Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibcsi37 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 47580

Lehet hogy meglepődsz, de 10-ből 8 ember aki látott már pug-ot, azt pontosan tudja, hogy a coupe az olaszoknál készült. A pininfarina név sokkal kevésbé érdekli őket. Persze az is lehet, hogy én jártam rossz helyen.

Előzmény: official sponsor (47579)
official sponsor Creative Commons License 2016.03.28 0 0 47579

Ezeket az infókat nem dobja a Google.

 

 

Az átlagos felhasználó azt látja, hogy Peugeot, ebben az esetben pedig francia, nem azonosítja olasznak, miért tenné, ráadásul kit érdekel a véleménye, neki max.a jelvény és a szín különbözteti meg a márkákat.

 

Mi, autóbolondok, amatőr vagy profi autómániások pedig igenis legyünk ezzel tisztában, tudjuk mitől, miért, más ez a típus és mennyit jelent az a név, hogy Pininfarina az autótörténelemben.

Előzmény: Tibcsi37 (47578)
Tibcsi37 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 47578

Hogy utánaolvastál, vagy már régóta a birtokodban van ez a tudás az mindegy, mert az átlagos felhasználó ebből annyit jegyez meg, hogy olasz és pont. :D Egyébként az olaszok is tudnak jókat csinálni, ott van pld a bőrkabát... Na de a jtd motorjaik sem túl rosszak.

Előzmény: official sponsor (47577)
official sponsor Creative Commons License 2016.03.28 0 2 47577

Sziasztok!

 

Ez azért nem egészen így van (sőt). Nagyon nem hasonlítanám az Alfa/Fiat gyárhoz, gyártáshoz.

 

A Coupe a Pininfarina üzemében készült, jobban mondva került összeszerelésre. A vázat A Peugeot gyárból szállították Olaszországba,  melyet még az amerikai szabványokat is teljesítő, magas szilárdságú acélból készítettek. Ezek után a minőséget szavatolandó, választották a Pininfarina kevésbé gépesített és a kis darabszámra tervezett üzemét. A fő alkatrészeket, mely nem csak a motor és váltó, szintén Franciaországból szállították. (Motor, váltó, futómű, műszarfal, teljes elektronika, beltéri egyéb egységek, stb.) A bőrülések a Recaronál készültek, a hangrendszert a JBL szállította, az alufelniket a BBS gyártotta.

 

Kétségkívül olasz a formaterv, de ez egyáltalán nem hátrány, egyrészt mivel Pininfarina, másrészről az 1996-ban bemutatott eredeti 406-os formaterv zsenialitásával ötvözték.

 

Ezek után végképp nem említeném egy lapon az Alfával.

Előzmény: Tibcsi37 (47564)
Bazer Creative Commons License 2016.03.28 0 0 47576

persze megoldhato de ha a gyári kormánykapcsolosat akarja használni az uj rádiohoz ahoz a rádionak olyannak kell h legyen és kell hozzá egy 15e ftos átalakito cucc aminek nem látom értelmét... most nem tudom mi annak a neve aminek kell h legyen a rádioba de utána lesek.. de azok a rádiok 40e fttol kezdödnek!

ha megéri neki akkor hajrá.. én ezt megoldottam ugy h van egy távirányitos rádiom.. de az h a kijelzö nem mutatja egyáltalán nem zavar :D

Előzmény: FeZ_ (47575)
FeZ_ Creative Commons License 2016.03.28 0 0 47575

" nem tudod vezérlni a kormányrol"

 

Ha valakinek fontos a távvezérlés, akkor arra már léteznek megoldások márkás fejegységekhez. Az én autómban is működik a kormánytáv egy Kenwood fejegységgel. (Igaz, nem 406, de az elv a lényeg)

 

Előzmény: Bazer (47574)
Bazer Creative Commons License 2016.03.28 0 0 47574

http://www.aliexpress.com/store/product/YATOUR-CAR-ADAPTER-AUX-MP3-SD-USB-MUSIC-CD-CHANGER-CONNECTOR-FOR-Peugeot-406-407SW-607/1917343_32466657688.html

van egy ilyen átalakitoféleség hozzá

de jobban jársz ha veszel egy uj fejegységet ami már többet tud a mostaninál.. igaz ugrik a fenti kijelzödröl a rádiok kiirása de az legyen a legkisebb és persze nem tudod vezérlni a kormányrol de ezek mellett jobban fog mutatni az uj meg szebben is szol :)

Előzmény: Alvin_ti4200 (47573)
Alvin_ti4200 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 47573

Ráncfelvarrás utáni példányoknál meg lehet okosítani a gyári fejet, hogy tudjon AUX-ot vajon? Ha igen, tudtok hozzá valami know-how útmutatót?

