Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Az enyém mindig úgy van az nem okoz bajt ! Nem kap szerintem üzemanyagot ! Meg kell nézned a tank szellőzőjét nem e megette a benzin ,vagy a csöveket belülről . A 95-ös szereti tönkre tenni a benzin csöveket ! Nemrég olyannal is találkoztam ahol az impulzus nyílását eltömte a trutyi a karburátoron . Aki használni akarja a kaszáját mindenképp 100-as benzint használjon és full szintetikus olajat . Ha meg még kényeztetni akarja a gépet Spuri adalékot hozzá . De aki nem így használta a gépét először mindenképp a benzin vezetékeket cserélje ki .
Én csak egy amatőr vagyok, de kb 3éve a szegélynyíróval szívtan mint a torkos borz. Először csövek szemre, karbi pumpedli szépen nyom,indul majd rövid idő múlva gyengül lehörög. Újra indítás után ua. Karbi szét tisztítás később javítókészlet nem változik. 1 év után előveszem szedném szét hát a tankból kijövő szívócső(gumi) pont az átmeneti pontnál pici mini repedés. Valószínű melegedés hatására szívócső megmozdult a repedés kicsit nyílott . Dolmár szegélynyíró.
cső köszi a kérdést ,,, de ezekben a féktisztító dolgokban nem vagyok otthon,,,,egy másik gépről átraktam a karbit és ugyanazt a hibajelenséget produkálta, tehát ott nem lehet gond , de akkor mi a faxomtól hörög le melegen ha a gyűrűk szimeringek szűrők karburátor jó ,,,,megy vissza oleo maci szentélybe,,,de hát minden mester holtáig tanul...kurvára kíváncsi leszek,,,,,szar a trafó melegen esetleg vagy mi a kurblivas?
Az alany egy 33 cm³-es kínai fűkasza, ősszel használtam utoljára, akkor még jó volt, bár egyszer-kétszer nehezebben indult. Most elővettem és az istennek nem akar beindulni. Próbáltam hidegindító sprayvel, kizárólag azzal hajlandó csak beindulni, de ha nem húzok neki max gázt rögtön, akkor le is fullad azonnal. Ha húzom a gázt tökig, akkor megy 15-20 mpeket de ha visszább engedem azonnal leáll.
Gondoltam karbi hibára, hogy esetleg télen belerohadt a benzin, ezért vettem egy teljesen új komplett karbit, de a hiba ugyanez. Szikrát néztem, az rendben.
Mit tudnék még megnézni rajta? Illetve nem tudom azzal valami kárt tettem-e, hogy télen függőlegesen a falnak volt támasztva motorral felfelé?
Srácok mi lehet a baj ha, bemelegedésre elgyengülnek a lovak, erőtlen nem pörög fullad a masina. Gyűrűknek semmi baja főtengelyszimmering cserélve, gyertya +pipa jó, karbi jó kipuff tiszta, szűrők jók. Talptömitést gondolom csak megnézték a szimering és gyűrű vizsgálatakor. Tanácstalan vagyok
Szép napot! Segítséget szeretnék kérni damilfej választásban. Van egy Ole-Mac 441T fűkaszám és az eredeti damilfej van rajta egy Load Go. A belső orsója a végét járja és szeretnék venni egy új fejet. Mit tudtok ajánlani hozzá?
Üdv, egy 2000 üzemórás gépet ami gyűrűzésre vár esetleg dugózásra is, ti mennyire bajlódnátok vele,, ha az uj gépet hozzák 20-30%al olcsóbban,, gyujtás, kupplung, szöghajtás karbival még nem volt gond,,, ezen vacillálok, most a tartalék gépet használom, de az csak 2,5le, a nagy gazra meg azért kell majd a 3le, nem sok értelmét látom most rákölteni egy 50est, aztán szezonban mondjuk leáll a gyujtás, esetleg egy karbihiba, több értelmét látom, inkább az új gépnek, és akkor új minden, nincs igazam? Ipari felhasználás..