Keresés

Részletes keresés

Mcemru Creative Commons License 2012.11.16 0 0 3801

na ma elhoztam motort Triumph BP-től és tök jó, jobb a váltó mint amikor megjött UK-ből!

 

volt rajta 2 service bulletin, egyik a váltóléptetővilla+feszítő kisrugó akármi, meg a generátor fesszab, egy körben mindkettő le lett tudva

alkatrész csomag 2-3 hét, munka fél nap, tök korrektül ment minden

 

szívesen mentem volna még pár kört vele, de a 7fokban csak a lelkesedés fűtött :)

Ma32 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 3800

Hé emberek..............azé egy hónap eltelt.

 

Senki sehol?

delfin.kutya Creative Commons License 2012.10.12 0 0 3799

Nálam is rossz. Attól tartok, valamit a web"mesterek", ottan jól el tolnak. Emilből tudtam én a túráról.

 

 

 

a képernyőkép. Ilyen mikor megnyitom a hírt. A plakát rész az nem olvasható és nem nagyítható. Legalábbis nekem.

Előzmény: Ma32 (3798)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 3798

Mondjuk a Triumphbudapest oldalán a hírleveleket nem tudom értékelni.Mert megnyílik az alblak de semmi bővebb nincs benne.Lehet csak nálam.

delfin.kutya Creative Commons License 2012.10.06 0 0 3797

A híelevél szerint ma volt a Triumphbudapest túrája. Volt valaki, milyen volt? Mentem volna, csak sajnos melóznom kellett helyette.

 

Na, majd a következőre.

 

DK

Ma32 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 3796
Ha lesz fejlemeny kivancsi leszek mi a gebasz konkretan.
Előzmény: Mcemru (3793)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3795

ja és service bulletin-nek számít, nem recall-nak, nemtom mi a difi az első vmi enyhébb stuff

Előzmény: Mcemru (3793)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3794

1050-es speedre is, akinek az van, nézzen utána

Előzmény: Mcemru (3793)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3793

elég sok bejegyzést találtam

semmi más széria hibáját nem igazán említik

de ezt sok-sok helyen

Előzmény: Ma32 (3792)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3792

Nekem semmi gondom vele.

Ha szemétkedik rááldozom azt a pár ezrest és berendelem angliából oszt jól kicserélem 2012-esre.

Ha már a lormánybefogó 2012-es egy ilyen fityfiritty rugó nem lehet 2009-es.:))))))))))))

Dekli lekap ha sikerül  megdönteni a gépest lehet olajat se kell leengedni...............bár az elég barbár megoldás lenne.

Nekem gyorsan forognak le a cserék.25e környékén kéne egy olajcsere,szelephézag,inyektorszinkron kombo akkor lehet bedobok egy ilyen rugeszt is ha szét van dobva.

Előzmény: Mcemru (3791)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3791

jaja a 17-es

kíváncsi vagyok h fogom megmagyarázni és ők hogyan (szervíz) ha felteszem ezt a kérdést

volt rá recall, szerintem nem csinálták meg anno kint, itthon nem is szóltak róla

bár a neten azt írják a csere is szar, de a 2012-esnek már modified, lehet azza jó

láttam 1-2 rajzot ahol a 17-es kompletten az egéssze cserélték mert annak volt egyben kódja

megkérdezem a dealert ahol kint vettem, kíváncsi vagyok ki mit mond :D

Előzmény: Ma32 (3789)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3789

Beszarok ha egy 3 fontos alkatrész miatt. Ha jól tévedek a 17-es rugó.

Előzmény: Mcemru (3787)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3788

Garis a gép?

Előzmény: Mcemru (3787)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3787

jah

szóval 2 dolog lehet

olaj full szinti és nem szereti ennyire

ez a detent spring vagy a mechanizmus szar . ja amúgy ez gyári visszahívásos téma a 675-nél, kérdés ez megkapta-e majd megkérdem

Előzmény: Ma32 (3786)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3786

Én parasztosan szoktam.

Pálca kivesz,letöröl,visszatesz,nem becsavar,motor felvesz támaszról egyenesbe,picit vár,majd vissza,pálca kivesz és megnéz.:)

Fasza hogy nem ablakos mint a többi gép.

Előzmény: Mcemru (3785)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3785

2012-től raktak bele egy másik fajta ilyen rugót, gondolom ez a visszatérítő rugó, nem vagyok egy motorszervíz, nem tudom a magíar nevét

olajat majd megnézem, csak egyenesen h tartsam :)

Előzmény: Ma32 (3784)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3784

Az angol nem megy.

