Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Az enyém mindig úgy van az nem okoz bajt ! Nem kap szerintem üzemanyagot ! Meg kell nézned a tank szellőzőjét nem e megette a benzin ,vagy a csöveket belülről . A 95-ös szereti tönkre tenni a benzin csöveket ! Nemrég olyannal is találkoztam ahol az impulzus nyílását eltömte a trutyi a karburátoron . Aki használni akarja a kaszáját mindenképp 100-as benzint használjon és full szintetikus olajat . Ha meg még kényeztetni akarja a gépet Spuri adalékot hozzá . De aki nem így használta a gépét először mindenképp a benzin vezetékeket cserélje ki .
Én csak egy amatőr vagyok, de kb 3éve a szegélynyíróval szívtan mint a torkos borz. Először csövek szemre, karbi pumpedli szépen nyom,indul majd rövid idő múlva gyengül lehörög. Újra indítás után ua. Karbi szét tisztítás később javítókészlet nem változik. 1 év után előveszem szedném szét hát a tankból kijövő szívócső(gumi) pont az átmeneti pontnál pici mini repedés. Valószínű melegedés hatására szívócső megmozdult a repedés kicsit nyílott . Dolmár szegélynyíró.
cső köszi a kérdést ,,, de ezekben a féktisztító dolgokban nem vagyok otthon,,,,egy másik gépről átraktam a karbit és ugyanazt a hibajelenséget produkálta, tehát ott nem lehet gond , de akkor mi a faxomtól hörög le melegen ha a gyűrűk szimeringek szűrők karburátor jó ,,,,megy vissza oleo maci szentélybe,,,de hát minden mester holtáig tanul...kurvára kíváncsi leszek,,,,,szar a trafó melegen esetleg vagy mi a kurblivas?