Keresés

Részletes keresés

verval Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6324
A légrugói nem termeltek levegőt, így a nyomás nem volt megfelelő. Amikor beröffentették a gépet, akkor a gond megoldódott levegőtermeléssel.
Előzmény: Rbatka (6323)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6323
Mi történt a BPF045-tel az utolsó képen? Nem tudtuk eltalálni mi lehet... :)

Végül automata szintezőre jutottunk ha jól emlékszem :)))
Előzmény: verval (6303)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6322
Majd a főnök ezzel fogja fenyegetni a sofőröket... :)

Még egy szó, és holnaptól az AGZ-613 a te kocsid :D
Előzmény: Csoki bácsi (6321)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6321
Remélem is, hogy marad még ott mutatóban 1-1 266 :-))
Előzmény: Rbatka (6320)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6320
Én azért nem tenném rá a nyakamat, hogy az összes 266-os megy. Könnyen elképzelem, hogy 256, 260, 415 is jön el onnan.

Ma az FBD-324-nek megmutatta a sofőrje, hogy milyen közel van Ballószög :))
Előzmény: Csoki bácsi (6319)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6319
Kalocsán most 9 darab 266 üzemel, elvileg azok mind költöznek onnan... Plusz még KAZ-145 is esélyes nálam egy Kalocsáról száműzetésre.

Kedvenc üzemegységemnek annyi...
Előzmény: Rbatka (6318)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6318
Én feltételezem hogy a Kalocsa-Kecskemét fordára (ACH-131) kerül egy. Továbbá talán a Kecel-Kecskemétre is lehet, ez valamelyik Rába.
Előzmény: verval (6317)
verval Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6317
Mivel elvileg Kalocsára kerülnek, így gondolom a Kalocsáról kiinduló vonalakon, ennél többet nemigen tud senki se :)
Előzmény: Sutam (6316)
Sutam Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6316

8 credo érkezett? Végre valami jó hír... .

Tudható, hogy kb. merre fognak közlekedni?

 

Ik 265-össel kapcsolatban elírásról van szó, bocsi ;-).

Előzmény: Ikarus 280 fan (6310)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6315
Még most sem hiszem el :)
Ilyen fejlődés nem lehet.

Lehet kezdeni versenyt futni a jobbnál jobb táblákért. Akarom mondani: lehet, hogy meg kell várni amíg az összes 200-ast kiselejtezik? :)
Előzmény: verval (6313)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6314
Nem tudok erről semmit. Viszont a 10 új és az egy kecskeméti régi Credo Kalocsára megy a legfrissebb hírek szerint.
Előzmény: KNL-241 (6312)
verval Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6313
Tegnap láttam és is, említettem Rbatka topiktársnak is, de nem hitt nekem, én meg nem hittem a memóriámnak :D

Mondjuk az meg érdekes, hogy HYG-750-en tegnap még híre-hamva se volt a kijelzőnek :P
Előzmény: Ikarus 280 fan (6311)
KNL-241 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6312

De a Noszlopyból is Noszkopy lett... :D

Korábban a 161, 130-on is el volt írva szegény neve, de aztán sikerült kijavítani. Na de mi is ez a "kijelzősítés" (:D ) helyközi gépeken??? Roliország országútja tud erről valamit? :)

Most akkor 10 Credo érkezik, és mind Kalocsára?

 

750-es valószínű, hogy 1-es számjelzéssel Kalocsára közlekedett a Noszkopyból! :DD

Előzmény: Ikarus 280 fan (6311)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6311
És milyen jól megy a helyközi üzemnek:Vultron/Buse kijelző van elöl és oldalt a GXR-728-ban,GXR-729-ben és a HYG-750-ben is.A HYG-750 eggyáltalán nem nézett ám ki hülyén a kijelzőre az volt írva 1 Noszlopy G. Park a táblán lent pedig Kecskemét-Kalocsa:GXR-728HYG-750HYG-750 kijelzője
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6310
Akkor már levitték volna az első 3db Credot Kalocsára fehéren vagy kék-fehéren és csíkozva??? A kijelzőjük mügszik?Amúgy én csak 4db Credot láttam a telepen:LKN-911,LKN-912,LKN-915,LKN-91?(az uccsót már nem tudtam leolvasni). :)
Holnap még tuti ott fognak állni. Tess:LKN-911,LKN-912
Előzmény: verval (6309)
verval Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6309
Az első három már Kalocsán volt tegnap délután. Szerintem pont, hogy ez a "Hitler bajuszos" verzió néz ki jobban, mint a régi. Az meg dicséretes dolog, hogy kijelző is van bennük. Valami esély van rá, hogy ez az öt még a telepen legyen holnap de.?
Előzmény: Niederflur (6308)
Niederflur Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6308

Bocs fiúk csak elkapott a lelkesedés, van ilyen...

Szóval megjöttek a Credok elvileg 8db, bár én csak ötöt láttam, fehérek, "elektronyos iránytáblával". Ráncfelvarrott verziók. Mivel helyben csíkozzák őket, ezért eltarthat egy ideig, mire mind forgalomba kerül. A rendszámok: LKN-914,915...

