Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Korábban a 161, 130-on is el volt írva szegény neve, de aztán sikerült kijavítani. Na de mi is ez a "kijelzősítés" (:D ) helyközi gépeken??? Roliország országútja tud erről valamit? :)
Most akkor 10 Credo érkezik, és mind Kalocsára?
750-es valószínű, hogy 1-es számjelzéssel Kalocsára közlekedett a Noszkopyból! :DD
És milyen jól megy a helyközi üzemnek:Vultron/Buse kijelző van elöl és oldalt a GXR-728-ban,GXR-729-ben és a HYG-750-ben is.A HYG-750 eggyáltalán nem nézett ám ki hülyén a kijelzőre az volt írva 1 Noszlopy G. Park a táblán lent pedig Kecskemét-Kalocsa:
Akkor már levitték volna az első 3db Credot Kalocsára fehéren vagy kék-fehéren és csíkozva??? A kijelzőjük mügszik?Amúgy én csak 4db Credot láttam a telepen:LKN-911,LKN-912,LKN-915,LKN-91?(az uccsót már nem tudtam leolvasni). :) Holnap még tuti ott fognak állni. Tess:
Az első három már Kalocsán volt tegnap délután. Szerintem pont, hogy ez a "Hitler bajuszos" verzió néz ki jobban, mint a régi. Az meg dicséretes dolog, hogy kijelző is van bennük. Valami esély van rá, hogy ez az öt még a telepen legyen holnap de.?
Bocs fiúk csak elkapott a lelkesedés, van ilyen...
Szóval megjöttek a Credok elvileg 8db, bár én csak ötöt láttam, fehérek, "elektronyos iránytáblával". Ráncfelvarrott verziók. Mivel helyben csíkozzák őket, ezért eltarthat egy ideig, mire mind forgalomba kerül. A rendszámok: LKN-914,915...
Ja és nagyon idétlen a megjelenésük:(((
Pedig csinálhattak volna szép buszt is, mint az egyik kedvencemet:
Sziasztok! Van pár új infóm ma megjött vagy meg fognak jönni a Credo EC12-sek(asszem 5db vagy 4). A KNL-244 és a KXH-604 még nem 100% hogy kikerül Heténybe. De van még egy új hír de ez sem 100%.os.:Lehet hogy a BPF-051-et is felváltja egy Volvo méghozzá a KNL-242 Halasról mert ott nagyon nincs kihaszálva . A 051 meg lehet leviszik Halasra de elöbb is írtam de most is írom hogy nem 100%-os a hír. Ezt meg csak úgy :
Lehet, végülis vasárnap készült a fotó..., és most hogy írtam az előző hszemet, jöttem rá, hogy rosszul emlékeztem, nem 5-kor indul visszafelé, hanem később (mert arra biztosan emlékszem, hogy 11-re ér vissza), emiatt nem is gondoltam, hogy ezen fordát teljesítheti. Pedig utaztam is már egy párszor ezen a járaton... .
Volt olyan, hogy a csak vasárnap közlekedő Kiskunhalas - Győr viszonylaton IK 265-ös volt..., háát, egy életérzés volt, hogy mit ne mondjak ;-). A sofőrt pedig nagyon nem írigyeltem, indult Kkhalasról ezzel a géppel kb. délben (1 óra tájt), megérkeztünk Győrbe kb. 4 óra tájt, majd ő indult vissza talán 6 - 7 tájt, hogy 11-re hazaérkezzen. Sajnáltam, nagyon... .
Azért általában ezt a fordát E 95-ös szokta vinni.
Köszönjük, akkor most hagyjuk abba a vitát, mert sok értelmét nem látom! Eddig nem igazán volt civakodás a Kunság topikban, hát ezután se legyen! Továbbra is számítunk rád és Csoki bácsira is!
Pár éve a Volán is közölte a várossal, hogy ha nem tetszik valami, akkor lehet más szolgáltatót keresni... Könnyen beszél egy monopol cég. Úgy csinál a Volán, mintha ez egy szuper pluszszolgáltatás lenne, amelyet könyörületből biztosít Kecskemétnek, elég érdekes felfogás!
Nem akarok kötözködni, de nekem még mindig az az érzésem, hogy sokan nem vagytok hajlandóak elfogadni azt a tényt, hogy Hetényegyháza - Helvéciával és Ballószöggel ellentétben - Kecskemét közigazgatási határán belül fekszik, annak ugyanolyan városrésze, mint a Széchenyiváros, vagy a Műkert. Több ezer ember ingázik naponta a városrész és a "belső mag" között. Hetényegyházán, hasonlóan Katonatelephez nincs munkahely... Ellenben a szűkebb értelemben vett Hetényegyházán laknak 6000-en, meg Hetény és Kecskemét között további kb. 3000 ember. Na most ebből elég sok ember tömegközlekedik, 2 viszonylaton, 30-35 perces menetidővel.
Örülök is, meg nem is. "Megérdemlik" a hetényiek a Volvokat, ugyanakkor ismétlem önmagam: baromi nagy igazságtalanság és kitolás a városi járatok utasaival, hogy visszafejlesztenek!