Csak olyan úton használd összkerékben, ahol el tudnak forogni a kerekek könnyen pl sár, hó, laza talaj, vizes fű stb. Asztfalton nem tanácsos erőltetni mert ezeknél az osztóműben nincs differenciálmű, kanyarban összefeszül a hajtás ha nem tud túlforogni egyik kerék sem szabadon. Előbb-utóbb valami törni/szakadni fog ekkor.
Érdeklődnék az öszkerék használatával kapcsolatban aszfaltos sáros havas úton mindig lehet használni ? Őszkerékben kanyarodásnál kapu bejáró ki és be állásnál szabad-e használni .
Esetleg van valamelyik más nissanban olyan ülés ami bemegy a terrano II-be különösebb átalakítás nélkül? Nekem valamiért baromi kényelmetlen a gyári vezetőülés, rövid az ülőlap, nagyon kemény a tömése, pedálokat spiccelve kell nyomni. Valaki talált már erre megoldást?
Van nekem egy hidegindításhoz való kis kar az autóban. Ez állítja az előtöltést is, vagy csak gázt ad az adagolónál? Hosszú úton lehetne használni "paraszt" tempomatként, ha csak simán gázt ad. Régifajta Bosch mechanikus adagoló.
2.7 TDI-n még csak ugyanilyen turbót láttam. Nem tudom mit értesz a méretén?Az enyém 99-es,de ilyen van a 96-oson is.
Több régebbinél csak az volt a különbség hogy nem volt motorkontroll lámpa, meg 14 pines OBD csatlakozó, ebbe már van.Talán a tapasztaltabb régebbi tulajokat kéne kérdezni,én itt nagyon új vagyok a témában de roppant lelkes:)
nem arra gondoltam hogy köze van a hátsó üléshez hanem hogy át kell minősíttetni személyautónak ugyanis a terranonál nincs olyan hogy 5személyes teherautó csak 5személyes személyautó és azon a gallyrács de főleg a csörlő nem megengedett. amúgy felhívtam a kpm-et és kérdezősködtem az eu nagy részében már csak műanyag gallyrácsot engednek mondták ők??? mert ha elütök egy embert akkor jobban sérül a gallyrácstól mint a közel 2t-ás kocsitól rács nélkül... (hahaha) de mi lesz azzal a sok céggel aki terepjárókra gyárt gallytörőt? Ja és kérdem én mi van a főv-ban közlekedő homlokrakodó munkagépekkel vagy a hókotrókkal akkor rakassanak szivacsot a hótolóba ha elütnek valakit ne sérüljön!!! viccc az egész
Ha kereklámpás,intercooleres,TD27TI motorkódú és 1996/5.hó utáni,akkor 125 LE.Legtöbbször az okmányirodában szokott elveszni a lóerő,átíráskor.Az ügyintéző hölgyike egyszerűen csak rosszul választja ki a típust a felsorolásból,ő nem foglalkozik kW-okkal...Vagyunk egy páran,akinek papíron 101 LE,de valóságban 125.De ennek csak örüljünk,mert a gépjárműadónál (teljesítményadónál) párezer forint a zsebünkben marad!
Hali. Nekem már majdnem minden 125-ös. Amit nem tudok hogy más-e a két turbo és ha cserélek elektronikát változik-é valami? mert az adagoló 125, porlasztó 125... csak a turbó és az agya nem. Na és valyon miért kicsi az alapjárat a computer miért nem állítja be? ha elveszem a lábam a gázról induláskor és csak a kuplungot engedem fel lefullad . Mást kérdezek ha nekem az új adagolóm zexel és előtte bosch volt kell vmit állítani az agyán vagy kompatibilis ezetleg? Elektronika csere?
Én is küzdöttem hasonló gondolkkal nekem meg 1994-es terrano 2-esem van de még nem a kerek lámpás és nekem a forgalmiba 125 LE van írva és még cooler sincs rajt :) szóval nem tudom hogy hogy sikerült ezt megállapítani a kedves szakértőknek :) Ja és hozzá teszem írtam a Nissannak és elvileg 125 LE motorral nem is készült terrano...Ezt a választ kaptam:
A legerősebb teljesítményű motor típus a TD27T4 volt, amely az 1994-1995 évek között lett gyártva. Bővebb adatok erről a típusról: 115 PS (84.6 kW; 113.4 bhp) @ 4000 RPM 24.8 kgˇm (243 Nm; 179 lbft) @ 2200 RPM.
Nem tudom! A leírásba terrano II van írva. Most reggel tanítottam meg a távírányítót. Eddig kúlcsoztam. Egyik kulcs nyitotta az ajtókat a másik meg az indításhoz kellett. Sokszor kevertem, de most már nem kell:-))