Persze, én már készítettem, csak nem volt itthon elég vastag parafa, csak 3 v 4 milis, és ide minimum 5 mili vastag kéne, szóval alig mentem 3-4 kört a motorral, ismét elkezdett csúszni. Vettem anno magamnak egy párral, amikor még 650-be került, ezerért, már lehet, hogy felújítom a régieket, van otthon legalább 8-9 pár
50 Mobra moped-ben gyártott 1971 óta. 50 Mobra Cyclo-bin gyártott 1971 OTA. A motort állította elő a vállalat METROM Brassó és összeszerelése a gyárban Tohan Zărneşti. A motort állította elő a vállalat METROM Brassó és gyárban Tohan összeszerelése a Zărneşti. [Edit] Szolgáltatások [Edit] Jellemzők
* Motor: egyhengeres kétütemű, léghűtéses kényszerítették. Motor: egyhengeres kétütemű, léghűtéses kényszerítették. * Űrtartalom: 50 cm. Hengerűrtartalom: 50 cc. * Teljesítmény: 4 LE. Teljesítmény: 4 LE. * Fogyasztás: 2,5 l/100 km. Fogyasztás: 2,5 l/100 km. * Sebességváltó: 4 sebesség, változás gyalog. Sebességváltó: 4 sebesség, változás gyalog. * Felfüggesztés: Hidraulikus lengéscsillapítók. Felfüggesztés: Hidraulikus LENGÉSCSILLAPÍTÓK. * Zárja le a kapaszkodók. Cukor kapaszkodók. * Közlekedés 2 fő. Hordozó 2 people. * Az ár (piaci bevezetése 1971-ben): 6.325 lej. Ar (piac bevezetése 1971-ben): 6.325 LEJ.
Azt is tett 50 Super Mobra modellek és Mobra Wanderer (Készült: 1976 és 1994) és a Mini-Mobra. Azt is tett és 50 Super Mobra modellek Mobra Wanderer (készült: 1976 és 1994) és a Mini-Mobra.
Mobra Wanderer jellemzői a következők: Mobra Wanderer jellemzői a következők:
* Motor: egyhengeres kétütemű, léghűtéses. Motor: egyhengeres kétütemű, léghűtéses. * Hengerűrtartalom: 49,6 cc. Hengerűrtartalom: 49,6 cc. * 5 hatalom CP/8200 ford / perc, 5 CP/8200 hatalmi fordulat / perc * Sebességváltó 5 sebességes választó ellenőrzése alatt gyalog 5 sebességes váltó kiválasztás ellenőrzött labor * A maximális sebessége meghaladja a 70 km / h Maximális sebesség 70 km / h. * Az autonómia: 450 km. Autonómia: 450 km. * Az ár (piaci bevezetése 1986-ban): 11.000 lej ar (piac bevezetése 1986-ban): 11.000 Ft
ja akkor valóban jól elkeveredik csak akkor már nem e85 el jársz sajnos ami jelen esetben a lényeg lenne szerintem. szóval ha spórolásról van szó akkor legyen az rendesen spórolás:) azt hiszem e35re jössz ki ha felesbe kevered.
szar egyenlőre mert ha nagyon összerázod az olajat az etanollal akkor elkeveredik faszán csak igen hamar kiülepszik a falkon aljára. addig nem nyerő 2t-be az etanol amíg nem találnak ki rá olajat amit úgy adalékolnak,hogy jó legyen ez csak az én tapasztalatom:)
Mondjuk autópálya melletti benzinkutak árait nem übereli, de eljutottunk arra a szintre, hogy 20 km-re tőlünk kapni már E85-öt 225-ért. :) A másik meg, hogy én 200-ért veszem a stihl olajos keveréket... :)