Keresés

Részletes keresés

Anakin a sith Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6794

Nem, ha atutazol tobb megyen . Akik egy evben egyszer , ketszer csinaljak, azoknak egy olcsobb napijegy lenne a legjobb.

Előzmény: reggelsanyi (6793)
reggelsanyi Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6793

Évi két alkalommal fizetne 5800 forintot a kétszeri tíznaposért...

Helyette kifizet évi 5000 froncsit s letudva a gond...

 

 

Előzmény: Anakin a sith (6788)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6792

Az autópályák használata nem fog csökkenni!!! Sőt, növekedni fog!!! 1re több autót adnak el:))))

Előzmény: Bomara (6790)
Anakin a sith Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6791

A napi matrica nagyon kene.

Előzmény: Bomara (6790)
Bomara Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6790

Az ilyen emberek miatt olyan élhetetlen ez az ország, mint te vagy. Akiknek csak a saját szempontja a fontos, a többi ember le van szarva. A kormány pedig erre a magyar mentalitásra játszik rá folyton. Összeugrasztva az embereket. 

 

Magyarázd már el, miért lenne az igazságos, hogy híddíjakat, és elkerülő díjakat fizettessenek olyanokkal, akik eddig sem használtak gyorsforgalmi utat! Csak azért, hogy neked olcsóbb legyen. Miért nem lehet sávos a díj úgy, hogy közben nem fosztom ki a többi autóst? Erre valahogy sohasem adsz magyarázatot. 

 

Azért csendesen megjegyezném, hogy majd az év vége felé azért többen is át fogják ám gondolni ezt a remek megoldást a megyei matricákkal. Amikor rádöbbennek majd, hogy másfelé nem lehet menni vele. És ha netán év közben az ellenkező irányokba is használni szeretnék az autópályát, akkor kissé többe fog kerülni a kelleténél.

Csakhogy akkor már késő lesz.

 

Előre kéne gondolkodni. Szerintem a megoldás egy olcsóbb éves matrica lenne. Meg egy megfelelően belőtt napi és hetes matrica. Ez valóban megnövelné az autópályát használók számát. 

 

Előzmény: pirosalmabumm (6779)
Anakin a sith Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6789

...nincs mas.......

Előzmény: Anakin a sith (6788)
Anakin a sith Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6788

De igen, nagyon sok fovarosi nem hasznalja az m0 -t, de a repuloterre kimegy egy evben egyszer ketszer. De ott a legnagyobb problema, hogy mas megkozelitesi lehetoseg. Es 300 meteres szakasz. 

Előzmény: aptohu (6665)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6787

Nem akarom félrevinni a topikot, de ez van olyan szintű ferdítés, mint a vizitdíjra kiírt népszavazást 300 forintért történő népszavazásnak nevezni.

 

Csak hogy most a másik oldalról jön a kínálat, egyből idióta.....

Előzmény: Traubi (6785)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2015.01.17 0 0 6786

pirosalmabumm elleneseknek!!! Ő csak a demokráciára hívta fel a figyelmet:))) A többség akarata a kisebbség felett!!! Mindenkinek nem lehet igaza(kivéve a viccban:DDD):(((( Minél kevesebben vannak a "pórul jártak", annál erősebb a demokrácia:))))

Traubi Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6785

ha ez néhány délbudainak és budaörsinek nem tetszik

 

Kész :)) ekkora idiótát...

Előzmény: pirosalmabumm (6779)
toloba Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6784

Kissé tájékozatlan vagy földrajzból, de betudjuk Orbánimádatodnak...

Előzmény: pirosalmabumm (6779)
icipicicsipa Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6783

Totálisan illogikátlan az érvelésed, szajkózod a pártszöveget. 

Eléggé megbízott fórumozó szaga van a dolognak......

Előzmény: pirosalmabumm (6779)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6782

Eltörölték a 4 naposat.

Ez jó nagy szívatás volt.

Miért csak abban tudsz gondolkodni, hogy legyen rosszabb egy csoportnak ha egy másiknak jobb lesz?

 

Az elkerülő ingyenessége nem kiváltság, hanem szükséglet. Ha nem érted nincs mit tenni.

Budapesten a busz is szükséglet pedig mehetnének gyalog vagy bicajjal is a népek, úgy mint Mezőhegyesen.

 

Előzmény: pirosalmabumm (6779)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6781

Ha az állam nem kivenne belőle milliárdokat, akkor majdnem lehetne igazad.

De megint összemosod a megyei jogot a bevezető szakaszok, elkerülők és így az M0 megsarcolásával.

Előzmény: pirosalmabumm (6779)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6780

a budai meg menjen a budaiba nulla forint útdíjért, feleannyi távolságra.

Előzmény: XANTIi (6778)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6779

Sokkal arányosabb és igazságosabb az új rendszer, még akkor is ha ez néhány délbudainak és budaörsinek nem tetszik.

 

Persze hogy nem tetszik hiszen eddig ők kivételezett helyzetben voltak, és ingyen mehettek teszkóba, ingyen ingázhattak az autópályán a munkahelyükre, amiért másoknak kemény 43 000 forintot kellett fizetni.

 

A zsámbéki és a pusztaszabolcsi eddig fizethetett évi 43 000 forintot, ha kényelmesen, autópályán akart teszkóba menni. Míg a budaiaknak ez ingyen volt. Hát nem igazságosabb ha ezentúl mindenkinek 5000?

 

De.