Ja és nagyon idétlen a megjelenésük:(((

Pedig csinálhattak volna szép buszt is, mint az egyik kedvencemet:

Szép Credo
Előzmény: verval (6303)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 6304
verval elfelejtette beírni, hogy mind a 10 credo+az egy kecskeméti is Kalocsára kerül.

Tegnap esett le, hogy mit is jelet ez a hetényi átszervezés. Most nem fejtem ki, hogy menjenek a fenébe, mert nincs rá időm. De menjenek a fenébe :-))

Tegnap a BPF-026-ot láttam C/13-on, őszintén gratulálok mindenkinek! :S
verval Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6303
Pár mai kép, a teljesség igénye nélkül:
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6302
Sziasztok!
Van pár új infóm ma megjött vagy meg fognak jönni a Credo EC12-sek(asszem 5db vagy 4). A KNL-244 és a KXH-604 még nem 100% hogy kikerül Heténybe. De van még egy új hír de ez sem 100%.os.:Lehet hogy a BPF-051-et is felváltja egy Volvo méghozzá a KNL-242 Halasról mert ott nagyon nincs kihaszálva . A 051 meg lehet leviszik Halasra de elöbb is írtam de most is írom hogy nem 100%-os a hír.
Ezt meg csak úgy :-
bence56 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6301
Vagy 266-s. Azzal azért nem mennék el Győrbe.
Előzmény: bence56 (6300)
bence56 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6300
Nem akarok beleszólni de 265-t nem nagyon ismerek, szerintem inkább 256-s. Bocs. :D
Előzmény: Sutam (6297)
Sutam Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6299
Kényelmesebb-e? Háát, nekem valahogy az E 95 jobb élmény volt... .
Előzmény: RAN 19-77 (6294)
Sutam Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6298
Lehet, végülis vasárnap készült a fotó..., és most hogy írtam az előző hszemet, jöttem rá, hogy rosszul emlékeztem, nem 5-kor indul visszafelé, hanem később (mert arra biztosan emlékszem, hogy 11-re ér vissza), emiatt nem is gondoltam, hogy ezen fordát teljesítheti. Pedig utaztam is már egy párszor ezen a járaton... .
Előzmény: RAN 19-77 (6294)
Sutam Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6297

Sztem leszek is ;-).

 

Volt olyan, hogy a csak vasárnap közlekedő Kiskunhalas - Győr viszonylaton IK 265-ös volt..., háát, egy életérzés volt, hogy mit ne mondjak ;-). A sofőrt pedig nagyon nem írigyeltem, indult Kkhalasról ezzel a géppel kb. délben (1 óra tájt), megérkeztünk Győrbe kb. 4 óra tájt, majd ő indult vissza talán 6 - 7 tájt, hogy 11-re hazaérkezzen. Sajnáltam, nagyon... .

 

Azért általában ezt a fordát E 95-ös szokta vinni.

Előzmény: KNL-241 (6288)
KNL-241 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6296
Köszönjük, akkor most hagyjuk abba a vitát, mert sok értelmét nem látom! Eddig nem igazán volt civakodás a Kunság topikban, hát ezután se legyen! Továbbra is számítunk rád és Csoki bácsira is!
Előzmény: NémaBob (6295)
NémaBob Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6295
Ne sajnáld, fórumon nem tudnak megsérteni ismeretlenek.
Előzmény: Csoki bácsi (6285)
RAN 19-77 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6294

Őkelme a KPY 605-ös, őszintén szólva engem meglepett, nem tudom, mi járatban lehetett errefelé... .

 

gondolom a sulivasárnapokon közlekedő Kiskunhalas-Győr-Kiskunhalas járatban a

1507/135 és 1507/132 járatokon

 

egyébként szerintem kényelmesebb,mint egy E95-ös  :o)

Előzmény: Sutam (6286)
Batti100 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6293
Sziasztok én Vas megyei fan vagyok. Engem is érdekel a tömegközlekedésetek vegyetek fel légyszíves MSN-re:culager89@hotmail.com
KNL-241 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 6292

Pár éve a Volán is közölte a várossal, hogy ha nem tetszik valami, akkor lehet más szolgáltatót keresni... Könnyen beszél egy monopol cég. Úgy csinál a Volán, mintha ez egy szuper pluszszolgáltatás lenne, amelyet könyörületből biztosít Kecskemétnek, elég érdekes felfogás!

 

Nem akarok kötözködni, de nekem még mindig az az érzésem, hogy sokan nem vagytok hajlandóak elfogadni azt a tényt, hogy Hetényegyháza - Helvéciával és Ballószöggel ellentétben - Kecskemét közigazgatási határán belül fekszik, annak ugyanolyan városrésze, mint a Széchenyiváros, vagy a Műkert. Több ezer ember ingázik naponta a városrész és a "belső mag" között. Hetényegyházán, hasonlóan Katonatelephez nincs munkahely... Ellenben a szűkebb értelemben vett Hetényegyházán laknak 6000-en, meg Hetény és Kecskemét között további kb. 3000 ember. Na most ebből elég sok ember tömegközlekedik, 2 viszonylaton, 30-35 perces menetidővel.

Örülök is, meg nem is. "Megérdemlik" a hetényiek a Volvokat, ugyanakkor ismétlem önmagam: baromi nagy igazságtalanság és kitolás a városi járatok utasaival, hogy visszafejlesztenek!

Előzmény: suexID (6290)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!