Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Voyage_1 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 210
ckerti Creative Commons License 2010.01.05 0 0 209

Még érleljük őket, de lesznek, nyugi :-)

 

Szép ótó, egyszer úgyis megnézem :-)

Előzmény: oca (208)
oca Creative Commons License 2010.01.05 0 0 208
Köszi!
A kérdések jöhetnek!:))
Előzmény: hicky (207)
hicky Creative Commons License 2010.01.05 0 0 207
Gratulálok jó magam is a Škoda Yeti fórum első Škoda Yeti tulajdonosának! :-)
Készülj fel sok kérdésre,várunk is sok választ! :)
Balesetmentes közlekedést,sok gond nélküli km-ket a Yeti-hez,és a Roomsterhez is egyaránt.
Előzmény: oca (203)
joemaster Creative Commons License 2010.01.04 0 0 206
Szívből gratulálok!
Olyan meghatóan szép új autó kinézete van!

Mondom én, hogy a Yeti-nek a sötét színek állnak jól!

Nekem a sötétzöld a kedvencem!

Én sem költenék mindenáron metálra, nekem most a fehér a kedvencem, azzal sem olyan rossz a Yeti, de a sötétzöld nagyon megy hozzá.
A régebbi, nem metál kék szín (O1,O2,Fabia1 stb.) borzalmas, én lábaskéknek nevezem...
Ez teljesen korrekt.

Üvegtetővel is 5milla alatt? Hm...
Nagyon ígéretes dolgokat írsz a motorról!

Vigyázz a turbóra!
5-ben mennyit pörög a motor 140-nél?
Előzmény: oca (203)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.04 0 0 205
Szép. Ez a szín teljesen jó. Nem is értem, hogy az O2-t miért azzal a rettenetes capri vagy mi a búbánat kékkel lehet csak kérni ha az ember nem akar a metálra költeni. Mert az csúnya, ez meg teljesen jól néz ki.
Sok örömöt az autóhoz :)
Előzmény: oca (203)
oca Creative Commons License 2010.01.04 0 0 204
Lásd előző hozzászólás!:))
Előzmény: joemaster (199)
oca Creative Commons License 2010.01.04 0 0 203
A fa alá nem fért be.:))
Sajnos vagy nem sajnos az 1,6 MPI-t nem ismerem. Nekem tetszik a motor, csak meg kell szoknom a turbót.kb. 2000 körül lép be és elég rendesen húzza az autót.
Jelenleg az 1,4-es 86LE-ös Rommsterhez tudom hasonlítani, annál érezhetően jobban gyorsul!Nekem eddig ez a legerősebb autóm és ez is megy a legjobban!:)
Nagyon stabil a kocsi és masszív, alapjáraton nem hallani a motort, jó a zajszigetelése. 6-os sebességben az autópályán hosszabb emelkedőnél kezdett visszaesni, igaz 4 személy plusz kb. 50kg cucc volt benne. 5-ösben dombnak is gyorsult:) (130-nál)
6-os sebességi fokozatban kb. 140km/h-nál pörög 3000-3200-at, ahol nagyon csendes az autó. Ezen kívül jól viseli az alacsony fordulatszámokat is, nem remeg be stb., persze kis dinamikus gyorsításhoz vissza kell váltani...
Az utastér is szerintem jó kidolgozású, nekem tetszik! Az utastér hossza lehetne legalább Roomster méretű,de igazán nem ülök magam mögé így nem probléma. A feleségem és a gyerekeim simán elférnek hátul is kényelmesen.A szélessége viszont sok mindenért kárpótól a belső térben, élvezem hogy van mellettem hely. (kb.190cm, 100kg-os vagyok)

kb. 300km-rt mentem vele, úgyhogy még nem tankoltam tele újra.A számítógéppel méregetve olyan 7-8 liter között jön ki, igaz én rövid utakon használom most és a sok próbálgatás egy helyben nem fogyasztásjavító tényező!:)

