Most ment le a legújabb Apple event, a G30 belsejéből volt egy fotó, ahogy egy iPhone 8-at tölt (vezeték nélkül). Úgyhogy aki benevez egy iPhone8/X-re, használhatja a vezeték nélküli töltést...
Köszönöm az információt. :( Biztos, hogy az én fejegységemmel lesz a baj. Nem túl frankó. A múlt héten volt egy kis vételi zavar, akkor azt írta, hogy menjek máshova, vagy próbáljam később... :D Most viszont konstansan semmi, szerintem ilyenkor a Teleservice sem megy, és a vészhívás sem.
Már több napja nincs ConnectedDrive-om. Se Hotline, se Mobile Care. Nem tud csatlakozni a hálózatra... Vagy kibasztak, vagy megmakkant a SIM kártya a kocsiba. :/ Jövő hét csütörtökre van időpontom. Hétfőn akartam kimenni Ausztriába kipróbálni az RTTI-t és a többi dolgot. Ezek 1Euro-s verziói mindjárt lejárnak.
A múltkori kérdésemre senki nem írt vissza, másnak működik a CD?
Többeteknek van aktív ConnectedDrive-ja. Érdeklődnék, hogy mindenkinél minden rendben? :)
Nálam az autó teljes mértékben elfelejtette az összes CD-al kapcsolatos menüpontot... Még azok sincsenek, amik a legelején éltek regisztráció nélkül. Volt már iDrive reboot, de semmi. A BMW portálra be tudok jelentkezni, ott minden rendben is van, de az autó úgy viselkedik, mintha soha nem lett volna CD tag. Az iDrive többi része jól működik.
Ami még furcsa, hogy a BMW portálon a térképen kezdenek megjelenni foltokban Budapesten RTTI adatok, eddig ilyen nem volt.
Amikor meglatja a tablat vagy a navi szerint valtozik a sebesseghatar akkor feldobja jelzeskent. Ha aktiv a tempomat, akkor javasolt sebessegkent felajanlja, amit a tempomat sebessegbeallito fel/le gombjaval tudsz elfogadni. Ha pl. tobb mint a jelenlegi (pl.50el mesz es 70es a hatar) akkor ha felfele nyomod elfogadja, ha lefele akkor marad a jelenleginel es leveszi a jelzest is, hogy mas.
A jelzes a HUDon ugy nez ki, hogy a jelenlegi tabla zolddel van korbeveve, ez jelzi azt, hogy mas az aktualis sebesseghatar es a tempomaton beallitott. Ezen tul ha gyorsabban mesz mint az aktualis sebessegkorlatozas a HUDon megjelenitett sebesseg narancssarga lesz a feherbol.
Van amugy az autonak olyan uzemmodja amikor olyan modban van (manualis vezetes soran), hogy hacsak nem padlozod akkor mindig betartatja a sebesseghatarokat (Limit Assist). A km oran csak addig latod a szamokat ami az aktualis sebesseghatar, pl. 50 folott nincs semmi. Ebben a modban el tudom kepzelni a leirtakat, bar en sokat nem hasznaltam igy...
Ezt írták egy G30 tesztben: "Érzékeli a holttérben lévő járműveket, a sebességkorlátozásokat, és lelassít, ha meglát autópályán egy 110-es táblát, aztán újra felgyorsít."
Nyugat-Európában autózó G30-as sorstársaktól kérdezném: mikor kint voltam, az autó előre jelezte a következő sebesség-korlátozást. Ilyenkor az autó képes magától is lelassítani erre az új sebességre? Mintha egy vezess.hu-s teszten olvastam volna, hogy ez működött...
Nem kikapcsolt esp kell hozzá, hanem csak DTC be (röviden nyomod meg az ESP gombot) és G30-nál ez a mód szinte semmi oldalcsúszást nem enged. Az F30 még engedett, de itt már szigorúság van sajnos.
Szóval nem kell félni, de nem is egy nagy durranás.
Ismét csak az F30-as szériából kiindulva... Rajtautomatika a sportautomata váltó része. Annyival több, mintha kickdown-t nyomnál, hogy nem alapjáratról pörög fel a motor, hanem 3000-es fordulatszámtól, ami dízel esetében lehet, hogy alacsonyabb.
A gyártó sem igazán javasolja a túlzott használatot, mert nagyon igénybe veszi az alkatrészeket. Tehát a Váci úton lámpától lámpáig nem túl jó ötlet. :) Egy-két másodpercnél tovább ne is tartsd vissza a kocsit!
Ha egyenesben van az autó és a kormányállásra is figyelsz nem lesz baj. Ha nagyobb teljesítményű a kocsi, akkor azért vigyázz.
Launch Control-t próbálta már valaki G30-on? Elvileg csak Sport Autómata váltó kell hozzá (amihez a kormány mögötti kapcsolók is vannak), és 4e km feletti futásteljesítmény. A Youtube-os videókon nem tűnik nagy drámának, de mivel kikapcsolt menetbiztonsági elektronika kell hozzá, közúton még nem mertem kipróbálni...
Kizártnak tartom. :) Az oké, hogy a vezeték nélküli CD funkciók nem működnek, mert USB-re készítették elő, de abban biztos vagyok, hogy USB-n is ki lehet olvasni ezeket az információkat az iDrive-on keresztül, illetve ha már az új App hitelesített belépést igényel, akkor fel is töltheti azt a pár adatot, vagyis, ha a kocsiban van egy telefon, pont működhet vezeték nélküli üzemmódban az interneten keresztül. Még a kocsi SIM kártyája sincs terhelve, és megvan minden szinkronizáció...
... távoli hozzáférés, gyári riasztó aktiválása nélkül. Mindezt egyenesen a BMW csoporttól. Ez azért elég amatőr húzás. :)
Az is felháborító, hogy elnézve a G30-as webes felületét, az F30-as szolgáltatási köre igen szegényes. Nyilván itt is tudni lehet a szervizciklust, nyilván itt is tudni lehet az ablakok pozícióját, és a zárak helyzetét, de ugye ebben a szegmensben nincs szükség arra, hogy minden információt közöljünk az ügyféllel. Annak ellenére sem, hogy ezek rendelkezésre is állnak.