Oroszt tanítottak suliban.

Azt is elfelejtettem.

Le kéne engedni egy litert.

És ellenőrizni a szintet.

Ezen a szinten KB a pálca végéig olajosnak kéne lennie vagy kijönni a nyíláson.

Előzmény: Mcemru (3781)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3783

felfelé jó vált kuplung nélkül is

Előzmény: Ma32 (3780)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3782

ja 3,8 belement... elvileg

Előzmény: Ma32 (3780)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3781

írnak erről amúgy

a 2012es kockalámpáson már másik rugó van

"We identified a problem with the gearbox detent spring, and that's been remedied on this bike." What a difference a simple spring makes! Changing gears is smoother, slicker and more precise while fueling feels as good as it gets.

Read more: http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_1109_2012_triumph_675_street_triple_r/viewall.html#ixzz28SImikln

Előzmény: Ma32 (3780)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3780

Ha kicsit lassaban próbálom vissza nincs gond és lukat més sosem váltottam ami SV-vel előfordult.

 

Első körben én megnézném a kiemelést.

Ha ez jó akkor olaj le..............és megnézni mennyi van benne.

4 liter felett nem lehetne asszem ennyit írtál hogy belegyűrtek.

A teljes töltőmennyiség 2,6 liter gépkönyv szerint.

Ha semmi gond nincs és ilyen akkor a kukactengely és a bizgerék amik a fogaskerekeket tolják lehet vagy a kuplung.

 

Kuplung nélküli váltást birja?

Előzmény: Mcemru (3779)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3779

fura h gyors váltást lefelé tényleg nem bírja

KTM jobb volt pedig ugye azt szidják :)

ja elhozatal után is olyan fura volt, akkor még csak 1-2x kellett kétszer rálépnem

aszittem h puhult, de nem ilyen elbaszott most már eléggé

biztos a motul 7100 :)

Előzmény: Ma32 (3777)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3778
Előzmény: Ma32 (3777)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3777

Ejj nem jó hír....................19970.-nél tartok.Kicsit csontos de kezdettől ilyen.Mivel felfelé hajlott a kar gyors visszaváltáskor néha 2x is rá kell rúgnom de nem jellemző.

Már amikor mondtad hogy mennit raktak bele guvadt a szemem.

Elhozatalkor is ilyen volt?

Én megnézetném hogy a kiemelő hogy áll belül.

Előzmény: Mcemru (3775)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3776

motul 7100 van benne, 10w40, legalábbis én azt vittem elvileg... :)

Előzmény: Mcemru (3775)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3775

na szopás van

675-tel váltó probléma vkinek?

4-esből 3-asba, gázfröncsökkel, 7-8 próbálkozással, szerencsére

vagy ha nagyon nagyon taposom hosszan és előrenyomom a váltókart akkor, 6-5 és 5-4 is elég gyenge érzetre

kuplung állítás?

13-14ekm lehet benne

szétrugtam? :)

vagy szervizbe mégse az az olaj került bele, vagy ott basztak el vmi beállítást... nem sok bizadalom van visszavinnem...

Ma32 Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3774

Hmmm.........egy 3-1-es speedhez való arrow-t most láttam 50-ért.

Előzmény: Mcemru (3773)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3773

egy kipufon filózok én is, arrow v akra dupladoboson, mert ennek a kereklámpásnak az a jó stílus

a lenti 3-1 szerintem nem igazi

lehet ehhez a szögleteshez már passzolni fog

Előzmény: Ma32 (3772)
Ma32 Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3772

Gondolkodási szinten felötlött bennem egy pár arrow carbon dob.Szerintem azzal le menne a súlya ugyanennyire.

Pillanatnyilag az ára tart vissza.

ABS eddig se volt most sem van szerintem ezután sem lesz.

Nem mintha annyira idióta lennék  feltételezni azt hogy én jobban fékezek.

Hanem mert megszoktam a hiányát.

Enélkül bátrabb lennék és belemennék méghülyéb dolgokba.

Remélem az R-es cumó meghozza az eredményt és mégütősebb lesz tőle az amúgy se piskóta motorkám.

Előzmény: Mcemru (3771)
Mcemru Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3771

pár kiló súly (főleg kipuf miatt), meg a kapcsolható ABS ami szerintem is lényeges

meg a trükkös váz ami ki tudja milyen

de eddig sem dobott senki nagyobbat a közepes naked bike kategóriában, mire hajtság magukat

bőven jó még az alap koncepció is

Előzmény: Ma32 (3767)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!