1 db, tempomat bowden,

13541747519   2 db, bowden rögzítő

 

Hétvégén szedem szét az ótót, már minden le van zsírozva!

Előzmény: gergelytds (2698)
gergelytds Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2698

cívis

 

A gmail természetesen megint spam-nek vette a leveled (amit azért nem értek, mert reciver is küld t-emaileset és az átjön), de megvan. A cuccod 95%-a megjött, jöhet Vanilla Ice...

 

 

Drumagick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2697
Hello!

'95-ös évjáratú, sötétkék, fekete bőr belsővel. Sajnos képet (egyelőre) nem tudok feltenni, de igyekszem pótolni. :)

Szerelőt esetleg tudnál ajánlani? Illetve egy gépkönyvet is szívesen elfogadnék, mert bár van egy, de abban nincs benne ez a típus, csak az 524td.
Előzmény: Vojnó (2689)
GekTDS Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2696
Itt le van írva minden ami ránk is vonatkozikdízel
csillés1 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2695
Vojnó köszi a gyors választ.
Csak akkor hullámzik az alapjárat egy egész kicsit ha hideg, de rövid ideg. És ha bekapcsolom a klímát alapjáraton, akkor egy pillanatra leesik a fordulat. És hidegen elég könnyű lefullasztani. De ha bemelegszik 2000-es fordulatól megindul, és nagyon tetszik.
Ha elromlik javítható, vagy kuka?
Még azt kérdezném hogy a vezérműlánc cseréhez le kell szedni a hengerfejet, vagy meglehet oldani máshogy is. Régóta dizelt hajtok de ez az első BMW-m, ugy hogy sok a tanulni valóm.
Előzmény: Vojnó (2693)
obor zil Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2694
Hullámzott az alapjárat, és gyorsításnál rángatott.
Előzmény: zoli 76 (2687)
Vojnó Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2693
Gyárilag azon potisnak kell lennie, jól is látod :)
A leggyakoribb hiba a hullámzó alapjárat, vagy össze vissza megtorpanás.
Lényegében egy változtatható ellenállás egy kör pályára fektetve ami az adagoló állítómű tengely elfordulását hivatott visszaolvasni (feszültség értékben).
No most ezt a kedves Bosch mérnökök behelyezték a gázolajos térbe, megúszva ezzel egy tömítettségi problémát már ha kívülre helyezték volna ezt el. (mint a benzinesnél a pillangószelep poti)
Ugye amúgy is egy mechanikus alkatrész ami kopásra hajlamos, ráadásul hideg/meleg is éri rendesen és mind ezt a kafa gázolajegyvelege is mardossa.
Előzmény: csillés1 (2692)
csillés1 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2692
Szia Vojnó.
Mik a potisnak a hiba tünetei, ha döglödik? Úgy néztem az enyémen az van. Az autó
94.03havi e34 525tds. Eddig nincs vele gond, jól megy a kicsike. Csak a kíváncsiság hajt.
Előzmény: Vojnó (2675)
mex86 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 2691
haladás közben visszavettem a gázt forgalmi okokból bármikor, majd újra nyomtam de nem történt semmi.... ilyenkor kuplung ki, aztán eltelt pár másodperc mire visszajött a rendszer.... először azt hittük az E-gázzal van gond, de a fej votl a hiba. elég kínos szitukat tudott okozni.
Előzmény: Vojnó (2678)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!