...egyszerű ún. autós relé kell bele...nálam a saruk egyenként ki lettek cserélve a foglalatban ...de ha Fez azt mondja lehet ilyet kapni akkor faggasd ki hol .. :-))
közben annyira jutottam, hogy két foglalat elv sikerült megmenteni, a harmadik viszont darabokban. Reléből viszont csak ilyet sikerült szerezni, ami 30A-es a gyári 25A helyett. De nem tudom a kiosztás megfelelő-e. Szerintetek?
2008 utáni Berlingonál találkozott már valaki azzal a probláméval, hogy a beépített rádió magától néha kikapcsol vagy van olyan mikor be sem lehet kapcsolni, hiába nyomogatom a bekapcsoló gombot. Régebben ha kikapcsolt a rádió és leállítottam a motort majd újra be, akkor a rádiót is be tudtam kapcsolni, de mostmár néha az sem segít.
(számomra is) Meglepő módon a műanyag (thermoplastic) porvédők jellemzően sokkal hosszabb élettartamot bírnak, mint a gumi porvédők, azonban az utángyártottakkal van egy "apró" bökkenő: a bilincs, amit adnak hozzá, az nem jó hozzá. :-(
Persze fel lehet tenni velük, azonban nem szorítják rá a féltengelyre eléggé a porvédőt és nyomja ki a zsírt. A gyári CLICK bilincs jó hozzá csak. (vagy legalább is én nem találtam még más fajta bilincset, amivel eléggé össze lehetett szorítani)
Leendő márkatársak! Holnap megyek megnézni egy Citroen Berlingot. A kérdésem az lenne hogy mit nézzek meg rajta feltétlenül? Azaz mire figyeljek oda? A kiszemelt autó az alábbi linken:
Nekem 2005os 1,6 16V 109Le verzio van es megvagyok elegedve. A fogyasztas is meglepoen barati ha az auto mereteit nezzuk. 109Le pedig a dinamikus autozashoz is megfelelo.
Keressel egy megkimelt keveset futott lehetoleg balesetmentes darabot es sokaig szerencsed lehet meg vele ha a kotelezo olajcsereket mindig idoben elvegzed rajta.
Szivo benzinmotor tehat kevesbe rizikos velemenyem szerint mint egy dizel tarsa.
A 3. gyerkőc érkezése miatt szeretnénk olyan autót, ahol hátul három független ülés van, hogy 3 gyerekülés beférjen.
Tapasztalatokra lennék kíváncsi, hogy az 1.6 / 1.6 VTi-s benzines 2009-2012 közötti Berlingo Multispace-ekkel mik a tapasztalatok, illetve mire figyeljünk használt autó vásárlásakor. 2-2,5m a keret, mindenképp benzinest szeretnénk, mert szinte csak városban használnánk az autót (nagyon megbízható esetben esetleg a dízel is beleférhet)
Elérkezett az ideje a nyugdíjazásnak eddig úgy néz ki. Tehát valami nagyobbra váltás lesz a megoldás. Persze ez megmarad csak már nem megy majd annyit.
Az ennél újabb HDI csodákról és egyebekről mik a vélemények, tapasztalatok mennyire strapabírók? Motorikusan és amúgy is minden érdekelne amennyiben valaki tudna ebbe érdemleg segíteni melyik fajtát lenne érdemes nézegetni azt megköszönném! Természetesen nyitottak vagyunk bármire márkáját illetően...