Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Gratulálok jó magam is a koda Yeti fórum első koda Yeti tulajdonosának! :-) Készülj fel sok kérdésre,várunk is sok választ! :) Balesetmentes közlekedést,sok gond nélküli km-ket a Yeti-hez,és a Roomsterhez is egyaránt.
Szívből gratulálok! Olyan meghatóan szép új autó kinézete van!
Mondom én, hogy a Yeti-nek a sötét színek állnak jól!
Nekem a sötétzöld a kedvencem!
Én sem költenék mindenáron metálra, nekem most a fehér a kedvencem, azzal sem olyan rossz a Yeti, de a sötétzöld nagyon megy hozzá. A régebbi, nem metál kék szín (O1,O2,Fabia1 stb.) borzalmas, én lábaskéknek nevezem... Ez teljesen korrekt.
Üvegtetővel is 5milla alatt? Hm... Nagyon ígéretes dolgokat írsz a motorról!
Vigyázz a turbóra! 5-ben mennyit pörög a motor 140-nél?
Szép. Ez a szín teljesen jó. Nem is értem, hogy az O2-t miért azzal a rettenetes capri vagy mi a búbánat kékkel lehet csak kérni ha az ember nem akar a metálra költeni. Mert az csúnya, ez meg teljesen jól néz ki. Sok örömöt az autóhoz :)
A fa alá nem fért be.:)) Sajnos vagy nem sajnos az 1,6 MPI-t nem ismerem. Nekem tetszik a motor, csak meg kell szoknom a turbót.kb. 2000 körül lép be és elég rendesen húzza az autót. Jelenleg az 1,4-es 86LE-ös Rommsterhez tudom hasonlítani, annál érezhetően jobban gyorsul!Nekem eddig ez a legerősebb autóm és ez is megy a legjobban!:) Nagyon stabil a kocsi és masszív, alapjáraton nem hallani a motort, jó a zajszigetelése. 6-os sebességben az autópályán hosszabb emelkedőnél kezdett visszaesni, igaz 4 személy plusz kb. 50kg cucc volt benne. 5-ösben dombnak is gyorsult:) (130-nál) 6-os sebességi fokozatban kb. 140km/h-nál pörög 3000-3200-at, ahol nagyon csendes az autó. Ezen kívül jól viseli az alacsony fordulatszámokat is, nem remeg be stb., persze kis dinamikus gyorsításhoz vissza kell váltani... Az utastér is szerintem jó kidolgozású, nekem tetszik! Az utastér hossza lehetne legalább Roomster méretű,de igazán nem ülök magam mögé így nem probléma. A feleségem és a gyerekeim simán elférnek hátul is kényelmesen.A szélessége viszont sok mindenért kárpótól a belső térben, élvezem hogy van mellettem hely. (kb.190cm, 100kg-os vagyok)
kb. 300km-rt mentem vele, úgyhogy még nem tankoltam tele újra.A számítógéppel méregetve olyan 7-8 liter között jön ki, igaz én rövid utakon használom most és a sok próbálgatás egy helyben nem fogyasztásjavító tényező!:)
Nemcsak hátsó sárvédőket rendeltem,de rakattam rá elsőket is, hogy ne verje fel a koszt annyira az ajtóra.Minden kocsimra rakok sárvédőt, mert nagyon utálom, hogy manapság nem kötelező és veri fel rám az elöttem lévő a sarat! Lágalább én ne legyek ilyen!:) Az üvegtetőbe "beleszerettem", ezért lett! Mivel nincs olyan sok pénzem ezért máshol spóroltam: nem kértem metálfényt, ill. a sima acélfelnik maradtak dísztárcsával. A kocsi 215/60 R16 Continentál gumikkal jött, de kellett vennem gyorsan téli gumikat: Pirelli 205/55 R16-osok vannak jelenleg fent.Majd tavasszal nézek felniket, mert nem szeretek mindig átgumiztatni.(csak kereket csrélni esetleg centírozni)
Néztem az aluminíum borításokat és díszléceket,de a spórolás jegyében ezek lemeradtak.(eszméletlen összeget kérnek érte)
Egyébként az autó így (téli gumit nem számolva) éppen 5millió alatt maradt.(most fizethetem egy darabig)
Gart és sok-sok boldog km-t az autóhoz :) Megtört a jég, ha jól számolom te kb az... első ide író Yeti tulaj vagy :) Szerintem jöhet mnden info, az itteni nép olyan fajta, hogy mindennek tud örülni. Meg fotó pl, az is jó lenne. :)
Másfél hete tulajdonosa vagyok egy Skoda Yeti-nek.(egy 2 éves Roomsterem van mellette) Felszereltség(csak a pontosság kedvéért):
