Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

spee981 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 71384

Bentről még tegnap megnéztem hogy OK-e az olajszint, most kb fél órás kutatóexpedícióval megtaláltam a pálcát is (tökönrúgást annak aki odatervezte) : kicsivel max fölött van a szint, én úgy látom. Az olajról külön nem diskuráltunk, feltételeztem hogy olyat tesznek bele, ami bele való. A lev. szűrőn látom hogy új a bele.

Előzmény: Papalac (71383)
Papalac Creative Commons License 2020.02.14 0 0 71383

Olajszint rendben van? Milyen olajat raktak bele?

Előzmény: spee981 (71382)
spee981 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 71382

Renault 1.4 16V Thaliában (2004-es) tegnap cseréltettem levegőszűrőt (+olajcsere). Hazahozva az udvarba beállásnál kereplő hangot szúrtam ki a motorházból, felnyitva a tetőt, a pillangószelep környékéről hallom a kereplést. Előtte nem csinálta, legalábbis ennyire hangosan biztosan nem. Ha álló helyzetben gázt adok, és elveszem, akkor eléggé "dízeles" csattogással esik a fordulat. Ilyet se tapasztaltam előtte. A markánsabb hangváltozások mindig zavarnak, felmerül bennem hogy valamit nem jól raktak össze, -dugtak vissza, bent felejtettek egy szerszámot vagy csak szimplán elromlott valami a hozzányúlástól. Azt sem tudom hogy összefüggnek-e egymással és/vagy a szűrőcserével a tapasztaltak. Valakinél megszólalt-e esetleg a vészcsengő ennyi alapján? Köszönök minden ötletet előre is!

Papalac Creative Commons License 2020.02.13 0 0 71381
Előzmény: zsolt_toth (71380)
zsolt_toth Creative Commons License 2020.02.13 0 0 71380

Köszi!

Szerinted egy újat be lehet szerezni? Ha igen, akkor mennyiért?

Előzmény: nagya2 (71379)
nagya2 Creative Commons License 2020.02.13 0 0 71379

Hali!!

Ha találsz hozzá olyan embert aki a kijelző fóliázását megnézi, akkor elméletileg javítható.

Egyébként csere.

Üdv Nagya

Előzmény: zsolt_toth (71377)
Devente Creative Commons License 2020.02.13 0 0 71378

Szia!  Többször is volt már, hogy levettem az akksi sarut de sajnos nem javult meg. Ösziíntén szólva, azt, hogy éppen milyen állásban teszem bele a kulcsot a gyújtáskapcsoloba azt sosem figyeltem,

de lehet ebben is van valami, hogy az egyik állásban közelebb van a chip az antennához, de elméletileg ugyebár mindkét állásban működnie kellene. Hozzá teszem nekem is 18 éves az autóm..

Előzmény: 4728ITI (71376)
zsolt_toth Creative Commons License 2020.02.13 0 0 71377

Sziasztok!

A képeken látható kijelző probléma mitől lehet? Szerintetek javítható vagy csak cserélhető?

4728ITI Creative Commons License 2020.02.12 0 0 71376

Mint írod, az antenna működik. Az én Thalicskám már 18 éves, eredeti a kulcsa. Szerintem vedd le az akkusarut egy-egy éjszakára, lehet hogy megjavul. Érdemes többször is megpróbálni. Nekem bejött. Mostanában az a hobbija hogy a gyújtás ráadásakor villog a led, de kikapcs-visszakapcs után jó. Nem mindig csinálja, csak kb. minden negyedikre. Az se mindegy hogy hogyan dugod be a kulcsot. A kulcs antennája és a vevő antennája egyik állásban közelebb vannak egymáshoz. Próbáld ki ezt is.

Előzmény: Devente (71373)
Murva84 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 71375

Ha jól emlekszem Tescoba a Mr. Minit ( azt hiszem jól irom a nevét) ott masolnak immo chipet. Hogy pesten melyikben van azt nem tudom.

De a Google a barátod. :o)

Előzmény: Devente (71374)
Devente Creative Commons License 2020.02.12 0 0 71374

Szia!

Nem szeretném túl komplikálni, már adtak tippet, hová menjek itt Pesten chippet másolni azt fogom csinállni, bízom benne, hogy ha már ez tipushiba akkor az enyémnél is ez a probléma áll fent.

