Mcemru
2012.11.16
0 0
3801
na ma elhoztam motort Triumph BP-től és tök jó, jobb a váltó mint amikor megjött UK-ből!
volt rajta 2 service bulletin, egyik a váltóléptetővilla+feszítő kisrugó akármi, meg a generátor fesszab, egy körben mindkettő le lett tudva
alkatrész csomag 2-3 hét, munka fél nap, tök korrektül ment minden
szívesen mentem volna még pár kört vele, de a 7fokban csak a lelkesedés fűtött :)
Ma32
2012.11.15
0 0
3800
Hé emberek..............azé egy hónap eltelt.
Senki sehol?
delfin.kutya
2012.10.12
0 0
3799
Nálam is rossz. Attól tartok, valamit a web"mesterek", ottan jól el tolnak. Emilből tudtam én a túráról.
a képernyőkép. Ilyen mikor megnyitom a hírt. A plakát rész az nem olvasható és nem nagyítható. Legalábbis nekem.
Előzmény: Ma32 (3798)
delfin.kutya
2012.10.06
0 0
3797
A híelevél szerint ma volt a Triumphbudapest túrája. Volt valaki, milyen volt? Mentem volna, csak sajnos melóznom kellett helyette.
Na, majd a következőre.
DK
Mcemru
2012.10.05
0 0
3793
elég sok bejegyzést találtam
semmi más széria hibáját nem igazán említik
de ezt sok-sok helyen
Előzmény: Ma32 (3792)
Ma32
2012.10.05
0 0
3792
Nekem semmi gondom vele.
Ha szemétkedik rááldozom azt a pár ezrest és berendelem angliából oszt jól kicserélem 2012-esre.
Ha már a lormánybefogó 2012-es egy ilyen fityfiritty rugó nem lehet 2009-es.:))))))))))))
Dekli lekap ha sikerül megdönteni a gépest lehet olajat se kell leengedni...............bár az elég barbár megoldás lenne.
Nekem gyorsan forognak le a cserék.25e környékén kéne egy olajcsere,szelephézag,inyektorszinkron kombo akkor lehet bedobok egy ilyen rugeszt is ha szét van dobva.
Előzmény: Mcemru (3791)
Mcemru
2012.10.05
0 0
3791
jaja a 17-es
kíváncsi vagyok h fogom megmagyarázni és ők hogyan (szervíz) ha felteszem ezt a kérdést
volt rá recall, szerintem nem csinálták meg anno kint, itthon nem is szóltak róla
bár a neten azt írják a csere is szar, de a 2012-esnek már modified, lehet azza jó
láttam 1-2 rajzot ahol a 17-es kompletten az egéssze cserélték mert annak volt egyben kódja
megkérdezem a dealert ahol kint vettem, kíváncsi vagyok ki mit mond :D
Előzmény: Ma32 (3789)
Mcemru
2012.10.05
0 0
3787
jah
szóval 2 dolog lehet
olaj full szinti és nem szereti ennyire
ez a detent spring vagy a mechanizmus szar . ja amúgy ez gyári visszahívásos téma a 675-nél, kérdés ez megkapta-e majd megkérdem
Előzmény: Ma32 (3786)
Ma32
2012.10.05
0 0
3786
Én parasztosan szoktam.
Pálca kivesz,letöröl,visszatesz,nem becsavar,motor felvesz támaszról egyenesbe,picit vár,majd vissza,pálca kivesz és megnéz.:)
Fasza hogy nem ablakos mint a többi gép.
Előzmény: Mcemru (3785)
Ma32
2012.10.05
0 0
3784
Az angol nem megy.
Oroszt tanítottak suliban.
Azt is elfelejtettem.
Le kéne engedni egy litert.
És ellenőrizni a szintet.
Ezen a szinten KB a pálca végéig olajosnak kéne lennie vagy kijönni a nyíláson.
Előzmény: Mcemru (3781)
Ma32
2012.10.05
0 0
3780
Ha kicsit lassaban próbálom vissza nincs gond és lukat més sosem váltottam ami SV-vel előfordult.
Első körben én megnézném a kiemelést.
Ha ez jó akkor olaj le..............és megnézni mennyi van benne.
4 liter felett nem lehetne asszem ennyit írtál hogy belegyűrtek.
A teljes töltőmennyiség 2,6 liter gépkönyv szerint.
Ha semmi gond nincs és ilyen akkor a kukactengely és a bizgerék amik a fogaskerekeket tolják lehet vagy a kuplung.
Kuplung nélküli váltást birja?
Előzmény: Mcemru (3779)
Mcemru
2012.10.05
0 0
3779
fura h gyors váltást lefelé tényleg nem bírja
KTM jobb volt pedig ugye azt szidják :)
ja elhozatal után is olyan fura volt, akkor még csak 1-2x kellett kétszer rálépnem
aszittem h puhult, de nem ilyen elbaszott most már eléggé
biztos a motul 7100 :)
Előzmény: Ma32 (3777)
Ma32
2012.10.05
0 0
3777
Ejj nem jó hír....................19970.-nél tartok.Kicsit csontos de kezdettől ilyen.Mivel felfelé hajlott a kar gyors visszaváltáskor néha 2x is rá kell rúgnom de nem jellemző.
Már amikor mondtad hogy mennit raktak bele guvadt a szemem.
Elhozatalkor is ilyen volt?
Én megnézetném hogy a kiemelő hogy áll belül.
Előzmény: Mcemru (3775)
Mcemru
2012.10.05
0 0
3775
na szopás van
675-tel váltó probléma vkinek?
4-esből 3-asba, gázfröncsökkel, 7-8 próbálkozással, szerencsére
vagy ha nagyon nagyon taposom hosszan és előrenyomom a váltókart akkor, 6-5 és 5-4 is elég gyenge érzetre
kuplung állítás?
13-14ekm lehet benne
szétrugtam? :)
vagy szervizbe mégse az az olaj került bele, vagy ott basztak el vmi beállítást... nem sok bizadalom van visszavinnem...
Mcemru
2012.10.04
0 0
3773
egy kipufon filózok én is, arrow v akra dupladoboson, mert ennek a kereklámpásnak az a jó stílus
a lenti 3-1 szerintem nem igazi
lehet ehhez a szögleteshez már passzolni fog
Előzmény: Ma32 (3772)
Ma32
2012.10.04
0 0
3772
Gondolkodási szinten felötlött bennem egy pár arrow carbon dob.Szerintem azzal le menne a súlya ugyanennyire.
Pillanatnyilag az ára tart vissza.
ABS eddig se volt most sem van szerintem ezután sem lesz.
Nem mintha annyira idióta lennék feltételezni azt hogy én jobban fékezek.
Hanem mert megszoktam a hiányát.
Enélkül bátrabb lennék és belemennék méghülyéb dolgokba.
Remélem az R-es cumó meghozza az eredményt és mégütősebb lesz tőle az amúgy se piskóta motorkám.
Előzmény: Mcemru (3771)
Mcemru
2012.10.04
0 0
3771
pár kiló súly (főleg kipuf miatt), meg a kapcsolható ABS ami szerintem is lényeges
meg a trükkös váz ami ki tudja milyen
de eddig sem dobott senki nagyobbat a közepes naked bike kategóriában, mire hajtság magukat
bőven jó még az alap koncepció is
Előzmény: Ma32 (3767)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!