Örülök hogy sikerült. ;o) Most az ágyat nyomom, így a nálam lévő 18tds id arra vár hogy átnézzem/beállítsam De utána szépen sorban. ;o) Szóval ha egy-két hetet tudsz várni szívesen segítek. Délpest és melótól függően 6-10K körül taksálom a feladatot, de előre... :o)
Ma este átrágtam magam a póweren,racsingbazáron,vaterán.Megállapítom,a bmw-s társadalom 99,9%ban gyógyszertárat üzemeltet. Még ennyi patikacuccot.......
10000000 köszönet a kódért már az első jó lett.mivel tartozom?mikor és mennyiért és hol csinálod az alábbi műveletet nekem(jön a jó idő)318 tds:előtöltés beállítása órával,fedél beállítása modiccal pontosan mindent.
első körben a résolaj csöveket illik cserélni, de óvatosan. Törik és nehéz a porlasztó csúcsokra rendesen ráhúzni, no meg el is törik a csonkokat ügyesen. De ezt nem csak a csúcsok között, hanem az adagolóra visszatérő csőre is értendő. Aztán a másik jellemző gond lehet a tankban lévő rész a pumpa és a tankfedél közötti szakaszon, ami tipikusan kevés tanktartalomnál lép fel. (vagyis sporádikusnak tűnő hibaként) Aztán lehet a szűrő/szűrőház és hozzá vezetése is de akkor az nagyon érezhető is. Amire vigyázni kell, hogy az adagolóban lévő minden elemet a gázolaj ken, vagyis ha nincs gázolaj akkor be tud sülni! Persze ez elég extrém dolog, de elképzelhető.
ha szoktál pollenszűrőt cserélni :o)))) akkor tudod hol a klímavezérlő panel. Kis klímánál elég a három csatit levenni (gyujtás, rádióállás nélkül, vagyis kulcs nincs benne) egy cigi és vissza. ha ez után is jelentkezik akkor hibatároló olvasás és csap teszt. De próbáld meg, meleg motornál, kis klímásnál, félig feltekerni a meleget és motor indítás nélkül, gyujtáson a fűtéscsapoknál lévő csöveket megfogni óvatosan. Enyhe-de-meghatározó rángásokat kell tapasztalni a csöveken, ha a szelepek váltanak.
Az E34 topicon Gerner nem olyan rég írt egy nagyon részletes Hsz.-t az autómata váltó olajcseréről, de nem lelem. Ha valaki segítene megtalálni, megköszönném!