Nemcsak hátsó sárvédőket rendeltem,de rakattam rá elsőket is, hogy ne verje fel a koszt annyira az ajtóra.Minden kocsimra rakok sárvédőt, mert nagyon utálom, hogy manapság nem kötelező és veri fel rám az elöttem lévő a sarat! Lágalább én ne legyek ilyen!:)
Az üvegtetőbe "beleszerettem", ezért lett! Mivel nincs olyan sok pénzem ezért máshol spóroltam: nem kértem metálfényt, ill. a sima acélfelnik maradtak dísztárcsával.
A kocsi 215/60 R16 Continentál gumikkal jött, de kellett vennem gyorsan téli gumikat: Pirelli 205/55 R16-osok vannak jelenleg fent.Majd tavasszal nézek felniket, mert nem szeretek mindig átgumiztatni.(csak kereket csrélni esetleg centírozni)

Néztem az aluminíum borításokat és díszléceket,de a spórolás jegyében ezek lemeradtak.(eszméletlen összeget kérnek érte)

Egyébként az autó így (téli gumit nem számolva) éppen 5millió alatt maradt.(most fizethetem egy darabig)


Yeti1
yeti2
Yeti3
Előzmény: ckerti (198)
oca Creative Commons License 2010.01.04 0 0 202
Még nem!:)
Előzmény: ckerti (201)
ckerti Creative Commons License 2010.01.04 0 0 201
És azt kérdezte már valaki, hogy milyen az 1,2 TSI? :-)
Előzmény: oca (200)
oca Creative Commons License 2010.01.04 0 0 200
Sziasztok!

Köszi a gratulációkat!
Majd este otthonról megválaszolom a kérdéseiteket és rakok be fotókat!

Üdv.
oca
joemaster Creative Commons License 2010.01.04 0 0 199
Szívből gratulálok én mint topcinyitó, Neked, mint az ELSŐ TULAJDONOSNAK AKI IDE ÍR!
:-)))

Kérdéseim:

1. Milyen az 1.2 TSI?
2. Milyen az 1.2 TSI?
3. Milyen az 1.2 TSI?

Engem is azért érdekel ennyire, mert az 1.6 MPI O2-höz szeretném hasonlítani, hiszen ennek a motornak a leváltására készült az 1.2 TSI.

Előzmény: oca (196)
ckerti Creative Commons License 2010.01.04 0 0 198

Tiszta szívből gratulálok, jó olvasni olyanról, akinek szép kocsit hozott a Jézuska :-))

 

A fa alá hogyan fért be? :-)

 

A motorról tapasztaltak érdekelnének, mert az általam használt 1,6 MPI leváltására vezették be ezt a motort, hasonló teljesítménnyel.

 

A fogyasztását már sikerült mérni?

Tudom, ez még nem a végleges, hiszen bejáratós, de iránymutatónak jó lehet.

 

Az üvegtető kihagyhatatlan, és nálam pozitivum, hogy hátsó sárvédőlapokat is rendeltél :-)

 

Gondolom, hogy ez a szín a gyárei sötétítéssel nagyon ütős, pár aluminium kiegészítő pedig jól mutat vele (küszöb, tükörborítás, kartervédő...).

A felnikről nem írtál.

Milyen kerekeken lépked a gép?

Nincs esetleg fotód róla?

 

Jöjjenek a képek, mert akkor sokat tudunk még írni :-))))

 

 

Előzmény: oca (196)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.04 0 0 197
Gart és sok-sok boldog km-t az autóhoz :) Megtört a jég, ha jól számolom te kb az... első ide író Yeti tulaj vagy :)
Szerintem jöhet mnden info, az itteni nép olyan fajta, hogy mindennek tud örülni. Meg fotó pl, az is jó lenne. :)
Előzmény: oca (196)
oca Creative Commons License 2010.01.03 0 0 196
Sziasztok!

