azt tudja valaki, hogy acdsee 5.0-val le lehet-e tölteni a képeket? nincs semmi bajom a zoombrowser-rel, csak jó lenne, ha nem kéne mindenhez külön programot használni...
Mindkét panorámaképed szuper!
Még egy kérdés: Lehet kézből is fotózni, vagy állvány kell hozzá?
Pl. az éjszakaihoz ha jól tudom mindig tanácsos állványt használni.
Bocs, tökkezdő vagyok! :-)
Köszi!
biztos nagyon buta kérdés, de már mint mondtam, teljesen kezdő vagyok:
mi a különbség a makró mód, illetve a legkisebb távolságra állított manuális fókusz között? ránézésre ugyanazt eredményezi...
tobb kepet kell csinalni, vagy beepitett funkcio arra, hogy kb egymas melle illeszkedo kepeket csinalhass (felig mutatja az elozot, mikozben csinalod a kovetkezot). Ezutan ezeket egy hozza adott programmal (PhotoStich) tudod osszefuzni.
Egy probalkozasomat megnezheted:
http://vekoll.vein.hu/~twisty/panorama.jpg
Jo szivvel 180fokos, nem tul jo, de probalkozik az ember :)
Ja a csavar nagyban: http://vekoll.vein.hu/~twisty/csavar_nagy.jpg
Csak ne felejtsd el 100% ban nezni, mert az explorer osszenyomja automatikusan!!
nem ertem mire gondolsz, a tobbi resz feher lap volt, azert vagtam ki. Ezt igy most 100%ban latod, ha 1600ast tettem volna fel, es azt megnezned 100%ban akkor is ugyanekkoranak latnad a csavart, csak sokat kellene scrollozni :)
Bocs ha hülye a kérdés, de az A60-al lehet panorámaképet csinálni?
Ha igen, akkor hogyan?
Több képet kell csinálni miközben körbefordulunk a géppel?
Kézből is lehet vagy állvány kell hozzá?
Előre is köszi a válaszokat!
Általában programautomatában szoktam, a lényeg az , hogy sok legyen a fény és ne vakuzz! Ja, és ha azt akarod hogy lehető legközelebbről kapd le a témát, akkor nem szabad zoomolni. Lehet hogy túl közelről fotózol, azért homályosak a képek.
Nézd meg ezeket, A60-al csináltam őket: ttp://kep.tar.hu/marci2002/index.phtml?aid=27562317
az előbb nem tettem hozzá, hogy ez az első digitgépem...szóval a hibát biztos bennem kell keresni...