FAXA! GRATULÁLOK! Már tapasztaltabb vagy mint én,mert nekem idáig még nem kellett erőltetnem a MIB- et. Most aztán jöhet a tapasztalatszerzés, röpsúlyokat a Jancsár uram ígért, viszont amit azok mozgatnak, az neki nincs plusz - de szerzünk... Nagy lehúzót szerkesztettél?
Linkelés menete: kijejölöd a címsort bal klikk( elkékül) , jobb klikk," Másolás" aztán a kívánt szövegmezőbe(ide) mégy és ott ismét jobb klikk " Beilleszt" parancs .
Én is agyalok rajta, de ez a belinkelés még magas nekem mint a templomtorony...
Lényeg, hogy a gugli kergetőbe beírod hogy "fagázgenerátor", és kiad százhetvenezer találatot. Utána az aprómunka : keresd a magyar nyelvű leírásokat lehetőleg az eleje körül. Biztos ráakadsz.
Oldengine- ék nem olvasták még a könyörgéseimet, úgyhogy a bemutatás részükről még "előre nem látható ideig késik" (hogy vasúti forrásból is idézzek...)
Ha vodafonos a net,akkor csaka torrent oldalak miatt büntetnek.Én is túl szoktam lépni mindig PL:Yutube:stationere engines Megkérdeztem az ügyfélszolgálattól,ők is aztmondák nyugodtan nézegessem,nem lesz semmi gond.Nem is volt.A számla mindig alap.
Endre bácsi ha nem nézte meg eddig a másik stabilos topikban Ifj-oldengine videóját érdemes,mert abban is látható egy fagázos fejlesztő és motor ami működik is. 2435-ös hozzászólásban. Üdv
FAGÁZ. A fa és elgázosítása még nem VPOP engedélyköteles. A fagáz alkalmas motor hajtására, csak az előállítása egy újrafelfedezendő birodalom. (Meg a munkára fogása is...) Mint a Csipkerezsőke mesében : már száz éve nem járt erre gépészkirályfi. A Google- keresőbe begépelve a "fagáz generátor" kifejezést, sok a találat de csak egyet találtam érdekes- részletesnek. Rajzok, adatok, méretek... amerikai eredettel, tehát sajnos collméretekkel. De legalább van, és magyar nyelven. A gáz előállítása történik a generátorban, és maga a rendszer a második VH. utáni nem épp pénzes időszakban is előállítható, és használható volt. Ássuk bele magunkat, aztán ketten úgyis többre megyünk.
Az én hasonlómon kiegyenesedett a tetőlemez, mert anno egy rakott Tatra kerékcseréjében segédkezett. Minden fellelhető olajemelő megkérte a leváltót, de a mehánik ruszki mindent kibírt...
Na Béházé barátom, biztos hogy nincs más dolgod mint egy gondolatébresztő üzemmódváltás felett töprengeni? Mert ennek is kihalt ám a szakértői gárdája, és ha majd belevágsz, csak annyival leszel jobb helyzetben az alkoholüzemhez képest, hogy az üzemanyag ilyen előállítását még nem üldözi a törvény.
Szabadidő, fantázia, kisflex, trafópálca, és vas- vas, rogyásig. Főként lemez, mert építeni kell. Ha rendben, akkor átalakítjuk kissé ezt a fórumot - szerintem.
Azért a Dieselnek is tud szép hangja lenni! Oldenginnél a Slavia "Triumph" 9HP motornak szép csengő hangja van , nagyon tetszett.Nyugodtan lehet mellette beszélni, olyan csöndes. Az indítás engem nagyon igénybe vett, de megérte!!