Nekem van itt egy hidraulika szivattyúm, szétszedtem, nem látszik rajta semmi, mégse megy fel a nyomás 50 barnal jobban.
Persze akik 1000 éve foglalkoznak szivattyú javítással, mondták, hogy hol mit kell nézni, de olyan minimális az elváltozás, hogy szabad szemmel alig látható.
Kényes egy szerkezet ez a hidraulika szivattyú. Ráadásul az alumíniumházasak nem is javíthatóak.
Mondjuk én is vevő lennék egy 20 literes olcsó megbízható szivattyúra :)
Értem. Nos nyomásmérőm az nincs,de javasoltak olyat,hogy a szívó csonkhoz dugjak be egy pászos vmit,és ha jó a tömítés és a szivattyú akkor le kell fulladni pár perc alatt is....
Ja a fogaskerekeknél a réz perselyek eléggé lazán fogják a tengelyeket...Ez is probléma lehet??
Nem akartam félrevezetni a vastagabb tömítéssel azért írtam ,hogy PRÓBÁRA . Ha úgyis megszorul akkor lehetett volna excentritás , így már lehet ,hogy egyszerűen kopott, a reszelék adott neki rendesen .
A köszörült fogaskerekek, alumínium ház nem éppen reszelékben dús működésre vannak kitalálva ::))
Nehéz így látatlanba biztos tanácsot adni ! A ház nem maródott fel nem húzott bele hornyokat ha igen ott is elmehet a nyomás , a fogaskerekek tengelycsapjai nincsenek -e kikopva így a kapcsolatban nagyobb a hézag és nem tudja előállítani a megfelelő nyomást stb............ Sok baja lehet, látni kellene .................
Mindaddig míg az olajnyomást nem méred, addig nem tudod jó lett e a szivattyú?
Ezek a szivattyúk nagyon pontosan illesztettek, itt nem megengedett, hogy " tegyél alá egy vastagabb tömítést". Nagy lesz a résolaj, nem lesz meg a megfelelő nyomás.
A régi megmaradt 1 db fogaskerékkel is kipróbáltam és ezt csinálja..
Közben a szivattyú fedelét,ahol a fogaskerék dörzsöli,vízpapírral felcsiszoltam,mert felületi gödrök és domok voltak rajta( gondolom a vas reszelék ahogy belemart)
Így összeraktam és már meg lehet tépni a csavarokat sokkal jobban...De még most se repeszti szétfele a fát...
Hol a baj? Igaz az olajszint a min. jelzéstől van fenntebb kb fél centivel csak
tegyél egy vonalzót a fogaskerekekre nem lehetnek magasabbak mint a szivattyú ház, ha igen akkor ott baj van "vastagabb a fogaskerék és megszorítja a fedél
A 21-es fogaskerék PÁR tiszta új,egyforma! A 20-as sziv.fedélben lévő 2 db réz perselybe kissé kotyog a fogaskerekek tengelyei...Kb 0,5 mm-t ...Remélem ki tudsz menni a rajzból....
Én nem szereltem még ilyen szivattyút, de gondolom itt méret probléma lehet. Ha ennyire szorul összeszerelve, akkor ott mérhető méretkülönbségnek kell lennie az eredeti törött kerék és az új között - ha csak azt cserélted.
Nem tudom ebben vannak-e ún. balancing betétek, amik a tömitést (is) adják tulajdonképpen. Ebben a videóban 1:33-kor húzzák szét. Ezeknek és a kerekeknek passzosan kell beférniük a házba. Meglehet, hogy csak együtt szabad őket cserélni. Vagy hozzá kell őket munkálni az új kerékhez. (A hőtágulás kompenzálását se tudom hogy oldják meg.)
Összeraktam a Güde 5T-at,de mihelyt az olajszivattyún lévő 6 db csavart jól meghúzom,akkor már be se indul a motor,meg a tengelyt se bírom moccintani...Van az olaj szivattyúba 3 db réz persely..Ezekbe lévő tengely kb 0,5-0,5 mm-t tud kotyogni..Ez baj lehet??Segítsen már aki tud..Köszönöm
,,Azért mehet szét a munkahengered, mert kicsi az ugrasztógyűrű átmérője. Sajnos ebben nem DIN szabványméretű az ugrasztógyűrű. ,,
Sajnos ilyen szinten nem értek a hidraulikához . Az erdészeti közelítőn volt egy vagonnal ,de azon teljesen más munkahengerek voltak a szervón a letalpalón és volt hozzá minden . Ezt láttam szétszedve ,de ha emlékeim nem csalnak meg nemigen hasonlított a gépeimen lévőkhöz .Ez egy vékony falu szar ,gondolom ,hogy beférjen, a felső olajcsatlakozó hegesztve ,no már ez is deformálja a hengert ha túlmelegítik vagy balfék aki hegeszti ( nálam ezt is elkövették ) .
Kérdezném szted hol érdemes melyik neppernél venni gépet, aki kevésbé veri át az embert ?
Avagy jobb venni magántól bár azt sem lehet tudni ő hol vette .