Előzmény: Murva84 (71370)
Devente Creative Commons License 2020.02.12 0 0 71373

Szia!  Ahogyan írtad, kb. most már egy éve úgy índítgatom, csak már egyre nehezebben kapja el. Végül is igazad lehet, hogy ha az antenna híbás akkor így sem lenne indítható.

Előzmény: 4728ITI (71368)
Murva84 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71372

Én ezt a számot még nem láttam a könyvében. 

Biztos működik de nem olcsó. 

Előzmény: csakovacshu (71371)
csakovacshu Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71371

Ez is megoldás az immo megkerülésére

https://remotekey.co.uk/renault/632-2/

Előzmény: Murva84 (71370)
Murva84 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71370

De szerintem ne komplikáld túl. Ez típus hiba. Nekem 2 kulcsból mind a kettő tönkrement. Amit most vettem Talicskát ott pedig 1 kulcs centrálzáras a másik csak immos. Ebbe már a Philips chip van gyárilag. Csináltattam hozzá még egy kulcsot ami centrálzáras. Drága de egy kulcs volt használva 9 évig. Biztos ami biztos alapon. De 1 kulcsnak tudni kell az immotert különben ki kell venni az UHC-t és ujra programozni. Nem olcsó plusz nem mindenhol csinálják.

Az immo chipek nem felejtenek plusz ha kell újból programozható. 

Előzmény: Murva84 (71369)
Murva84 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71369

Szia! Úgy tudom hogy ha a vevő reszt cseréld akkor ra kell tanítani az UHC-t. 99 %. Hogy az immo chip ment tönkre ha a másik kulccsal jo akkor biztos. 

Előzmény: Devente (71367)
4728ITI Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71368

Szia!

 

"Ráadott gyújtáskor a kulcs gombját nyomni kell, majd nyomva tartva ki, illetve vissza kell kapcsolni a gyújtást, ilyenkor a villogás megszűnik."

Ha ez működik, akkor jó az antenna tekercs.

Előzmény: Devente (71367)
Devente Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71367

Szia!

Kaptam még egy tippet, hogy lehet hogy a Immobilizer antenna hibásodott meg, ezt esetleg próbáljam meg letesztelni a chip olvasás elött.
Ez a kör alakú müanyag, ami a gyújtáskapcsoló betét körül van elvileg ez veszi a jelet és továbbítja a computer felé, lehet, hogy ennek a tekercse hibásodott meg.?
Amennyiben egy csere antennával sem indúl akkor marad a chipolvasás.

Előzmény: Murva84 (71360)
Devente Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71366

Szia!

Köszönöm a tippet, meg fogom próbálni.

Előzmény: Murva84 (71365)
Murva84 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71365

Szia, én nem Pesten csináltam. De az autóval érdemes odamenni mert ki kell próbálni. Ezek az immo chipek többször programozhatóak, tehát ha nem sikerül elsőre nem probléma. 90 % - ban jó szokott lenni elsőre. 

Előzmény: Devente (71362)
Papalac Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71364

Un. gyorscsatlakozó. A két oldalán levő, kiálló fém füleket kell benyomni és lejön.

Kicsit előre kell tolni a csatlakozót, benyomni a füleket és lehúzni.

Visszarakásnál simán rá kell tolni a csőre, amig bekattan.

Előzmény: t1szabcsi (71359)
Devente Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71363

Szia!

Köszi, de ezt igazából már próbáltam mert amíg töltve volt az akksi ugyebár ki volt véve az autóbol.
Sajnos utána is ez a hiba állt fent, sok esetben nem aludt el a kis piros led csak villogott.

Volt aki azt mondta, hogy a centrálzár hibája is befolyásolhatja de ezek szerint nem..

Előzmény: 4728ITI (71361)
Devente Creative Commons License 2020.02.11 0 0 71362

Szia!

Köszönöm a tippet!  Azt nem tudom, hogy esetleg Pesten csináltattad-e a transzporder klolvasását, de ha igen akkor hová érdemes mennem?
Autóval menjek oda, hogy le lehessen egyből próbálni, vagy bízhatok benne, hogy a másolás jól sikerül..

Előzmény: Murva84 (71360)
4728ITI Creative Commons License 2020.02.10 0 0 71361

Szia!

