Szerbusztok,kb 1 éve van meg a 607-m de már 3 honapja nem bir vele senki. Ugy kezdödött hogy elment belöle az erö mintha nem ment volna 1 vagy 2 henger a hangja is tompább lett. Elvittem a márkaszervizbe és azt mondták 1 hét vizsgálgatás után hogy porlaszto hiba. Hozattam bele 3 bontott porlasztot egy pedig fel lett ujjitva és ezek lettek bele rakva. Mire elinditották,állitásuk szerint utána csattogott valami a motornál ezért gyorsan le állitoták meg hogy kell bele egy uj aksi mivel a régi már a töltést sem veszi. Odamentem a szervizbe hogy meghalgassam ezt a csattogást vittem uj aksit is de akkor már nem indult el az auto,hozzá teszem elötte én nem hallottam csattogo hangot,mondták hogy valoszinüleg ö szerintük van egy lánc a vezérlésnél és azt kellene kicsrélni ami munkadijjal eggyütt 100000 ft. Mondtam nekik inkább hagyják az autot elviszem máshova. Beszéltem egy másik szervizzel,ök azt mondták hogy valoszinöleg inkább valamelyik bontott porlaszto lehet a rossz azért csattog,elvittem hozzájuk az autot de akkor meg nem vett fel áramot az auto,se gyujtás semmi,igy elvittem elektromos szerelöhöz aki nem találta a problémát,de ugy megtudta gyorsan oldani a problémát hogy az aksi pozitiv részéröl egy vezetéket le kötött a biztositékokhoz és ugy lett gyujtás igy legalább már lehetett tovább vizsgálni az autot mi lehet a probléma,vissza vittem a szervizbe hogy már van gyujtás és igy már megtudják nézni mi lehet a gond meg rá tudják rakni gépre is. Jelen állás szerint a motor teker de nem indul el,egyet pöffenig de ennyi,rá tették számitogépre de az nem mutat semmit,állitolag nem ad le semmi adatot hogy megvan e a kellö fordulat stb.. Holnap megyek érte a szervizbe és viszem elektromossági szerlehöz hogy probálja gépre rakni meg át nézni mi lehet a gond. Ha volt hasonlo probléma irjatok vagy valami hozzászolás merre lenne érdemes elindulni. amugy 2.2 hdi 2000 évjárat
607-es tulajoktól, és hozzáértőktől várok segítséget.
Egészségügyi problémák miatt, automata autót kell vennem a sima helyett "sajnos", és a piacom található, és keretösszegembe beleférő autók közül ez az egyik legszimpatikusabb autó a PASSAT-ok és Mondeo-k helyett.
Kérdések:
1: A Standard kiadásnak, mindegyiknek ugyan az a felszereltsége?
(Kivéve a bőr, mert azt láttam hogy egyikben van, másikban nincs. Viszont ilyen mint elektromos csomagtér ajtó egyiknél írva van, másiknál nincs és ez nekem nem igazán fontos, de pl. visszagurulás gátló és egyéb hasznos dolgok mindegyikben benne vannak?)
2: A kinézett példányok közül, az egyikben hibás a porlasztócsúcs, aminek darabja közel 30.000ft. Bár még ekkor is pénzemnél lennék, és az előnye hogy garanciás a váltó.
A másik két évvel fiatalabb, de teljes szervizen kívül, mást nem ír hogy történt volna.
Konkrét kérdés, hogy mennyit bírnak ezek a váltók, és milyenek egyáltalán?
3: 2.2HDi-ket néztem, mint írtam Tiptronic váltóval. Úgy összességében vélemények?
Ezenkívül minden információt is szívesen fogadok, és előre is köszönöm.
Segítséget szeretnék kérni. 2.2 benzines autóm van és 3 év alatt 3 lambdaszondát fogyasztott el. Mi miatt mehetnek ilyen hamar tönkre ? Normális benzint tankolok és nem hagyom kifogyni sem a tankot.
Még azt szeretném megkérdezni, hogy a 225/55 R16 os téli gumit szerintetek ki válthatom e 205/60 R16 ra?
Köszönöm a telcsiszámot, elsőre is láttam. Hogy miért nem hívtalak, két okom is van rá.
1, mert afórumon többen látják, többen szólhatnak hozzá, több infó, több helyről..................
2, mert feltöltő kártyás a telóm, 55Ft percdíjal, és bár nem vagyok kicsinyes, de miért telefonáljak ezresekért, mikor a fórumokat pont az én kérdéseimhez hasonló ingyenes felvilágosításokra találták fel.
