Bentről még tegnap megnéztem hogy OK-e az olajszint, most kb fél órás kutatóexpedícióval megtaláltam a pálcát is (tökönrúgást annak aki odatervezte) : kicsivel max fölött van a szint, én úgy látom. Az olajról külön nem diskuráltunk, feltételeztem hogy olyat tesznek bele, ami bele való. A lev. szűrőn látom hogy új a bele.
Renault 1.4 16V Thaliában (2004-es) tegnap cseréltettem levegőszűrőt (+olajcsere). Hazahozva az udvarba beállásnál kereplő hangot szúrtam ki a motorházból, felnyitva a tetőt, a pillangószelep környékéről hallom a kereplést. Előtte nem csinálta, legalábbis ennyire hangosan biztosan nem. Ha álló helyzetben gázt adok, és elveszem, akkor eléggé "dízeles" csattogással esik a fordulat. Ilyet se tapasztaltam előtte. A markánsabb hangváltozások mindig zavarnak, felmerül bennem hogy valamit nem jól raktak össze, -dugtak vissza, bent felejtettek egy szerszámot vagy csak szimplán elromlott valami a hozzányúlástól. Azt sem tudom hogy összefüggnek-e egymással és/vagy a szűrőcserével a tapasztaltak. Valakinél megszólalt-e esetleg a vészcsengő ennyi alapján? Köszönök minden ötletet előre is!
Szia! Többször is volt már, hogy levettem az akksi sarut de sajnos nem javult meg. Ösziíntén szólva, azt, hogy éppen milyen állásban teszem bele a kulcsot a gyújtáskapcsoloba azt sosem figyeltem,
de lehet ebben is van valami, hogy az egyik állásban közelebb van a chip az antennához, de elméletileg ugyebár mindkét állásban működnie kellene. Hozzá teszem nekem is 18 éves az autóm..
Mint írod, az antenna működik. Az én Thalicskám már 18 éves, eredeti a kulcsa. Szerintem vedd le az akkusarut egy-egy éjszakára, lehet hogy megjavul. Érdemes többször is megpróbálni. Nekem bejött. Mostanában az a hobbija hogy a gyújtás ráadásakor villog a led, de kikapcs-visszakapcs után jó. Nem mindig csinálja, csak kb. minden negyedikre. Az se mindegy hogy hogyan dugod be a kulcsot. A kulcs antennája és a vevő antennája egyik állásban közelebb vannak egymáshoz. Próbáld ki ezt is.
Nem szeretném túl komplikálni, már adtak tippet, hová menjek itt Pesten chippet másolni azt fogom csinállni, bízom benne, hogy ha már ez tipushiba akkor az enyémnél is ez a probléma áll fent.
Szia! Ahogyan írtad, kb. most már egy éve úgy índítgatom, csak már egyre nehezebben kapja el. Végül is igazad lehet, hogy ha az antenna híbás akkor így sem lenne indítható.
De szerintem ne komplikáld túl. Ez típus hiba. Nekem 2 kulcsból mind a kettő tönkrement. Amit most vettem Talicskát ott pedig 1 kulcs centrálzáras a másik csak immos. Ebbe már a Philips chip van gyárilag. Csináltattam hozzá még egy kulcsot ami centrálzáras. Drága de egy kulcs volt használva 9 évig. Biztos ami biztos alapon. De 1 kulcsnak tudni kell az immotert különben ki kell venni az UHC-t és ujra programozni. Nem olcsó plusz nem mindenhol csinálják.
Az immo chipek nem felejtenek plusz ha kell újból programozható.
Kaptam még egy tippet, hogy lehet hogy a Immobilizer antenna hibásodott meg, ezt esetleg próbáljam meg letesztelni a chip olvasás elött. Ez a kör alakú müanyag, ami a gyújtáskapcsoló betét körül van elvileg ez veszi a jelet és továbbítja a computer felé, lehet, hogy ennek a tekercse hibásodott meg.? Amennyiben egy csere antennával sem indúl akkor marad a chipolvasás.
Szia, én nem Pesten csináltam. De az autóval érdemes odamenni mert ki kell próbálni. Ezek az immo chipek többször programozhatóak, tehát ha nem sikerül elsőre nem probléma. 90 % - ban jó szokott lenni elsőre.
