Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.02.26 0 0 5177
a sízvónyílás feletti két kis ablak,az még szívónyílás vagy pótfelömlő lehet?
Előzmény: Törölt nick (5115)
Taxxi Creative Commons License 2010.02.26 0 0 5176
Utánna lehet a hajtásláncot is fejleszteni! No, meg annyiból mindenképp jó, hogy a modernebb technológiát ötvözi a régivel, szerez tapasztalatot is, és a legfontosabb: ha van hozzá kedve miért ne csinálná? Én megértelek, és igazad van, de hogyha ő azt szereti csinálni, no meg ki tudja, lehet a csehek fognak majd hozzá járni tuning tippekért! :D
Előzmény: flathead (5175)
flathead Creative Commons License 2010.02.26 0 0 5175
Az a plusz két lóerő konkrétan 150%-os terhelést jelent a tervezetthez képest (tehát másfélszeres).
Előzmény: Kristóf 210 (5174)
Kristóf 210 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 5174
Hát azt a plusz két-három lóerőt csak kibírja.
Előzmény: flathead (5173)
flathead Creative Commons License 2010.02.26 0 0 5173
Én nem akarom senkinek a kedvét elvenni, csak szerintem egy 50 köbcentis motort tuningolni ilyen szinten nem sok értelme van. Bár ha valaki esetleg versenyezni akar 50-es kategóriában, akkor megértem. De az esetleges plusz teljesítményt meg nem biztos hogy fogja bírni a hajtáslánc.
Előzmény: Taxxi (5161)
csepel1951 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 5172
Akkor lesz villanyszámla:)))
Előzmény: 109cb402 (5171)
109cb402 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 5171

Ugy néz ki sikerült kipucolnom az ideál tankját (kavics,ultra,betonkeverő)

segitségével ami 3-órán át súrolta.szerintem pár nap azt inditom a gépet.

Törölt nick Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5170
mekkora torka van egy ilyennek?a fúvókája cserélhető?
Előzmény: TyerCorp01 (5168)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5169
citromail nem enged nagy fájlot
Előzmény: TyerCorp01 (5168)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5168
Kérdezzétek Őt:

http://kep.tar.hu/gulyi88/50270666/21471041#2

Az Isten bajszamegaszakálla már megint... :)
Előzmény: Törölt nick (5166)
csepel1951 Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5167

Komolyan?

Egyébként nem értem,miért nem azokat a karbikat alkalmazzák motorra is...kevésbé kényesek...

Van vmi tapasztalat  ezen karbikkal?Vmit át kell buherálni?

Előzmény: TyerCorp01 (5165)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5166
komoly?
a mailed elég hiányos volt :D
Előzmény: TyerCorp01 (5165)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5165
Stihl karbit minden további nélkül szoktak simsonra rakni... :)
Előzmény: csepel1951 (5164)
csepel1951 Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5164

Igen,a gyári szívócsonkban elég szar az a kanyar!

Miért nem próbálkozunk meg egy kisgép,pl láncfűész karbival?Ami membrános és emiatt bármilyen pozícióban működik!!!Elég lenne egy pici csőcsonk talppal a hengerre!!!