Bazer Creative Commons License 2016.03.28 0 0 47572

van szinte vadi uj 16db alufelnihez csavarom elado.. elözö felnihez vettem de sose volt használva hisz nem kellett hozzá.. 5000ft az ára.... alkunak nincs helye :D +posta

ábrus Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47571

Tudom hogy ott is készült de az nem baj mert volt Alfám (1,5 Sprint, természetesen piros) és imádtam a kis méregzsákot :)

Előzmény: Tibcsi37 (47564)
Bazer Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47570

Megvan irtam emailt

Előzmény: Bazer (47569)
Bazer Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47569

Hova valosi vagy? Irnék emailt de nem tudok nem látom a cimed

Előzmény: basanya (47568)
basanya Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47568

Helló! Nem tudom... 8000?

Előzmény: Bazer (47566)
Bazer Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47567

Elado 4db alufelnim 17" ET25 7J széles jelenleg 215/60/17 nyári gumikkal de az nem árképző

Fix 60e ftért.. Akit érdekel irjon emailt és küldök képet rola

Nem ütnek nem ráznak javitva egyiksem volt

Bazer Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47566

Mennyiért árulod az orát?

Előzmény: basanya (47565)
basanya Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47565

Sziasztok!

Vettem egy króm keretes km órát, de sajna nem jó az enyémhez, így eladnám ha érdekel valakit!

2003-as hdi ből való, hátúl 1 csatis, led világításos.

Elején plexi nincs, hátulján fekete műanyag nincs.

Amúgy tökéletesen működik.

Esetleg érdekelne a régebbi órához krómkeretes műanyag. (amin hátul 2 csati van, és még izzós.)

Képeken látható állapotban van.

1

2

3

 

Továbbá, 2003  2,2 hdi hez lenne váltóm, mert az enyim csak 2001 es és sajna nem olyat sikerült venni.

ezen bal elől van a lükverc, nekem meg jobb hátúl. Esetleg van valakinek tapasztalata, hogy átcserélhető a kettő? Esetleg csak váltókar cserével?

4 

Tibcsi37 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47564

Csupán arról van szó, hogy a coupe nem csak olasz formaterv (a 406 is az), hanem ők is gyártották! Viszont ha ebből a képletből kivonod a megbízható traktormotor, az eredmény egy alfa. :D Az más kérdés, hogy mi passzol egy sportkocsihoz, mert persze hogy egy pörgős benzines, de az akkor is egy dígó taliga. ;)

Előzmény: ábrus (47560)
Zsoltialeveli') Creative Commons License 2016.03.27 0 0 47563

Végig letörik róla egy műanyag darabka ha elkezded szétszedni meg fogod látni (kb 2cm x 50, a kárpit hossza) Próbáld meg műanyagossal  visszahegeszteni, hátha sikerül..Próbát megér, vagy csere.

  Amúgy nem típushiba! Az a kárpit lóg amelyiket valami miatt le kellett szedni, és avatatlan kezek tették. Nálam is ez történt, és csak a vezetőoldali lóg felül... többi tök jó!

Előzmény: Baratombonca (47559)
ábrus Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47562

Nem, nem utálom a dízeleket.

Nyomatékos, keveset fogyaszt, ma már télen sem kell velük kínlódni, van amelyik már egész kulturáltan jár, jók azok a mindennapokban (én is azzal járok) csak nálam a tipikus "haszonállat" kategória.

De egy sportosabb benzines nálam egész más, az az érzékekre hat. (jó hangja van, még üresben is élvezetes rugdosni a gázpedált, egyszerűen "jó vele menni")

A hibridekkel meg nincs különösebb bajom mert egyszerűen tudomást sem veszek róluk.