Mindenesetre felírom, mert a sógorom is veszprémi, nemsoká pedig megyek oda dolgozni 2 hónapot. Hasonló korosztály vagyunk egyforma márkában utazunk és biztos tudunk egy kv mellett személyesen is beszélgetni a kedvencünkről. :)
Mindig rá kell segíteni. Olyan mintha gyenge lenne a motor, vagy kevés a vákum? Igazából azt se tudom melyikkel működik.
Töltés jó, minden működik szépen indul.
Egyébként most ki fogtok nevetni!-?
Többször hallottam hogy két akku estébé. A régi 2.2 hdi-m mikor megvettem a kereskedő két akksiról beszélt. Bal elöl volt egy én meg szédszedtem mind a két hátulját, hogy hol a másik? Nem volt! Egy volt benne.
Azt hittem, na majd ebbe a nagyobbik pözsibe kettő lesz. Bal hátul van egy nagy böhöm. Szétszedtem a burkolatot elől, ott ahol a régi autómnbak volt. De ebbe sincs több akksi. Elöl egy akkora elosztó van mint egy kku, és olyan kébelek jönnek belőle mint a paksi erőműből.
Csomagtér ajtó: akkor sem működik rendesen ha jár a motor? Második akkumulátor állapota, töltés van? Szóban több infó, (én is szenvedtem vele) 30/319-6013
Az egyémben 230-egynéhány ezer van és egy hét után csak jót tudok mondani róla. Remélem marad ez a tendencia.
Apróságok vannak csak.
Még mindig nem boldogulok a csomagtartó tetővel, nem akar rendesen zárni, nyitni. Kicsit rá kell segíteni kézzel. Cserélni kell valamit vagy állítrani is lehet.
A riasztóm minden egyes ajtónyitásnál megszólal, ha nem nyomok rá a nyitásra.....??
Az autómata fényszóró beállítás tökéletesen működik, mégis folyton hibát jelez. ...??
Hello! Tapasztalatokat tudok neked mondani a v6 hdi-ről de azok nem valami jók! Nekem csak bajom van ezzel a tipussal.Tavaly csereltettem benne motort mert eltörött a főtengely. Semmit sem lehet hozzá kapni nekem is uj blokkot kelett vennem mert nem találtam főtengelyt. 2009. 11. havi a kocsim 105ezer kilométernél ment szét a motor. ha kerdésed van nyugottan tedd fel hátha tudok segiteni. Amugy sok sikert az autohoz.
Szia köszönöm az infót, de feladtam a házi megoldást és úgy érzem jól tettem....a XV.Naspolya utcában van egy cég, anyaggal, szereléssel.garanciával együtt 15 e csinálták meg csúszkával, bowdennel együtt, és az egész meg volt kb 1 óra alatt. Csak ajánlani tudom őket!!!
Én tavaly jártam így a bal oldali első ablakkal. Legvalószínűbb, hogy neked is az a műanyag alkatrész tört el, ami a bovdenre fog rá. Ugyanaz a szerkezet, mint a Golf3/Ventónál van. Ha sokat próbálkoztál a le/felhúzással törötten, akkor a bovdened is sérülhetett. Gyári alkatrészként komplett ablakemelő szerkezet van, 80e ft körül. Szerencsére már pótalkatrész is kapható, pl. Vaterán vagy ebay-en. Először műanyagot rendeltem, de nem vált be, ugyanolyan gyenge és pontatlan a kidolgozása. Ezután fémből gyártottat rendeltem, az örök életű. Komplett csomag bal oldalra, példaként, persze külön-külön is megtalálod az alkatrészeket, attól függően mid ment tönkre. Én egyből a jobb oldalit is kicseréltem, az ördög nem alszik.
A pözsómat még nem szedtem szét és amig nem feltétlenül szükséges nem is bontanám meg.
Mindenesetre általánosan követhető módszer, hogy egy széles lapos csavarhúzóval megkeresed a patentokat. Ahol a csavarhúzó hozzáér a fém részekhez, alá teszel egy puha valamit, hogy ne kapard le a festéket. A szélek felfeszítése után a kárpitnak felfelé kell kijönnie. Ha megmozgatod lehet érezni, hol számíthatsz belső csavaros rögzítésre. A kilincsek belső fekete műanyag burkolata alatt valószínú, hogy kell lenni csavarnak, továbbá a fogantyúnál is.