Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
HAHÓ! Most egy pár perce jöttem meg, egy ismerősőmnek néztem meg a mosogépét mert működött. Most már működik. Nagyon hidek volt kint. Most az ablakban a hőmérő -5 fokot mutat. Ahogy hosszabbodnak a nappalok remélem az idő is javulni fog. Már annyira vágyom egy gurulásra, hogy a betervezett 10-15 fok közötti hőfokhoz igazított gurulást valószínű visszább állítom majd. Üdv:balzo
Halihó! Vettem az információt, vagyis nagyon esedékes megnézni milyen vastag a betét. Motornál még nem volt, de autónál már volt olyanom, hogy elmúlt 3 éves, gari csak 1 év volt, alaktrészt cseréltek olcsóbban mint rendes áron, és még munkadíjból is engedtek indoklás mindig náluk szervizeltettem az autót. Valószínű akkora árréssel dolgoznak, még így is nyereséggel adták el nekem az alkatrészt. Egy másiknál, még nem volt 5 éves a kocsi és kormányszervót cseréltek engedtek 20% az árból. Igaz ez motor. Üdv:balzo
Sziasztok! Nekem az 1,1-es Drag esetében kb. 6000-nél ment a gyári betét a levesbe.. Bécsben a Louis-nál vettem bele Lucas-t..meglehetősen jó áron. Azzal adtam el amikor 25 ezer volt benne. Nem ette a tárcsát és még bőven volt vastagsága is. Balzo! Nem hinném, hogy bárki kapna kedvezményt a gyári szervízlátogatásért:( Sajnos ez nem bevált:( Épp ezért nem is viszik az emberek a garancia lejárta után szakszervízbe. Ill. nem sokan, a húzós óradíjak mellett. A szervízfüzetbe meg bárki pecsétel ha van ismerősöd. Ergo a szervízfüzet sem garancia a szervizelésre. Ha egy vas meghaladta már a garanciális kort, akkor már nem is a szervízfüzet a mérvadó információ sajnos:(
Hi Balzo! nekem a nagy dragon ami kb ilyen sulyu 5ezernel elfogyott a gyari fekbetet, kerepesen az NV motorosboltban vettem valami olaszt talan NBC-t. Kicsi fentartasaim voltak vele szemben aztan kiderült; fog vizesen is, melegen is, nem koptatta a tarcsat, 20e utan meg fele megvolt. akkor vettem ujat gondoltam csereerett es meglepödtem mert nem. Drag mar nincs a betet meg most is megvan::)))) Ja igen az ara viszont kb 60%a az originak
Halihó Oldi! Irod a fékbetétet mennyiért kapható, egy betét mit bír ki? Szerinted (ek) milyet érdemes venni, ami fog is ha meghúzom a kart, és nem eszi meg a tárcsát? Ha egy kicsit jobban kopik nem baj csak jólegyen. Úgy is ha megyünk nagyobb túrára átnézem mindik a technikát. Ha most nem írod, akkor nem is nézem meg, mert van benne 4920km. Pedig ha belegondolok abba mekkora tömeget kell megállítania, akkor biztosan elöbb kopik mint a másik motoromon. Azon ősszel cserélték ki kötelező szervízeléskor (12170km) még használható volt egy szervíz intervalumra, de ha már szétszedték megtakarítani és megfordítani a rögzítő rugókat, mert gyárilag fordítva volt beletéve, kicseréltettem. A munkadíj legalább 4500.-Ft/óra, csak mi dolgozunk bagóért. Apróbb munkákat megoldhatjuk, azért kár fizetni egy fillért is, mert nagyobb mélyebb belekotrós és elemeire szétszedős munkára úgy is kénytelenek leszünk szakszervízbe vinni. Volt-e valakinek olyan tapasztalata, hogy azért kapott kedvezményt a szervízbe, mert minden esetben szakszervízben végezték a kötelezőt és egyébb javításokat? Üdv: balzo
A XI. Kondorosi uszival szemben van egy szűrőbolt, én ott vettem tavaly a gyertyáimat, meg kellett rendelni, de 3 napon belül ott volt, valami 1100,-Ft/db áron. Van ott még mindenféle fékbetét, gyári, kerámia, meg mittudomén 5500,--13000,- között, meg Castrol Actevo (nekem bevált) 2100,-/l.
Nekem volt irridiumos gyertya a mocimba, nem tapasztaltam változást. Aki nem maga cseréli, talán a munkadíjon tud spórolni vele. (Nem tudom mennyit kérhetnek manapság egy szakszervízes gyertyacseréért?...:-( )
A hét elején még menetem egy kicsit itt a városban (aksitöltés ürügyével..) de most már tényleg hideg van a fene egye meg...
Hali! Toyotás szerelőm meg nekem van a Váci szervízben, ha kell szólj! Látod, látod? Nem okos dolog az FJR-es cimborák nélkül elmenni februárban lazázni a tengerpartra! :))))))))) ( vér genyó vagyok ) Te Quattro! Fújhatnál erre valami melegebb levegőt! Rendesen fázom a lakásban...
Köszi, elvben garanciális a dolog. Amúgy Toyota, dízel. 2 és fél éves, bírhatná jobban is. Elég rázós volt hazajönni Görögo.-ból úgy, hogy üresben csattog, mint az állat.
Szia Jim! Milyen kocsid van? VW vagy Audi, TDI azokban szokott a kettömegu lendkerek szetrazodni. Van otthon baratom aki ilyeneket javit sokkal baratibb aron mint a markaszerviz. Erzsebeten van mühelyük A szervizben csak az alkatresz 2kilo felett van.
Hát nem is tudom, én ma is Yamahával jöttem. Igaz, kicsivel. (XCity 250), és az is igaz, hogy a kocsim szervízben van, azért. Beszarás, azt mondták, széthullott benne a lendkerék. Eddig esküdni mertem volna, hogy belsőégésű motor hajtja.
Ha ez is jó bele, akkor ez mindjárt barátibb áron van.... no erre alszom egyet, hisz mindenképp kell vennem és Te is érdeklődsz majd, amit már most köszönök:) most megyek melózni jóccaka! szevasztok!
Figyi ha a közerzeted javitja ne sajnalj kis plusz inveszticiot. tudod a puding probaja......... en pl az Audi turboba nem vettem meg a 120€-s belevalo garniturat hanem kiloszam volt a BMW 3 elektrodasa azzal nyomattam, ket versenyenkent meg vekonyan lezsiroztam öket oszt jo meszire eldobtam:))))))))))))))))
Végül is a sima is kb 5500-6000 itthon ha 4-et veszek. És mivel 20 ezres szervízzel nyitok, így kell a gyertya. Ezért gondoltam, hogy esetleg dupláért nem csak dupla futás időt, hanem extrákat is kapnék. De ha azt mondod, hogy nem tud annyival többet....