viszont most fékezésre egyik irányba, gázadásra másik irányba megy a kocsi. kapott a bal kerékre egy nagyobbat. egyelőre kap egy szilentcserét mindkét oldalon, meg megint egy gömbcsukló cserét a balon, aztán meglátjuk mit mondanak a műszerek.
ez végre egy jó ötlet. mármint a visszállítás. a villamospálya felújítás alatt végre lehetett közlekedni (motor-autó-bringa) és a villamoson sem töltöttem órákat.
aki azt az áthangolást kitalálta sosem ment még a körúton semmilyen járművel.
"Egy-két hónapon belül áthangolják a budapesti közlekedési lámpákat, hogy folyamatosabb legyen az autóforgalom - mondta Tarlós István főpolgármester. Szakmai és politikai hibának tartja a gépjárműforgalom szándékos lassítását, a városban rengeteg autó közlekedik, ezért kérte a Budapesti Közlekedési Központtól, hogy gyorsítsa fel a lámpák összehangolását. A lámpákat tavaly hangolták át több helyen, például a Nagykörúton, hogy a villamosok akadálytalanul közlekedhessenek, igaz, a menetidejük így is csak pár perccel csökkent."
Erről a csodás változásról anno itt a topkin is megemlékeztünk, ez sem vált volna be, mint az M1-M7 bevezető buszsáv? Szakmailag? Gondos modellezés és hatástanulmányok készítése után? Vagy ezek elmaradtak? :)
Pedig tök egyszerű, egyszer kell megjegyezni: az E39 az, amit vontattál. Ami ennél kisebb számozású az fostalicska. Ami ennél nagyobb számozású az kicsit kevésbé. Az E46 pedig az M52TUB20 blokkal izda, mert épp olyat vadászok - bár elég reménytelen. :)))
Én így vagyok az E-s kódokkal. Pedig rnie hetente beír egy tucatot, meg te is. Oszt még sem tudom még, hogy melyik, melyik. Lehet mert nem is nagyon érdekel?:)
"a válságadókkal, rezsicsökkentéssel sújtott energetikai szektor beruházási fékje továbbra is erős (-24,8 százalék éves szinten), ahogyan a távközlés, kommunikáció területén is hasonló a helyzet (-29,4 százalék)"
Lesz majd itten szélessáv optikán meg óccóé telefonpercek, a hálózatra visszatápláló házi naperőművekről nem is beszélve... beelőzzük a kecseg németeket, hiába tolják ide a sok EU pénzt majd mi megmutatjuk nekik, hogy jól meggyarmatosítjuk őket. Meg a franciákokat.
Ne kételkedj, van olyan hely, ahol "fillérekért" megjavítanak egy generátort a 60Eft-hoz képest. Még teljesítményt is mérnek rajta és megkapod a papírt róla. Ja és garanciát is vállalnak rá. Csavarok lefestve és ha garidőn belül bexarik és a csavarokon látszik, hogy nem lett házilagosan szétszedve, akkor gariban javítják.