 

Előzmény: nyúllabda (6777)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6778

A tárnoki jöjjön az érdibe. Nulla forint útdíjért, fele akkora távolságra.

Előzmény: pirosalmabumm (6776)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6777

Ezek az előnyök nem feltétele a bp környéki pár millió megszívatása.

Anélkül is működhetnének

Előzmény: pirosalmabumm (6775)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6776

de egy zsámbéki vagy tárnoki is jóval "könnyeben" jut el a _budaörsibe_.

38000 forinttal könnyebben...

Előzmény: pirosalmabumm (6775)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6775

mi számít pest környékinek?

pesten kívül is élnek néhány milliónyian, akik szintén szeretnének bevásárolni.

 

 

Most pl egy mogyoródi pénzét költeni kívánó állampolgár sokkal könnyebben eljut a gödöllői teszkóba az 5000 forintos autópályán, a pusztaszabolcsi sokkal könnyebben eljut ugyanígy a dunaújvárosiba, a balatonfenyvesi a balatonbogláriba, és még ezernyi példát hozhatnék.

 

Én attól sem tartok hogy a budaörsi bevásárlóközpont kongani fog az ürességtől ezek után.

Előzmény: XANTIi (6771)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6774

Látom, ti sem adtátok fel:))) Nem akarja érteni, az Istennek sem Harrach meg se elmagyarázni, se lebeszélni nem tudná.:)

Pedig örök igazság: Hívővel ne vitatkozz, felesleges. 2010 óta a nap is másként süt, a fű is zöldebb. (egyeseknek)

Előzmény: XANTIi (6770)
Walter Bishop Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6773

a fejőstehenet látják, és ebből lett elegük sokaknak.

Előzmény: Walter Bishop (6772)
Walter Bishop Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6772

Az első idézet tőlem származik, továbbra is tartom.

 

Hogy szerintem miért kellene mégis ingyenesnek maradniuk ezeknek a "bevezető" szakaszoknak? Megpróbálom megfogalmazni: szimpla praktikusság okán, ugyanis úgy alakult (ahogy más európai nagyvárosokban is), hogy a nagy bevásárlóközpontok, bevásárlónegyedek autópályák városból kivezető szakaszai mellé települtek, nyilván azért, mert nagy forgalmat lebonyolítani képes utak szükségeltetnek a vevőforgalom mértéke miatt. Lehet szidni ezeket a komplexumokat, de az ezekben és ezek környékén fellelhető tömeg nem éppen arról árulkodik, hogy a többség ellenére lennének. Ha már ez így alakult, akkor a jelen jövedelmi viszonyok mellett bizony sokan fogják az alsóbbrendű, alternatívát kínáló párhuzamos utakat választani. Tekintsd ezt egyfajta dotációnak az állam részéről, ezzel segítette elő bizonyos települések forgalomcsökkentését. Ugyanez igaz az M0-ra. 

 

Hogy ez a fajta támogatás szerinted jogos -e, vagy sem, az más kérdés, nyilván mindenki tudna említeni olyan állami támogatást, amellyel nem ért egyet. Itt most egy kicsit szerintem arról is van szó, hogy az autósokban folyton a fejőstehenet látják.

Előzmény: pirosalmabumm (6764)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6771

Melyik Pest környéki Tesco volt fizetős pályához kötve? Ha meg Büdipöstből a Debreceni Tesco-ba mennék, akkor se 5000, hanem egy 10 napos kellene.

Előzmény: pirosalmabumm (6768)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6770

Ne játszd az együgyűt. Pontosan tudod miről van szó. Az egész őrült tévútdíj mögött fontos éca, hogy így lehet szivatni a Tesco-t meg a többit. Akik nem kis mértékben járultak akár közvetlenül, akár közvetve a béka segge alatti infrastruktúra kicsit normálisabbá tételéhez.

Ennek legjobb valós példája Budaörs. Ez a köze.

Előzmény: pirosalmabumm (6764)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6769

A bibi az, hogy budaörsi teszkó nem fizetős mellett volt, de amellé került és sokat költött az útra

Előzmény: pirosalmabumm (6768)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6768

bocsánat, lehet hogy félreérhető voltam, tehát az AUTÓPÁLYA fejlesztésekről szólt a kérdés, ugyanis azok lettek díjkötelesek, amit itt egyesek megkérdőjeleznek, nem a teszkóbajárás...

 

A teszkó köszöni szépen eddig is nagyon jól elvolt a fizetős utak környezetében is a többi áruházával, WC-vel, légkondival, parkolóval, parkolóba vezető utakkal, minden földi jóval, pedig eddig 43000 forint kellett a közeli autópálya használatáért, most pedig elég 5000...

Előzmény: nyúllabda (6767)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6767

A fejlesztésekről kérdeztél.

A CBA-ban van klotyó?

Előzmény: pirosalmabumm (6765)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6766

A Savoya Park miatt legyen díjmentes a budaörsi autópálya?

 

kezdem komolyan elveszteni a fonalat...

Előzmény: kemenesalja2013 (6761)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.16 0 0 6765

legyen díjmentes az autópálya, mert a teszkóban van WC?

újabb megkérdőjelezhetetlen érv a díjmentes budaörsi autópálya ellenében. Gratulálok.

 

kérdezem én: miért pont a budaörsi teszkó mellett legyen díjmentes az autópálya? a többiben talán nincs WC?

 

 

Előzmény: nyúllabda (6763)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!