... amivel aztán még éjszaka, hajmeresztó 20 km/ó-s tempóban felvágtatott a Füstibe, hogy már indulhasson is a 29-es jubileumi vonatával Fehérvárra. Hosszú napja volt a vezérnek.
Kérdem én, tegnap közlekedett-e különvonat a 29-es vagy a 30-as vonalon? (Ugyebár a Stefánia tegnapelőtt ment)
Én Szabadbattyánban élek, és tegnap este olyan 22:30 magasságában a sínek felől gőzmozdony-füttyöt hallottam két ízben is. Tehát vagy vmi nagyon késő estébe nyúló vasúti banzáj volt tegnap, vagy már egy sörtől is hallucinálni kezdek :D
"Augusztusban jön, ha a Dán Nohabos menetről beszélsz. De Ausztriában némiképpen célszerűbb fotózni. Legalábbis ha a dán gép jobban érdekel, mint a 2061.017..."
Ehh... próbáltam keresni a neten, de erről nem találtam semmit. Ha megkérlek (de bármelyik topiktárs segíthet :)), akkor linkelsz nekem ide egy oldalt?
2009. június 21-én a Pápa-Csorna vasút menti önkormányzatok különvonatot szerveznek a vasútvonalon. A rendezvény célja a figyelem felhívása a személyforgalom újraindításának szükségességére, illetve a csornai elkerülő út - vasút elvágását tartalmazó - tervei ellen való tiltakozás.
Gyertek minél többen!
A menetről bővebb információ az alábbi oldalon található. A rajta látható menetrend tájékoztató jellegű, kisebb módosítások még előfordulhatnak. Valószínűleg a program is bővül majd; remélhetőleg sikerül hajtányosokat szerezni (ha ebben valaki tud segíteni, akkor azt nagyon megköszönném!!!), illetve DTomesznek köszönhetően elképzelhető az Ikarus 66-os felbukkanása is.
Ha ilyen lehetőség kínálkozik, szerintem meg is lenne a több ember. Mindenképp jól nézne ki a púpos, de az igazi mégis csak a 90-es évek hangulatát keltő - Aln 663 1189 által említett - kisdácsiás vegyesvonat lenne. Teherkocsi nélkül is jó, főleg, hogy úgy nagyobb eséllyel fogja bírni a hazautat is... :-)