Hogy ilyen is legyen itt:)

Másfél hete tulajdonosa vagyok egy Skoda Yeti-nek.(egy 2 éves Roomsterem van mellette)
Felszereltség(csak a pontosság kedvéért):

Yeti Active 1.2 TSI
Benzin / 1.2l / 77 kW/105 LE / Kézi 6 fokozatú / 4-Ajtók
"Maxi-DOT" multifunkciós kijelző
8 hangszórós kivitel
Aktívszenes szagszűrő
Asztal a hátsó üléssorhoz
Audio-csatlakozó a Jumbo-Boxban
PDA, iPOD, MP3 lejátszó és egyéb
audió eszközök csatlakoztatására
Fűtött ablakmosó fúvókák elöl
Gerinctámasz az első ülésekben
Kettős napellenző
Könyöktámasz elöl "Jumbo-Box"
hűthető tárolórekesszel
Lehajtható csomagakasztó fülek
a csomagtérben,csomagtérháló rendszerrel
Rádió "Swing" CD-lejátszóval MP3
lejátszással, audio-csatlakozóval
2 antennával (2 DIN méretű)
Sárfogó lapok hátul
SunSet árnyékolás
B-oszloptól 35%-osan sötétített üvegek
Szemüvegtartó
+ Nyitható tetőablak!!!!
Szőnyegbetét elöl és hátul
Pacific-kék
Üléshuzat: Reflex szövet
Belső szín: ülés: fekete/fekete - ajtó: fekete
Szőnyeg: fekete
Tetőkárpit: világos
Műszerfal: fent: fekete - lent: fekete

Első tapasztalat, hogy nakem nagyon tetszik!:)
Az utastér egy kicsit lehetne hosszabb, mert magam "mögé" ülve nekem nem az igazi!(lagalább mint a Roomsterben) (Én kb. 190cm és 100kg vagyok)
Viszont a kb. 170cm-es emberig megfelelő, mivel 2 gyerekem van, a családnak 4 személlyel teljesen jó lesz.

Mivel pénzem nekem sincs sok ez volt az a felszereltség ill. motor amit még finanszírozni tudtam...

Mivel nem nagyon járok terepen, ezért a 4x4 nem kellett.(persza ha lenne örülnék neki:) Az 1.2TSI-t meg most próbálgatom. Mivel nem vagyok egy sportos vezető típus, az első 300km után úgy tűnik nekem elég lesz ez a 105LE.
Mondjuk 6-os fokozatban hosszabb emelkedőn 4 személlyel és megrakva már kicsit visszaesett 130km/h-ról a sebesség,de 5-ösben semmi gond.
Nagyon stabil a kocsi kanyarban, és masszívnak jól összerakottnak tűnik.

A turbó belépését kb. 2000ford/perc-nél érezni lehet, igazából van egy kis "turbolyuk" "alul", de nem találom olyan vészesnek.. Nagyon még nem akartam meghajtani, de a 140-150-es tempót autópályán simán vitte huzamosabb ideig.(6-os fokozatban ilyenkor pörög kb. 3000-3200-at, ahol még abszolute nem zajos a motor.

Szóval nekem nagyon tetszik és egyenlőre boldog vagyok vele...
Ha van kérdésetek, megpróbálok válaszolni.:)


_Brazil_ Creative Commons License 2009.12.30 0 0 195
Divatmodell, ára van. Mennyiért is veszel egy normál és egy trendinek mondott farmert? ;)
Nálam is vitán felül a döntés, ha most vennék autót, megint a Superbet választanám, csaknem azonos árért... Ettől még a Yeti nagyon jó, tetszik, de ennyiért nem kéne.
Előzmény: ckerti (194)
ckerti Creative Commons License 2009.12.29 0 0 194

A Yetivel nekem is az ár a legnagyobb bajom,  a méretét még megbocsátanám, ha 5 misiért lehetne 4x4-es, 170 lovas, de legalább 140 lovas CR dízelben kapni.

