Nekünk van egy ARO 243D, az egy terepjáro dacia, sok alkatrészük egyezik is. '89-es évjárat de szanaszét rohadt már, pedig 1 héten kétszer volt mosva, de a motorja viszont nagyon pipec, elsőre indul ha belerakok egy aksit. Apám nagyon vigyázott a gépre, csak megette az idő. De egy aro-hoz képest nagyon sokat birt.
Jó jó, a mostaniakhoz képest szar, de régebben volt szarabb is, pölö a Dacia-k. Nem valami jó, de amúgy ez is karbantartás kérdése, nekünk is volt meg csomó ismerősnek is, imádták, de a gyengeségre nincs kifogás, az valóban eléggé necces.
Azt ne mondjátok már hogy a 120-as skoda olyan fasza. Egész konkrétan egy rakás szar. Nekünk volt, faterom utálta mint a szart. 60 ezer kilométer után teljes motorgenerál??? Nevetséges. Féltengelyt zabálta, vizet forralta, csúnya, gyenge, fos. Volt olyan, hogy balatonról hazafelé nyáron félóránként felforrt a vize. Mondjuk az elől hűtő hátul motor kombó elég nagy baromság, ez legalább a 100-as, 110-es skodában meg az 1000MB-ben meg volt oldva (hűtő hátul).
Én az első kutyámat,Tacsit nem tudom soha elfeledni...2 éve pusztult el...kis tacskó-foxi meg egyéb...keverék volt,16 évet élt.Nagyon szerettem.Van már másik, egy Mudi,mert soha többé nem tudnék kutya nélkül élni!
Na asszem ma ráérő időmben szétszedem a tartalék mustang blokkot. Mivel a másik néha kidobálja az 1-est meg a 3-ast egyre gyakrabban. Úgyhogy lehet hogy a fogaskerekeket is át kell raknom. Most elég szar a kedvem mert nemsokára apám leszúrja a kedvenc birkámat, amit több éven keresztül szelidítettem,csak odatartottam a kezemet és odajött... De vemhesen megbetegedett...
A 4 hengeres pancsit ismeritek? :D ott ráadásul 4 henger, és nem tudom hogy most mi van vele, de a videókon enyhén szólva szépen muzsikál! :D Elvileg mindent meg lehet oldani, az tuti, hogy nyáron eléggé elgondolkodok majd egy két hengeres dolgon! :D
Maradandó élmény volt,bár faterral nem egyszer buheráltuk.
Alapjába soha nem hagyot ott sehol,de érteni kell hozzá és el kell fogadni a betegségeit. Mondjuk kérdés milyen célre. Fogyasztás nyáron vegyesen : 6,5-7L
szoci kocsit szertnék venni. ki mit ajánl? nem trabant méretüt de nem is csajka méretüt :D lehetöleg kis fogyasztással már amennyire a szociknál van kis fogyasztás :D 7-8 liter
Nemtudom, szerintem a TS-re elég az, ami van, én az ETZ-ről beszéltem inkább, mert az rendben van, hogy egy hatalmas zártszelvény van a tank alatt, de hol a többi? :)
az mz váz nevetséges valami.a régi is gagyi azzal a préselt vázzal,de az etz-é se egy erős valami pedig zártszelvényből van.a motortartók is gyengék.Egyik haverom csinált etz-t a hegyi utakra,sirokra készülve.Dupla vastagságú vázanyag és dupla motortartó bölcső.
Én egyetlen jól eltalált motorvázat ismerek, a Jawa 634.638-640-500R, stbstb vázát. Nagyon erős, strapabíró, bölcsővázas, hát nem a legkönnyebb, de erősen túl van tervezve, én olyan vázat megnyekkenve még nem láttam. :) Pölö az MZ-nél a blokk ki szereti magát csavarni, mivel nem bölcsős, és viszonylag erős blokkal rendelkezik. A Delta vázat én még élőben nem láttam, de nekem a Mustangval pl. semmi bajon nincs, sőt, a többi Rigáé is pont elég arra a blokkra.