Rendben,amit írtál azzal teljesen egyetértek, a szerelő barátom is azt mondta vagyvagy , kéteséjes. Szerintem ezt nem túl rég valaki már javíthatta,azért jött ki könnyen. És ,igen az újabb gépeket szerintem is alultervezik,valószínűleg költségcsökkentés miatt... Sajnos :-( Bezzeg a Barkas :-) :-) :-)
Elvileg 600ekm egy lagunában, de ezeknél a trafickokba 2006-2008 ráfolyik a szélvédőárokból a víz a hengerfejre és ott áll a víz a porlasztócsúcsok körül, ezért rohad be,és szépen lassan beáznak és tönkremennek. Nekem 2007-es 360ekm van benne 1 csúcsot most januárban cseréltem, 2 pedig fél sz*r. Azt mondták a porlasztósok,hogy ezzel külföldre ne menjek.
Hát nekem egy hónapja kellet kivenni a porlasztócsúcsokat, úgy indult,hogy az összes lefogatócsavar beletört azonkívül a 2,3,4-es csúcsokat 14 tonnás hidraulikus kihúzóval csalogatták ki 100eft-ért.
nézz rá a gázolaj szűrőre azért ..hátha nem is vészes annyira de lehet akár komolyabb gond is egy diag azért elindítana valamely irányba találgatni pedig hát lehet de fogod tudni mit válasz ...?!
Nem mindig jön ki nehezen de általában, ha nem tudod szinte azonnal kivenni akkor tornaóra van .. mellesleg régen mondtam itt vagyis írtam félelmetes mert a német alkatrész ami általában tönkremegy és nem olcsó ... de nem vitáznék csak megjegyzem ..
minél több van a vasban általában valószínűbb a többlet munka .
ha fiatalabb, akkor meg azt tapasztalatom hamarabb jön elő a költségesebb javítás ,mintha szándékosan lenne így. magánvélemény persze
Sziasztok! Tudna valaki mondani valami okosságot a következő problémára. 1.9 Dci Renault Trafic 2002-es évjáratú, fogta magát és az egyik napról a másikra nem akar menni. Alig akar felforogni max 60km/h a vége!
Igen ilyen is van. DE UGYE NEM MINDIG EKKORA SZ..ÁS ? Vagy te mindig így szívsz vele ?
MEG olyan is amikor itt a saját műhelyemben az autószerelő barátom(mellesleg tényleg autószerelő)kb. másfél óra alatt kiszedte.
Itt álltam mellette és saját kettő szememmel láttam.
Persze ha nem tudja kiszedni mert nem jön , akkor ne eröltesse mert elb..hatja.
Már ne haragudj ,én nem vagyok szupermen ,ismerem a határaimat, felismerem és elismerem(!)ha elqrok vmit.
Mond már el légyszives miért kell mindjárt az ördögöt a falra festeni ?
Pld. mindenki szidja a francia autókat ,"milyen szar szerelni", én is féltem amikor hűtőt kellett cserélni a citroen xantián és amatőrként ca. egy óra alatt megvolt.........
Nekem hasonló volt,2000ig nem igen húzott,nagyon pörgetni kellett.
Szerelő azt mondta elment a vezérlés,szelephézag(?) de okozhatja épp a porlasztócsúcs is,azt aránylag könnyű kiszedni de a bemérés is db-ként 5-8ezer és vissza rakáskor az üléket ki kell tisztítani.
Ugy ugy. De az a gond barkit kerdezek. A nagy valasz. He ez diesel ez fustol. Ennek fustolni kell. Ja akkor en kerek elnezest. Akkor meg neked sincs megfejtesed?
Nekem ugyanez a felállás csak 100-as 1,9 trafic Kc tuninggal, de 2000 alatt döglött kutya nyelve. Én a befecskendezőkre gyanakodok, mivel amíg nincs rendes turbo-nyomás, addig szívóüzemben működik a motor, ott meg az számít a legjobban, hogy milyen a befecskendezés. Persze behugyozza a mennyiséget, de a porlasztás nem biztos, hogy ideális. Azt is észrevettem, hogy a régi traficomnak teljesen más az alapjárati kipufogószaga. Abban rendbe lettek rakva a porlasztók Diósdon. De az is lehet, hogy alacsony fordulaton hülye adatokat küld a légtömegmérő... Klímával meg még szarabb. Akkor meg majdnem 2400ig kell pörgetni mire elindul.