Köszi, de ezt igazából már próbáltam mert amíg töltve volt az akksi ugyebár ki volt véve az autóbol. Sajnos utána is ez a hiba állt fent, sok esetben nem aludt el a kis piros led csak villogott.
Volt aki azt mondta, hogy a centrálzár hibája is befolyásolhatja de ezek szerint nem..
Köszönöm a tippet! Azt nem tudom, hogy esetleg Pesten csináltattad-e a transzporder klolvasását, de ha igen akkor hová érdemes mennem? Autóval menjek oda, hogy le lehessen egyből próbálni, vagy bízhatok benne, hogy a másolás jól sikerül..
Sokat játszadoztam én is ezzel, először azzal kezd hogy leveszed az akksi valamelyik csatlakozóját, pár órára. Ez legtöbbször bejön. Visszarakás után az elektronika "agya" megtanulja a kulcs kódját. Van egy módszer, amivel indítható a motor. Ráadott gyújtáskor a kulcs gombját nyomni kell, majd nyomva tartva ki, illetve vissza kell kapcsolni a gyújtást, ilyenkor a villogás megszűnik. De talán ezt Te is leírtad. A jobboldali ajtó centrálzára ettől független, ott vagy kontakthiba, vagy kenetlenség, szorulás okozza a hibát.
Szia. Ne szórakozz vele a transzporder haldoklik. Vidd be egy kulcsmásolóba ott kiilvassák, majd beleirják egy Ic-be. Az ic helye ki van alakítva a kulcs házba. Oda belepattintják és örök lesz. Addig vidd el míg ki lehet olvasni. Ha már nem lehet, a potkulcsból kiilvassák, ugy fogja érzékelni mintha egy kulcs lenne. Nekem mimd a 2 megpusztult.
Fűtőradiátor csere előtt állok (1.4 16V motorral), és lenne egy kérdésem azokhoz akik már csináltak hasonlót.
A radiátor végénél a fűtéscsövön nem aba és nem is rugós bilincs van, hanem valami rásajtolt fém vég van azt a kötést hogy lehet oldani? Illetve hogy lehet utána újra összerakni? Neten megtaláltam ezt a fűtéscsövet, beillesztek két képet hogy miről is lenne szó.
Renault Clió immobiliser hibával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni! Előrebocsátom már sok mindent kipróbáltam amit javasoltak, / új elem, kulcsban a tekercs átforrasztása, kontakt spray/ de ennek ellenére nagyon megbízhatattlanúl működik most már rendszeressen nem indít csak villog a műszerfalon a piros led.
A centrálzárat benyomva / a kulcson / gyújtás ki be kapcsolásával egyszer csak elkapja de ez már nagyon macerás ebben a formában.
Mikor nem indít akkor alig hallható halk kattogás hallatszik, mintha egy relé nem húzna be, ez a hang a kesztyűtartó felől jön,
azt nem tudom pontosan, hogy azon a részen a műszerfalborítás alatt esetleg van e valami ami az indítást befolyásolja..?
A jobb első ajtónál a centrálzár nyító mikró kapcsoló is hol müködik hol nam, ez esetleg befolyásolhatja az indítást? Minden segítséget és ötletet megköszönök!
Szia. Én kivettem a váltóboxot komplettan nem nehéz. Majd ha jól emlekszem 10 - es dugoskulcs rámegy az izzó foglalatra. Azzal könnyebb kitekerni ill vissza.
Természetesen a váltógombot nem kell le venni csak akkor cseréltem.
Barmely szervíz megcsinálja. Flexel megjelölik a pozicióját majd a hegesztést lecsiszolják, ekkor lejön a "tányér. Siemering csere, majd a tányért vissza hegesztik. Természetesen a rugót kiakasztják előtte. Ilyan helyen kell csináltatni ahol van karosszéria, mert nagyon fontos, hogy jól legyen vissza hegesztve.
Nekem leszakadt, 2 órába telt, mire meglett a pontos pozíció. Nem mondom persze Decemberb 24-én alig találtam valakit aki megcsinálta. 10 ezret fizettem neki. Egy hegesztésért. De ráment 2 óra, még hálás is voltam.