Köszönöm szépen! Harmadszorra sikerült:-)) Már kezdtem elkeseredni! Itt az on-off állás és a Lock-Unlock állásokat kevertem, de összejött és működik. Mégegyszer köszi!
A 125 lovas 2.7 TDI maximális turbónyomása 0,6-0,7bar. Ha ezt nem éri el gyorsításkor, akkor sokkal lomhább és lassúbb
a kipörgése a motornak. Alapjáratnak meg turbó nélkül is kéne lennie. A hibakódokból sok mindent ki lehet következtetni
általában. 5-6 ezerért már lehet tubónyomásmérőt kapni amin mindig lehet kontrollálni a töltőnyomást. Nekem minden turbós autómba volt,és nagy segítség a diagnosztizáláskor. Majd dobok fel képet hogy hova célszerű bekötni.
enyém is forgalmija szerint 74kw-os 101 lóerős, cooleres kereklámpás 97-es, ezen már én is filóztam. Ezek szerint akkor csak van ilyen.
azt gondoltam én is h 125lovasnak kellene lennie, de sztem csak 101.
vezetek 125 Lovas Ford transitot is ami nem sokkal fiatalabb de annak ha beindul a turbója nagyon megindul. Terranonál nem érzem ezt. turbónyomás sztem 0.3-al jó, nem hiszem h többnek kellene lennie. Olajat nem eszi, nem füstöl úgy mint egy kályhacső. Sztem ennyit megy.
nekem 265/70-es nyári volt rajta, azzal nem szedte fel az aszfaltot, de most a téli 235 széles csak, kisebb gázra már el is kapar. Nem mindegy milyen felületen tapad.
Sziaszok sgítségetek kérném: van egy 97-es 2-es Terránóm és nem tudom hány lovas papírba 101 de mindenki azt mondja nem lehet kereklámpás "kúúleres" ilyen évjàrattal. Adagolót csseréltem 125 (zexel adagoló)porlasztók 125 a turbo bemérve de csak kb 0.3 amit tud és szarul megy,gyengén. Alapjáraton gáz nélkül lefullad most viszem kompressziómérésre lehet hogy kuka a motor? Km-be 190e nem olajos,tiszta a motortér nem eszi az olajat bár cooler ha meghajtom picit olajos.mert ha 101-es akkor jó de 125-nek naggyon gyenge. A haveroké kikaparja a macskakövet én örülök ha nem fullad le. Hibakódok kiütve pár apróság javítva. Segítsetek mert a gatyám is ráment már :-)
Hali most regisztráltam hogy segíthessek ha még aktuális 3ajtósom van belerakattam az ülést első lépés beszereled övekkel minden ... keresel egy mérnököt aki jól megtervezi neked a gyári ülést és ad egy papírt 50ezerért majd elmész befizeted a 230 ezer regedót majd egy szigorított kpm vizsgára viszed vagy 30 ért és ha ügyes voltál 330-340-ből megvagy de utána nem lehet gallyrácsod és csörlőd !!! Örülök ha segíthettem remélem nem vettem el a kedved.
Apróbb problémám van a centrálzár távirányítójával. Amikor vettem a gépet nem működött, csak a kulcs nyitotta az autót. Gondoltam elem hiba. Szétszedtem és vettem bele ugyanolyan elemeket. Kicseréltem, de ugyanúgy nem nyitja a centrált sajna. Gondolom, így a riasztó sincs beélesítve.
Jó lenne valahogy megcsinálni, vagy megcsináltatni. Esetleg valakinek volt már ilyen problémája?
Eger. Ha esetleg megadnád a számod felhívnálak ebbe a porlasztó ügyben neked h volt meg mik voltak a tünetek mert nekem már mond mindenki mindent :D csado.gabor@citromail.hu
Megnéztem az eggyes hengernél az elektromos porlasztó ellenállását de nagy 0 volt! akkor valószínüleg csak az lessz a baja meg mint ha nem is menne az a henger mert alig pörg ki meg kékesfeféren füstöl ami nem vall rá mert még egy dkg füsztöt nem adott ki eddig.KÖSZI A SEGÍTSÉGET!!!!!!
Köszi Jani,majd megnézzük amiket mondtál.De a motor hibajelző lámpa nem világít! Én még arra is gondoltam h nem kap elég üzemanyagot,de most cseréltem gázolaj szűrőt rajta és vagy 1000km mentem vele el.De mikor jelentketezz ez a tünet rajta akkor villant be a üzemanyag jelző lámpa h kevés de a legelső kűtnál tankoltam bele és ugyan az a tünet volt. Még esetleg lehet h felvett valamit a tankból. De itthon megmozgattam minden csatlakozót,egyébként ami a levegőszűrő ház alatt van 3vákumszelep az mi célt szolgál??
Autó eladása után megmaradt négy darab 205/70 R15 -ös méretű Hankook Icebear téligumim. Kiváló állapotban, 3 évesek, két szezont mentek. Ha valakit érdekel fórumtársi áron megszámítom.
Sziaszok. Olyan problémám van hogy egy 97es 2.7 TDI Terranom van és ma egyik pillanatról a másikra elkezte h elmenta az erő belőle és alig akar felpörögni,se füst se zaja nincs a motornak és indul mint eddig.A turbója jó mert tölt rendesen,mielöbb megpiszkáltam a vákumszelepeket,légtömegmérőt és a turbón lévő vákumszabályzót és 2 km ig jó is volt és otánna megint mint ha a falnak vágták volna. Ha valakinek ismerős eset lenne vagy valami ötlete megköszönném !!!!!!! Ja és van egy garnitúra 16" gyári terrano acél felni eladó !
Jó kis gépek ezek:-) Hiába, az enyém is 97-es, de már most tudom, hogy sokáig az én gépem marad. Nagyon jól viselkedik a terepen. Mondjuk ez a 3 ajtós változat és szerintem szuper a súlyelosztása.
Most ünnepek alatt azért többet használtam a gépet, a fűtés valóban jobb, mint mutatta magát. Nyomta rendesesen a meleget. Nálam a ventillátor fokozatai mind jók még, viszont a műszerfal megvilágítás égőcseréinek még nem álltam neki. Feleségem is megszerette nagyon, terepen már követeli, hogy Ő vezethessen:-) Én persze hagyom, legalább a tanyába egy-két fröccsöt is megmerek inni. A fordulatszám mérőt elkezdem nézegetni én is, hogy milyen sebességnél mennyit pörög. Nekem egyenlőre az a furcsa, hogy alacsony fordulaton pl. 3-ba az 50-et nem szereti, túl kicsi a sebesség neki és berezeg az egész autó.
koszonom az infodat ! ez a rozsdamentes megoldas lenne a praktikus talan stilusban optikailag is jobban illene az autora . MT classic aluminium gurigak polirozott felulettel es a rozsdamentes csillogo
fem adna valamelyest osszhangot . hella cromium lampakkal koronazva :) ez amolyan regi "alom" :)