Yeti Active 1.2 TSI Benzin / 1.2l / 77 kW/105 LE / Kézi 6 fokozatú / 4-Ajtók "Maxi-DOT" multifunkciós kijelző 8 hangszórós kivitel Aktívszenes szagszűrő Asztal a hátsó üléssorhoz Audio-csatlakozó a Jumbo-Boxban PDA, iPOD, MP3 lejátszó és egyéb audió eszközök csatlakoztatására Fűtött ablakmosó fúvókák elöl Gerinctámasz az első ülésekben Kettős napellenző Könyöktámasz elöl "Jumbo-Box" hűthető tárolórekesszel Lehajtható csomagakasztó fülek a csomagtérben,csomagtérháló rendszerrel Rádió "Swing" CD-lejátszóval MP3 lejátszással, audio-csatlakozóval 2 antennával (2 DIN méretű) Sárfogó lapok hátul SunSet árnyékolás B-oszloptól 35%-osan sötétített üvegek Szemüvegtartó + Nyitható tetőablak!!!! Szőnyegbetét elöl és hátul Pacific-kék Üléshuzat: Reflex szövet Belső szín: ülés: fekete/fekete - ajtó: fekete Szőnyeg: fekete Tetőkárpit: világos Műszerfal: fent: fekete - lent: fekete
Első tapasztalat, hogy nakem nagyon tetszik!:) Az utastér egy kicsit lehetne hosszabb, mert magam "mögé" ülve nekem nem az igazi!(lagalább mint a Roomsterben) (Én kb. 190cm és 100kg vagyok) Viszont a kb. 170cm-es emberig megfelelő, mivel 2 gyerekem van, a családnak 4 személlyel teljesen jó lesz.
Mivel pénzem nekem sincs sok ez volt az a felszereltség ill. motor amit még finanszírozni tudtam...
Mivel nem nagyon járok terepen, ezért a 4x4 nem kellett.(persza ha lenne örülnék neki:) Az 1.2TSI-t meg most próbálgatom. Mivel nem vagyok egy sportos vezető típus, az első 300km után úgy tűnik nekem elég lesz ez a 105LE. Mondjuk 6-os fokozatban hosszabb emelkedőn 4 személlyel és megrakva már kicsit visszaesett 130km/h-ról a sebesség,de 5-ösben semmi gond. Nagyon stabil a kocsi kanyarban, és masszívnak jól összerakottnak tűnik.
A turbó belépését kb. 2000ford/perc-nél érezni lehet, igazából van egy kis "turbolyuk" "alul", de nem találom olyan vészesnek.. Nagyon még nem akartam meghajtani, de a 140-150-es tempót autópályán simán vitte huzamosabb ideig.(6-os fokozatban ilyenkor pörög kb. 3000-3200-at, ahol még abszolute nem zajos a motor.
Szóval nekem nagyon tetszik és egyenlőre boldog vagyok vele... Ha van kérdésetek, megpróbálok válaszolni.:)
Divatmodell, ára van. Mennyiért is veszel egy normál és egy trendinek mondott farmert? ;) Nálam is vitán felül a döntés, ha most vennék autót, megint a Superbet választanám, csaknem azonos árért... Ettől még a Yeti nagyon jó, tetszik, de ennyiért nem kéne.
A Yetivel nekem is az ár a legnagyobb bajom, a méretét még megbocsátanám, ha 5 misiért lehetne 4x4-es, 170 lovas, de legalább 140 lovas CR dízelben kapni.
Sajnos az már inkább 7 milkó, az pedig már Superb-ár.
Tul. a motor (fogyasztás) és a váltó (nehezen jár) kivételével a kocsival nincs gondom....
De ha azt nézem, hogy létező összes extrával, legnagyobb motorral, bőrrel, króm fellépővel, frontmaszkkal stb. olcsóbb volt, mint egy 170-es fullos Yeti, akkor azért nagyon, nagyon drága az a Yeti....
A Kugát most titulálták női autónak, talán a TC-n...? Igazából a műszerfala csicsás, mint a többi újabb Ford-on (krómhatású mutatók), hely alig van benne és asszem szélzajos is hátul. Már régen tesztvezettem...
A Qashqai zörgött hátul, az 1.6-os benzines meg igencsak lomha volt, még az O2 1.6 után is.
Csatlakozom mindkét gondolathoz, de január 19-ét is alig várom, összehasonlító teszt lesz a Kuga, a Quasquai, valami és a Yeti között az Auto Magazinban.
Az Év autója dolog hátterében ki tudja, milyen érdekek állnak... Régebben írt a TC egy szösszenetet arról, hogy melyik évben melyik autó lett Év Autója és általában nem volt benne logika.
Hát sajnos nem a Yeti lett az év autója, pedig a Polohoz képest legalább egy új kategória, nem kevésbé fejlett technikával (pl. kizárólag turbós motorokkal), és merész lépés egy konzervativ gyártótól....