A következő járművem (remélem hogy hamarosan) mindenképpen benzines lesz.

 

Előzmény: Zsoltialeveli') (47561)
Zsoltialeveli') Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47561

Tök igazad van az utolsó mondatban.Viszont mióta a lömani 24 est dízel nyerte k.b.10 éve az ember kezdi megszokni a felhúzott traktormotorokat :) 

 Én a hibrideket még jobban utálom mint te a dízeleket.. azok meg olyan kussban lopakodnak hogy kivagyok tőlük, a másik véglet..  :)

Előzmény: ábrus (47560)
ábrus Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47560

Nem egészen értem hogy mire gondolsz.

Oké hogy olasz a formaterv (ami gyönyörű) de a 2,2-es traktorblokktól egyéniséggé válik?

Én egy ilyen formát a stílussal együtt csak benzinmotorral tudok elképzelni, függetlenül a típustól és attól hogy ki gyártotta. (nem arról van szó hogy gyenge vagy nem jó/nem megy a dízel de kifinomultságban és hangzásban nálam egyszerűen nem fér össze egy sportosabb formával) 

 

Előzmény: Tibcsi37 (47556)
Baratombonca Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47559

Ajtókárpit javításra tud valaki valamit ajánlani?

 

Bonca

Alvin_ti4200 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47558

Úgy néz ki, találtam BBS-t, viszont nem tudom pontosan, hogy a 16"-oshoz milyen gyári gumi méret tartozik, 205/55 R16?

Előzmény: Alvin_ti4200 (47557)
Alvin_ti4200 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47557

406 coupe-hoz gyári 15"-os vagy 16"-os alufelni készletet szívesen vennék, ha lenne eladó. Elsősorban BBS (Starfish) és Hoggar érdekelne, itt találtok egy listát róluk. Gumi nem szükséges.

Tibcsi37 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47556

Igen, ennyi erővel akár alfát is vehetne bárki, mert benyás motorral nem is lenne több. :D A coupe a motor és váltó kivételével teljes egészében olasz.

Előzmény: ábrus (47554)
Baratombonca Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47555

Bazer, köszönöm a dísztárcsákat, tökéletesek :)

 

Bonca 

ábrus Creative Commons License 2016.03.26 0 0 47554

Egy gyönyörű formájú coupét traktormotorral? Szerintem ne bánd.

Előzmény: Alvin_ti4200 (47553)
Alvin_ti4200 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 47553

Éééés, elvitték a dízel zöld coupét, mire foglalóztam volna, argh...viszont megnéztem azt, ami a Fővárosi Autópiacon van, meglepően rokonszenves volt az eladó, egy ismerőséé az autó, aki állítólag a Peugeot Sárkány volt értékesítési igazgatója (Farkas Gábor), 2015. március 16-án csődeljárást kezdeményeztek a cég ellen, ami egyébként az Autó Piac szomszédjában van/volt.

 

Lényeg, ami lényeg, hogy rögtön a hibákkal kezdtük a kérdezésem nélkül és összegezném is a tapasztalataimat/kérdéseimet, amik a javítások becsült árai lennének igazából (mert én hozzá nem nyúlnék a kocsihoz):

 

- a tanksapkát nyitó kallantyú bár üzemszerűen működni látszik, a tanksapkát nem igazán adja ki, ezért kétszemélyes mutatvány, mertha meghúzvan tartom a kart, akkor egy másik ember ki tudja nyitni a tankot. Nyilván benzinkúton kutas segítségét kérve ez egy áthidalható, de bosszantó probléma

- a motorháztetőt kézzel kell tartani, mert az egyik gázrugó elfáradt, ennek a cseréje/javítása

- a közép konzolon lévő központi kijelző nem működik (nem mutat semmit, se kép, se hang, háttérvilágítás sincs). A klímát szabályzó gombokhoz tartozó ellenben igen. Ezzel is jó lenne kezdeni valamit, bár az időn kívül számomra más hasznos információt nem mutatna, a Xsara-ból tudom kb, miket írkál ki.