 

Sajnos az már inkább 7 milkó, az pedig már Superb-ár.

Előzmény: Törölt nick (193)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.29 0 0 193

Tul. a motor (fogyasztás) és a váltó (nehezen jár) kivételével a kocsival nincs gondom....

 

De ha azt nézem, hogy létező összes extrával, legnagyobb motorral, bőrrel, króm fellépővel, frontmaszkkal stb. olcsóbb volt, mint egy 170-es fullos Yeti, akkor azért nagyon, nagyon drága az a Yeti....

Előzmény: ckerti (191)
joemaster Creative Commons License 2009.12.29 0 0 192
1-et értünk! :-)
Előzmény: ckerti (191)
ckerti Creative Commons License 2009.12.29 0 0 191

Rav-4 a negyedik versenyző, azt szili pocskondiázza az RS topikban, mint tulajdonos.

 

Nekem mondjuk jó lenne a Yeti, de első autónak kicsi, másodiknak pedig drága.

Előzmény: joemaster (190)
joemaster Creative Commons License 2009.12.28 0 0 190
A Kugát most titulálták női autónak, talán a TC-n...?
Igazából a műszerfala csicsás, mint a többi újabb Ford-on (krómhatású mutatók), hely alig van benne és asszem szélzajos is hátul. Már régen tesztvezettem...

A Qashqai zörgött hátul, az 1.6-os benzines meg igencsak lomha volt, még az O2 1.6 után is.

Előzmény: ckerti (189)
ckerti Creative Commons License 2009.12.26 0 0 189

Csatlakozom mindkét gondolathoz, de január 19-ét is alig várom, összehasonlító teszt lesz a Kuga, a Quasquai, valami és a Yeti között az Auto Magazinban.

Ha jól emlékszem.

Előzmény: joemaster (188)
joemaster Creative Commons License 2009.12.24 0 0 188

Nagyon várnám már, hogy Yeti tulajdonosok is írjanak ide a mindennapi használat során tapasztaltakról.

 

Addig is:

 

Áldott, békés, szeretetteljes ünnepet kívánok mindenkinek, aki olvassa!

ckerti Creative Commons License 2009.12.09 0 0 187
Én is csak egy-egy cikket olvasok, de gyakran :-))
Előzmény: joemaster (186)
joemaster Creative Commons License 2009.12.08 0 0 186
Nem szeretek ott olvasni, a zülőke elnyomja a lábam és elzsibbad, így nem bírok lábra állni, majd' összeesek...
Előzmény: ckerti (185)
ckerti Creative Commons License 2009.12.08 0 0 185
Látszik, hogy jó a bélműködésed, nem haladsz az újságokkal :-)
Előzmény: joemaster (184)
joemaster Creative Commons License 2009.12.08 0 0 184
A mait majd a következő 1 hét folyamán lesz időm elolvasni. A múlt hetiből is van még pár oldal...
Előzmény: ckerti (183)
ckerti Creative Commons License 2009.12.08 0 0 183

Tisztában vagyok vele, én is minden autós lapot elolvasok.

 

Az tetszik, amikor megmagyarázzák a döntést pl. a mai Autó Piacban...

Előzmény: joemaster (182)
joemaster Creative Commons License 2009.12.08 0 0 182
Az Év autója dolog hátterében ki tudja, milyen érdekek állnak...
Régebben írt a TC egy szösszenetet arról, hogy melyik évben melyik autó lett Év Autója és általában nem volt benne logika.

Más okok miatt kapja az, ami.
ckerti Creative Commons License 2009.12.08 0 0 181

Hát sajnos nem a Yeti lett az év autója, pedig a Polohoz képest legalább egy új kategória, nem kevésbé fejlett technikával (pl. kizárólag turbós motorokkal), és merész lépés egy konzervativ gyártótól....

 

Sebaj, nekünk tetszik és ez a lényeg :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!