Inkább azt nem értem mért nem kapta megy a daytona motorfejlesztési eredményeit?A 128 lónak és 72 Nm-nek örülne a pici gyomrom.
Bár most sem sírok.
Az ülés alatti hurkatöltő meg jó úgy ahogy van.Igaz nyáron nem kell a combom szőrteleníteni mert leég magától de egy pofáraesést nem kell kipuffcserével súlyosbítani.
Tavaszra esztergáltatok pár tengelygombát az ziher.
Hát a superbike újságban azt írják, hogy 6kilóval könnyebb lett és a vázgeometriát is áttervezték , hogy még jobb legyen az irányíthatóság. De majd a teszteken kiderül. Kár hogy nem én tesztelhetem, elkéne menni tesztpilótának. Majd megkérdezem a Triumph budapestnél, nem e kell tesztpilóta:)))))
Szép lett a lengőkar, és az ugyanúgy öntött váznyúlványt is eltalálták. És még egészében is jól mutat az új street. Csak egy gyenge pontja van, a kipufogó, az nekem nem tetszik, rajzolhattak volna hozzá valami szebbet. De amúgy kinézetben is messze veri a kollégáit:))
Egy fia autópálya nem volt.Csak festői osztrák szerpentin a széles és kanyargós fajtából.Úgyhogy reszkessetek.Felszívom magam mint a glocneri mormota és annyi mindenkinek.:)))))))))))))))))
Az nem rosz, de itt nem egyenes autópályás poroszkálás lesz, hanem sok sok sok kanyar, az egy kicsit fárasztóbb, pláne ha, tartani akarjátok a tempómat:))))) Remélem van a pályán orvosi ellátás, és olcsó tréleres szolgáltatás, amivel hazaszállíttatjuk a vasakat, miután felszántottuk egymással a pályát:))))))))))))))).
Az igaz hogy a kaja az jó áron van. És a szobák sem egyszerűek, azbiztos nagyon szépek, légkondi stb. Hát igen ha luxus hétvégét tervez az ember akkor nem sok, a kakucson meglehet oldani sátorral, büfével:))
Vegulis ja kopott.Kett benne egy 1700 km-es glocner kanyar A turacher strassen siman ramhozta a fraszt.Majd a maradek egy jo uncsi ingazas.Az utolso menet egy finom meceek kor volt.
Jovore megy fel egy uj rosso 2 szett.Meguntam a szarakodast a hasznaltakkal.A revolutionmotornak eleg jok az arai jelenleg.60 akatt kijon egy par.Azt mar csak kinyigom marciusig es megy tovavbb a verkli.
jó de a kaja árakat nézted? menü vmi 1000.ből megkajálsz komplett ebédet
ja a szálloda árak elszálltak kicsit
de monjduk ha beleszámolsz 200km benzint, legyen 15L pest-oda vissza, az 6-7ezer, a szoba meg 18e reggelivel, ugy már elgondolkoztató ha épp egy hétvégi 2 napos pályázásban gondolkozik vki, pláne ha vki messzebbről jön, monjduk ahogy nézem a képeket a szállodaszoba sem rossz, sőt
ezek az 1km-es pályák éppencsak jók a Streetnek meg a többi nagymotornak, de ugye kedvező az áruk
lehet egy kezdő csoportra is menni Hringre, de ha azt átalakítják jövőre ott nem sokan motoroznak majd, mert tuti elbasszák az időt az F1-ig a munkával
Euroring meg hát közepes, pont jó lenne nagyobb gépeknek, csak az aszfalt az a kevésbé érdes, néhol már fehér aszfalt színű bár nem az de sosem nem volt biztos érzésem benne mint egy Hringbe
Kecskeméten csak ismerősök voltak, de mindenki oda-vissza van tőle
mitől ment tönkre? csak úgy elkopott a sok km-ben?
A kecskméti csak picit rövidebb de sokkal jobb az aszfalt, és jó a vonalvezetése, megnéztem a multkor a honlapjukon. Az a szálloda nem egyszerű amit mellé biggyesztettek, csak kicsit el vannak szállva a szobaárak egy gokartpáyához képest. Sikerült összehozniuk egyolcsó gokart pályát és egy rohadt drága szállót:)) A kakucs hosszabb, de sokkal rosszabb minőség, de hogy mindenkinek igaza legyen, menjünk mind a kettőn:))))
Szevasztok! Ja egy kis hullaszag volt eddig a fórumon:))) Úgylátom mindenki elektromossággal küszködik. Én is kimértem a speeden a töltést és kevésnek találom, 14el kéne töltenie, de csak 12körül tölt, valószínű ezért nembírja az akksi benne túl sokáig töltögetés nélkül. Meg ott van a szabadonfutó, de azt lehet hogy az ebay ról kéne venni, mert ott 30ezer körül láttam, a gyári 140ezer helyett. Csak az a kérdés hogy azok milyen állapotban lehetnek. Aztán nyáron összehozhatnánk egy hétvégén a kecskeméti gokart pályán egy Triumpfos találkozót és csapatást! Azt mondják hogy nagyon jó az új aszfalt amit ráhúztak.