- váltógomb (maga a gömb) lejár már szinte fogásra is, látszik, hogy a ragasztásnak lőttek, és bár ígéretet kaptam arra, hogy táadás előtt ezt megjavítják, nem tudom, a cseréje mennyi lenne (vagy simán csak ragasztani kell? Gondolom, újrabőrözésnél is lecsavarják)

- a kesztyűtartót a jobb oldalán kell megnyomni, hogy rendesen becsukódjon, a vezetőhöz közelebbi bal oldalon, ahol a zárja is van nem elegendő. Nem tudom, lehet-e ezzel mit kezdeni

- mindkét első ajtókárpit lóg (tudom, típushiba, bár a 950-ért hirdetett svájci ezüstben 15 évesen úgy áll, mintha most jött volna ki a szalonból...), ezt sem ártana széppé varázsolni

- az utas oldali (jobb első) kapaszkodó bal oldali takaró búrája/patentje hiányzik, ennek pótlása (gondolom, bontó, ha igen, hol?) - nem kritikus, simán csak bántja a szemet

- jobb oldali visszapillantó tükör fényezése szinte lemállott, mindkét oldal újrafényezése (ez nagyon ráérős, gondolom, márkaszerviz 10-15e/oldal) - milyen színű volt újkorában egyébként? Mert nem úgy tűnik, mintha egyezne az autóéval.

 

Ami az autót illeti egyébként:

 

+ második tulajdonostól eladó, szinte újkorában vásárolta

+ 99.440 km, ami az állapota alapján úgy-ahogy hihetőnek tűnik, az eladó hajlandó bárhol bevizsgálásnak alávetni, ez jó jelnek tekinthető

+ a kormány nem igazán kopott és biztos, hogy gyári a bőrözése, megismerem

+ a kuplungja puha, a váltója egészen pontos a többi próbálthoz képest, bár a lejáró gomb miatt nem nagyon kínoztam (így nem is vezettem egyelőre)

+ nem nagyon fénylik semmi a beltérben, a "kardánalagútban" lévő dolgok egy kicsit, a port leszámítva szép állapotú a beltér, egy takarítás után újjá varázsolható

+ igencsak jó állapotú Continental PremiumContact 2 nyári garnitúra van rajta gyári alufelniken (195/65 R15)

+ az ablakfelhúzó csoda elektronika működik benne mindkét oldalon

+ vezetett szervizkönyv (nem ellenőriztem), mindenféle számlákkal, amik járnak az autóhoz

+ vezérlés csere volt nemrég

+ a jobb hátsó sárvédőív volt fényezve kisebb sérülés miatt (ami nem karambol)

+ pár karcot és pici húzást (főleg a hátsó lökös alja) leszámítva a fényezése tényleg nagyon szép és egységes (le van mosva most, nem úgy, mint a fotókon) 15 éves korát figyelembe véve

 

Ettől és a javítandók költségvonzatától eltekintve úgy érzem, ez a példány nem ér meg 1.2 millió forintot, igazából olyan 0.9-1M körül van a reális ára. A 950-ért hirdetett svájci ezüst coupé kívül-belül hibátlan, és szebb állapotban van belül közel a 200 ezer km-hez...csak hát, nincs hozzá gyári alufelni, kukás a téli gumija is (mondjuk, ha ennyit fog esni a hó a fővárosban, mint manapság, akkor tök mindegy) és a jobb első kerékcsapágy cserére szorul (ha még nem cserélték ki, ott azt az ígéretet kaptam, hogy ki fogják).

 

Minden véleményt/tanácsot szívesen veszek, főleg a javítandókkal kapcsolatban!

 

Fotó az autóról: https://www.dropbox.com/s/wus6fb12xtwivhv/2016-03-25%2011.44.18.jpg?dl=0

Hirdetés linkje: http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/406/peugeot_406_coupe_2.0_16v_csodaszep_abs_klima.99_ezer_k-9968672

e_peter01 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 47552

Köszi!

Előzmény: gun111 (47551)
gun111 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 47551

Szerviz ügyben keresd FeZ-t, ír ide rendszeresen, biztosan tud segíteni! ;-)

Előzmény: e_peter01 (47548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!