Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ben88 Creative Commons License 2014.01.12 0 0 1140

Köszi, akkor inkább nem húzkodom menet közben.

Előzmény: wizizoli (1139)
wizizoli Creative Commons License 2014.01.12 0 0 1139

Egyébként előtöltést is állít!

Előzmény: ben88 (1132)
wizizoli Creative Commons License 2014.01.12 0 0 1138

Nekem megvan a gyári könyve,és ott azt írja,hogy nem szabad használni.Elindulás előtt vissza kéne nyomni!

Előzmény: ben88 (1132)
ben88 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 1137

Mondjuk nem írtad miről van szó de feltételezem hogy terranoról.

Előzmény: ben88 (1136)
ben88 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 1136

Enyémnek önzáró speres a hátulja de talán majdnem mindegyik terrano 2-nek az. 

Figyelni kell főleg kanyarokban gyorsításkor ha csúszós/vizes az asztfalt.

Ez a hosszú kasztnis verzió legalábbis, elég könnyen elindul keresztbe. Finoman kell bánni a gázzal.

Meg lehet szokni, ha meg már elég csúszós az út akkor mehet az összkerék.

Előzmény: capalosz (1135)
capalosz Creative Commons License 2014.01.10 0 0 1135

Köszi szépen előtte landroverem volt, az állandóan hajtott igy ez szokatlan, amugy télen nincs velegond hogy csak a hátulja hajt?

 

Előzmény: ben88 (1134)
ben88 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 1134

Csak olyan úton használd összkerékben, ahol el tudnak forogni a kerekek könnyen pl sár, hó, laza talaj, vizes fű stb. Asztfalton nem tanácsos erőltetni mert ezeknél az osztóműben nincs differenciálmű, kanyarban összefeszül a hajtás ha nem tud túlforogni egyik kerék sem szabadon. Előbb-utóbb valami törni/szakadni fog ekkor.

Előzmény: capalosz (1133)
capalosz Creative Commons License 2014.01.10 0 0 1133

Érdeklődnék az öszkerék használatával kapcsolatban aszfaltos sáros havas úton mindig lehet használni ? Őszkerékben kanyarodásnál kapu bejáró ki és be állásnál szabad-e használni .

ben88 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 1132

Esetleg van valamelyik más nissanban olyan ülés ami bemegy a terrano II-be különösebb átalakítás nélkül? Nekem valamiért baromi kényelmetlen a gyári vezetőülés, rövid az ülőlap, nagyon kemény a tömése, pedálokat spiccelve kell nyomni. Valaki talált már erre megoldást?

 

Van nekem egy hidegindításhoz való kis kar az autóban. Ez állítja az előtöltést is, vagy csak gázt ad az adagolónál? Hosszú úton lehetne használni "paraszt" tempomatként, ha csak simán gázt ad. Régifajta Bosch mechanikus adagoló.

vectra12 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 1131
pittor Creative Commons License 2014.01.09 0 0 1130

Fúrtam egy menetet, M6-ost mert ilyen tömlővéges csatlakozót esztergáltam az órához kapott műanyagcső

csatlakoztatásához. De pneumatika boltokban mindenféle méretű kapható párszáz forintért.

Előzmény: vectra12 (1129)
vectra12 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 1129

Furtál lyukat az intercooler oldalába? vagy ott standard volt?

Előzmény: pittor (1121)
Terranova II Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1128

Én kérek elnézést...

Jager74 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1127

Bocs,de feladom...(fejet falba verő ikon)

Előzmény: Terranova II (1119)
pittor Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1126

6000 körül ha jól emlékszem.

Előzmény: vectra12 (1125)
vectra12 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1125

Koszi,  7vegen megnezem h nekem is van e ilyen csatim. Mennyi egy ilyen mero?

Előzmény: pittor (1121)
pittor Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1124

A turbó után mindegy hogy hol méred, a nyomás ugyan az lesz.