Előzmény: TyerCorp01 (5156)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5163
Már megvan a terv,csak meg kell csinálni.
Előzmény: Törölt nick (5158)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5162
Az én kedvem elvenni? :D vicces gyerek vagy!
Előzmény: Taxxi (5161)
Taxxi Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5161
Nehogy elvegyétek már a kedvét! :D Szerintem megéri! A hozzá hasonló emberektől fejlődik a világ! :D
Előzmény: flathead (5152)
csepel1951 Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5160
FIGYELEM!!!
Danuvia fűnyíró eladó!Eredeti gyári termék,125ccm.Egy kertészet használta.Jó motorral,vadiúj csapágyakkal,szimmeringekkel...főtengely nem kotyog,gyújtása újszerű.
Tank és berántótárcsa hiánnyal.
Tartalék főtengellyel.
Nekem 5e ft-ba van,annyiért továbbadom.
Szombaton ,ha addig senkit se érdekel,sajna megy a méhbe...
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5159
Ma elvittem az egyik hengerperselyt meg az egyik dugattyút esztergáltatni.A külsejéből le kell venni 2tizedet,a belsejét meg 40-esre felnövelni.Ez lesz a bemérő cucc.Beszélgettünk kicsit a sűrítésről.Az elméleti sűrítést úgy számoljuk ki hogy összeadjuk a hengertérfogatot meg a hengerfej térfogatot,és elosztjuk a hengerfej térfogattal.Gyakorlatilag akkor kezdődik a sűrítés amikor a kipufogónyílás már bezárt.Ez a mustang gyári hengerénél a peremtől lefelé 30mm-el van.Ha kiszámoljuk a teljes sűrítési térfogat 35köbcenti.Ha ezt osztjuk a hengerfejjel akkor már csak 4.6:1-hez arány jön ki.Azaz 4.6 köbcenti benzin/levegő keveréket 1 köbcentibe sűrít össze.Ez nem valami sok.Ha megemeljük a kipufogónyílás magasságát akkor nő a sűrítés is némileg.
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5158
A váz hátulja alacsony,emelni kell rajta..
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5157
Mindenképpen kell külön membránház.Mégpedig vasból kell csinálnom,mivel aluból is meg lehetne,de legalább össze kéne pöttyinteni hegesztővel hogy ne essen addig szét amíg egy aluhegesztő össze nem hegeszti rendesen.De ez a kisebbik gond.A képen tényleg van egy "membrános" musti blokk,de szerintem az a vicc kategóriába tartozik.Erre szokták azt mondani hogy "nem szartak a kútba,csak a szélére és utána belepiszkálták".Így semmi értelme ennek a megoldásnak.Ott van a gyári kicsi karbi,közte a membrán,utána a membrán keresztmetszetét el sem érő gyári szívócső a majdnem 90 fokos kanyarjával,a gyári szívónyílás az alu hengertesten,és végül lehet gyári szívónyílás van a perselyen.Szerintem ennek csak annyi hatása van,hogy a karbi vége nem annyira benzines a visszabüfögött keveréktől.Igazából fekvő hengeres motoron két megoldás lenne ami tökéletes szívócsövet eredményez.Az egyik egy esőáramú karbi,mint ami a jawa90-en van.és azt teljesen merőlegesen vezetni a hengerre,a másik meg hogy ha forgótárcsás vezérlést csinálna az ember és ott minden hajlat nélkül merőlegesen a főtengelysonkákra vezetné oda az áramlatot.A kettő közül még az első jobban megvalósítható lenne.A második esetben a szívócső kissé zavarná a gyújtás megoldását,bár ügyesen ez is megoldható,de csakis akkus gyújtással,miniatűr gyújtási rendszerrel.Ezekről nem is igazán érdemes beszélni.Az első megoldásnál,még az is ott van,hogy ugye a váztól nem fér el a karbi sem,A második esetben meg a berugókar(ha van) nem férne el és a légszűrő lógna ki nagyon oldalra.Így marad a kompromisszumos megoldás.Azaz minél nagyobb ívben(szögben) kell hajlítani a gázáramlat útját.A hengerbe szerelt membránnál eleve mindjárt a gyárival egyező ívű(szögű) szívócső kellene.Ami megfelelhet,de nem az igazi.Jómagam azt látom elfogadhatónak amit pár cseh is megvalósított,hogy egy hengerhez minél közelebb levő membránház legyen,ami ferdén áll a hengerhez képest.Kb 45 fokos szöget kellene bezárnia,így is lesz benne ív,de nem olyan nagy hogy a gázáramlat sebessége a levágások miatt számottevően csökkenjen.Ebbe a házba kerül a membrán,majd erre kerül a szívócső amit szintén ívesre kell kialakítani.Itt a szög a membrán mértani közepéhez képest 135 fokot zár be,a hengerbordákhoz képest pedig párhuzamos lesz. Itt egy egyszerű kis rajz erről.
Előzmény: zzzsmile (5155)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5156
Szerintem az a "hatalmas felszabaduló nyomaték" a kuplung ideális kialakításának köszönhetően nem feltétlen fog a keréken is érződni, de próba cseresznye.