Sokat játszadoztam én is ezzel, először azzal kezd hogy leveszed az akksi valamelyik csatlakozóját, pár órára. Ez legtöbbször bejön. Visszarakás után az elektronika "agya" megtanulja a kulcs kódját. Van egy módszer, amivel indítható a motor. Ráadott gyújtáskor a kulcs gombját nyomni kell, majd nyomva tartva ki, illetve vissza kell kapcsolni a gyújtást, ilyenkor a villogás megszűnik. De talán ezt Te is leírtad. A jobboldali ajtó centrálzára ettől független, ott vagy kontakthiba, vagy kenetlenség, szorulás okozza a hibát.

Előzmény: Devente (71358)
Murva84 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 71360

Szia. Ne szórakozz vele a transzporder haldoklik. Vidd be egy kulcsmásolóba ott  kiilvassák, majd beleirják egy Ic-be. Az ic helye ki van alakítva a kulcs házba. Oda belepattintják és örök lesz. Addig vidd el míg ki lehet olvasni. Ha már nem lehet, a potkulcsból kiilvassák, ugy fogja érzékelni mintha egy kulcs lenne. Nekem mimd a 2 megpusztult.

Kb. 10 ezer ft lesz. 

Előzmény: Devente (71358)
t1szabcsi Creative Commons License 2020.02.10 0 0 71359

Sziasztok!

 

Fűtőradiátor csere előtt állok (1.4 16V motorral), és lenne egy kérdésem azokhoz akik már csináltak hasonlót.

A radiátor végénél a fűtéscsövön nem aba és nem is rugós bilincs van, hanem valami rásajtolt fém vég van azt a kötést hogy lehet oldani? Illetve hogy lehet utána újra összerakni? Neten megtaláltam ezt a fűtéscsövet, beillesztek két képet hogy miről is lenne szó.

 

 

Előre is köszönettel: Szabi

 

 

Devente Creative Commons License 2020.02.10 0 0 71358

Sziasztok!

 

Renault Clió immobiliser hibával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni!
Előrebocsátom már sok mindent kipróbáltam amit javasoltak, / új elem, kulcsban a  tekercs átforrasztása, kontakt spray/
de ennek ellenére nagyon megbízhatattlanúl működik most már rendszeressen nem indít csak villog a műszerfalon a piros led.

A centrálzárat benyomva / a kulcson / gyújtás ki be kapcsolásával egyszer csak elkapja de ez már nagyon macerás ebben a formában.

Mikor nem indít akkor alig hallható halk kattogás hallatszik, mintha egy relé nem húzna be, ez a hang a kesztyűtartó felől jön,

azt nem tudom pontosan, hogy azon a részen a műszerfalborítás alatt esetleg van e valami ami az indítást befolyásolja..?

A jobb első ajtónál a centrálzár nyító mikró kapcsoló is hol müködik hol nam, ez esetleg befolyásolhatja az indítást?
Minden segítséget és ötletet megköszönök!

dankab Creative Commons License 2020.02.04 0 0 71357

Köszönöm ! Akkor így biztosan sikerül.

Előzmény: Murva84 (71356)
Murva84 Creative Commons License 2020.02.04 0 0 71356

Szia. Én kivettem a váltóboxot komplettan nem nehéz. Majd ha jól emlekszem 10 - es dugoskulcs rámegy az izzó foglalatra. Azzal könnyebb kitekerni ill vissza.

Természetesen a váltógombot nem kell le venni csak akkor cseréltem.

Előzmény: dankab (71351)
Murva84 Creative Commons License 2020.02.04 0 0 71355

Barmely szervíz megcsinálja. Flexel megjelölik a pozicióját majd a hegesztést lecsiszolják, ekkor lejön a "tányér. Siemering csere, majd a tányért vissza hegesztik. Természetesen a rugót kiakasztják előtte. Ilyan helyen kell csináltatni ahol van karosszéria, mert nagyon fontos, hogy jól legyen vissza hegesztve. 

Nekem leszakadt, 2 órába telt, mire meglett a pontos pozíció. Nem mondom persze Decemberb 24-én alig találtam valakit aki megcsinálta. 10 ezret fizettem neki. Egy hegesztésért. De ráment 2 óra, még hálás is voltam. 

Előzmény: csiga1984 (71352)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!