Előzmény: Terranova II (1122)
pittor Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1123

2.7 TDI-n még csak ugyanilyen turbót láttam. Nem tudom mit értesz a méretén?Az enyém 99-es,de ilyen van a 96-oson is.

Több régebbinél csak az volt a különbség hogy nem volt motorkontroll lámpa, meg 14 pines OBD csatlakozó, ebbe már van.Talán a tapasztaltabb régebbi tulajokat kéne kérdezni,én itt nagyon új vagyok a témában de roppant lelkes:)

Előzmény: Terranova II (1122)
Terranova II Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1122

Köszi akkor már értem minek van egy csavar a coolerbe...mi máshol mértünk nyomást. a turbó méretben nem tudsz segíteni?

pittor Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1121

A képek:

 

 

 

Kicsivel 3000 fölött 0.7bar. Húz is mint állat:)

Előzmény: vectra12 (1111)
vectra12 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1120

vagy pont megnőni:)

Előzmény: Jager74 (1116)
Terranova II Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1119

nem arra gondoltam hogy köze van a hátsó üléshez hanem hogy át kell minősíttetni személyautónak ugyanis a terranonál nincs olyan hogy 5személyes teherautó csak 5személyes személyautó és azon a gallyrács de főleg a csörlő nem megengedett. amúgy felhívtam a kpm-et és kérdezősködtem az eu nagy részében már csak műanyag gallyrácsot engednek mondták ők??? mert ha elütök egy embert akkor jobban sérül a gallyrácstól mint a közel 2t-ás kocsitól rács nélkül... (hahaha) de mi lesz azzal a sok céggel aki terepjárókra gyárt gallytörőt? Ja és kérdem én mi van a főv-ban közlekedő homlokrakodó munkagépekkel vagy a hókotrókkal akkor rakassanak szivacsot a hótolóba ha elütnek valakit ne sérüljön!!! viccc az egész

Előzmény: Jager74 (1117)
vectra12 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1118

én a 93-as autókatalógusban olyat is találtam h 2.7td (vagy tdi) 150LE!!!

Előzmény: Bara01 (1114)
Jager74 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1117

A gallytörő és a csörlő inkább a minőségi tanúsítvány függvénye,semmi köze a hátsó üléshez!

Előzmény: Terranova II (1106)
Jager74 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1116

Ha kereklámpás,intercooleres,TD27TI motorkódú és 1996/5.hó utáni,akkor 125 LE.Legtöbbször az okmányirodában szokott elveszni a lóerő,átíráskor.Az ügyintéző hölgyike egyszerűen csak rosszul választja ki a típust a felsorolásból,ő nem foglalkozik kW-okkal...Vagyunk egy páran,akinek papíron 101 LE,de valóságban 125.De ennek csak örüljünk,mert a gépjárműadónál (teljesítményadónál) párezer forint a zsebünkben marad!

Terranova II Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1115

Hali. Nekem már majdnem minden 125-ös. Amit nem tudok hogy más-e a két turbo és ha cserélek elektronikát változik-é valami? mert az adagoló 125, porlasztó 125... csak a turbó és az agya nem. Na és valyon miért kicsi az alapjárat a computer miért nem állítja be? ha elveszem a lábam a gázról induláskor és csak a kuplungot engedem fel lefullad . Mást kérdezek ha nekem az új adagolóm zexel és előtte bosch volt kell vmit állítani az agyán vagy kompatibilis ezetleg? Elektronika csere?

Bara01 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1114

Én is küzdöttem hasonló gondolkkal nekem meg 1994-es terrano 2-esem van de még nem a  kerek lámpás és nekem a forgalmiba 125 LE van írva és még cooler sincs rajt :) szóval nem tudom hogy hogy sikerült ezt megállapítani a kedves szakértőknek :) Ja és hozzá teszem írtam a Nissannak és elvileg 125 LE motorral nem is készült terrano...Ezt a választ kaptam:

A legerősebb teljesítményű motor típus a TD27T4 volt, amely az 1994-1995 évek között lett gyártva. Bővebb adatok erről a típusról: 115 PS (84.6 kW; 113.4 bhp) @ 4000 RPM 24.8 kgˇm (243 Nm; 179 lbft) @ 2200 RPM.

 

Szóval akkor most kinek van igaza :)

kerikoma II Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1113

Nem tudom! A leírásba terrano II van írva. Most reggel tanítottam meg a távírányítót. Eddig kúlcsoztam. Egyik kulcs nyitotta az ajtókat a másik meg az indításhoz kellett. Sokszor kevertem, de most már nem kell:-))

Előzmény: vectra12 (1111)
Terranova II Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1112

Hali. Szerintetek más a 101-125 turboo van kicsi és nagy turbo? Esetleg ha computert cserélek akkor lesz belőle 125 lovas?

vectra12 Creative Commons License 2014.01.08 0 0 1111

jó lenne a kép, T1-be is be lehet ugyanoda kötni?

Előzmény: kerikoma II (1110)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!