Nem, nem éppen ideális, ha rövidebb lenne, és nem olyan éles lenne a kanyar benne, az sokkal jobb lenne, de a karbicsek nem fér el, illetve tűzveszélyes lenne a henger fölött. Habáár, ha megnézzük a babettát... Olyasmi kellett volna ide is, mint ami a 90-es jaffán van.
Előzmény: zzzsmile (5155)
zzzsmile Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5155

Jobb ha külön házat csinálsz. Egyébként mintha valami olyasmit véltem volna felfedezni az előbbi linken lévő egyik képen: (http://jawa50vixteam.wbs.cz/jawa_50/13022010509_original.jpg ) De aztán elvetettem a dolgot mivel a mi értelme lenne egy hengertől "kilométerekre" lévő membránháznak? Egyébként a gyári szívócsőhossz az ideális? Aki csinált már másmilyet, annak van valami tapasztalata? Nekem  van egy 20-as DAX/Monkey karbim valahol, gondolkodtam már hogy kipróbálom a Mustangon, de új közdarab kellene neki. Rézcsőből pont nincs 20-as, pedig aból össze tudnám hozni.

Joe, azért vigyázz majd a hatalmas felszabaduló nyomatékkal :D!

Előzmény: Törölt nick (5151)
Kristóf 210 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5154
Az iylen emberektől fejlődik a világ. :) Én mindig is irigyeltem az e-fajta kitartást.
Előzmény: flathead (5152)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5153
Ez mondjuk jó kérdés... :) bár ha van elhatározás, idő, meg anyag, akkor miért ne? :
Előzmény: flathead (5152)
flathead Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5152
Átélem a lelkesedésedet, de van értelme ennyit szívni ezzel? :-)
Előzmény: Törölt nick (5151)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5151
Ma voltam a szerelőnél.Adott ingyen egy másik jog dugattyút.Elég koxos volt a teteje,de sérülésmentes.Megpucoltam,és akkor tünt fel hogy ezen fél millivel vékonyabb gyűrűk vannak pedig jog mind a kettő.Ami eddig nálam volt annak 1.5-ös amit ma kaptam annak meg 1-es a gyűrűje.Nyilván jobb lenne a vékonyabb gyűrűs.
Vettem egy jog membránt is kompletten 700-ért.Nem valami bóvli,malossi, karbonnyelves.Meglepő de a jogban nagyobb membrán van mint a yamaha dt80lc2-ben.Majd megmutatom képen is.De azért ne örüljek előre a sikernek,megint előjött egy probléma.Úgy akartam besüllyeszteni a membránt a hengerbe hogy az ék alak a menetirányban legyen.Tehát a két nyelv a henger két oldala felé.De ez nem jött össze mivel akkora mélyedést kéne csinálni,amibe belelógna a két felső tőcsavar is.Elfordítva már nem ér bele,de úgy meg az a baj hogy a membrán hátsó füle túllóg a hengeren,és beleér a vázba.Nincs kedvem azt csinálni mint a csehek hogy elvágták a vázat és két zártszelvény kikerüli a membránt :D Így az a megoldás marad hogy csinálok vaslemezből egy membránházat ami rácsatlakozik a hengerre,és arra csavarozom a membránt,meg a karbi szívócsonkját.És így oldalra lóg majd ki a karbi.Át kell még gondolni rendesen.
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5150
Arról még nincs szó.De pl a fogaskerekeket meg a kapcsoló izéket is úgy maratta ki.
http://www.jawa50vixteam.wbs.cz/Jawa-50--silnicni-uprava.html legalul.
Előzmény: flathead (5148)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5149
szarból is lehet várat építeni,csak sok kell belőle :D
Előzmény: Taxxi (5147)
flathead Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5148
És a léptető mechanizmussal mi újság?
Előzmény: Törölt nick (5146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!