úgy csináltok mint a szűzlányok baszki és ha ide is elkezd irogatni six, akkor hogyan tovább? (megjegyzem lehet hogy sixnek volt most igaza, mert én silver helyében tuti felhívtam volna unokatesómat, hogy: "te figyeljmár a reputációmról van szó, mit akar ez a gyerek?" )
nyilvános fórum, bárki beírhatta volna, hogy six köcsög vagy, hívd fel telefonon, nem fórumtéma miért kell hagyni, hogy elcigányosodjon a fórum?
Érdekes hogy mostanában mennyi fiatal az aki nem tudja hogy hogyan írunk meg ugy egy hozzászólást hogy az ne legyen sértő vagy bántó.
bár ez inkább kicsit nagyképű volt sixtől de még biztos nem törték le a szarvát.:))
vagy csak vagánykodni akart mert ha nekem igazán kell valami akkor fogom és felhívom a másikat telefonon és nem várok míg majd ő válaszol egyszer a fórumon.:(
tehát annyira csak nem volt sürgős.
amugy lassan elfogynak így azok az emberek akikből éldegél az ember.
Na nem véletlen kerülöm azt a helyet.. Hengerfej:Ugye élettársammal elbeszéltünk egymás mellet.Ugye az öcskösnek M40 mocija van,ami neked van az meg N40 vagy hasonló.Sajna annyi a közös bennük,hogy mind2 alumíniumból van... De nagyon köszönöm mégegyszer a lehetőséget.
525tdstuoring gabi,most ittál,vagy csak úgy alapból van ilyen jó kedved :))))) Nem is reagáltad le,hogy a másik topicba leárpiztak(vagy inkább fölárpiztak) :DDDDDDDD Összekevertek minket,pedig lassan köztudott,hogy oda nem vagyok hajlandó írni
Köszi!Ebben a tédé is benne van,vagy ugyan az,mint a benzines?Még egyelőre nem találtam meg benne,mert rohanok,de este átböngészem.Mégegyszer nagyon köszi!
Sziasztok! Nem tudja valaki,honnan lehetne letölteni E30 324 td-hez kapcsolási rajzot?Vagy valami általános leírást az elektromossághoz,esetleg általánosságban valamit a td motor elektronikájáról?Sima diesel helyett ment a vasba td motor kábelköteggel meg mindenével és nem akar elindulni :((( Köszi:Szabi
Nekem is ez volt a baj, viszont megoldódott a fűtéscsap javítással (nekem el volt szakadva benne egy szál). A klímám most sem megy, de legalább nem fúj meleget. Elég izgalmas volt nyáron 40 fokban:)! A biztosítéka a biztitáblában van, legalábbis ott nézegette a klímás.
Üdv mindenkinek. Látom nem csak én szívok. Nagylklímás a gépem és nagyon jól fűt állandóan.Nem tudom lekapcsolni.Most végeztem a fűtéscsapokkal most már működnek le voltak ragadva.A fűtéscsatikra rámértem kapják a feszültséget és továbbra is rohadtul fújja a meleget. Előbb vagy utóbb felgyújtom.Várok néhány ötletet pl bizti hol van. Köszönet.
Na szóval! Megszagoltam az olajbeöntőnél és semmi gázolajszaga nincs. Egy kicsi sem. Kivettem a klímavezérlőt, majd visszaraktam, de semmi változás. Megnéztem mégegyszer a fűtéscsapot, mind a kettő kattan rendesen. Most szét van bontva a vas, úgyhogy ha valakinek van ötlete, javaslata szivesen meghallgatnám!!!!
Nem tudok magyarázattal szolgálni csak empírikus véleményem azt diktálja, hogy ha csak a vezérlő csatiját szeded le és még számok is vannak rajta, melyek sorrendisége is játszhat. De mint írtam, magyarázatot ne várj :o)
de figyu ezt már kérdeztem, de akkor sem válaszoltál szóval van különbség az akksi lehúzása és a vezérlő kiszerelése között? mert ugye normál esetben lelazulni nem tud egyik csati sem
Ezeken már rég túl vagyok:)! Próbáltam kiszűrni tételenként mi lehet a ludas, de eddig jutottam. Debrecenben kérdeztem Vollai Ferit, azt mondta hagyjam ott és megnézi, 2-50k-ig terjedhet a költség. Hát inkább elhoztam, minthogy megüssem a felső határt:)
Akkor nézd meg a biztiket is mert nem egy kell hozzá! Ezek után ha van energiád, akkor vedd ki a vezérlőt és rakd vissza, mármint a csatlakozókat. Ha ez sem hoz megfelelő eredményt rá kell olvasni. :o)